13 نمونه برنده گواهینامه کارکنان برای الهام بخشیدن به شما

توصیفات کارمندان به جویندگان کار نگاهی به پشت صحنه می دهد. به این ترتیب، آنها می توانند در متقاعد کردن نامزدها که سازمان شما جایی است که آنها می خواهند کار کنند، ضروری باشند.

در این مقاله، منتخبی از سیزده نمونه برنده گواهینامه کارکنان و دلیل کارکرد آنها را به اشتراک می گذاریم. امیدواریم که آنها به شما انگیزه دهند تا محتوای تازه و جذابی برای صفحات شغلی شرکت یا حساب های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

مطالب
گواهینامه کارمند چیست؟
چرا توصیفات کارکنان مهم است؟
13 نمونه گواهینامه کارمند عالی
1. انتخاب Blinds
2. هنرهای الکترونیک (EA)
3. نایک
4. خدمات جزر و مد
5. تکتا آمریکا
6. فیگما
7. Procter & Gamble (P&G)
8. ALDI
9. بسته بندی برتر
10. Capgemini
11. اودتا
12. Ultradent Products, Inc.
13. سیسکو
سوالات گواهینامه کارکنان برای پرسیدن

گواهینامه کارمند چیست؟

گواهینامه کارمند محتوایی است که افکار و نظرات کارمندان شما را در مورد چگونگی کار برای سازمان شما به اشتراک می گذارد.

اغلب، کارمندان توضیح می دهند که در مورد شغل یا شرکت خود چه چیزی را دوست دارند، یک روز معمولی چگونه به نظر می رسد، و چگونه از نظر حرفه ای و شخصی در طول کار خود پیشرفت کرده اند. آنها همچنین ممکن است پیشنهاد دهند که چرا افراد دیگر باید در آنجا کار کنند یا چرا ممکن است بخواهند.

سازمان‌ها می‌توانند گواهی‌های کارکنان را به اشکال مختلف به اشتراک بگذارند:

  • ویدیوها
  • عکس و نقل قول
  • مصاحبه متنی یا پادکست
  • مقالات یا پست های وبلاگ
  • پست های رسانه های اجتماعی
  • تصاحب رسانه های اجتماعی

کاندیداهایی که علاقه مند به پیوستن به شرکت شما هستند، احتمالاً به دنبال توصیفات کارکنان خواهند بود. افرادی که در حال حاضر برای سازمان شما کار می کنند چه می گویند؟ این نامزدها فقط به دنبال شغل نیستند – آنها می خواهند بدانند که واقعاً کار در شرکت شما چگونه است.

هنگامی که به خوبی انجام شود، یک گواهینامه کارمند می تواند در متقاعد کردن نامزدها برای پیوستن به سازمان شما و نشان دادن اینکه چرا آنها آنجا را دوست دارند بسیار مهم باشد.

چرا توصیفات کارکنان مهم است؟

بیایید نگاهی به برخی از دلایلی که چرا توصیفات کارمندان اهمیت دارند، بیاندازیم:

  • آنها به کاندیداها یک نگاه واقعی از پشت صحنه می دهند: اظهارنامه های کارکنان بینش معتبری را در مورد فرهنگ شرکت، محیط کار و رضایت کارکنان ارائه می دهد که می تواند بر تصمیمات نامزدهای احتمالی برای درخواست تأثیر بگذارد.
  • توصیفات کارمندان به نامزدها تأیید قابل اعتمادی می دهد: بهترین تبلیغات برای محصول یا خدمات شما اغلب دهان به دهان است. کارمندان بالقوه بیشتر به تجربیات دست اولی که همکاران احتمالی آینده خود در مورد تبلیغات شرکتی یا محتوای تبلیغاتی به اشتراک می گذارند اعتماد می کنند.
  • آنها تلاش های شما را برای استخدام بهبود می بخشند: با ارائه دیدگاهی واقع بینانه از نحوه کار در شرکت، گواهینامه ها می توانند نامزدهایی را جذب کنند که احساس همسویی قوی با ارزش ها و فرهنگ کاری شرکت دارند. این امر کیفیت متقاضیان را بهبود می بخشد و به استخدام افرادی کمک می کند که احتمال بیشتری برای ماندن طولانی مدت در شرکت دارند.
  • درخواست از کارمندان برای ارائه یک گواهی باعث افزایش تعامل می شود: درخواست از کارمندان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود می تواند باعث شود آنها احساس ارزشمندی کنند و شنیده شوند. این می تواند تعامل و وفاداری کارکنان را افزایش دهد، زیرا آنها می بینند که کارفرمای خود به داستان ها و مشارکت های آنها افتخار می کند.
  • آنها بینش هایی را برای بهبود مستمر ارائه می دهند: گواهی ها همچنین می توانند بینش هایی را در مورد آنچه کارکنان در مورد محل کار خود ارزش بیشتری قائل هستند ارائه دهند، که می تواند به مدیریت در شناسایی نقاط قوت و زمینه های بهبود کمک کند.
5 reasons why employee testimonials are crucial for businesses.5 reasons why employee testimonials are crucial for businesses.

13 نمونه گواهینامه کارمند عالی

در این بخش، ما تعدادی از بهترین نمونه های گواهینامه کارمندان را که در صنایع مختلف و در قالب های مختلف پیدا کرده ایم، گردآوری کرده ایم. ما آنها را بدون ترتیب خاصی فهرست کرده ایم. هر کدام از آنها در نوع خود عالی هستند. از اینها به عنوان الهام بخش برای ایجاد گواهینامه های کارکنان برای سازمان خود و ارتقای تلاش های بازاریابی استخدامی خود استفاده کنید.

1. انتخاب Blinds

فرمت: ویدیوی TikTok

SelectBlinds یک شرکت متخصص در پرده های سفارشی، سایه ها، پرده ها و کرکره های آنلاین است. در صفحه TikTok خود، آنها یک سری گواهینامه کارمندان دارند که در آن به پشت صحنه می روند تا از نحوه کار در SelectBlinds مطلع شوند.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

این ویدیو با یک شوخی پشت صحنه توسط کارمندی که در حال مصاحبه است شروع می شود و به درستی عنوان سریال “Keeping it Light” را دنبال می کند.

بینندگان تمام اطلاعات مورد نیاز خود در مورد کارمند (نام، نقش، مدت زمان حضور او در شرکت و غیره) را در چند ثانیه اول ویدیو به دست می آورند.

سؤالات ساده هستند (چه چیزی به شما الهام می‌دهد، چرا مردم باید بخواهند اینجا کار کنند، چه توصیه‌ای به خود جوان‌تر می‌کنید)، اما پاسخ‌ها صادقانه و تقریباً تکان دهنده هستند.

به طور کلی، این گواهینامه کارمند دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که قصد انجام آن را دارد: به افراد اطلاعاتی در مورد کار در SelectBlinds می دهد و در عین حال همه چیز را سبک نگه می دارد.

@selectblinds

با ساوانا در #مجموعه گزارش کارمندان ما ملاقات کنید، جایی که به پشت صحنه می رویم تا از نحوه کار در Select Blinds مطلع شویم! ♬ صدای اصلی – انتخاب پرده

2. هنرهای الکترونیک (EA)

فرمت: ویدیوی یوتیوب

Electronic Arts یک ناشر پیشرو در بازی‌های کنسول، رایانه شخصی و موبایل است.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

در این ویدیو، اعضای تیم EA بینش ها و توصیه های ارزشمندی را برای کارمندان جدید و آینده نگر در نظر گرفتن شغل با شرکت به اشتراک می گذارند.

هر یک از شرکت‌کنندگان دیدگاه منحصربه‌فرد خود را به اشتراک می‌گذارند و توصیه‌های شخصی درباره مهارت‌هایی که یک فرد برای موفقیت در شرکت باید داشته باشد، ارائه می‌کند. نتیجه یک تصویر جذاب و واقع بینانه از آنچه کارکنان آینده می توانند در هنگام کار برای EA انتظار داشته باشند است.

3. نایک

قالب: ویدئو مونتاژ و سفرهای کارمند

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

نایک بهترین کار را انجام داده است. این شرکت یک ویدیو مونتاژ کوتاه و الهام‌بخش از کارمندان و لحظات نایک ایجاد کرد که با یک قطعه موسیقی پس‌زمینه متحرک تنظیم شده بود. این بازتاب تبلیغات قدرتمندی است که سال به سال برای محصولات خود ایجاد می کند.

در این ویدئو، منتخبی از کارمندان نحوه پیوستن خود به شرکت و اینکه چرا احساس کردند به آن دعوت شده اند را به اشتراک می گذارند. این با تصاویر لحظه ای از زندگی در پشت صحنه در نایک و کلمات الهام بخش برای جذب نامزدها به ماموریت خود ترکیب شده است. چیزی که آن را بسیار موثر می کند این است که به طور یکپارچه با ارزش های نایک مطابقت دارد:

  • نوآوری
  • بهترین بودنی که میتونی باشی
  • اعتقاد به اینکه ورزش می تواند جهان را به جلو حرکت دهد.

پس از تماشای ویدیو، نمی‌توانید جزئی از فرهنگ آن‌ها باشید – این نشانه موفقیت‌آمیز گواهینامه کارمند است.

Nike's employee testimonial example in their careers page.Nike's employee testimonial example in their careers page.
زندگی در نایک

4. خدمات جزر و مد

قالب: پست لینکدین در ترکیب با مصاحبه کتبی

مارک‌ها و فعالیت‌های تجاری TIDE حول سه بازار اصلی متمرکز شده‌اند: انتقال املاک، بیمه‌های مسکونی، و ارائه راه‌حل‌های اطلاعاتی میزبان وب برای شرکت‌های آب و برق.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

TIDE یکی از معدود شرکت‌هایی است که به طور منظم اظهارنامه‌های کارکنان را در گسترده‌ترین شبکه حرفه‌ای رسانه‌های اجتماعی موجود در آنجا (لینکدین) به اشتراک می‌گذارد.

آنها یک پست ساده و تمیز، از جمله تصویر کارمند و نقل قول را با یک مصاحبه مکتوب طولانی تر که در لینکدین نیز منتشر شده است، ترکیب می کنند.

این مصاحبه از جمله به مردم می گوید که یک روز در زندگی این کارمند چگونه به نظر می رسد و آنها از کار در TIDE از چه چیزی بیشتر لذت می برند. استفاده از LinkedIn برای توصیفات کارمندان مانند TIDE (یعنی یک پست به اضافه یک مقاله) هوشمندانه و منطقی است.

TIDE'S employee testimonial on a LinkedIn post.TIDE'S employee testimonial on a LinkedIn post.
لینک مصاحبه کتبی

نکته HR

هنگامی که از کارمندان درخواست گواهی نامه می کنید، به یاد داشته باشید که از آنها بپرسید که چه قالبی را ترجیح می دهند. برخی از افراد ممکن است بخواهند با تلفن خود یک ویدیوی کوتاه فیلمبرداری کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بخواهند یک پست یا وبلاگ در رسانه های اجتماعی بنویسند.

5. تکتا آمریکا

فرمت: ویدیوی TikTok

تکتا آمریکا اولین شرکت تجاری سقف در ایالات متحده است

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

ویدیوی Tecta America یک صفحه نمایش تقسیم شده را نشان می دهد. نیمه بالایی بینندگان را در یک روز از زندگی کارمندی که گواهینامه خود را ارائه می دهد، می گیرد. نیمه پایین تصویری از کارمند برجسته را نشان می دهد.

این واقعیت که مردم تصور می کنند که کار این کارمند روزانه چگونه به نظر می رسد، که به قول خودش روایت می شود، حس خوب و واقع گرایانه ای به گواهینامه می افزاید.

@tectaamericacorp

ما با زک هستینگز، مدیر خدمات Tecta America Fruitland در مورد سفر او در زمینه سقف با Tecta و آنچه که کار در این مشاغل را خاص می کند، صحبت کردیم. اگر به دنبال شغل جدیدی هستید، از bit.ly/TectaCareers دیدن کنید تا فرصت بعدی خود را بیابید. #بام_تجاری #کارکنان کانون #تصمیمات #روفور #مریلند #مدیر خدمات #خدمات #trabajosihay #construcción #ساختمان #sehablaespañol #بام #تعمیر سقف #fruitland #buildinglife #tradesman #trades ♬ صدای اصلی آمریکا – Tecta

6. فیگما

فرمت: ویدیوی یوتیوب

Figma یک ابزار طراحی مشترک برای ایجاد، اشتراک‌گذاری و آزمایش طرح‌ها برای وب‌سایت‌ها، برنامه‌های موبایل و سایر محصولات و تجربیات دیجیتال است.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

این ویدیو یک نمونه عالی برای نشان دادن کار کردن در یک شرکت کاملاً از راه دور به مردم است (ویدئو در سال 2020 ساخته شد، زمانی که همه در Figma مانند بسیاری دیگر از راه دور کار می کردند).

بینندگان به یک تور مجازی در سراسر جهان برده می‌شوند، چهره‌های مختلف زیادی را می‌بینند و از افراد در نقش‌های مختلف درباره تجربیاتشان در فیگما می‌شنوند. شما واقعاً احساس می کنید که بخشی از تیم هستید و به یکی از تماس های تیم آنها ملحق شده اید.

7. Procter & Gamble (P&G)

قالب: مقاله وبلاگ

Procter & Gamble (P&G) تولید کننده و بازاریاب کالاهای مصرفی سریع السیر است.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

P&G یک شرکت جهانی است که با انواع توصیفات کارمندان به اشتراک گذاشته شده توسط کارمندان شاغل در بسیاری از کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده، برزیل، ایتالیا و کانادا تقویت شده است. این به نامزدها نشان می‌دهد که در صورت تمایل، فرصتی برای سفر یا جابه‌جایی بالقوه وجود دارد که احتمالاً به جذب افرادی که P&G به دنبال آن هستند کمک می‌کند.

توصیفات (P&G + Me’ Stories) جذاب هستند و تمرکز شرکت را بر پرورش محیطی که در آن رشد شخصی، فراگیری و توسعه حرفه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است، برجسته می‌کند. شما با حس بسیار خوبی از آنچه می توانید از P&G و فرصت های مختلف در دسترس شما انتظار داشته باشید، کنار می روید.

An employee testimonial example from Procter & Gamble.An employee testimonial example from Procter & Gamble.
An employee testimonial example from Procter & Gamble.An employee testimonial example from Procter & Gamble.

نکته HR

مسائل را بیش از حد پیچیده نکنید. کارمندان می توانند به سادگی یک ویدیوی توصیفی ۱ دقیقه ای را با تلفن خود ضبط کنند و سپس آن را با منابع انسانی به اشتراک بگذارند تا به صورت آنلاین پست شود. چند نکته کاربردی در مورد فیلمبرداری با گوشی هوشمند برای شروع (بیشتر) افراد کافی است.

8. ALDI

قالب: ویدیوهای کوتاه در صفحه مشاغل شرکت

ALDI یک سوپرمارکت زنجیره ای تخفیف دار چند ملیتی آلمانی است که متعلق به خانواده است.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

در هر گواهینامه، ALDI کارمندان مختلفی را از موقعیت‌های مختلف بررسی می‌کند و به سؤالات رایجی که نامزدهای احتمالی ممکن است داشته باشند، پاسخ می‌دهد، مانند “به عنوان یک کارآموز سابق ALDI، چه توصیه‌ای به کارآموزان آینده یا مشتاق می‌دهید؟” یا “ALDI چگونه از رشد شما در شرکت حمایت کرده است؟” این به بینندگان تصویر واضحی از نقش‌های متنوع موجود در ALDI، امکانات رشد و تعهد شرکت به رفاه کارکنانش می‌دهد.

3 examples of employee testimonial videos on the ALDI's careers page.3 examples of employee testimonial videos on the ALDI's careers page.
توصیفات کارکنان ALDI.

9. بسته بندی برتر

فرمت: ویدیوی TikTok

پریمیر یک شرکت بسته بندی یک مرحله ای است که هم تولید کننده بسته بندی و هم توزیع کننده بسته بندی است.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

پریمیر چندین توصیفات کوچک کارمند را در یک ویدیوی کوتاه ترکیب کرده است. این به خوبی کار می کند زیرا بینندگان می توانند با کارمندان مختلف “ملاقات” کنند، نگاهی اجمالی به نقش آنها در عمل داشته باشند و آنچه را که آنها در مورد کار در Premier می گویند بشنوند.

@premierpackaging

چند مورد از کارمندان را در مورد اینکه چرا آنها پیوستن به خانواده پریمیر را انتخاب کردند، بررسی کنید. ❤️ #استخدام #fyp #کار #وصیت نامه #بسته بندی #ساخت ♬ صدای اصلی – پریمیر بسته بندی

10. Capgemini

قالب: ترکیبی از ویدئوهای کوتاه و مصاحبه های متنی.

Capgemini یک رهبر جهانی در مشاوره، خدمات فناوری و تحول دیجیتال است.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

صفحه مشاغل Capgemini، توصیفات کارکنان فراوانی را از کارکنان سراسر شرکت ارائه می دهد. اینها به صورت ویدئوهای کوتاه و گزیده متن کلیدی در قالب پرسش و پاسخ ارائه می شوند.

این ترکیب فرمت ها موثر است. این به داوطلبان این امکان را می دهد که در صورت تمایل به خواندن کوتاهی بپردازند یا بمانند و در صورت داشتن زمان بیشتر فیلم ها را تماشا کنند. از کارمندان سؤالات خاصی پرسیده شد، که آنها را قادر می ساخت تا لحظات و تجربیات دقیقی از سابقه کارمندان خود در شرکت به اشتراک بگذارند. این به نامزدها کمک می کند تا تصویر واضحی از کار کردن در اینجا داشته باشند.

همچنین طیف متنوعی از توصیفات کارکنان به نمایش گذاشته شده است که با تنوع و تعهد کپجمینی مطابقت دارد.

An employee testimonial video from a Capgemini's worker.An employee testimonial video from a Capgemini's worker.
An employee testimonial in a text interview format from a Capgemini's worker.An employee testimonial in a text interview format from a Capgemini's worker.

نکته HR

کلید توصیفات کارکنان این است که آن را واقعی نگه دارید. افراد واقعی، دیدگاه های واقعی، تصاویر واقعی. ویدئوها برای ثبت این واقعیت مناسب هستند.

11. اودتا

فرمت: پست اینستاگرام

Odetta یک شرکت برون سپاری فرآیندهای کسب و کار مبتنی بر فناوری برای استارت آپ هایی است که در کارهایی که خودکارسازی آنها سخت است، تخصص دارد. این شرکت، زنان تحصیل‌کرده و در عین حال کم‌کار را به استارت‌آپ‌های فناوری متصل می‌کند تا جریان‌های کاری را در تیم‌هایی با ظرفیت کاملاً مدیریت شده انجام دهند.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

Odetta یک گواهی کارمند را در قالب یک اشتراک اسلاید کوتاه در اینستاگرام انتخاب کرده است:

  • اولین تصویر بلافاصله توجه مردم را به خود جلب می کند. روشن می کند که در آینده چه انتظاری داریم.
  • اسلاید دوم می گوید: “در اینجا چیزی است که این کارمند در مورد محل کار اودتا بی نظیر می یابد.”
  • سه اسلاید باقی‌مانده یک چیز را که این کارمند منحصربه‌فرد می‌بیند برجسته می‌کند و به دنبال آن توضیح کوتاهی توسط او ارائه می‌شود.

مفهوم ساده در عین حال موثر و اصلی است.

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Odetta, Inc. (odettainc@)

12. Ultradent Products, Inc.

فرمت: ویدیوی یوتیوب

Ultradent یک توسعه دهنده پیشرو در زمینه مواد، دستگاه ها و ابزارهای دندانپزشکی با تکنولوژی بالا در سراسر جهان است.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

Ultradent انتخاب کرد که از کارمندان مختلف فقط یک سوال بپرسد: چه چیزی باعث می شود سر کار بیایید؟ با پاسخ هایی که مردم دادند، یک ویدیوی گواهی ساختند.

زیبایی این گواهی کارمند در سادگی آن نهفته است. یک سوال پاسخ‌های مختلفی می‌گیرد، در حالی که برخی از عناصر چند بار برمی‌گردند. نتیجه یک تصویر جذاب و واقع بینانه از این است که چرا افراد با پیشینه ها و سنین مختلف در Ultradent کار می کنند.

13. سیسکو

قالب: مقاله وبلاگ

سیسکو یک شرکت آمریکایی چندملیتی فناوری ارتباطات دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در سن خوزه، کالیفرنیا قرار دارد.

آنچه ما در مورد این مثال دوست داریم

گواهینامه های کارمندان به اشکال مختلف ارائه می شود و این مورد از سیسکو یک نمونه عالی از آن است. یکی از کارمندان زن این شرکت داستان مادر شدن خود را به اشتراک می گذارد و اینکه مزایای باروری سیسکو چگونه نقش مهمی در این امر و انتخاب او برای کار برای آنها داشته است.

این گواهی با نمونه‌های دیگر گواهینامه کارمندان که دیده‌ایم متفاوت است، زیرا داستانی کاملاً شخصی را بیان می‌کند و دیدگاه کاملاً متفاوتی از ارزش‌های یک کارمند در یک شرکت را برجسته می‌کند.

An employee testimonial from a Cisco worker in a blog article format.An employee testimonial from a Cisco worker in a blog article format.
پیوند به پست وبلاگ

سوالات گواهینامه کارکنان برای پرسیدن

موضوعات پرطرفدار برای پوشش در توصیفات کارکنان شامل سفر افراد در سازمان، چرایی انتخاب آنها برای کار برای شما، مزایای مورد علاقه آنها، فرصت های رشد شغلی و پیشینه شخصی آنها است.

در اینجا نمونه‌ای از سؤالات گواهینامه کارکنان وجود دارد که می‌توانید از آنها بپرسید که محتوای جذابی ایجاد می‌کند:

  • نام شما چیست، چه مدت است که اینجا کار می کنید و چه نقشی دارید؟
  • چه چیزی باعث می شود سر کار بیایید؟
  • تیم شما از چه کلمه ای برای توصیف شما استفاده می کند؟
  • تجربه کاری قبلی شما چیست؟
  • چه توصیه حرفه ای به جوان تر خود می کنید؟
  • چرا تصمیم به پیوستن گرفتید؟
  • بزرگ‌ترین ریسکی که در حرفه‌تان متحمل شده‌اید چیست؟
  • چه چیزی شما را الهام می بخشد؟
  • صبح که از خواب بیدار می شوید به خود چه می گویید؟
  • چرا کسی باید بخواهد در [نام شرکت] کار کند؟

خوراکی های کلیدی

  • توصیفات کارمندان می تواند به طور قابل توجهی در تصمیم یک نامزد برای پیوستن به شرکت شما کمک کند.
  • همانطور که در نمونه های توصیفات کارمندان ارائه شده در این مقاله دیدیم، مهمترین چیزی که باید در هنگام ایجاد یک گواهینامه به خاطر بسپارید این است که به کارمندان اجازه دهید افکار و نظرات خود را صادقانه به اشتراک بگذارند.
شانی جی نویسنده و نویسنده بین المللی است که 5 سال گذشته را صرف نوشتن درباره منابع انسانی کرده است. شانی قبلا برای چندین نشریه از جمله HuffPost نوشته است.
Neelie Verlinden یک خالق محتوای دیجیتال در AIHR است. او متخصص همه چیزهای دیجیتالی در منابع انسانی است و صدها مقاله در مورد شیوه های نوآورانه منابع انسانی نوشته است. نیلی علاوه بر نویسندگی، سخنران و مدرس چندین برنامه محبوب گواهینامه منابع انسانی است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *