تاثیرگذاری با آنالیز منابع انسانی

زمانی که دانیل تورس با HR Analytics شروع به کار کرد، بیش از ده سال تجربه در زمینه های مختلف در بازار کار داشت. او در بازاریابی، فروش، امور مالی و آخرین اما نه کم اهمیت ترین، پنج سال در بخش منابع انسانی کار کرده بود.

از احساس روده تا داده

دانیل قبل از انتقال به منابع انسانی در بازاریابی، فروش و امور مالی کار کرده بود. و طولی نکشید که او متوجه چیز خاصی در مورد رشته جدیدش شد.

دانیل می‌گوید: «وقتی وارد حوزه منابع انسانی شدم، متوجه شدم که اگرچه معیارها و شاخص‌های کلیدی عملکرد وجود دارد، اکثر مردم همچنان سعی می‌کنند بر اساس احساسات تصمیم بگیرند. “این یک نوع تصمیم گیری مبتنی بر روده بود.” این یک تغییر عمده نسبت به نقش‌های قبلی او بود، جایی که رویکرد داده‌محور بسیار رایج‌تر است. دانیل به زودی به ضرورت پیاده سازی تجزیه و تحلیل در منابع انسانی پی برد.

استفاده از تخصص تجاری در منابع انسانی

تجربه متنوع دانیل به او کمک کرد تا شروع کند. او توضیح می دهد: “من شروع به اجرای برخی چیزهایی کردم که قبلاً در بازاریابی و امور مالی یاد گرفته بودم.” “این بسیار مبتنی بر داده بود، بنابراین به همین دلیل من وارد تجزیه و تحلیل منابع انسانی شدم: ابتدا به معیارهای منابع انسانی، و سپس تصمیم گیری مبتنی بر داده. و اینگونه بود که من مسیر خود را در HR Analytics آغاز کردم.

دانیل برای تصمیم‌گیری مبتنی بر واقعیت و مؤثرتر در سازمانش، تصمیم گرفت که متخصص People Analytics شود.

استراتژیک و خود گام

زمانی که دانیل در حال تحقیق در مورد معیارهای منابع انسانی بود، آکادمی را برای نوآوری در منابع انسانی پیدا کرد. AIHR دقیقاً بنیادی را که دانیل می خواست فراهم کرد.

دانیل می‌گوید: «من واقعاً از این واقعیت خوشم آمد که گواهینامه‌ای به طور خاص به «People Analytics» اختصاص داده شده بود. من معتقدم که این موضوع ما را، تمرین‌کنندگان قرن بیست و یکم، بهتر مجهز می‌کند تا از ابزارها استفاده کنیم و با موفقیت از تصمیم‌گیری مبتنی بر روده و احساسات به سمت تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها دور شویم.»

دانیل می‌گوید: «برنامه درسی دوره «رهبر تحلیل منابع انسانی» را دوست داشتم، که اولین دوره‌ای بود که تکمیل کردم. “این بسیار استراتژیک و به خوبی فکر شده بود. از آنجایی که کار من در تجارت شروع شد، تأکید بر جنبه تجاری همه آن را بسیار دوست داشتم: با پرسیدن سؤال تجاری درست شروع می شود.

ساختار و روش دوره نیز مناسب بود: “من دوست داشتم که بسیار استراتژیک، عملی و 100٪ آنلاین بود، زیرا می‌توانستم آن را با سرعت خودم تکمیل کنم و در صورت نیاز به عقب برگردم.”

ساختن شغل

شکی نیست که دوره HR Analytics Leader برای دانیل مناسب بود. او می گوید: «این دوره واقعاً انتظارات من را برآورده کرد. “من معتقدم که دوره “رهبر تجزیه و تحلیل منابع انسانی” دستورالعمل ها و نقشه های راه بسیار روشنی را برای رهبری یک تیم “People Analytics” یا برای کار به عنوان یک متخصص ارشد در تیم “People Analytics” تنظیم می کند – یا، همانطور که در مورد من، کار در بازاری است که هنوز هم فقط وجود دارد. شروع کردن

من شخصاً به چیزی نیاز داشتم که بتواند به من در ایجاد یک حرفه از صفر کمک کند و این دوره شروع خوبی برای من بود.

نتایج کسب و کار بهتر

آینده نگری و جاه طلبی دانیل در ایجاد تحول فرهنگی در سازمان او بسیار مهم بوده است. طولی نکشید که او متوجه تاثیر عظیمی شد که یک ذهنیت مبتنی بر داده و یک رویکرد ساختاریافته به مدیریت افراد می تواند بر سازمانش داشته باشد، و او مأموریت خود را پیاده سازی شیوه های داده محور در بخش منابع انسانی خود قرار داد. این شیوه‌ها به نتایج کسب‌وکار بهتری منجر شد و موقعیت استراتژیک‌تری را برای او در تیمش به ارمغان آورد.

من در حال حاضر در دومین بانک بزرگ اکوادور کار می کنم که حدود 3500 نفر دارد. در پروژه ای که درگیر آن هستم، می توانم از طرح و نقشه راه ارائه شده در دوره استفاده کنم که توسط مدیر منابع انسانی پذیرفته شد. قصد دارم به اجرای آن ادامه دهم.

من قبلاً با اولین برد سریع و با استفاده از Power BI شروع کرده ام. واقعاً خوب بود که دیدم چیزهایی که در این دوره یاد گرفتم زنده شدند و مقبولیت پیدا کردند.»

مهارت های منابع انسانی مورد تقاضا

در سازمان های بزرگ، تجزیه و تحلیل منابع انسانی به سرعت تبدیل به یک ضرورت می شود. تجربه دنیل نشان می‌دهد که یک فرد تنها با گسترش مجموعه مهارت‌های خود چقدر می‌تواند تأثیر بگذارد.

مهارت‌های تحلیل منابع انسانی تقاضای بسیار بالایی دارند، اما در عین حال کمبود دارند – و فرصت‌های رشد حرفه‌ای که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، باورنکردنی است. دانیل با توجه به تأثیری که در سازمانش ایجاد کرده است، قصد دارد مجموعه مهارت‌های خود را در تجزیه و تحلیل منابع انسانی و پروژه‌های پیشرفته‌تر گسترش دهد.

“گام بعدی من این است که با People Analytics نه تنها با آمار توصیفی ادامه دهم، بلکه شروع به عمیق‌تر رفتن و انجام برخی پروژه‌ها با تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده‌تر کنم.”

از زمان صحبت با AIHR، دانیل به سمت یک تحلیلگر ارشد جبران خسارت همراه با پارکر هانیفین نقل مکان کرد.

من واقعاً از این واقعیت خوشم آمد که گواهینامه ای به طور خاص به People Analytics اختصاص داده شده بود. من معتقدم که این موضوع ما را، تمرین‌کنندگان قرن بیست و یکم، بهتر مجهز می‌کند تا از ابزارها استفاده کنیم و با موفقیت از حوزه تصمیم‌گیری مبتنی بر روده و احساسات به سمت یک حوزه تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها دور شویم.»
Daniel TorresDaniel Torres
– دانیال
تحلیلگر ارشد جبران خسارت در پارکر هانیفین

اگر داستان دانیل الهام بخش شما بوده و دوست دارید با او ارتباط برقرار کنید، می توانید جزئیات او را در اینجا بیابید.

از شکاف مهارت های منابع انسانی استفاده کنید

آیا آماده‌اید از فرصت‌های تحلیلی در HR استفاده کنید؟ مهارت هایی را که برای موفقیت در آینده دیجیتال منابع انسانی نیاز دارید در AIHR بدست آورید. دانیل توانست با کمک برنامه گواهی تحلیل افراد ما تأثیری در سازمانش بگذارد، اما ما یک کاتالوگ در حال رشد از دوره‌ها داریم که می‌توانید در اینجا مرور کنید.

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را به یک متخصص در ترجمه اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.
برنامه صدور گواهینامه محبوب

تجزیه و تحلیل افراد

متوسط | 33.5 ساعت | (437 بررسی) شروع به استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر و مبتنی بر واقعیت‌های مردمی کنید که در نهایت به نفع سازمان و کارمندان آن است.… بیشتر بدانید

مقالات جدید

Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types.Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types. راهنماها

الگوی مصاحبه رایگان و راهنمای استفاده جامع برای مصاحبه موثر

ادامه مطلب

Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps.Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps. راهنماها

آموزش مصاحبه برای مدیران استخدام: راهنمای 17 مرحله ای شما

ادامه مطلب

راهنماها

25 معیار مدیریت نیروی کار که باید ردیابی کنید

ادامه مطلب

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *