داستان‌های مشتری: توانمندسازی تمرین‌کنندگان تجزیه و تحلیل افراد Capgemini

یادگیری در توانمندسازی کارکنان و تأثیرگذاری بر کسب و کار کلیدی است. اما یک مزیت عمده دیگر برای یافتن راه حل یادگیری مناسب وجود دارد. یان کروگل از Capgemini می‌گوید: «هرچه افراد بیشتر یاد بگیرند، افراد بیشتری می‌مانند.

People Analytics به سرعت به یک تخصص مهم در HR تبدیل شده است و انتظارات بالاست. به همین دلیل است که Capgemini به دنبال راه‌هایی برای توانمندسازی تیمی بود که تلاش‌های People Analytics را با آموزش آنلاین تخصصی رهبری می‌کرد.

همانطور که یان کروگل توضیح می دهد اهداف Capgemini واضح بود. ما باید برای کسب و کار معتبر باشیم و باید تجارت و همچنین جنبه داده و تجزیه و تحلیل را درک کنیم. ما فکر می‌کردیم که بیرون رفتن و کار با یک منبع سرپرست واقعاً به ما در این تلاش کمک می‌کند.»

و اینجاست که AIHR وارد عمل می شود.

متخصصان منابع انسانی منتخب که قبلاً در «تجزیه و تحلیل افراد» و گزارش‌دهی شرکت داشتند، در آکادمی ثبت‌نام شدند تا در منابع انسانی نوآوری کنند تا داده‌ها و مهارت‌های تحلیلی خود را به سطح بعدی ببرند. علاوه بر دنبال کردن دوره‌های تخصصی، شرکت‌کنندگان همچنین روی پروژه‌های واقعی کار کردند تا به رهبران سازمان کمک کنند تا با چالش‌های تجاری خود مقابله کنند. کروگر می‌گوید: «برخی از این پروژه‌ها در حال تبدیل شدن به پروژه‌های بزرگ هستند.

این بدان معنا نیست که Capgemini در این پروژه با چالش هایی مواجه نشد. به عنوان مثال، یافتن زمان برای یادگیری برای زبان آموزانی که دارای تقویم کامل و مسئولیت های فراوان هستند، می تواند چالش برانگیز باشد. ویدیوی کامل را تماشا کنید تا بدانید Capgemini چگونه بر این چالش غلبه کرد.

همچنین در مورد این موارد بیشتر خواهید شنید:

  • چگونه Capgemini افراد را تشویق می کند تا آموخته ها را در کارهای روزمره خود پیاده کنند
  • نمونه هایی از پروژه های اجرا شده در نتیجه آموزش و بینش های به دست آمده
  • اندازه گیری ROI ابتکارات یادگیری

چیزی که می توانیم فاش کنیم این است که این پروژه برای Capgemini موفقیت آمیز بوده است. گام‌های بعدی آن‌ها گسترش دامنه پروژه است تا جمعیت‌های منابع انسانی بزرگ‌تری را شامل شود. اما این همه ماجرا نیست. «ما می‌پرسیم، چقدر باید بخشی از برنامه درسی استاندارد برای منابع انسانی باشد؟ و سوال دیگر این است که چه چیز دیگری باید به رهبرانی که شناسایی کرده ایم بدهیم تا آنها را موفق کنیم؟

کنجکاو هستید که ببینید چگونه AIHR می‌تواند به شما کمک کند شکاف مهارت‌ها را دور بزنید و سازمان منابع انسانی خود را با مهارت‌های اثبات‌کننده آینده توانمند کنید؟ چارچوب مهارت های منابع انسانی 2025 ما را کاوش کنید یا درباره مجوزهای تیم ما بیشتر بدانید .

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را در تبدیل اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی به راحتی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *