9 روشی که سازمان ها می توانند محل های کاری متنوع و فراگیرتری ایجاد کنند

یک راه برای تبدیل سازمان خود به مکانی متنوع و فراگیر برای کار چیست؟

برای اینکه به شما کمک کنیم سازمان خود را به یک محل کار متنوع تر و فراگیر تبدیل کنید، این سوال را از رهبران کسب و کار برای بینش آنها پرسیدیم. از شروع با ارزش‌های اصلی فراگیر گرفته تا آموزش کارکنان، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به شما کمک کنید تا سازمان خود را به مکانی فراگیرتر برای کار تبدیل کنید.

در اینجا 9 استراتژی برای تشکیل یک محل کار فراگیرتر آورده شده است:

  • با ارزش های اصلی فراگیر شروع کنید
  • مردم خود را به نمایش بگذارید
  • به دنبال بازخورد باشید و پیشرفت را اندازه گیری کنید
  • جامعه بسازید
  • اجازه دهید چرا تلاش های شما را آگاه کند
  • دست از جستجوی فرهنگ مناسب بردارید
  • احساسات کارکنان را نادیده نگیرید
  • انعطاف پذیری زندگی قهرمان
  • کارمندان خود را آموزش دهید

با ارزش های اصلی فراگیر شروع کنید

برای ایجاد یک مکان فراگیر برای کار، ما در تلاش برای ایجاد اعتماد و ایجاد یک محیط تیمی مثبت هستیم. فرهنگ فراگیر یک فرهنگ مثبت است که در آن افراد احساس حمایت می کنند و کار آنها تأثیر واقعی بر کل دارد. ارزش های اصلی یک شرکت نیز باید منعکس کننده این تمایل برای شمول باشد. با این کار، مطمئن می شویم که همه افراد تیم ما می دانند که آنها بخشی جدایی ناپذیر از سازمان هستند. بنابراین اطمینان از اینکه ایجاد یک محیط فراگیر در اولویت شرکت است به ما کمک می کند اطمینان حاصل کنیم که همه انتخاب های ما منعکس کننده آن ارزش ها و ایده آل ها هستند.

Ryan NouisRyan Nouis

رایان نوئیس، TruPath

مردم خود را به نمایش بگذارید

برای اینکه سازمان خود را به محیطی فراگیر تبدیل کنید، از نشان دادن افراد نترسید. با برنامه های درسی، ما آموزش های آگاهی از امنیت را گذراندیم. ما با گفتن داستان‌هایی که شخصیت‌های اصلی با پیشینه‌های مختلف را به نمایش می‌گذارند، آن را سرگرم‌کننده کردیم تا تنوعی که در شرکت خود داریم را منعکس کنیم.

با پذیرش تنوع موجود در سازمان و صرف زمان برای اطمینان از اینکه همه احساس می کنند دیده شده و شنیده می شوند، می توانید روابط و گفتگوهای واقعی را تقویت کنید. تفاوت ها نیازی به دفن ندارند، زیرا دفن آنها تنها باعث عمیق تر شدن زخم ها می شود. مکالمات را در مورد تجربیات کارمندان و راه های رسیدگی بهتر به مسائل یا حساس بودن به فرهنگ های مختلف تقویت کنید.

Nick SantoraNick Santora

نیک سانتورا، برنامه های درسی

به دنبال بازخورد باشید و پیشرفت را بسنجید

ردیابی پیشرفت شما محیطی فراگیر را برای کسب و کار شما ایجاد می کند. این ابتکار می تواند در یک جلسه کارکنان، نظرسنجی در سطح شرکت یا هر روشی که شما مناسب می دانید انجام شود. تشویق همه اعضای تیم به شما این امکان را می دهد که برای مشاهده موفقیت ها و زمینه های بهبود احتمالی که کسب و کار شما با آن مواجه است، یک قدم به عقب بردارید.

کارمندان می توانند برای استفاده از صدای خود به این روش منبع تکیه کنند و در نهایت اعتماد را در شرکت شما تقویت کنند.

Debra HildebrandDebra Hildebrand

دبرا هیلدبراند، راه حل های هیلدبراند، LLC

جامعه بسازید

گذار به زندگی و کار غیرنظامی یک تجربه منحصر به فرد برای جانبازانی است که تازه وارد نیروی کار می شوند. ایجاد جامعه ای برای کهنه سربازان در سازمان شما برای ملاقات، به اشتراک گذاری منابع و ارائه فرصت های مربیگری به دیگر کهنه سربازان باید در اولویت باشد.

با این حال، گروه‌های منابع کارمند (ERG) مانند اینها فقط به کهنه سربازان محدود نمی‌شوند. هر گروهی که مایل به ایجاد یک ERG تحت حمایت سازمان است باید فرصت تشکیل را داشته باشد. سازمان ها باید این دانش را در سطح شرکت در دسترس قرار دهند.

Jeff FinefrockJeff Finefrock

جف فاینفراک، استخدام نظامی

اجازه دهید چرا تلاش های شما را آگاه کند

ابتدا، روی چرایی خود تمرکز کنید – هدف نهایی داشتن یک محل کار متنوع تر و فراگیرتر. با تمرکز بر چرایی، می‌توانید از بالا به پایین با هدف نهایی جذب همه افراد، خرید دریافت کنید. سپس، با خرید همه، می‌توانید مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های کلی شرکت را حول تنوع و فراگیری تنظیم کنید. گام بعدی این است که همه را از طریق آموزش منظم، فعالیت ها، بازخوردها و بازبینی پاسخگو نگه دارید.

Rronniba PembertonRronniba Pemberton

رونیبا پمبرتون، مارکیتورز

Building Diverse and Inclusive WorkplacesBuilding Diverse and Inclusive Workplaces

دست از جستجوی فرهنگ مناسب بردارید

اغلب، هنگام جذب استعدادهای جدید، رهبران به دنبال فردی می گردند که با فرهنگ مناسب باشد. اما این حتی به چه معناست؟ اگر در شرکتی با فرهنگ خاصی فعالیت می کنید، قبلاً ناخودآگاه افرادی را که ممکن است با آنچه شما به عنوان هنجار تشخیص داده اید متفاوت باشند کنار گذاشته اید.

همه افرادی که استخدام می کنید نباید یکسان باشند. در نظر گرفتن فردی که مناسب فرهنگ است، عبارتی قدیمی است که دیگر در سازمان هایی که به دنبال متنوع تر شدن و فراگیر شدن هستند، فضایی ندارد. اگر متوجه شدید که شرکت بر اساس این که نامزدها را مناسب فرهنگ نمی داند، آنها را حذف می کند، آنها را تشویق کنید که متفاوت فکر کنند.

به این فکر کنید که چه چیزی در مورد این نامزد که هنوز در نیروی کار نمایندگی نشده است، متفاوت است. تلاش کنید تا این تفاوت‌ها را بپذیرید، و فضایی را برای آن‌ها ایجاد کنید که با آن‌ها مطابقت ندارند، در مقابل تشخیص دهید که مناسب نیستند، زیرا «ما قبلاً هرگز کسی را با <پر کردن جای خالی> استخدام نکرده‌ایم».

LaShawn DavisLaShawn Davis

لاشان دیویس، پلاگین منابع انسانی

احساسات کارکنان را نادیده نگیرید

اگر می خواهید یک محل کار فراگیرتر بسازید، رهبری همدلانه ضروری است. وقتی کارمندان مسائلی را که باعث آزارشان می‌شود و ممکن است به‌عنوان یک مدیر به نظر مهم نرسد، به‌آسانی نادیده گرفته شوند. اما تمرین همدلی و فکر کردن در مورد اینکه اگر مورد تمسخر، طرد شدن یا صحبت با شما باشد چه احساسی به شما دست می دهد می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید چرا ممکن است آن شخص را آزار دهد.

اگر می خواهید که کارکنان بمانند، احساسات آنها را نادیده نگیرید.

Eymel DanielEymel Daniel

ایمل دانیل، ForChics

انعطاف پذیری زندگی قهرمان

ما می دانیم که افراد ما سبک های کاری یا چیزهای مختلفی در زندگی خود دارند که برای آنها بسیار مهم است. بنابراین، ما از تنوع از طریق “انعطاف پذیری زندگی” به عنوان بخشی از فرهنگ شرکت خود حمایت می کنیم. این به کارمندان ما اجازه می‌دهد تا بر اساس قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود برتری پیدا کنند، مجموعه‌های مهارت‌های جدیدی را رشد دهند و وقتی فرصت‌های جدیدی را پیدا کردند، به دنبال آن بروند.

آنها همچنین می‌دانند که هنگام مواجهه با چالش‌های جدید و حل مشکلات در صورت بروز، حمایت خواهند شد. موفقیت کسب و کار امروز دیگر فقط به کسب درآمد نیست. این در مورد داشتن یک هدف مشترک است که به سود کسب و کار، کارمندان، مشتریان و جامعه شما باشد. برای ما، این ارتباط عمیق تری با کاری که انجام می دهیم فراهم می کند.

Eric KayeEric Kaye

اریک کی، کایزن

کارمندان خود را آموزش دهید

آموزش اجباری با کیفیت در مورد اینکه واقعاً یک محل کار فراگیر به چه معناست، مکانی عالی برای شروع است. اغلب، کارمندان اصطلاحات «تنوع و شمول» را از منظر تجاری به طور کامل درک نمی کنند. آموزش همچنین به آگاه ساختن افراد از سوگیری ناخودآگاه کمک می کند، که زمانی رخ می دهد که ما در مورد افراد بر اساس جنسیت، مذهب، نژاد یا عوامل دیگر قضاوت می کنیم بدون اینکه متوجه شویم در حال انجام آن هستیم.

Tim O'BrienTim O'Brien

تیم اوبراین، مکان سالم

این بینش های کارشناسی توسط ترکل گردآوری شده است. Terkel محتوای جامعه محور با بینش های متخصص ایجاد می کند.

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را در تبدیل اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی به راحتی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *