اتوماسیون منابع انسانی چیست؟ راهنمای با مثال های عملی

پیشرفت‌های سریع در اتوماسیون منابع انسانی، بخش‌های منابع انسانی را قادر می‌سازد تا روش‌های کار خود را ساده و سرعت بخشند، بسیاری از وظایف را خودکار کنند و زمان بیشتری را به وظایف مردم محور از جمله توانمندسازی کارکنان خود اختصاص دهند. چگونه تیم شما می تواند اتوماسیون منابع انسانی را اعمال کند و به روشی کارآمدتر و موثرتر کار کند؟

شکی نیست که مدیریت منابع انسانی و فرآیندها بخش مهمی از هر کسب و کاری است. منابع انسانی مسئول جذب، پذیرش و خروج کارکنان، آموزش و توسعه، حقوق و دستمزد و زمان‌بندی، پیگیری تعطیلات و روزهای بیماری، و رفاه عمومی کارکنان در سازمان است. بدون منابع انسانی، هیچ شرکتی قادر نخواهد بود به راحتی کار کند.

با این حال، بسیاری از بخش‌های منابع انسانی غرق در امور اداری و کاغذی مورد نیاز برای پردازش دستی این وظایف هستند. زمانی بود که هیچ جایگزینی وجود نداشت. اکنون، اتوماسیون منابع انسانی به کمک می آید.

دیری نمی‌گذرد که همه چیزهایی که می‌توانند در HR خودکار شوند، ساخته می‌شوند. به همین دلیل مهم است که این انتقال را زودتر انجام دهید تا مطمئن شوید که بخش منابع انسانی شما ماهر باقی می ماند و عقب نمی ماند.

مطالب
اتوماسیون منابع انسانی چیست؟
مزایای اتوماسیون منابع انسانی
نمونه هایی از اتوماسیون منابع انسانی در عمل
بهترین ابزار اتوماسیون منابع انسانی در حال حاضر ارائه شده است

اتوماسیون منابع انسانی چیست؟

اتوماسیون منابع انسانی (Human Resources Automation) از نرم افزاری برای دیجیتالی کردن و خودکارسازی کارهای تکراری و وقت گیر، از جمله مدیریت کارمندان، حقوق و دستمزد، زمان سنجی و مدیریت مزایا استفاده می کند. این کار کارمندان منابع انسانی را آزاد می کند تا روی وظایف استراتژیک تری که برای شرکت ارزشمندتر هستند تمرکز کنند. همچنین کارایی و امنیت را بهبود می بخشد و در عین حال احتمال خطای انسانی را کاهش می دهد.

اتوماسیون منابع انسانی به دلیل زمان و مقدار کاغذ کاری فیزیکی درگیر در فرآیندهای روزانه منابع انسانی پدید آمده است. اگر متخصصان منابع انسانی در تیم شما به جای استفاده از مهارت های ارزشمند خود در سایر زمینه های کسب و کار، زمان بیشتری را برای مدیریت صرف می کنند، زمان آن فرا رسیده است که راه جدیدی برای کار پیدا کنید.

با این حال، جابجایی از رویکرد دستی به اتوماسیون منابع انسانی مستلزم سطح خاصی از مهارت و آموزش در استفاده از فناوری برای مؤثر بودن است. اما مزایای اتوماسیون منابع انسانی برای همه کارکنان شما بسیار بیشتر از زمان، انرژی و پولی است که برای رسیدن به آن سرمایه گذاری خواهید کرد.

مزایای اتوماسیون منابع انسانی

چرا باید در اتوماسیون منابع انسانی سرمایه گذاری کنید؟ برای پاسخ به این سوال، اجازه دهید نگاهی به برخی از مزایای کلیدی اتوماسیون منابع انسانی بیندازیم.

بهره وری بهبود یافته است

منابع انسانی تا حد زیادی به فرآیندهای مبتنی بر سند بستگی دارد. وقتی این کار به صورت دستی انجام شود، می تواند زمان بر، تکراری و بسیار ناکارآمد باشد. کارهای کاغذی ممکن است در یک صف یا روی میز یک نفر گیر کند و خطاها رایج هستند. علاوه بر این، الزام افراد به حضور در دفتر یا فکس از طریق فرم های امضا شده اضافی است.

اتوماسیون منابع انسانی همه موارد فوق و موارد دیگر را دیجیتالی می کند و بهره وری و کارایی را در سراسر کسب و کار افزایش می دهد. سپس سازمان می تواند انرژی بیشتری را روی حصول اطمینان از اینکه تمام پرسنل منابع انسانی خود حامیان مردم هستند متمرکز کند. آنها می توانند بر فرهنگ سازی، شیوه های مردم، قهرمان شدن در محل کار و متخصص ارتباطات تمرکز کنند. هر چهار مورد از این شایستگی ها برای عملکرد هر متخصص منابع انسانی ضروری است.

بینش عملی

اتوماسیون منابع انسانی شما را قادر می سازد تا انواع داده ها را ردیابی، جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید. این به شما امکان می دهد الگوها را شناسایی کرده و گزارش هایی را در مورد یافته های خود ایجاد کنید. سپس می‌توانید از این بینش‌ها برای بهبود فرآیندها، تصحیح هر گونه شکست و انجام کارهای بیشتر در کسب‌وکار استفاده کنید.

خطاها کاهش یافته است

تکمیل دستی حقوق و دستمزد، جدول زمانی و بررسی مرخصی تعطیلات راه را برای خطای انسانی هموار می کند. به علاوه، یک ماشین به راحتی می تواند این وظایف را با سرعت بیشتری انجام دهد و هر گونه خطا را کاهش دهد.

ارتباطات و همکاری بهبود یافته است

اتوماسیون منابع انسانی نمای کلی روشنی از تمام فرآیندها و مراحل درگیر ارائه می دهد. این به همه کمک می کند تا مسئولیت های یکدیگر را درک کنند، که باعث بهبود ارتباطات و کار تیمی می شود.

کاهش هزینه های پردازش مبتنی بر کاغذ

پردازش مبتنی بر کاغذ مستلزم چاپ اسناد و سپس بایگانی و ذخیره آنها در جایی به عنوان سابقه است. اتوماسیون منابع انسانی هزینه های مرتبط با آن را کاهش می دهد. این نیاز شما به فضای ذخیره سازی را به حداقل می رساند و تضمین می کند که رکوردها می توانند به راحتی با کلیک یک دکمه قرار گیرند.

تجربه مثبت برای نامزدهای شغلی و کارمندان

هنگامی که کارکنان منابع انسانی در وظایف مدیریت غرق می شوند، اغلب وقت ندارند یا فراموش می کنند که با نامزدهای شغلی جدید تماس بگیرند. این یک تجربه استخدام منفی ایجاد می کند، صرف نظر از اینکه آنها در نهایت استخدام می شوند یا خیر. اتوماسیون منابع انسانی به این معنی است که منابع انسانی زمان بیشتری برای بازگشت به نامزدها و بهبود تجربه کلی آنها خواهد داشت.

علاوه بر این، کارکنان از سلف سرویس بهره مند می شوند. به عنوان مثال، آنها درخواست مرخصی و گزارش هزینه های خود را سریعتر تأیید می کنند و می توانند مزایای کارکنان خود را پیگیری کنند. این به یک تجربه مثبت کارمند کمک می کند.

11 نمونه اتوماسیون منابع انسانی

چه چیزی را می توان در HR خودکار کرد؟

در اینجا چند نمونه اتوماسیون منابع انسانی با مطالعات موردی در مورد نحوه استفاده شرکت‌ها از اتوماسیون منابع انسانی در حال حاضر و مزایای آن و کارکنانشان آورده شده است.

استخدام کردن

فرآیندهای استخدام عبارتند از:

  • درج آگهی های استخدامی،
  • پیگیری پاسخ ها،
  • غربالگری CV،
  • ارزیابی قبل از استخدام
  • مرتب سازی و اولویت بندی نامزدها بر اساس معیارهای تعیین شده،
  • جریان ایمیل خودکار

هنگامی که وظایف مدیریت غیرمولد را از این فرآیندها خودکار نکنید، کارکنان منابع انسانی شما زمان غیرضروری را برای آنها صرف می کنند.

مطالعه موردی: کلانتر شهرستان Osceola، فلوریدا.

اداره کلانتری شهرستان اوسئولا قبلاً یک فرآیند استخدام مبتنی بر کاغذ داشت. این به معنای انبوهی از مدارک، فرم های گم شده و عدم ارتباط بین بخش ها و متقاضیان بود.

در مواجهه با کمبود افسران پلیس در سراسر کشور، آنها اتوماسیون منابع انسانی را در ارزیابی آنلاین قبل از استخدام پیاده سازی کردند.

در سال اول، این برنامه در سال 2012 از 446 به 1305 در سال بعد افزایش یافت. فرم ها به درستی تکمیل شدند (هیچ فیلدی مانند نسخه های کاغذی مجاز به خالی ماندن نبود) و عکس ها را می توان آپلود کرد. در نهایت، کلانتر به دلیل افزایش حجم درخواست ها، نامزدهای با کیفیت بهتری پیدا کرد.

فرآیند اتوماسیون منابع انسانی همچنین آنها را قادر می‌سازد تا بررسی‌های پس‌زمینه بدون کاغذ را تکمیل کنند و ایمیل‌های خودکار را برای داوطلبان ارسال کنند و آنها را در مورد وضعیت درخواست خود به‌روزرسانی کنند. بعلاوه، آنها 2000 دلار اولیه در مورد لوازم اداری برای پرونده های استخدامی جدید صرفه جویی کردند.

ورود کارکنان

ورود کارکنان به جمع‌آوری اسناد برای تأیید، امضای فرم‌ها، دسترسی ابزار به استخدام‌های جدید، افزایش درخواست‌های دستگاه و موارد دیگر نیاز دارد.

اتوماسیون منابع انسانی می تواند یک چک لیست آسان برای پیگیری در طول فرآیند سوار شدن فراهم کند. این شامل توانایی ایجاد گردش‌های کاری اعلان و تأیید خودکار، جمع‌آوری فرم‌های امضا شده الکترونیکی و تولید خودکار اسناد رسمی PDF، تحویل سریع دستگاه‌ها به کارمندان بدون انتظار برای پشتیبانی فناوری اطلاعات و موارد دیگر است.

مطالعه موردی: KPMG، بلژیک.

KPMG برای استخدام های جدید فرآیندی پیش از ورود به سیستم نداشت، که به معنای یک دوره انتظار طولانی بین امضای قرارداد تا اولین روز کاری آنها بود.

این شرکت از یک راه حل نرم افزاری یکپارچه و ایمن برای حل این مشکل استفاده کرد. اکنون به محض امضای قرارداد توسط کارمند جدید، فرآیند ورود به هواپیما آغاز می شود. استخدام‌های جدید به‌طور خودکار تمام اطلاعات عملی را که باید از برنامه بدانند، قبل از شروع روز اول ارسال می‌کنند.

پس از دو سال استفاده از برنامه اتوماسیون منابع انسانی، کارمندان KPMG تجربه استخدام خود را 4.45 از 5 و هفته اول خود را 4.12 ارزیابی کردند.

آفبورد

فرآیند offboarding اغلب می‌تواند نادیده گرفته شود، اما به اندازه ورود به هواپیما بسیار مهم است. وقتی به روش صحیح انجام شود، خارج کردن هواپیما از شرکت محافظت می کند و تأثیر خوبی بر کارمندان سابق شما می گذارد.

با این حال، جابجایی دستی زمان‌بر است. خطر بالقوه از دست دادن فرم ها یا تکمیل نادرست آنها وجود دارد. علاوه بر این، خطر شکست در محافظت از شرکت از منظر انطباق و امنیت وجود دارد.

نرم افزار اتوماسیون منابع انسانی به شما امکان می دهد یک چک لیست خارج از هواپیما ایجاد کنید و:

  • تکمیل و بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی،
  • زمان‌بندی مصاحبه‌های خروج،
  • به روز رسانی اطلاعات شخصی،
  • ترتیبات لازم را برای دستمزد نهایی کارمند انجام دهید،
  • ایجاد درخواست برای بازگرداندن تجهیزات شرکت،
  • حذف دسترسی آنها به برنامه ها در تاریخ مورد نظر شما،
  • آنها را از فهرست شرکت در آخرین روز خود حذف کنید (برای اطمینان از به روز بودن آن).

دسترسی به برنامه ها و ابزارها

هنگامی که یک استخدام جدید به یک سازمان می‌پیوندد، باید به آنها اجازه دسترسی به برنامه‌های کاربردی مربوطه مورد نیازشان، در سطوح مجوز مناسب، در روز اولشان داده شود. این اغلب می تواند منجر به اتلاف وقت در روز اول شود تا یک کارمند به طور کامل راه اندازی شود و بتواند به سیستم های مرکزی مورد نیاز برای انجام نقش خود دسترسی پیدا کند.

اتوماسیون فرآیند HR می تواند به شما امکان دسترسی خودکار به استخدام های جدید را بر اساس معیارهای از پیش تعریف شده بدهد. کارمندان همچنین احتمالاً به مرور زمان نیاز به دسترسی به برنامه ها و ابزارهای اضافی دارند. اتوماسیون منابع انسانی به هر کارمندی اجازه می دهد تا درخواست دسترسی به یک برنامه را داشته باشد و مدیر خود آن را بپذیرد یا رد کند.

محاسبه دستی و تأیید روزهای تعطیل می تواند مشکل ساز باشد زیرا شامل وظایف بسیاری است:

  • بررسی تراز مرخصی کارمند
  • دریافت تاییدیه مدیر برای درخواست مرخصی
  • ثبت مرخصی برای گردش حقوق و دستمزد

علاوه بر این، اگر این موضوع بر دوش یک نفر بیفتد، جای زیادی برای خطای انسانی وجود دارد. ایمیل‌ها فراموش می‌شوند و زمانی که این شخص در تعطیلات یا مرخصی بیمار است، خطر اختلال وجود دارد.

نرم افزار اتوماسیون منابع انسانی یک فرآیند مدیریت مرخصی خودکار را ارائه می دهد که به طور خودکار همه موارد فوق را محاسبه می کند.

مطالبات هزینه

آیا می‌دانستید که 38 درصد از کارمندان گزارش کرده‌اند که ارسال و رسیدگی به هزینه‌ها کسل‌کننده است، در حالی که بیش از یک نفر از شش نفر می‌گویند که از انجام آن می‌ترسند؟

کارهای دستی غیر ضروری مانند ارسال هزینه ها بر رضایت کارمند شما در محل کار تأثیر منفی می گذارد. ثابت شده است که این باعث کاهش بهره وری و عملکرد آنها می شود. نرخ های بالاتر رضایت کارکنان منجر به سطوح بالاتر بهره وری می شود که منجر به عملکرد بیشتر شرکت می شود.

به طور سنتی، کارمندان باید رسید را ارسال کنند، فرمی را با تمام جزئیات پر کنند، سپس آن را توسط مدیر تأیید کنند. فرم ها روی میز افراد منتظر می مانند و شروع به انباشته شدن می کنند. آنها می توانند اشتباه پر شوند و در جای خود قرار نگیرند. تقریباً از هر پنج گزارش هزینه دستی، یک مورد اشتباه ثبت می شود.

اتوماسیون منابع انسانی به شما امکان می دهد فرآیند هزینه را دیجیتالی کنید. کارمندان می توانند یک عکس رسید را از تلفن خود آپلود کنند، در حالی که نرم افزار مدیریت هزینه به طور خودکار داده های مورد نیاز (مبلغ، تاجر، مالیات بر ارزش افزوده و غیره) را استخراج می کند. هنگامی که کارمند این را ارسال کرد، بلافاصله به مدیر مربوطه اطلاع داده می شود و می تواند آن را تایید یا رد کند. سپس یک کنترلر صحت جزئیات را بررسی می کند و با یک کلیک آنها را پردازش می کند. این کار به طور متوسط تا 70٪ در زمان پردازش کارمندان صرفه جویی می کند، خطاهای انسانی را حذف می کند و به شرکت ها یک نمای کلی هزینه های زمان واقعی می دهد.

حقوق و دستمزد

محاسبه دستی زمان یا روزهای کار، همراه با مرخصی استعلاجی یا روزهای مرخصی، جای زیادی برای خطا باقی می گذارد. این باعث می شود که کارمندان کمتر یا بیش از حد دستمزد دریافت کنند.

اتوماسیون منابع انسانی می‌تواند فرآیند را با ردیابی و محاسبه خودکار همه چیز، ساده‌سازی پرداخت‌ها، و یافتن داده‌ها در صورت نیاز برای ممیزی انطباق یا موارد دیگر، ساده‌تر کند.

مطالعه موردی: انرژی سلول سوختی، کانکتیکات.

ساندی مائورو، مدیر منابع انسانی، کاری را انجام داد که همیشه با تیم کوچکش انجام می داد. او مجموعه‌ای از صفحات گسترده اکسل را با شماره‌های حقوق کارکنان از مدیریت گردآوری کرد و آنها را برای پردازش به فهرست حقوق و دستمزد فرستاد. اما پس از تکمیل لیست حقوق و دستمزد، مدیر حقوق و دستمزد احساس کرد چیزی اشتباه است. پس از بررسی آن، مائورو متوجه شد که یکی از صفحات گسترده به اشتباه مرتب شده است، به این معنی که هر کارمند شرکت (600 نفر) قرار است حقوق شخص دیگری را دریافت کند.

FuelCell Energy به سرعت تصمیم گرفت در نرم افزار اتوماسیون منابع انسانی سرمایه گذاری کند تا خطاهای انسانی را کاهش دهد، در زمان صرفه جویی کند و به کارکنان بینش بیشتری نسبت به نحوه محاسبه دستمزدشان بدهد.

برنامه ریزی جبران خسارت یک ماه کامل تکمیل می شد. برعکس، یک هفته طول می کشد و با سیستم جدید بدون خطا است.

تشکیل پرونده مالیاتی

قوانین مالیاتی متفاوتی در سطوح مختلف (محلی، ایالتی، ملی، بین المللی) وجود دارد. اینها به اندازه سازمان و محل فعالیت آن بستگی دارد. این بدان معنی است که ثبت مالیات برای بخش منابع انسانی شما پیچیده است، به خصوص که قوانین به طور مکرر به روز می شوند و تغییر می کنند.

خودکارسازی مالیات بر حقوق و دستمزد بر اساس قوانین مربوطه تضمین می کند که کارکنان و پیمانکاران فرم های صحیح را دریافت و تکمیل می کنند. همچنین یک فایل دیجیتالی فراهم می کند که در صورت ممیزی به راحتی می توان آن را پیدا کرد. نرم افزار مالیات منابع انسانی فرآیند تشکیل پرونده مالیاتی را سریعتر می کند و استرس را از بین می برد.

مدیریت زمان

داشتن یک جدول زمانی دستی برای ردیابی زمان و انتصاب یک فرد یا تیم برای پیگیری آن بسیار ناکارآمد است. آنها اغلب می توانند روزها بعد پر شوند و همچنین در جای خود اشتباه قرار گیرند.

یک برنامه برگه زمانی خودکار به شما امکان می دهد پروفایل های کارمندان، سوابق حضور و غیاب و سایر اطلاعات را به صورت دیجیتال ذخیره کنید. این باعث می شود کل فرآیند سریعتر و دقیق تر شود.

مزایای کارکنان

یک سرویس مدیریت مزایا یا یک سازمان کارفرمای حرفه ای (PEO) اغلب مزایایی از جمله مراقبت های بهداشتی، برنامه های بازنشستگی، غرامت کارگران و سایر مزایا را برای بسیاری از سازمان ها مدیریت می کند.

مشکل این است که کارمندان معمولاً بینش کمی در مورد انواع مزایایی که در طول اشتغال برای آنها در دسترس است دارند.

نرم‌افزار اتوماسیون می‌تواند تمام موقعیت‌های کارکنان را ردیابی کند و مزایای آن‌ها را به آنها نشان دهد، از جمله زمانی که آنها تغییری در شرایط را تجربه می‌کنند. این نمونه ای از سلف سرویس کارکنان است.

مطالعه موردی: Grolsch .

هر چه یک سازمان تعداد کارکنان بیشتری داشته باشد، پیگیری هر فرد و تغییرات و ترجیحات آنها دشوارتر است.

این منجر به سرمایه گذاری شرکت آبجو Grolsch در یک سیستم خودکار منابع انسانی به نام “مزایای من” شد.

این سیستم هر زمان که هر کارمند تغییری را ثبت کند، وضعیت و مزایای آن را نشان می دهد. نتیجه این است که همه کارکنان آنها در حال حاضر بینش بسیار بهتری نسبت به مزایای موجود دارند.

یک نظرسنجی رضایتمندی نشان داد که رضایت از 6.8 (از 10) با سیستم قدیمی کاغذ محور به 8.2 با مزایای من افزایش یافته است.

ردیابی عملکرد کارکنان

خودکارسازی سوابق عملکرد کارکنان به این معنی است که شرکت داده‌های قابل دسترسی برای تعیین افزایش حقوق، پاداش‌ها، اقدامات انضباطی یا خاتمه را دارد. منابع انسانی می تواند این سوابق عملکرد را ردیابی کند و به مدیران امکان دسترسی به اضافه کردن یادداشت ها، آماده شدن برای بررسی عملکرد و اطمینان از برآورده شدن اهداف را بدهد.

ردیابی خودکار عملکرد فرآیند را ساده می کند، تضمین می کند که بدون تعصب است، تصمیم گیری دقیق را امکان پذیر می کند و یک نقطه مرجع عالی برای مدیران و کارکنان فراهم می کند.

مطالعه موردی: منطقه شهری شهری (MUD)

MUD قبلاً یک رویکرد بسیار قدیمی برای بررسی عملکرد کارکنان داشت. این شامل یک سند Word ساده است که هر سال چند کلمه تغییر می کند و چاپ می شود و در اختیار کارمندان قرار می گیرد. در این سند معمولاً فقط پنج هدف ذکر شده است که از کارمندان خواسته شده بود در طول سال به آنها برسند. اگر موفق می‌شدند، پاداش خود را دریافت می‌کردند، اما معمولاً حتی اگر نمی‌گرفتند، همچنان پاداش خود را دریافت می‌کردند.

سیستم کاغذ مشکلات زیادی داشت. فقط حدود 70 درصد از کارمندان مورد بازبینی قرار گرفتند، در حالی که برخی گزارش کردند که در 10 سال گذشته بازبینی نداشته اند. هیچ راه واقعی برای نظارت بر پیشرفت وجود نداشت و در نتیجه کیفیت کار آسیب دید.

شرکت به نقطه ای رسید که می خواستند پرداخت را به عملکرد مرتبط کنند اما متوجه شدند که مجهز نیستند.

از زمان اجرای اتوماسیون منابع انسانی، هر کارمند برای اولین سال (در 102 سال) یک بررسی عملکرد داشته است. کارمندان و مدیران اکنون می توانند راحت تر در مورد اهداف ارتباط برقرار کنند و کل فرآیند برای همه سطوح سازمان آسان تر است.

MUD با کنار گذاشتن کاغذبازی برای یک سیستم خودکار، همراه با مزایای بسیار بیشتر در سراسر شرکت، حدود دو هفته در زمان صرفه جویی کرد.

بهترین ابزار اتوماسیون منابع انسانی چیست؟

در ابزار اتوماسیون منابع انسانی باید به دنبال چه چیزی باشید؟

این تا حد زیادی به مشکلاتی که در تلاش برای حل آنها هستید بستگی دارد. همچنین باید به طور یکپارچه با راه حل هایی که از قبل در اختیار دارید ادغام شود و استفاده از آن با حداقل آموزش بسیار ساده باشد.

همچنین باید بودجه ای را که با آن کار می کنید در نظر بگیرید، یک جدول زمانی برای خود تعیین کنید و سهامداران خود را در نظر بگیرید.

اکثر شرکت ها می توانند حداکثر 10-12 سیستم درگیر در فرآیند اتوماسیون منابع انسانی داشته باشند، که به این معنی است که سهولت یکپارچه سازی برای موفقیت بسیار مهم است.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که اتوماسیون منابع انسانی رویه ها یا سیاست های ضعیف منابع انسانی را اصلاح نمی کند. علاوه بر این، نرم‌افزار اتوماسیون منابع انسانی انتخابی شما ممکن است برای اندازه فعلی شرکت شما به خوبی کار کند، اما با افزایش اندازه یا گسترش در خارج از کشور، در مقیاس بزرگ‌تر نمی‌شود. همه اینها عواملی هستند که باید قبل از انتخاب یک ابزار اتوماسیون در نظر گرفته شوند.

در اینجا برخی از ابزارهای محبوب اتوماسیون منابع انسانی وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید.

ساخته شده برای تیم ها

Built for Teams یک نرم‌افزار مدیریت مرخصی است که از تقویم‌های قابل اشتراک‌گذاری برای پیگیری حضور و غیاب، درخواست‌های مرخصی، مرخصی استعلاجی و سایر مرخصی‌های با حقوق و بدون حقوق استفاده می‌کند.

بامبو HR

Bamboo HR پلتفرمی است که برای ورود داده‌ها، ردیابی داده‌ها و نیازهای اطلاعاتی تیم‌های منابع انسانی، حقوق و دستمزد، مدیریت و عملکردهای حسابداری ساخته شده است. این به کاربران امکان می دهد همه چیز را به راحتی در یک مکان ذخیره کنند و همچنین گزارش هایی را برای به دست آوردن بینش ارزشمند ایجاد کنند.

WorkBright

WorkBright نصب کاملاً از راه دور را برای هر سازمانی ارائه می دهد. می‌توانید اسناد استخدامی جدید و پرونده‌های کارمندان را از هر کجا مدیریت کنید و پس از اینکه کارمند پیشنهاد شما را پذیرفت، یادآوری‌های خودکار را در طول فرآیند ورود ارسال کنید.

مدیریت نیروی کار فیوز

پلت فرم مدیریت نیروی کار فیوز مدیریت زمان و حضور و غیاب، مدیریت منابع انسانی و حقوق و دستمزد را در یک راه حل نرم افزاری گرد هم می آورد. این یک ابزار مستقل قدرتمند است که به شما دید دقیقی از نیروی کارتان می دهد و همچنین تصمیم گیری، برنامه ریزی و کارایی را در سراسر سازمان بهبود می بخشد.

WebHR

WebHR به عنوان پل ارتباطی بین منابع انسانی و فناوری اطلاعات عمل می کند. ویژگی‌ها عبارتند از eTrack، Shift Scheduler، Expense ادعاها و Discussions. همچنین به سازماندهی استخدام، حضور و غیاب، مرخصی ها و تعطیلات کمک می کند و با یک اپلیکیشن موبایل و پشتیبانی همراه است.

اتوماسیون منابع انسانی آینده است: عقب نمانید.

پیاده‌سازی و استفاده مؤثر از اتوماسیون منابع انسانی، نیاز تیم‌های منابع انسانی را برای انجام کارهای روزمره و تکراری کاهش می‌دهد و روش‌های کارآمدتر و دقیق‌تری برای کار در سراسر سازمان ایجاد می‌کند.

سپس بخش منابع انسانی شما می‌تواند زمان و انرژی بیشتری را به ایجاد افراد مثبت‌تر و فرهنگ کاری اختصاص دهد و از مهارت‌های آنها به صورت روزانه استفاده کند.

اگر می‌خواهید مجموعه مهارت‌های منابع انسانی خود را در آینده اثبات کنید و شایستگی‌های جدید منابع انسانی را توسعه دهید، برنامه گواهینامه همه شما می‌توانید بیاموزید را بررسی کنید!

شانی جی نویسنده و نویسنده بین المللی است که 5 سال گذشته را صرف نوشتن درباره منابع انسانی کرده است. شانی قبلا برای چندین نشریه از جمله HuffPost نوشته است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *