جستجوی بولی در استخدام: راهنمای عملی برای سال 2024

جستجوی بولی در استخدام به شما کمک می کند تا در شناسایی کاندیداهای بالقوه مناسب، کارآمدتر شوید، استعدادهای مورد نیاز سازمان خود را بیابید و فرآیند استخدام خود را ارتقا دهید. این امر به ویژه در چشم انداز کسب و کار امروزی که 77 درصد از کارفرمایان جهانی در تلاش برای یافتن استعدادهای مورد نیاز برای موفقیت هستند بسیار مهم است.

در این مقاله، خواهید آموخت که جستجوی Boolean در استخدام چیست، بهترین روش‌ها برای بهینه‌سازی فرآیند منبع‌یابی، نحوه عملکرد جستجوی Boolean در پلتفرم‌های مختلف استخدام، و نمونه‌ای از رشته‌های جستجوی Boolean برای نقش‌های مختلف. بیایید شروع کنیم!

مطالب
جستجوی بولی در استخدام چیست؟
6 بهترین روش برای استفاده از جستجوی بولی در استخدام
جستجوی بولی پیشرفته در استخدام
پلتفرم هایی برای استفاده از جستجوی بولی در استخدام
نمونه رشته های جستجوی بولی برای استخدام کنندگان

جستجوی بولی در استخدام چیست؟

جستجوی بولی از عملگرهای منطقی (مانند AND، OR و NOT) برای ترکیب کلمات کلیدی و عبارات برای اصلاح نتایج جستجو استفاده می کند. هنگام استفاده از عملگرهای بولی، می توانید چندین کلمه کلیدی را وارد کنید، جستجو را گسترش دهید و عبارات خاصی را حذف کنید.

به عنوان یک منبع، استخدام‌کننده یا متخصص جذب استعداد، می‌توانید از Boolean در اکثر پلتفرم‌هایی که برای یافتن نامزدهای خود استفاده می‌کنید، استفاده کنید. این شامل Google، LinkedIn، Indeed یا ATS شما می شود.

عملگرهای اصلی جستجوی بولی

عملگر بولی تابع مثال
و کلمات کلیدی یا عبارات جستجو را ترکیب می کند تا نتایجی حاوی تمام کلماتی که شما وارد کرده اید ایجاد کند. Developer AND Python : این به شما نتایجی می دهد که هم کلمه “توسعه دهنده” و هم “Python” را شامل می شود.
یا جستجوی شما را با گنجاندن نتایجی که حاوی هر یک از کلمات کلیدی که ذکر کرده اید به جای همه آنها، گسترش می دهد. Developer OR Program r: این به شما نتایجی می دهد که شامل «توسعه دهنده» یا «برنامه نویس» است.
نه کلمات کلیدی یا عبارات خاصی را از نتایج جستجوی شما حذف می کند.
توجه: Google NOT را به عنوان اپراتور جستجو نمی شناسد. به جای آن از علامت منفی (-) هنگام جستجو در گوگل استفاده کنید.
Developer NOT Java : این به شما نمایه های توسعه دهندگانی می دهد که در مهارت های خود “جاوا” ذکر نشده است.
پرانتز () کلمات کلیدی، عبارات یا سایر عملگرهای بولی را با هم گروه بندی کنید تا نتایج جستجوی خود را به نامزدهایی محدود کنید که با تمام یا برخی از شرایط مورد نظر شما مطابقت دارند. توسعه AND (پایتون یا جاوا) : این به شما نمایه‌هایی از توسعه‌دهندگانی می‌دهد که «پایتون» یا «جاوا» را در مهارت‌های خود ذکر کرده‌اند.
علامت نقل قول “” عبارت دقیق یا رشته‌ای از کلمات را جستجو می‌کند تا نتایجی را که دقیقاً همان عبارتی را که وارد کرده‌اید، به ترتیبی که وارد کرده‌اید، نشان دهد. “مهندس نرم افزار” و “مدرک کارشناسی ارشد” : این مشخصات مهندسین نرم افزار را به شما می دهد که “مدرک کارشناسی ارشد” را ذکر می کنند.
برگه تقلب جستجوی Boolean را دریافت کنید

6 بهترین روش برای استفاده از جستجوی بولی در استخدام

جستجوی Boolean می تواند به شما کمک کند تا یک کار وقت گیر منبع یابی را به یک جستجوی کارآمد و هدفمند برای بهترین نامزدهای بالقوه تبدیل کنید.

در اینجا چند بهترین روش برای شروع شما آورده شده است.

1. به اصول اولیه تسلط داشته باشید

درک منطق اساسی جستجوی بولی بسیار مهم است. با عملگرهای اصلی (AND، OR، NOT) و نحوه عملکرد آنها در ترکیبات مختلف راحت باشید. این دانش اساسی به شما کمک می کند تا مهارت های منبع یابی خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.

در اینجا چندین نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا در اصول جستجوی Boolean برای استخدام کنندگان تسلط پیدا کنید:

  • از منابع آموزشی استفاده کنید: آموزش های آنلاین، وبینارها و دوره هایی را دنبال کنید که اصول اولیه جستجوی Boolean را توضیح می دهند. وب‌سایت‌هایی مانند LinkedIn Learning، Coursera، و حتی پلت‌فرم‌های آموزش استخدام خاص دوره‌های تخصصی متناسب با سطوح مختلف تخصص را ارائه می‌دهند.
  • از راهنماهای جستجو استفاده کنید: بسیاری از موتورهای جستجو و پایگاه های داده راهنمای جستجوی خود را دارند. خواندن این موارد می‌تواند بینشی در مورد نحوه پیاده‌سازی اپراتورهای Boolean بر روی پلتفرم‌های خاص ارائه دهد. این راهنماها اغلب شامل نمونه هایی هستند که می توانید از آنها به عنوان یک مرجع عملی استفاده کنید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
    • گوگل
    • لینکدین
    • بینگ
  • محدودیت های اپراتور را یاد بگیرید: با محدودیت هایی که پلتفرم های خاص ممکن است در استفاده از اپراتورها داشته باشند آشنا شوید. به عنوان مثال، برخی از تابلوهای شغلی یا موتورهای جستجو ممکن است از اپراتورهای خاصی پشتیبانی نکنند یا ممکن است جایگزین های منحصر به فردی داشته باشند.

2. رشته های جستجوی خود را آزمایش و اصلاح کنید

ساختن رشته های جستجوی بولی موثر اغلب یک فرآیند آزمون و خطا است.

با جستجوی دقیق شروع کنید تا مرتبط ترین نامزدها را به دست آورید. شما می توانید از تمام الزاماتی که در طول پذیرش جمع آوری کرده اید با مدیر استخدام استفاده کنید. ممکن است خوش شانس باشید و در اولین بار به گروه مناسبی از نامزدهای عالی ضربه بزنید!

حتی اگر این کار را نکنید، باز هم درک بهتری از نتایج جستجو دارید و چه الزاماتی را باید حذف یا بازنویسی کنید تا مجموعه نامزدهای بالقوه را گسترش دهید.

با تجزیه و تحلیل مشخصات کاندیداهایی که جستجوی اولیه شما نتیجه داد شروع کنید. فرض کنید که رشته جستجوی بولی اصلی شما “جاوا و (توسعه دهنده یا برنامه نویس) و SQL NOT Entry-Level است. پس از اجرای این جستجو، ممکن است متوجه شوید که کاندیداهای کمی به دست می‌آید، و ممکن است برای نقش شما بسیار ارشد باشند.

بر اساس این تجزیه و تحلیل، می توانید کلمات کلیدی و عملگرها را اضافه، حذف یا تغییر دهید. برای اصلاح این جستجوی خاص و همچنین شامل نامزدهای جوان تر، می توانید رشته را به ‘Java AND (توسعه دهنده یا برنامه نویس) و SQL’ تغییر دهید و برای گسترش مجموعه نامزد خود، ‘NOT Entry-Level’ را حذف کنید.

به یاد داشته باشید: هیچ رویکرد یکسانی برای ایجاد رشته جستجوی Boolean کامل وجود ندارد. از آزمایش، تکرار و اصلاح رشته های خود در طول زمان برای بهبود نتایج خود نترسید. بهترین استخدام‌کنندگان کسانی هستند که می‌توانند استراتژی‌های جستجوی خود را با نیازهای بازار کار در حال تغییر سازگار کنند.

3. اپراتورها و پلتفرم ها را ترکیب کنید

در ترکیب عملگرهای مختلف برای ایجاد رشته های جستجوی پیچیده تردید نکنید. این رویکرد به شما این امکان را می دهد که نوع دقیق نامزد مورد نظر خود را مشخص کنید.

می توانید از یک سازنده جستجوی بولی استفاده کنید. چند ابزار مانند hireEZ، SourcingLab یا Recruit’em می توانند به شما در ایجاد رشته های جستجوی Boolean کمک کنند. ابزارهای مولد هوش مصنوعی مانند ChatGPT همچنین می توانند به شما کمک کنند تا فرآیند جستجوی خود را با ایجاد رشته های موثر متناسب با نیازهای شما ساده کنید.

نمونه درخواست ChatGPT

یک رشته جستجوی Boolean برای یافتن پروفایل توسعه دهندگان نرم افزار ماهر در C# ایجاد کنید. داوطلبان باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی نرم افزار و حداقل 3 سال تجربه حرفه ای باشند. آنها باید در متدولوژی های اسکرام ماهر باشند و در جاوا اسکریپت و آزور شایستگی داشته باشند. نامزدهایی را که تخصص انحصاری در روبی دارند یا در کانادا مستقر هستند، حذف کنید.

نتیجه:

(“توسعه دهنده نرم افزار” یا “مهندس نرم افزار”) و “C#” و “مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار” و (“3 سال” یا “سه سال”) و “اسکرام” و (جاوا اسکریپت و آژور) نه (روبی) نه “مستقر در کانادا”

همچنین استفاده از بیش از یک پلتفرم برای جستجوی نامزدها ایده خوبی است. این به شما امکان دسترسی به طیف وسیع تری از کارمندان بالقوه را می دهد. هر موتور نقاط قوت خود را دارد و ممکن است به دلیل الگوریتم های منحصر به فرد خود نتایج متفاوتی به شما بدهد. در بخش زیر می توانید مقایسه ای بین Google، LinkedIn و Indeed پیدا کنید.

4. کلمات کلیدی خاص و مرتبط را انتخاب کنید

انتخاب کلمه کلیدی به اندازه اپراتورهایی که استفاده می کنید مهم است. عباراتی را انتخاب کنید که بسیار مرتبط با نقش شغلی هستند و تمام عناوین و مهارت های مختلفی را که یک نامزد مناسب ممکن است در نمایه خود فهرست کند، در نظر بگیرید. اگر به دنبال یک طراح UX هستید، ممکن است لازم باشد کلمات کلیدی مانند “طراح UI”، “طراح تجربه کاربری” یا “طراح تعاملی” را نیز وارد کنید. عملگر OR برای این کار بسیار مفید است.

نکته HR

مانند مخاطبان هدف خود فکر کنید. از زبان، اصطلاحات و کلمات کلیدی که داوطلبان در پروفایل خود استفاده می کنند استفاده کنید. شما باید نامزدها را بر اساس نحوه توصیف آنها پیدا کنید، نه اینکه شما یا سازمانتان آنها را توصیف کنید.

به کلمات کلیدی جدید در پروفایل هایی که نمایش می دهید توجه داشته باشید. Google Trends همچنین ابزار بسیار مفیدی است که به شما کمک می کند تا میزان استفاده از یک کلمه کلیدی خاص را ارزیابی کنید، به خصوص در مقایسه با سایر اصطلاحات.

5. مهارت جستجوی خود را تمرین کنید

استفاده منظم و اصلاح تکنیک های جستجوی بولی خود را به عادت تبدیل کنید. هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، بهتر می توانید نتایج دقیقی ایجاد کنید و نامزدهای با کیفیت بالاتری را پیدا کنید. یک راه خوب برای تمرین، شبیه سازی جستجوها است. شما می توانید یک فرصت شغلی فرضی را انتخاب کنید و مهارت ها، عناوین و صلاحیت های مختلف مورد نیاز را بررسی کنید. سپس، می توانید رشته های جستجوی بولی را بر اساس این معیارها بسازید.

شما همچنین می توانید یک مربی یا همتا را پیدا کنید که در جستجوی بولی مهارت داشته باشد. رشته های جستجوی خود را با آنها مرور کنید و بازخورد دریافت کنید. اگر هیچ کس در تیم شما با Boolean آشنا نیست، یا اگر در یک تیم تک نفره کار می‌کنید، می‌توانید به انجمن‌های استخدام‌کنندگان در پلتفرم‌هایی مانند Reddit، LinkedIn یا انجمن‌های تخصصی استخدام بپیوندید. این جوامع اغلب نکات، بهترین روش‌ها و رشته‌های بولی را به اشتراک می‌گذارند که می‌تواند به شما در درک نحوه اعمال منطق بولی در جستجوهایتان کمک کند.

6. بررسی و مستندسازی

وقت بگذارید و مرور کنید که کدام یک از رشته های جستجوی شما موثرتر بوده و چرا. این می تواند به شما کمک کند تا بینش بیشتری در مورد نحوه کار عملگرهای Boolean در زمینه های مختلف کشف کنید.

مطمئن شوید که رکوردی از موفق ترین رشته های جستجوی خود را نیز نگه دارید. این مخزن می تواند در آینده در وقت شما صرفه جویی کند و به عنوان مرجعی برای توسعه رشته های جدید برای نقش های مشابه باشد.

An overview of how to get started in Boolean search in recruitment.An overview of how to get started in Boolean search in recruitment.

جستجوی بولی پیشرفته در استخدام

فراتر از عملگرهای اولیه Boolean، چندین عملگر پیشرفته نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای اصلاح بیشتر و افزایش دقت جستجوی خود استفاده کنید.

عملگرهای پیشرفته مانند filetype:، ستاره (*)، یا NEAR به شما امکان می دهند رشته های جستجوی پیچیده ای بسازید که می تواند ویژگی های مختلف نمایه یک نامزد را به طور همزمان در نظر بگیرد، مانند تجربه، مهارت، مکان و تحصیلات آنها.

همچنین می‌توانید مدت زمانی را که صرف منبع‌یابی می‌کنید کاهش دهید و چندین دور جستجوی تکراری را حذف کنید.

در زیر چند نمونه از ترکیب رشته های جستجو با عملگرهای پایه و پیشرفته را نشان خواهیم داد.

اگر می‌خواهید درباره کدام عملگرهای پیشرفته بولی که می‌توانید استفاده کنید، چگونه کار می‌کنند، و حتی نمونه‌های رشته بولی بیشتری برای نقش‌های رایج برای منبع اطلاعات بیشتر بدانید، برگه تقلب جستجوی Boolean را برای استخدام‌کنندگان دانلود کنید و فوراً شروع به جستجوی بهترین نامزدها کنید!

پلتفرم هایی برای استفاده از جستجوی بولی در استخدام

هر موتور جستجو و پلتفرم دارای الگوریتم‌ها و قابلیت‌های جستجوی منحصربه‌فردی است که می‌تواند بر نتایجی که به دست می‌آورید تأثیر بگذارد. در اینجا یک تفکیک سریع از مزایای سه پلتفرم محبوب ترین منبع ارائه شده است:

  • گوگل برای یک جستجوی گسترده و بدون محدودیت مناسب است، به خصوص زمانی که می خواهید به دنبال داوطلبان منفعل با یک مجموعه مهارت خاص یا کسانی باشید که حضور آنلاین قوی دارند.
  • لینکدین برای استفاده از شبکه های حرفه ای ایده آل است. شما از جستجو در یک پلتفرم که به طور خاص برای فعالیت های حرفه ای و استخدام طراحی شده است سود خواهید برد.
  • Indeed زمانی که نیاز به ارتباط با جویندگان کار فعال دارید بسیار عالی است. شما به ابزارهای متناسب با فرآیند استخدام، از جمله جستجوهای رزومه و هشدارهای شغلی دسترسی دارید.

بیایید به جزئیات هر پلتفرم، از جمله نقاط قوت، معایبی که باید در نظر بگیرید و رشته های Boolean نمونه بپردازیم.

قابلیت های جستجوی گوگل بی نظیر است. اگر می‌خواهید در گستره وسیع اینترنت جستجو کنید تا رزومه، اسناد حرفه‌ای، پروفایل‌ها و موارد دیگر نامزدهای احتمالی را بیابید، این ابزار قدرتمندی است.

در اینجا آمده است که چگونه گوگل می تواند برای جستجوی شما مفید باشد:

  • فهرست گسترده: الگوریتم جستجوی گوگل به مجموعه وسیعی از اطلاعات آنلاین از جمله نمایه های عمومی، وب سایت های شخصی و انجمن ها دسترسی دارد. این به شما یک مخزن استعداد وسیع تری می دهد.
  • اپراتورهای جستجوی پیشرفته: می‌توانید از طیف گسترده‌ای از اپراتورهای جستجوی پیشرفته برای اصلاح جستجوی خود با درجه بالایی از ویژگی استفاده کنید. این شامل اپراتورهایی مانند “site:”، “filetype:” و “intitle:” است.
  • دسترسی غیرفعال نامزد: Google به شما امکان می‌دهد کاندیداهایی را پیدا کنید که ممکن است فعالانه به دنبال شغل نباشند یا در تابلوهای شغلی حضور نداشته باشند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که از آنجایی که گوگل ایندکس وسیع دارد، ممکن است نتایج بی ربط زیادی دریافت کنید. این بدان معناست که شما باید زمان بیشتری را برای اصلاح جستجوی خود صرف کنید.

رشته بولی مثال برای گوگل

(نوع فایل:pdf یا نوع فایل:doc) “مهندس نرم افزار” و “توسعه دهنده جاوا” و inurl:رزومه -jobs -نمونه -قالب

لینکدین یک شبکه حرفه ای است که در آن می توانید به یک پایگاه داده غنی از جویندگان کار فعال و نامزدهای منفعل دسترسی داشته باشید. هنگامی که از جستجوی Boolean در لینکدین استفاده می کنید، می توانید پروفایل های حرفه ای دقیق و سوابق کاری را بررسی کنید.

لینکدین مزایای زیادی برای منبع یابی نامزدها به ارمغان می آورد:

  • تمرکز حرفه ای: لینکدین یک سایت شبکه حرفه ای است، بنابراین نمایه ها معمولاً دارای جزئیات کامل با سابقه شغلی، مهارت ها، تاییدیه ها و توصیه ها هستند.
  • قابلیت های شبکه: می توانید از شبکه خود برای معرفی و معرفی استفاده کنید. الگوریتم LinkedIn همچنین هنگام جستجوی پروفایل ها، اتصالات را در اولویت قرار می دهد.
  • اطلاعات به روز: کاربران تمایل دارند پروفایل های لینکدین خود را به روز نگه دارند. این بدان معنی است که می توانید به اطلاعات دقیق تری در مورد وضعیت شغلی، تجربه و مهارت های آنها دسترسی داشته باشید.
  • فیلترهای جستجوی داخلی: لینکدین فیلترهای مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها برای محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید، مانند مکان، صنعت، شرکت فعلی، تجربه گذشته، آموزش و مجموعه مهارت‌ها، که به شما امکان می‌دهد نتایج دقیق‌تر و هدفمندتری کسب کنید.

با این حال، به دلیل نحوه عملکرد الگوریتم LinkedIn، جستجوی شما ممکن است توسط اتصالات و محدودیت‌های LinkedIn در دید برای افرادی که خارج از شبکه شما هستند محدود شود.

این الگوریتم همچنین پروفایل ها را بر اساس فعالیت و کامل بودن اولویت بندی می کند، که ممکن است همیشه با معیارهای جستجوی شما مطابقت نداشته باشد.

آیا می خواهید در مورد نحوه عملکرد الگوریتم LinkedIn برای بهینه سازی جستجوی شما بیشتر بدانید؟ برگه تقلب جستجوی Boolean را برای استخدام کنندگان از اینجا دانلود کنید.

رشته بولی مثال برای لینکدین

(“مدیر پروژه” یا “مدیر برنامه”) و (PMP یا “حرفه ای مدیریت پروژه”) و نه (“سطح ورودی” یا کارآموز)

Indeed یک پایگاه داده متمرکز بر رزومه است که مجموعه متمرکزی از نامزدها را به شما ارائه می دهد که به طور فعال علاقه خود را به فرصت های جدید نشان می دهند.

Indeed می تواند به چندین روش کلیدی برای جستجوی شما مفید باشد:

  • تمرکز جستجوی شغل: در واقع یک موتور جستجوی شغل است که فهرست‌هایی را از منابع بسیاری ترکیب می‌کند. این بدان معنی است که شما به طیف گسترده ای از نامزدهایی که فعالانه به دنبال شغل هستند دسترسی دارید.
  • جستجوی هدفمند نامزد: در واقع به شما امکان می دهد هدف گذاری دقیقی انجام دهید. این زمانی مفید است که می خواهید نامزدهایی با عنوان شغلی یا سوابق تحصیلی خاص در گذشته پیدا کنید.
  • پرس و جوهای ساختاریافته: در واقع از پرس و جوهای ساختاریافته با اپراتورهای جستجوی خود برای جستجوی هدفمندتر پشتیبانی می کند.

به خاطر داشته باشید که کیفیت رزومه هایی که در Indeed پیدا می کنید می تواند بسیار متفاوت باشد. رزومه هایی وجود دارد که ممکن است قدیمی باشند.

نکته دیگر این است که Indeed بیشتر فضایی برای جویندگان کار فعال است. این بدان معنی است که شما ممکن است نامزدهای منفعل را که ممکن است مناسب باشند از دست بدهید.

رشته بولی مثال برای Indeed

عنوان: “مدیر برنامه” و هر شرکت: سیسکو و مدرسه: استنفورد

نمونه رشته های جستجوی بولی برای استخدام کنندگان

بیایید نگاهی به برخی از رشته‌های جستجوی بولی نمونه برای نقش‌های مختلف بیندازیم که ممکن است نیاز به منبع‌یابی داشته باشید.

رشته های بولی برای جستجوی طراحان رابط کاربری

هدف رشته نمونه
رزومه طراحان رابط کاربری را در قالب‌های فایل مختلف در Google پیدا کنید (طراح UI یا “طراح UI” یا “طراح رابط کاربری”) (رزومه یا رزومه یا رزومه) نوع فایل:pdf یا نوع فایل:doc یا نوع فایل:docx
نمونه کارها طراحان رابط کاربری را از Behance در Google پیدا کنید site:behance.net “طراح UI” یا “طراح رابط کاربری”
طراحان رابط کاربری با تجربه Illustrator را در لینکدین پیدا کنید “طراح رابط کاربری” و تصویرگر
طراحان رابط کاربری را در موقعیت های ارشد پیدا کنید در لینکدین: (“طراح ارشد UI” یا “طراح رابط کاربری اصلی” یا “مدیر طراحی UI”)
در Google: (intitle:رزومه یا inurl:رزومه) “طراح ارشد رابط کاربری” -jobs -sample -template
طراحان رابط کاربری را بر اساس مکان پیدا کنید (به جای *منطقه* یا *شهر* مکان خاصی را که هدف قرار می دهید) در لینکدین: «طراح رابط کاربری» و «محل *منطقه*»
در Google: (طراح رابط کاربری یا “طراح UI”) و “مستقر در *شهر*” نوع فایل:pdf یا نوع فایل:doc یا نوع فایل:docxOn

رشته های بولی برای جستجوی مدیران فروش

هدف رشته نمونه
رزومه مدیران فروش را در قالب‌های فایل مختلف در Google پیدا کنید (مدیر فروش یا “مدیر فروش” یا “رهبری فروش”) (رزومه یا رزومه یا رزومه) نوع فایل:pdf یا نوع فایل:doc یا نوع فایل:docx -sample -example -template
مدیران فروش با تجربه در مشاغل کوچک یا متوسط را پیدا کنید در لینکدین: “مدیر فروش” و (“SMB” یا “کسب و کار کوچک” یا “کسب و کار متوسط” یا “SME”)
در Google: (مدیر فروش یا «مدیر فروش») و (SMB یا «کسب و کار کوچک» یا «کسب و کار متوسط» یا «SME») (رزومه یا رزومه یا رزومه) -job -jobs -نمونه -الگو
مدیران فروش با تجربه مشاوره را در لینکدین پیدا کنید “مدیر فروش” و (مربی یا راهنمایی یا “توسعه رهبری”)
مدیران فروش را با استفاده از عناوین شغلی مختلف پیدا کنید در لینکدین: (“مدیر فروش” یا “رهبر فروش” یا “مدیر فروش” یا “مدیر فروش منطقه ای” یا “مدیر فروش”)
در Google: (“مدیر فروش” یا “رهبر فروش” یا “مدیر فروش” یا “مدیر فروش منطقه ای” یا “مدیر فروش”) (رزومه یا رزومه یا رزومه) نوع فایل:pdf یا نوع فایل:doc یا نوع فایل:docx -sample -example -template
مدیران فروش را بر اساس مکان پیدا کنید (منطقه* یا *شهر* را با مکان خاصی که هدف آن هستید جایگزین کنید) در لینکدین : “مدیر فروش” و “مکان *شهر*”
در Google: (مدیر فروش یا “مدیر فروش”) و “واقع در *شهر*” (رزومه یا رزومه یا رزومه) نوع فایل:pdf یا نوع فایل:doc یا نوع فایل:docx -job -jobs -sample -example -template

رشته های بولی برای جستجوی متخصصان رسانه های اجتماعی

هدف رشته نمونه
رزومه متخصصان رسانه های اجتماعی را در قالب های مختلف فایل در گوگل بیابید (“متخصص رسانه های اجتماعی” یا “کارشناس رسانه های اجتماعی” یا “هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی”) (رزومه یا رزومه یا رزومه) نوع فایل:pdf یا نوع فایل:doc یا نوع فایل:docx -job -jobs -sample -example -template
متخصصان رسانه های اجتماعی با تجربه در تجزیه و تحلیل داده ها را پیدا کنید (“متخصص رسانه های اجتماعی” یا “تحلیلگر رسانه های اجتماعی”) و (“تجزیه و تحلیل داده ها” یا “سنجه های رسانه های اجتماعی” یا “تحلیل عملکرد”) -شغل -نمونه -الگو
متخصصان رسانه های اجتماعی را با تجربه ایلاستریتور پیدا کنید (“متخصص رسانه های اجتماعی” یا “طراح رسانه های اجتماعی”) و (“Adobe Illustrator” یا “طراحی گرافیکی”) -کار -نمونه -الگو
متخصصان رسانه های اجتماعی را با استفاده از عناوین شغلی مختلف پیدا کنید در لینکدین: (“متخصص رسانه های اجتماعی” یا “مدیر رسانه های اجتماعی” یا “هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی” یا “بازاریاب رسانه های اجتماعی” یا “مدیر جامعه”) -کار -نمونه -الگو
در Google: (“متخصص رسانه های اجتماعی” یا “مدیر رسانه های اجتماعی” یا “هماهنگ کننده رسانه های اجتماعی” یا “بازاریاب رسانه های اجتماعی” یا “مدیر انجمن”) (رزومه یا رزومه یا رزومه) نوع فایل:pdf یا نوع فایل:doc یا نوع فایل: docx -sample -example -template
متخصصان رسانه های اجتماعی را بر اساس مکان پیدا کنید (منطقه* یا *شهر* را با مکان خاصی که هدف آن هستید جایگزین کنید) در لینکدین: “متخصص رسانه های اجتماعی” و “مکان *شهر*”
در Google: (متخصص رسانه های اجتماعی یا “متخصص رسانه های اجتماعی”) و “واقع در *شهر*” (رزومه یا رزومه یا رزومه) نوع فایل:pdf یا نوع فایل:doc یا نوع فایل:docx -job -jobs -sample -example -template

غذای کلیدی

استفاده از جستجوی Boolean در استخدام، کلید شما برای یافتن نامزدهایی است که نه تنها انتظارات شغلی را برآورده می کنند، بلکه از آن فراتر می روند. با به کارگیری بهترین شیوه های مختلف مانند آزمایش و اصلاح رشته های جستجوی خود و استفاده از چندین پلتفرم برای انجام جستجوهای خود، می توانید فرآیند منبع یابی خود را به یک جستجوی متمرکز بر لیزر تبدیل کنید که می تواند در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند و کیفیت بالایی را برای شما فراهم کند. نامزدها

مای دو متخصص محتوا در AIHR است. Mai بخشی از تیم AIHR از بازاریابان پرشور و با استعداد است که هدف آن کمک به هزاران متخصص منابع انسانی است تا مجموعه مهارت‌های خود را برای آینده حرفه‌ای خود گسترش دهند. او در ایجاد مقالات وبلاگ، کتابهای الکترونیکی قابل دانلود، کاغذهای سفید و خبرنامه در مورد موضوعات مختلف منابع انسانی در حال ظهور تجربه دارد. تخصص او در تبدیل اطلاعات و بینش های پیچیده به محتوای یادگیری آسان و کاربردی است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *