ستایش در ملاء عام: 6 راه برای ارتقای قدردانی از کارمندان به سطح بعدی

در جمع تعریف کن، در خلوت انتقاد کن که می گویند. هیچ چیز بهتر از این نیست که بدانید تلاش های شما قدردانی می شود. چه هفته خوب یا بد به نظر برسد، چه حجم کاری سنگین داشته باشید یا به اهداف زیادی دست یافته باشید، بسیار خوب است که تلاش های شما نه تنها در سطح یک به یک بلکه در مقابل دیگران شناخته شود. تمجید عمومی می تواند سریع و آسان باشد و راهی عالی برای گسترش قدردانی، انگیزه و افزایش تعامل است.

در این مقاله، ما فهرستی از 6 تا از ساده ترین و تاثیرگذارترین راه ها برای گنجاندن تحسین عمومی در محل کارتان را گردآوری کرده ایم.

در چیست؟
1. شناخت عمومی: جلسات تیم و تمجید
2. به رسمیت شناختن شرکت: همه دست روی عرشه
3. ابزارهای مدیریت عملکرد برای شناخت
4. تشویق برای همسالان: از همکاران خود جشن بگیرید
5. به اشتراک گذاری شناخت عمومی با Slack
6. کار تیمی، پاداش های تیمی
نتیجه گیری


1. شناخت عمومی: جلسات تیمی و تمجید

اگر هنوز جلسات تیمی را به طور منظم برگزار نمی کنید، باید! این لحظات هفتگی یا ماهانه که همه دور هم جمع می‌شوند تا پایه را لمس کنند و درباره آنچه که روی آن کار کرده‌اند بحث کنند، راهی عالی برای همسو نگه داشتن تیم شما و کمک به تعیین اهداف مفید و کارآمد است. این زمانی است که همه با هم هستند و درگیر بحث و گفتگو هستند، و این یک فرصت غیررسمی فوق‌العاده برای قدردانی از کار خوب انجام شده، تشخیص اهداف به دست آمده یا فقط برای جشن گرفتن چیزهای کوچک است!

همانطور که مردم دور دایره می چرخند و بقیه اعضای تیم را در مورد تمرینات، دستاوردها و آموخته های روزانه یا هفتگی خود به روز می کنند، این فرصتی عالی برای نشان دادن قدردانی و اطمینان از اینکه اعضای تیم می دانند چقدر برایشان ارزش قائل هستند، است. هیچ چیز انگیزه‌بخش‌تر از این نیست که یک روز کاری را با اشتراک‌گذاری لحظه‌ای با همکاران و تأمل در مورد آنچه به دست آمده‌اند و قدردانی جمعی از مشارکت همه در موفقیت روز یا هفته‌های قبل شروع کنید.

Praise in public boost employee appreciation
مطالعه ای از هاروارد نشان می دهد که گفتن به کارمندان خود که کار بزرگی انجام داده اند می تواند آنها را در رویکرد خود خلاق تر کند، در حل مشکل موفق تر شود و کمتر دچار استرس شود.

2. شناخت گسترده شرکت: همه دست ها روی عرشه

علاوه بر جلسات تیمی، برگزاری جلسات منظم و «همه دست» در سطح شرکت، تمرین بسیار خوبی است. در طول یک جلسه کاملاً دستی، هر کس بسته به اندازه شرکت شما این فرصت را دارد که آنچه را که روی آن کار کرده است به اشتراک بگذارد، چه به صورت تیمی یا جداگانه. پس از آن می توان دستاوردها را در سراسر بخش ها شناسایی و جشن گرفت.

یک جلسه همه جانبه می‌تواند به سادگی یک گردهمایی کوتاه در ابتدا یا پایان روز باشد که در آن همه جمع می‌شوند تا آخرین موفقیت‌های هر تیم یا بخش را بشناسند و جشن بگیرند، و به همه این آگاهی را بدهد که مشارکت‌هایشان بخشی از یک تصویر بزرگ‌تر است، و یکی که هر یک از همکارانشان نیز برای آن تلاش کرده اند و حس رفاقت و هدف مشترک ایجاد می کنند.

3. ابزارهای مدیریت عملکرد برای شناسایی

استفاده از ابزارهای مدیریت عملکرد یک راه بی‌خطر برای گسترش قدردانی در همه جا و در عین حال حفظ گردش کار روزانه است. با فرصتی برای ارائه بازخورد 360 درجه در زمان واقعی و بررسی منظم با هر یک از اعضای تیم، گنجاندن کمی تمجید عمومی در روز دیگران هرگز آسان‌تر نبوده است. این به معنای واقعی کلمه به سادگی تایپ یک جمله برای یک همکار است تا از آنها تشکر کنید، به آنها بگویید از آنها قدردانی می کنند یا از کار بزرگی که در سخنرانی خود در آن صبح انجام دادند تمجید می کنید. این یک دانش عمومی است که یک تعریف کمک زیادی به بهبود روز کسی می کند، و این در محل کار تفاوتی ندارد.

ابزارهای مدیریت عملکرد یک راه عالی برای ایجاد فرهنگ بازخورد هستند. اگر مردم ببینند که مدیریت به طور منظم بازخوردها و تمجیدها را در ملاء عام ارائه می کند، به احتمال زیاد از این روش پیروی می کنند و همین کار را برای سایر اعضای تیم انجام می دهند. این نه تنها یک حلقه از بازخورد سازنده، بلکه از قدردانی منظم برای همه ایجاد می کند.

یک ابزار بازخورد 360 درجه می تواند راهی آسان برای کمک به کارکنان برای تمجید از همکاران خود باشد.

4. تشویق برای همسالان: از همکاران خود جشن بگیرید

یک تمرین عالی که باید انجام شود، جشن کوچک آخر هفته از چیزهای کوچکی است که بر هفته های افراد تأثیر گذاشته است. این ساده است، رایگان است، و به این معنی است که همه برای آخر هفته دفتر را ترک می کنند و احساس می کنند که به رسمیت شناخته شده، قدردانی می شوند و کمی شادتر هستند.

تنها کاری که لازم است ارسال یک ایمیل است که به مردم یادآوری می کند «به سلامتی همتایان» هفتگی خود را ارائه دهند. سپس در پایان روز در مقابل تمام شرکت خوانده می شود و ستایش قبل از آخر هفته جاری می شود! هیچ قانونی در مورد “تسلیت” شما وجود ندارد. هر نوع شیوه های تمجید عمومی در سطح شرکت، اعضای تیم را با یک فنر در گام خود قرار می دهد!

  • تبریک ها را می توان به صورت ناشناس ارسال کرد یا یک نام پیوست کرد.
  • آنها می توانند مستقیماً با کار مرتبط باشند، یا در مورد یک لحظه شخصی تر که تأثیر داشته است.
  • و آنها می توانند در مورد هر چیزی، بزرگ، کوچک، یا در بین آنها باشند.

در اینجا چند نمونه از چیزهای کوچکی وجود دارد که می توانید از همسالان و همکاران خود تشکر کنید تا به آنها بفهمانید که تأثیر داشته اند:

“تسلیت به دارن برای دیر ماندن برای کمک به من در انجام این ضرب الاجل. شما فوق العاده سخت کار کردید و این همه تفاوت را در پروژه ایجاد کرد. من یکی به تو مدیونم!»

“تسلیت بزرگ به ربکا برای گپی که در طول 1 به 1 این هفته داشتیم. شما چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن داشتید و من خیلی چیزها یاد گرفتم. از نوشتن یک پست وبلاگ برای وب سایت ما برای انتقال دانش شما در مورد موضوع هیجان زده هستم!

«به سلامتی سام برای سازماندهی مهمانی اداری. همه اوقات فوق العاده ای داشتند و جشن گرفتن همه با هم عالی بود. منتظر بعدی هستم!»

اگر سازمان شما برای “تشویق” در سطح شرکت بسیار بزرگ است، این ایده خوبی است که در تیم ها یا بخش ها نیز انجام دهید. Cheers for Peers یک راه عالی برای افراد برای دریافت قدردانی از طرف و در مقابل همسالان خود است، نه فقط از مدیریت. نه تنها باعث می شود که مردم بدانند از تلاش هایشان قدردانی می شود، بلکه احساس بسیار خوبی است که در مقابل افرادی که شاید آنجا نبوده اند، از دستاورد شما اطلاعی نداشته اند یا هنوز فرصتی برای جشن گرفتن موفقیت های شما نداشته اند، بسیار خوب است. .

5. به اشتراک گذاری شناخت عمومی با Slack

به دنبال راهی سریع و فوری برای به اشتراک گذاشتن ستایش عمومی هستید؟ یک کانال Slack برای آن وجود دارد!

اگر کسی فقط به هدفی برخورد کرد، گزارشی شگفت‌انگیز نوشت، یا مایل بیشتری را برای تیم خود طی کرد، در Impraise، یک ثانیه وقت می‌گذاریم تا قدردانی خود را با استفاده از /ستایش نشان دهیم. ادغام Impraise/Slack ما. ستایش در ملاء عام یا تبریک گفتن به همکاران هرگز آسانتر نبوده است.

این یک ابزار عالی است مخصوصاً زمانی که افراد زیادی از راه دور کار می کنند. راهی سریع برای ابراز علناً تشکر از شما، به طوری که مهم نیست همکاران شما کجا هستند، همه بتوانند لحظه ای وقت بگذارند و از تأثیر مثبت آنها قدردانی کنند!

Praise in public using Slack
استفاده از ابزاری مانند Slack می تواند راه خوبی برای نشان دادن قدردانی و شناخت باشد.

6. کار تیمی، پاداش تیم

کار در تیم اتفاق می افتد، و باید تحسین شود. بدون شک بسیار مهم است که از تیم خود یا حتی کل شرکت برای کار به خوبی انجام شده تشکر کنید.

این جوایز می‌تواند هر چیزی باشد، از یک ایمیل در سراسر شرکت که آخرین کار تیم شما را ستایش می‌کند، تا سفارش پیتزا بعدازظهر جمعه، تا یک روز گروهی.

همچنین می‌توانید مراسم اهدای جوایز شرکتی را ترتیب دهید که در آن جوایز شخصی‌سازی شده را به افرادی که مشارکت‌های برجسته‌ای داشته‌اند یا به طور مداوم در حال پیشرفت هستند، اهدا کنید. ستایش و جوایز نیز نباید مستقیماً با عملکرد مرتبط باشند. به عنوان مثال، در Impraise، ما اخیراً اولین جوایز “سوپرقهرمان ارزش” خود را برای تجلیل از کارمندانی که به بهترین وجه ارزش های شرکت ما را نشان می دهند برگزار کردیم!

نتیجه گیری

ادغام ستایش عمومی در فرهنگ شرکت شما هرگز آسان نبوده است. هنگامی که با بازخورد منسجم و سازنده ترکیب شود، برای همه از مدیریت بالاتر گرفته تا کارمندان سطح پایه مفید است. بهبود سطح مشارکت، حفظ و شادی کارکنان.

چه از طریق فناوری، چه از طریق چهره به چهره و چه از طریق نشانه های قدردانی، زمان آن فرا رسیده است که در ملاء عام ستایش کنید و تماشا کنید که همه از مزایای آن بهره می برند.

Bas Kohnke یکی از بنیانگذاران Impraise، پلتفرم توانمندسازی افراد است. او Impraise را برای کمک به آزادسازی پتانسیل افراد از طریق فراتر از بررسی عملکرد ایجاد کرد: تسریع عملکرد، تقویت پیشرفت شغلی، و استفاده از تمام لحظاتی که در این بین اتفاق می‌افتد.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *