ایجاد شغل مدیریت منابع انسانی از راه دور: 11 نکته برای موفقیت

بسیاری از متخصصان منابع انسانی پس از تجربه نحوه کار در خانه به دلیل همه‌گیری کووید-19، اکنون از مزایای آن قدردانی می‌کنند و می‌خواهند از راه دور به کار خود ادامه دهند. محیط کسب و کار امروزی این امر را قابل دستیابی می کند. بنابراین چگونه حرفه منابع انسانی از راه دور خود را ایجاد می کنید؟ بیایید شیرجه بزنیم

مطالب
آیا منابع انسانی می توانند از خانه کار کنند؟ باورهای غلط رایج
چگونه حرفه منابع انسانی از راه دور خود را شروع کنید
چگونه در شغل HR از راه دور خود موفق شوید

آیا منابع انسانی می توانند از خانه کار کنند؟ باورهای غلط رایج

این یک باور رایج است که منابع انسانی تنها در صورتی می تواند موفق باشد که در محل قرار داشته باشند. وقتی همه‌گیری افراد را در انواع مختلف مشاغل اداری، از جمله منابع انسانی، مجبور کرد از خانه کار کنند، تصورات تغییر کرد. متخصصان منابع انسانی ثابت کردند که می توانند اولویت های بهتری را تعیین کنند و با موفقیت از کارمندان و سازمان های خود در یک محیط کاری از راه دور حمایت کنند.

در واقع، 85 درصد از متخصصان منابع انسانی گزارش دادند که معتقدند می توانند از راه دور کار کنند. علاوه بر این، Flexjobs متوجه شد که HR & Recruiting بهترین زمینه شغلی در حال رشد با مشاغل کاملاً از راه دور است.

اگرچه برخی از مشاغل منابع انسانی بیشتر به کار از راه دور کمک می کنند، ما معتقدیم که اگر به شیوه ای درست تنظیم و فعال شود، می توان تمام کارهای منابع انسانی را به روشی از راه دور انجام داد.

برخی تصورات غلط رایج بر اساس باورهای قدیمی در مورد اینکه چرا منابع انسانی نباید از خانه کار کند وجود دارد. بیایید آنها را تجزیه کنیم:

1. نیاز به قابل مشاهده و در دسترس بودن حضوری برای کارمندان

آیا واقعاً منابع انسانی باید همیشه از نظر فیزیکی در دسترس کارکنان باشد تا در نقش خود مؤثر باشد؟

واقعیت این است که حتی قبل از کووید و گسترش کار از راه دور، HR قادر به حمایت از کارمندان از یک مکان جداگانه بود. برای مثال، ممکن است یک شریک تجاری منابع انسانی داشته باشید که به عنوان نقطه تماس HR برای پنج محل کار عمل می کند و به طور دوره ای از آنها بازدید می کند.

اکنون، با فناوری‌های جدید منابع انسانی و به‌ویژه ارائه خدمات دیجیتال، مدیریت دسترسی و تعاملات روزمره واقع بینانه است. چندین کانال خدمات، کارکنان را برای تعامل با عملکرد منابع انسانی بدون توجه به مکان و زمان تجهیز می کند. با ابزارهای سلف سرویس، ربات‌های گفتگو، پشتیبانی تلفنی، تماس‌های ویدیویی و پلتفرم‌های همکاری (Slack، Zoom، Teams)، متخصصان منابع انسانی می‌توانند در مورد محل کار خود انعطاف‌پذیرتر باشند.

علاوه بر این، مدیران و کارمندانی که دفتر منابع انسانی در دیدرس دارند، می‌توانند عادت کنند که هر بار که مشکلی پیش می‌آید توقف کنند. متخصصان منابع انسانی ممکن است متوجه شوند که به طور مداوم کارهایی را که انجام می دهند برای کمک به کسانی که پشت میزشان حاضر می شوند کنار می گذارند. آنها همچنین می توانند در نهایت به موقعیت هایی کشیده شوند که خارج از محدوده و تمرکز نقش آنها است. این امر اولویت بندی و تأکید بر کار استراتژیک را چالش برانگیزتر می کند.

2. توانایی همکاری با رهبری سازمان

در گذشته، مدیران اغلب منابع انسانی را یک وظیفه اداری می دانستند. شاید به ذهنشان خطور نکرده باشد که منابع انسانی را در فرآیند تصمیم گیری بگنجانند. رهبران منابع انسانی باید برای داشتن یک صدای خود ابراز وجود می کردند و حضور قابل مشاهده کمک می کرد. خوشبختانه، این برای اکثر سازمان ها تغییر کرده است.

در فضای کسب و کار فعلی، این درک وجود دارد که یک استراتژی قوی منابع انسانی کلید موفقیت است. منابع انسانی اکنون به نقشی حیاتی در تعیین و دستیابی به اهداف تجاری ارتقا یافته است. وقتی یک دیدگاه استراتژیک اتخاذ می کنید و با رهبری شریک می شوید، نیازی نیست همیشه در محل باشید. از آنجایی که رهبران با انعطاف بیشتری شروع به کار می کنند، به ناچار مطمئن می شوند که منابع انسانی در جلسات و تصمیم گیری ها گنجانده شده است.

Can HR Work from Home? Remote HR CareerCan HR Work from Home? Remote HR Career

3. دسترسی برای مدیریت بحران

منابع انسانی مطمئناً نقش مهمی در طول بحران دارد. به طور معمول، این به معنای حضور فیزیکی است، بنابراین مدیریت ممکن است تعجب کند، “اگر مشکلی پیش بیاید و من نیاز به حضور منابع انسانی در محل برای کمک داشته باشم، چه؟”

کار از راه دور فقط به این معنی است که شما باید بهتر پیش بینی کنید و برای این نوع حوادث آماده شوید. اگر فرآیندها و روال‌های مناسبی را در اختیار داشته باشید، می‌توانید شرایط پیش‌بینی‌نشده را به درستی بدون حضور در آنجا مدیریت کنید. لزومی ندارد 100% مواقع در مطب حضور داشته باشید تا 5% شرایط پیش بینی نشده را برطرف کنید.

4. از دست دادن تعامل با همکاران

رفاقت و طوفان فکری مفید مطمئناً زمانی رخ می دهد که مردم در یک مکان جمع شوند. زمانی که از راه دور کار می کنید، هر چند وقت یکبار برای مهندسی اتصالات کمی تلاش بیشتری لازم است. شما همیشه می توانید جلسات تیم خارج از سایت را هر سه ماهه برای بحث در مورد اولویت ها و پیشرفت رو در رو برنامه ریزی کنید.

برخی از شرکت ها کاملاً از راه دور رفته اند و می توانند راه های خلاقانه ای برای اتصال پیدا کنند. آنها به جای استفاده از بودجه برای ساختمان ها یا اجاره، بودجه ای برای جمع آوری تیم ها از سراسر جهان دارند.

چگونه حرفه منابع انسانی از راه دور خود را شروع کنید

تصورات غلط در مورد کار از راه دور منابع انسانی به تدریج در حال شکسته شدن است. بنابراین برای شروع ساختن حرفه منابع انسانی از راه دور خود چه کاری باید انجام دهید؟

کار از راه دور برای افرادی که واقعاً کار خود را دوست دارند و انگیزه درونی برای انجام آن با بهترین توانایی خود دارند، بهترین است، حتی اگر کسی مراقب آنها نباشد. اگر کار از راه دور اولویت شماست و برای شما مناسب است، راه‌هایی برای آماده‌سازی و یافتن موقعیت مناسب منابع انسانی وجود دارد.

اول از همه، تعیین کنید که می خواهید حرکت شغلی بعدی شما چه باشد. ابزار مسیر شغلی HR ما را بررسی کنید و نقش های مختلف منابع انسانی را که متناسب با مهارت ها، شایستگی ها و جاه طلبی های شما است، کشف کنید.

حال، بیایید نگاهی به چند ایده برای یافتن شغل منابع انسانی از راه دور بیندازیم:

1. بررسی کنید که چرا می خواهید از راه دور کار کنید

حتی اگر برای منابع انسانی امکان کار از راه دور وجود دارد، محدودیت‌هایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، و برخی از عناصر کار ممکن است سخت‌تر باشند. هر فردی منحصر به فرد است و شخصیت های مختلف به روش خود با کار از راه دور برخورد می کنند. مطمئن شوید که دلایل خود را برای دنبال کردن شغلی از راه دور بررسی کرده اید.

شاید مفید باشد که از خود بپرسید:

  • مزیت کلی کار از راه دور برای من به عنوان یک فرد چیست؟
  • این چگونه با موقعیت وسیع زندگی من مطابقت دارد؟
  • محدودیت ها و چالش هایی که ممکن است نیاز به مدیریت داشته باشم چیست و چگونه آنها را مدیریت خواهم کرد؟

2. رزومه خود را دقیق تنظیم کنید

حتی اگر قبلاً یک رزومه قاتل دارید، باید آن را برای دنبال کردن یک کار از راه دور تغییر دهید. شما می خواهید مطمئن باشید که توانایی شما برای موفقیت در هنگام کار از خانه را برجسته می کند.

در اینجا چند مهارت وجود دارد که باید برجسته کنید:

  • تجربه و دستاوردهای قبلی با دورکاری.
  • مواقعی که شما یک خود شروع کرده اید و مستقل کار کرده اید.
  • دانش فنی با کاربردهای خاص و توانایی درک و انطباق با ابزارهای دیجیتال جدید.
  • مهارت های نوشتاری و توانایی برقراری ارتباط خوب با استفاده از روش های متنی برای تعامل با همکاران و کارمندان.

3. بدانید کجا به دنبال فرصت های شغلی منابع انسانی از راه دور باشید

مشاغل منابع انسانی دورکار وجود دارد، بنابراین شما فقط باید روی جایی که آنها را پیدا کنید تمرکز کنید. شما می توانید تحقیقاتی انجام دهید و کارفرمایان بالقوه ای را که در حال حاضر در یک ظرفیت کاملاً از راه دور فعالیت می کنند، هدف قرار دهید. آنها مطمئناً به تیم منابع انسانی خود اجازه می دهند از خانه کار کنند.

شما همچنین می توانید تابلوهای شغلی اختصاص داده شده به دریچه های راه دور را پیدا کنید، مانند:

  • AngelList استارت آپ های استخدام را با جویندگان کار از راه دور مرتبط می کند. شما می توانید یک نمایه را تکمیل کنید و تنها با یک درخواست برای چندین شغل درخواست دهید.
  • Alight انواع خدمات تجاری را ارائه می دهد و دارای یک هیئت شغلی با انواع مختلف نقش ها از جمله منابع انسانی است.
  • Remote.co منابعی را در اختیار شرکت هایی قرار می دهد که می خواهند کار از راه دور ارائه دهند و فرصت های شغلی از راه دور را فهرست می کند.
  • Virtual Vocations یک تابلوی شغلی است که منحصراً به مشاغل راه دور در هر زمینه اختصاص داده شده است. هزینه عضویت به شما این امکان را می دهد که لیست کامل آنها را مشاهده کنید و به داشبورد دسترسی داشته باشید تا موقعیت هایی را که برای آنها درخواست کرده اید ردیابی کنید.
  • FlexJobs در زمینه‌های شغلی از راه دور، کار از خانه و فرصت‌های شغلی انعطاف‌پذیر تخصص دارد و هزاران نقش منابع انسانی از راه دور را شامل می‌شود.

همچنین سایت های اختصاصی HR برای جویندگان کار با پست های شغلی از راه دور وجود دارد، مانند HR Jobs Remote و PeopleOpsJobs.

با بسیاری از تابلوهای شغلی، می توانید هشدارهای ایمیلی را برای کلمات کلیدی خاص تنظیم کنید. به این ترتیب، فرصت های شغلی مرتبط مستقیماً در صندوق ورودی شما قرار می گیرند.

4. مهارت های کلیدی خود را در مصاحبه ها نشان دهید

متخصصان منابع انسانی موفق در حال حاضر مهارت های زیادی برای موفقیت در کار از راه دور دارند و شما باید برای توسعه بیشتر آنها تلاش کنید. مطمئناً می توانید از این موارد به نفع خود در هنگام مصاحبه برای مشاغل منابع انسانی از راه دور استفاده کنید.

برای نشان دادن توانایی های زیر آماده باشید:

  • مثال‌های عینی از نحوه عملکرد مؤثر شما از راه دور.
  • مهارت‌های ارتباطی که شما را قادر می‌سازد تا با موفقیت در روابط با سهامداران خود هدایت کنید.
  • سازگاری در مواجهه با تغییر و یافتن راه حل های جایگزین.
  • خودانگیختگی و سازماندهی برای تکمیل کار برتر و به موقع.
  • توانایی کار مستقل و همچنین حفظ روحیه همکاری برای ایجاد روابط و جستجوی ایده های جدید.
  • مهارت های ارتباطی بین فرهنگی برای برخورد با نیروی کار متنوع یا جهانی.
  • یک ذهنیت تفکر انتقادی راه حل محور برای حل مشکلات و حرکت رو به جلو.

5. مهارت دیجیتال خود را بهبود بخشید

کار از راه دور به معنای استفاده از انواع ابزارهای دیجیتالی برای انجام کار، همکاری با همکاران و همچنین افزایش تجربه کارمندان دیجیتال در سازمان شما است. به همین دلیل است که باید بیاموزید که چگونه از فناوری برای افزایش ارزش استفاده کنید و قهرمان تغییرات دیجیتال در محل کار خود باشید.

برخی از راه‌های بهبود مهارت دیجیتال عبارتند از:

  • آشنایی با هر نوع فناوری کاری موجود در شغل فعلی شما، حتی اگر چیزی نباشد که شما ملزم به استفاده از آن باشید.
  • آزمایش با ابزارهای دیجیتال ناآشنا که ممکن است لازم باشد برای مصاحبه یا در یک نقش جدید از راه دور استفاده کنید.
  • دریافت گواهینامه منابع انسانی دیجیتال.

6. شبکه راه دور خود را بسازید

گروه‌های سنتی شبکه‌های منابع انسانی عالی هستند، اما باید راه‌هایی برای ارتباط عمدی با سایر متخصصان منابع انسانی از راه دور نیز پیدا کنید. شما الهام زیادی خواهید گرفت و فرصت هایی را کشف خواهید کرد که در غیر این صورت نمی توانستید. این همچنین یک راه عالی برای استفاده از خرد و تخصص مشترک در هنگام برخورد با مسائل از یک دیدگاه راه دور است.

در اینجا چند ایده برای ایجاد شبکه منابع انسانی از راه دور وجود دارد:

  • یک کانال یا انجمن عمومی Slack پیدا کنید و ارتباط و همکاری بلادرنگ را با سایر کارمندان HR شروع کنید.
  • به جامعه فراگیران AIHR ما بپیوندید.
  • از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود برای یافتن گروه‌های منابع انسانی راه دور، نظر دادن در مورد پست‌های مرتبط و ایجاد پست‌های خود که باعث ایجاد تعامل می‌شود، استفاده کنید.
  • در کنفرانس های مجازی یا حضوری شرکت کنید که متخصصان دورکاری را جذب می کند.

چگونه در شغل منابع انسانی از راه دور خود موفق شوید

هنگامی که به یک موقعیت HR راه دور رسیدید، می توانید با برجسته شدن به عنوان یک عملکرد قوی، پتانسیل ماندگاری آن را تقویت کنید.

توسعه توانایی های خود به روش های زیر می تواند به شکوفایی شما کمک کند:

7. در مورد محدوده نقش، اولویت ها و گردش کار خود شفاف باشید

برای اینکه در کار از راه دور مؤثر باشید، باید درک روشنی از مسئولیت های کلیدی خود داشته باشید. در مورد نقش و مسئولیت‌های خود و نحوه هماهنگی آنها با نیازهای تجاری با مدیر خود بحث کنید. به این ترتیب، می توانید وظایف و پروژه هایی را که بیشترین تأثیر را بر عملکرد سازمانی دارند، اولویت بندی کنید.

تعیین اهداف و شاخص های کلیدی عملکرد قابل اندازه گیری به شما کمک می کند عملکرد و پیشرفت خود را پیگیری کنید. برای شما آسان تر خواهد بود که نه تنها فرصت های پیشرفت را تشخیص دهید، بلکه کار خود را به تیم و مدیر خود نیز به نمایش بگذارید.

علاوه بر این، باید سازمان و تیم‌ها و فرآیند آن را بشناسید تا بفهمید که چگونه کار شما بر دیگران تأثیر می‌گذارد و کار آن‌ها کجا روی شما تأثیر می‌گذارد. اطمینان حاصل کنید که در مورد اینکه کجا درگیر فرآیندها هستید و کجا وابستگی ها وجود دارد، کاملاً مشخص هستید. این امر علاوه بر ایجاد گردش کار موثر، به جلوگیری از سوء تفاهم ها نیز کمک می کند.

8. ذینفعان خود را به طور موثر مدیریت کنید، ارتباطات و اعتماد ایجاد کنید

اولین قدم برای مدیریت موثر ذینفعان این است که ترسیم کنید سهامداران شما چه کسانی هستند.

در نقش منابع انسانی، ذینفعان شما، البته، کارمندان هستند، اما همچنین مدیران و اعضای تیم شما، مدیرانی که به مدیریت موثرتر افراد کمک می کنید، و مدیران ارشدی که اغلب به خرید و حمایت از آنها نیاز دارید. برای موفقیت با ابتکارات منابع انسانی شما باید تعیین کنید که با چه کسی باید تعامل داشته باشید و بهترین راه یا قالب برای انجام آن چیست. نمودار سازمانی ابزار مفیدی برای به دست آوردن یک دید کلی از نحوه ساختار سازمان شما است.

اینکه دقیقاً سهامداران شما چه کسانی هستند، در پروژه ای که روی آن کار می کنید متفاوت است. به عنوان مثال، اگر قرار است پروژه شما مجموعه‌ای از فعالیت‌های مجازی‌سازی تیم‌سازی را برای درگیر کردن تیم‌های راه دور خود سازماندهی کند، می‌توانید یک نقشه ساده از سهامداران ایجاد کنید تا دید کلی از افرادی که تحت تأثیر پروژه شما هستند یا بر روی آنها تأثیر می‌گذارند، داشته باشید.

ذینفعان اولیه
– تأثیر مستقیم / تأثیر مستقیم
ذینفعان ثانویه
– تأثیر غیر مستقیم / غیر مستقیم
ذینفعان کلیدی
– افراد با نفوذ و تصمیم گیرندگان
کارکنان از راه دور مدیران کارکنان از راه دور مدیر منابع انسانی
آژانس منابع انسانی متخصص در ساخت تیم مجازی تیم منابع انسانی مدیر تدارکات
متخصصان تعامل با کارکنان

اطمینان حاصل کنید که با سهامداران خود در مورد نحوه تعامل، حفظ تماس و همکاری با یکدیگر توافق دارید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که برخی از آنها در نقش های تنها از راه دور نباشند. شما باید در ایجاد روابط هدفمند باشید، زیرا قرار نیست به طور ارگانیک اتفاق بیفتد. در طول روز با همکارانتان برخورد نخواهید کرد یا مکالمات کولر آبی را نخواهید شنید.

یک به یک برنامه ریزی کنید و با کارمندان و رهبری خود آشنا شوید. همانطور که یاد می‌گیرید مردم و سازمان به چه نیازهایی نیاز دارند، می‌توانید آن نیازها را برآورده کنید، اعتماد ایجاد کنید و نامی برای خود در شرکت ایجاد کنید.

در مورد ارزشی که نقش منابع انسانی شما می افزاید، واضح و مطمئن باشید. عدم حضور فیزیکی به این معنی است که مواقعی باید به ذینفعان توضیح دهید که چه کارهایی انجام می دهید و چگونه دور بودن بر توانایی شما برای ارائه تأثیر نمی گذارد.

اگر می‌خواهید نحوه مدیریت سهامداران را بیاموزید و شانس موفقیت پروژه خود را افزایش دهید، کتاب راهنمای مدیریت سهامداران ما را برای رهبران موثر منابع انسانی دانلود کنید.

9. ارتباط خوب را تضمین کنید

ارتباط خوب در محیط کار از راه دور مستلزم برقراری ارتباط بیش از حد، مستندسازی همه چیز و توانایی برقراری ارتباط ناهمزمان است. این هم در داخل و هم در خارج از تیم شما است. همچنین، شامل استفاده از ابزارهای مختلفی است که برای مدیریت موثر پروژه ها و شفاف سازی کار به آنها نیاز دارید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، کار از راه دور مستلزم آن است که در مورد ریتم های تعامل و فرصت هایی که با ذینفعان خود ایجاد می کنید، عمدی بیشتری داشته باشید. یک راه عالی برای تعامل با ذینفعان کلیدی، ایجاد یک برنامه ارتباطی شخصی بر اساس سبک ارتباطی ترجیحی آنهاست. برای یک مدیر منابع انسانی، ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

ذینفع سبک ارتباط مراحل اقدام
معاون منابع انسانی آمریکا – ارتباطات غیر رسمی را ترجیح می دهد
– از ارتباط چهره به چهره، به خصوص هنگام ناهار/شام لذت می برد
– حداقل دو بار در ماه تماس بگیرید
– برنامه ریزی یک جلسه رو در رو در گردهمایی فصلی شرکت، ترجیحاً در صورت امکان هنگام ناهار یا شام
CHRO – گزارش های کتبی مختصر با یافته های کلیدی را ترجیح می دهد
– اطلاعات رسمی را می خواهد که بتوان آن را به مدیر عامل ارسال کرد
– ارسال گزارش کتبی ماهانه از پیشرفت پروژه و نکات یادگیری
– از تأثیرات تجاری بالقوه یک پروژه تحلیلی به روز باشید
HRBP – به لمس شخصی و مهارت های نرم نسبت به داده های سخت اهمیت می دهد – حداقل سه جلسه قبل از پایان سال برنامه ریزی کنید
– راهی برای تعامل فعالانه آنها با پروژه تجزیه و تحلیل در مراحل بعدی پیدا کنید

اگر تیم منابع انسانی را رهبری می‌کنید، اعضا باید مشخص کنند که کجا باید درگیر شوید و چه زمانی شما را به بحث بکشانند. جلسات تیم باید یک فرکانس مشخص داشته باشد و همه بازیگران نقش کلیدی از انتظارات برای استفاده موثر از زمان با هم آگاه باشند. فقط به این دلیل که در اتاق نیستید به این معنی نیست که نباید در تصمیمات یا موقعیت های خاص درگیر شوید.

10. فضای کاری و برخی از مرزها را مشخص کنید

بسیاری از افرادی که از راه دور کار می کنند در نهایت مرزهای بین کار و زندگی خصوصی را محو می کنند. برای رفاه خود، باید فلسفه ای در مورد نحوه برخورد با کار از راه دور ایجاد کنید. سپس باید یک فضای فیزیکی و محیطی ایجاد کنید که شما را برای راحتی و بهره وری آماده کند.

در اینجا چند روش و مرز وجود دارد که ممکن است بخواهید برای اطمینان و شفافیت در مورد نحوه، مکان و زمان کار خود اتخاذ کنید:

  • مناطق «کار» و «بدون کار» را در خانه خود تعیین کنید.
  • یک برنامه کاری منظم تنظیم کنید که ساعات مشخصی را که در دسترس شماست مشخص می کند. سپس به آن بچسبید.
  • یک برنامه روزانه داشته باشید، درست مانند زمانی که به محل کار خود می روید.
  • انتظارات خانواده یا افرادی که با شما زندگی می کنند را مدیریت کنید تا بدانند که شما همیشه فقط به این دلیل که در خانه هستید در دسترس نیستید.

11. بر یادگیری مستمر تمرکز کنید

دنیای کار در حال تغییر است و برای موفقیت در آن باید ذهنیت یادگیری را در پیش بگیرید. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

  • کنجکاو باشید
  • در جریان روندها و پیشرفت های جدید در حوزه منابع انسانی و دنیای کار باشید.
  • در برنامه های گواهی HR ثبت نام کنید.
  • در رویدادهای HR مجازی و حضوری شرکت کنید.

این البته برای نقش های از راه دور و غیر از راه دور صدق می کند.

به طور خلاصه

در حال حاضر، تعداد بی سابقه ای از امکانات برای مشاغل منابع انسانی از راه دور وجود دارد. اگر این روش کار رویای شماست، ممکن است اکنون زمان مناسبی برای دنبال کردن آن باشد.

پیدا کردن و شروع یک موقعیت HR از راه دور می تواند در ابتدا یک چالش باشد، اما با رویکرد صحیح، باید خیلی زود در مسیر موفقیت قرار بگیرید. استفاده از مهارت‌های نرم و مهارت دیجیتالی شما کمک می‌کند تا انتقال به یک شغل منابع انسانی از راه دور و پیشرفت در این نقش آسان‌تر شود. موفق باشید!

آندریا بوتمن یک مدیر منابع انسانی دارای گواهینامه SHRM با مدرک زبان انگلیسی است که اکنون از ترکیب این دو به عنوان نویسنده منابع انسانی لذت می برد. سمت های قبلی او نزد کارفرمایان در صنایع آموزش، بهداشت و درمان و مشاوره بازنشستگی بود.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *