تبدیل شدن به یک شریک تجاری ارزشمند

دیگو فراگوتی به دنبال راهی بود تا حرفه HR خود را به ارتفاعات جدیدی برساند. او برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد People Analytics به AIHR مراجعه کرد. اما به محض ثبت نام، دید که فرصت بزرگتری برای او وجود دارد.

ارتقاء مهارت منابع انسانی انعطاف پذیر و جامع

دیگو را ملاقات کنید: یک متخصص منابع انسانی اختصاص داده شده با چشم عقاب برای پیشرفت. او که به خوبی در HR آشنا بود، متوجه افزایش ارزش تجزیه و تحلیل منابع انسانی شد و تصمیم گرفت مهارت های خود را به منظور ارائه نتایج بهتر و سریع تر توسعه دهد.

AIHR دقیقاً همان چیزی را ارائه می داد که دیگو به دنبال آن بود: یک دوره تجزیه و تحلیل داده ها که به طور خاص برای متخصصان منابع انسانی طراحی شده بود، و یک تجربه یادگیری انعطاف پذیر که او می توانست با سرعت و برنامه خود تنظیم کند.

«تجربه یادگیری عالی بود. زمانی که در دوره‌های خودآگاه شرکت می‌کنید، این به پایداری بستگی دارد. بنابراین همیشه سعی می کنم زمانی را برای مطالعه و پیشرفت در نظر بگیرم.»

هنگامی که دیگو شروع به دنبال کردن دوره تجزیه و تحلیل افراد کرد، متوجه شد که AIHR ارزش بیشتری از آنچه او تصور می کرد ارائه می دهد.

ارزش بخشیدن به کسب و کار

در پلتفرم AIHR، دیگو فرصت‌های جدیدی را برای توسعه مهارت‌های خود به عنوان یک حرفه‌ای منابع انسانی پیدا کرد. او نه تنها در مورد تجزیه و تحلیل منابع انسانی و نحوه تصمیم‌گیری تاثیرگذار و مبتنی بر داده‌ها یاد گرفت، بلکه قدرت اتصال فرآیندها، مدل‌ها و فعالیت‌های منابع انسانی به نتایج ملموس کسب‌وکار را نیز کشف کرد.

او با به کارگیری دانش جدید خود برای چالش های موجود در کارش و تفکر فعالانه در مورد چگونگی کمک به موفقیت شرکتش، به عضوی ارزشمند از تیم خود تبدیل شد.

پیوند دادن فرآیندهای خود با کسب و کار همیشه کار آسانی نیست، اما من فکر می‌کنم این یک عامل کلیدی برای موفقیت به عنوان یک متخصص منابع انسانی است.

و هنوز چیزهای بیشتری برای کشف دیگو وجود داشت.

تاثیر سریع به لطف قالب ها

دیگو با دیدگاهی جدید در مورد منابع انسانی، آماده اجرای چارچوب ها و فرآیندهای جدید در تیم منابع انسانی خود بود. برای رسیدن به زمین، او از کتابخانه منابع، مجموعه‌ای از منابع، کتاب‌های بازی، و ابزارهای در دسترس استفاده کرد.

با فریمورک های از قبل موجود در نوک انگشتان خود، دیگو دیگر نیازی به ساختن از پایه نداشت. این به او اجازه داد تا روی ارائه نتایج سریعتر و بهتر تمرکز کند.

با چارچوب [موجود] شما کور نمی‌شوید: می‌دانید چگونه شروع کنید، بعد چه کاری انجام دهید، و چه زمانی به پایان برسانید.»

جامعه کلیدی بود

با این حال، چیزی که بیش از همه دیگو را متعجب کرد، ارزش یک جامعه متعهد و جهانی منابع انسانی و رویدادهای زنده بود که بینش‌های کنونی را در مورد مسائل ضروری به او ارائه کرد. شاهد اینکه چگونه متخصصان منابع انسانی در سراسر جهان چالش‌های محلی را پیمایش کردند و روندهای جهانی را پذیرفتند بسیار ارزشمند بود.

این به دیگو کمک کرد تا نیازهای شرکت خود را پیش بینی کند و او را به عنوان یک متخصص منابع انسانی و شریک تجاری ارزشمند قرار دهد.

این زمینه مشترک وجود دارد و ما به عنوان متخصصان منابع انسانی این فرصت را داریم که از آن بهره ببریم. تغییرات زیادی در راه است و من فکر می‌کنم که ما این فرصت را داریم که این تغییرات را رهبری کنیم و به سازمان‌ها کمک کنیم تا با آنها سازگار شوند و بخشی از آنها باشند.»

یک شریک قابل اعتماد برای توسعه شما

پس از ثبت نام در AIHR، دیگو نه تنها به اهداف ارتقای مهارت خود رسید، بلکه هدف جدیدی را نیز در این راه پیدا کرد و به آن دست یافت: تبدیل شدن به یک حرفه ای HR کامل تر، که همیشه ابزار و بینش مناسب برای هر شغلی را دارد.

من قویاً پلت فرم AIHR را توصیه می کنم. چرا؟ زیرا از دیدگاه من، AIHR مانند یک شریک قابل اعتماد است که همیشه شما را تسهیل می کند.»

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *