10 تکنیک جدید استخدام که باید بازی را امتحان کنید

انقلاب دیجیتال استخدام را متحول کرده است. در طی یک دهه، از وب‌سایت‌های شغلی سنتی به دنیایی نوآورانه از ابزارها و تکنیک‌های جدید و هیجان‌انگیز استخدام دور شده‌ایم. اما تکنیک‌های استخدام تغییردهنده بازی که استراتژی استخدام شما را در آینده شکل می‌دهند چیست؟ در اینجا یک بینش تخصصی است.

1. هوش مصنوعی

وقتی نوبت به تکنیک‌های استخدام می‌رسد، هوش مصنوعی در حال حاضر نقش بزرگی در راه یافتن استعدادهای جدید کسب‌وکارها بازی می‌کند.

افزایش آن به حدی بوده است که در رسانه های برجسته جهان گزارش شده است. به عنوان مثال، فوربس در ماه ژانویه مقاله ای با عنوان چگونه هوش مصنوعی بازی را برای استخدام تغییر می دهد منتشر کرد. در این مقاله اذعان می‌کند که استخدام یکی از سخت‌ترین مشاغلی است که مشاغل مدرن دارند. هوش مصنوعی می تواند بخش زیادی از کار سخت را کاهش دهد.

ساده کردن فرآیند ضروری است. این چیزی است که هوش مصنوعی در آن فوق العاده خوب است. اما چه نوع ابزاری قرار است کار آن را هدایت کند؟ در اینجا چند مورد از قدرتمندترین گزینه ها آورده شده است:

  • چت ربات ها : به سرعت به نامزدها دسترسی پیدا کنید، نامزدهای مناسب را ایمن کنید و می توانید آنها را به سمت نقش مناسب هدایت کنید. آنها روشی واکنشی برای برخورد با انبوه استعدادهای عالی هستند – که از قبل قدرتمند هستند، این پتانسیل را دارند که در زمان زیادی برای استخدام کنندگان صرفه جویی کنند.
  • تجزیه و تحلیل احساسات : می توان از آن برای تنظیم مشخصات شغلی در صورت استفاده از زبان مغرضانه یا نامعقول استفاده کرد.
  • کشف مجدد استعدادها : با یک ATS (سیستم ردیابی متقاضی)، هوش مصنوعی می‌تواند سوابق داده‌های شما را اسکن کند و نامزدهای قبلی را پیدا کند که با این شرایط مطابقت دارند.
| AIHR Learning Bite” width=”1200″ height=”675″ src=”https://www.youtube.com/embed/P-hv-MwWtPU?feature=oembed&enablejsapi=1&origin=https://www.aihr.com ” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; پخش خودکار؛ clipboard-write; رسانه های رمزگذاری شده ژیروسکوپ; تصویر در تصویر؛ اشتراک‌گذاری وب” allowfullscreen=””]

2. واقعیت مجازی

VR یک چشم انداز هیجان انگیز است. برخی از صنایع دارای هدست های واقعیت مجازی هستند که برای تعامل بیشتر با نامزدها طراحی شده اند.

استفاده از VR نشان می دهد که کسب و کار شما یک مبتکر در لبه تکنولوژی است. حتی اگر ادغام در استراتژی استخدام شما به موقع و پرهزینه باشد، پیام های مثبتی را ارسال می کند.

این پست از لینکدین ماهیت نوآورانه و پتانسیل آن را برای تغییر استخدام برای همیشه نشان می دهد.

بسیاری از برندها در حال آزمایش تجربیات متمایز هستند تا فرآیند استخدام خود را متحول کنند—به عنوان مثال، فروشگاه اینترنتی جت، نمایش واقعیت مجازی از فرهنگ تجاری خود را ارائه می دهد. داوطلبان می توانند از راه دور از هر نقطه در جهان به این دسترسی داشته باشند تا ببینند چه چیزی برای آنها در نظر گرفته شده است، در صورتی که انتخاب کنند در آنجا کار کنند.

در دهه آینده انتظار خیلی بیشتری از این موارد را داشته باشید – چگونه کسب و کار شما می تواند آن را در استراتژی استخدام شما ادغام کند؟ زیبایی واقعیت مجازی در این است که برای هر صنعتی که در آن هستید، امکان تفاسیر منحصر به فرد را فراهم می کند.

3. ظهور نامزدهای منفعل

منبع ناشناخته ای از نامزدهای احتمالی کشف شد! این کارگران با استعداد در نقش ها هستند که به تغییر شغل فکر نمی کنند.

هدف قرار دادن آنها با احتمالات جدید وسوسه انگیز – مانند دستمزد بالاتر و مسئولیت بیشتر – ممکن است برای جلب علاقه آنها کافی باشد. محبوبیت تامین امنیت نامزدهای “منفعل” در سال های اخیر افزایش یافته است، زیرا می تواند به هدف قرار دادن کارگرانی که از نقشی به نقش دیگر نمی پرند کمک کند.

یا می‌توانید مستقیماً یک استعداد برتر وسوسه شده توسط آنچه را که ارائه می‌دهید به دام بیاندازید، یا حداقل شما را در سال‌های آینده در رادار آنها قرار دهید.

4. مصاحبه های تصویری

چه یک نامزد در 200 مایلی دورتر زندگی کند و چه کاملاً در کشور دیگری زندگی کند، رویه وحشتناک باستانی کشیدن نامزدها برای مصاحبه رو به پایان است.

وقتی همه ما به اسکایپ، فیس تایم، Google Hangouts و اشکال مختلف ارتباط آنی دیگر دسترسی داریم، اتلاف وقت و پول است.

این یک صرفه جویی در زمان برای همه افراد مرتبط است—شما می توانید نامزدهای نه چندان مناسب را پس از یک تماس غربالگری مختصر حذف کنید و پس از اینکه یک یا دو مورد را که واقعاً روی آن آماده شدید، انتخاب کنید انتخاب کنید.

این به ویژه در صورتی مفید است که نامزدهای بالقوه ای در خارج از کشور دارید، که ممکن است چندان مشتاق پرواز برای مصاحبه مرحله اول نباشند.

5. رسانه های اجتماعی

این واضح ترین نکته ای نیست که باید به آن اشاره کرد، اما، بله، رسانه های اجتماعی می توانند مکانی عالی برای جذب نیرو باشند.

چه فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، تامبلر یا شبکه‌های حرفه‌ای مانند لینکدین، می‌توانید همه نوع حرفه‌ای را پیدا کنید که به راحتی می‌توانید با آنها در تماس باشید.

از نظر تکنیک های استخدام، این روش به ویژه برای هدف قرار دادن نسل هزاره ها و نسل Z که تمایل به استفاده از رسانه های اجتماعی بیشتر از نسل X و بالاتر دارند، موثر است.

Social media skills are key for HRSocial media skills are key for HR

رسانه های اجتماعی می توانند منبع خوبی برای یافتن نامزدها باشند.

6. سیستم های ردیابی متقاضی

در حال افزایش با کسب و کارهای بزرگ و کوچک، ATS به سرعت به عنوان پیشرو در نرم افزارهای استخدام ظاهر شد. چه مزایایی برای کسب و کارها دارد؟ خب به طور خلاصه:

  • کارایی : همه کمپین های استخدام و اطلاعات نامزدها را در یک سیستم ثبت کنید.
  • داده های نامزد : با اضافه کردن استعدادها به سیستم شما، دسترسی آماده به مجموعه ای از کارگران برای هر نقش مشابه در آینده دارید.
  • تجربه کاندیدا : برای داوطلبان آسان‌تر است، زیرا می‌توانید انتظارات جدید استخدام را برآورده کنید، مانند محیط‌های کاربردی مبتنی بر تلفن همراه.
  • کاهش مدیریت : باز هم، کابینت‌های بایگانی را کنار بگذارید و همه چیز را از طریق یک مرکز استخدام ساده‌سازی کنید—دیگر از تعداد فایل‌های موجود در دفترتان استفاده نکنید!
An ATS can help HR with talent acquisitionAn ATS can help HR with talent acquisition

یک ATS زمانی که صحبت از جذب استعداد می شود می تواند بسیار مفید باشد.

7. پست های شغلی بدون پایان

شرح شغل استاندارد شما نیز در حال تغییر است. برخی از استخدام‌کنندگان تاکتیک‌های جدیدی مانند کنار گذاشتن عناوین شغلی را امتحان می‌کنند. برخی دیگر حتی مشخصات خاصی را کنار گذاشته اند.

ایده پشت آن تشویق همه افراد ذیربط به استخدام افرادی با مهارت های بالاتر است. در گذشته نزدیک، انتخاب نامزدی با بیشترین تجربه رایج بوده است، با این اعتقاد که این باید مطمئناً بهترین گزینه باشد.

با این حال، تجربه برای اشتیاق طبیعی و اینکه آیا یک فرد به طور طبیعی با فرهنگ کسب و کار شما یا تیم فعلی شما سازگاری دارد یا خیر، حساب نمی کند. اگر آنها برای دفتر شما مناسب هستند، آموزش چنین فردی به مدت شش ماه یا بیشتر می تواند در درازمدت سود زیادی به همراه داشته باشد.

8. تکنیک های جدید مصاحبه

با تکنیک های جدید استخدام، تکنیک های جدید مصاحبه نیز به وجود می آید. لینکدین در گزارش گرایش های استخدام جهانی در سال 2018 اشاره کرده است که سؤالات مصاحبه قدیمی نیاز به بررسی دارند. دیگر خبری از “پنج سال دیگر خودت را کجا می بینی؟” و بسیاری از تکنیک های دیگر برای به چالش کشیدن طرز فکر نامزدها.

سیمون آرمسترانگ، مدیر استعدادهای FTSE 100 در می 2018 فاش کرد که از نامزدها می‌خواهد در طول مصاحبه آواز بخوانند. اگر این کار را نکنند، مصاحبه تمام شده است.

در حالی که یک مثال افراطی برای بسیاری از کارگران، به ویژه آنهایی که درون نگرتر هستند، آن را جذاب نمی دانند، تاکتیک های دیگری نیز وجود دارد. مصاحبه را غیررسمی کنید، به عنوان مثال، در یک کافه – با صرف یک قهوه، نامزد خود را به درستی بشناسید.

اگر رویکرد سایمون آرمسترانگ را ترجیح می‌دهید، می‌توانید همیشه از آنها بخواهید که یک بریک دنس برای پایان مصاحبه اجرا کنند.

9. آزمون های شغلی

اگر مشتاق هستید که چند نفر از نامزدهای برتر خود را برای یک نقش مهم آزمایش کنید، یک آزمون شغلی بینش بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

این ایده آل نیست، با توجه به اینکه نامزد شما ممکن است عصبی یا ناراضی باشد، به حرفه ای بودن ذکر شده در رزومه آنها اعتماد ندارید، اما می تواند بینش های اساسی را در مورد نحوه انجام کار خود ارائه دهد.

برای وسوسه کردن نامزدها برای شرکت در آزمون، می توانید هزینه روز کاری خود را به آنها بپردازید، یک ناهار رایگان به آنها بدهید و مطمئن شوید که در طول روز توسط یک دست با تجربه در محل کار شما راهنمایی می شوند.

10. درب شیشه ای

ظهور در صحنه استخدام این پلت فرم جستجوی شغل و مهمتر از همه، بررسی شرکت است. بله، اکنون کارکنان سابق یا فعلی می‌توانند یک کسب‌وکار را بررسی کنند—طبیعاً، این می‌تواند منجر به این شود که برخی از کارگران ناراضی شما را با کارهای خصوصی کسب‌وکارتان که ممکن است بیش از حد به آن افتخار نکنید، 1/5 تندی را ترک کنند.

این سایت به طور فزاینده ای محبوب می شود. این می تواند منبعی برای بسیاری از کارگران جوانی باشد که به دنبال جزئیات روشنگری در مورد چگونگی کار کردن برای کسب و کار شما هستند. آیا برای اضافه کاری حقوق می گیرند؟ تعادل کار و زندگی شخصی چگونه است؟ آیا مدیر عامل دوست دارد در صورت مرتکب اشتباه، چیزهایی را به سمت کارکنان پرتاب کند؟ اکنون می‌توان همه چیز را فاش کرد، بنابراین زمان خوبی برای اتو کردن لباس‌های زیر زنانه است

آلستر براون، مدیر ارشد فنی در Bright HR است – آلستر مسئول پیشبرد برنامه های توسعه BrightHR و مدیریت نیازهای فناوری کسب و کار است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *