رها کردن موفقیت عمدی با یادگیری مستمر

خاویر اسمیت کسی است که تغییر را نه به عنوان یک تصمیم یکبار مصرف، بلکه تعهد به رشد مداوم می پذیرد: «به عنوان یک تیم در منطقه ایالات متحده، از شبکه خود به عنوان یک تابلوی صدا استفاده می کنم، اما حمایت از تصمیمات با دانش بسیار مهم است. و داده ها.» و این دقیقاً همان چیزی است که او در AIHR یافت.

تراز کردن اقدامات با ارزش ها

خاویر نیز مانند بسیاری دیگر، بدون جهت گیری مشخص وارد کالج شد. گرایش او به سمت مشاغل مردم محور بود – چیزی که تست شخصیت مایرز-بریگز زمانی که او را به سمت شغلی در منابع انسانی سوق داد تأیید کرد.

خاویر مسیر خود را مستحکم کرد، اما متوجه شد که به طور خاص در مورد منابع انسانی در دوره های دانشگاهی خود یاد نمی گیرد. او شروع به جستجوی راه هایی برای به دست آوردن مهارت های منابع انسانی و تجربه قبل و بعد از فارغ التحصیلی کرد، “من به چیزی تخصصی تر، چیزی با یادگیری مداوم نیاز داشتم.”

اینجاست که AIHR توانست از خاویر در سفرش حمایت کند: «لازم نیست همه چیز را بدانید، اما باید بدانید که اطلاعات را از کجا دریافت کنید. داشتن شبکه، منابع و آموزش مداوم بسیار مهم است.»

ایجاد یک برنامه متمرکز بر آینده

خاویر رویکردی عمدی به آرزوهای شغلی خود داشت: “من همیشه رشد را بر غرامت اولویت داده ام، زیرا رشد مداوم طبیعتاً مرا به سطح بعدی خواهد رساند.”

او واضح است که کنترل پیشرفت شغلی خود را در دست دارد، هم برای خودش و هم برای تجهیز بهتر سازمان‌ها برای آینده: «ما در مورد توسعه افراد خود صحبت می‌کنیم، اما همچنین افراد خودمان نیز هستیم. و ما باید ارتقاء مهارت را در اولویت قرار دهیم.»

امروز، خاویر در حال چرخش به نوع دیگری از منابع انسانی است. او لیسانس روانشناسی و فوق لیسانس را در تجارت به پایان رسانده است – و به عنوان یک متخصص منابع انسانی در رتبه های بالاتری قرار گرفته است – اما می داند که برای رسیدن به سطح بعدی به یادگیری مستمر نیاز است: «یک چیزی که مرا به AIHR جذب کرد این است که وجود ندارد روی یک سیلو HR یا در یک مرحله از پیشرفت شغلی تمرکز کنید.

محتوایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا مسیر خود را از همان ابتدا از طریق توسعه رهبری برنامه ریزی کنید. آنها می خواهند به شما کمک کنند تا به آنجا برسید.»

کاربرد عملی و نمایش ارزش

از آنجایی که منابع انسانی سریعتر از همیشه توسعه می‌یابد، خاویر از بسیاری جهات تعادل کاربرد دانش و یادگیری مستمر را ایجاد می‌کند. او در پایان هفته زمانی را برای گذراندن زمانی در برنامه صدور گواهینامه شرکای تجاری منابع انسانی اختصاص می دهد و به سرعت به منابع دیگر موجود در آکادمی دسترسی پیدا می کند. او می گوید: «کتابخانه منابع برگه مورد علاقه من در پلتفرم AIHR است.

وقتی کلاس را تمام کردم، یکی از دوره‌های آموزشی کوچک را انجام می‌دهم یا مطالب را دانلود می‌کنم. اخیراً از قالب ها برای مصاحبه های خروجی استفاده کرده ام. مطمئناً بیشتر از آن استفاده خواهم کرد زیرا دامنه نقش من گسترش می یابد. یکی از ارکان استراتژیک من حول محور فرهنگ و استعدادیابی است. من روی چارچوب استعدادمان کار خواهم کرد، چیزی که هنوز وارد آن نشده ام. داشتن پشتیبانی AIHR از دانش گرفته تا دارایی بسیار مفید خواهد بود.»

مهارت بالا در کنار همتایان خود در حوزه منابع انسانی

آیا برای برداشتن گام بعدی در حرفه خود آماده هستید؟ به 15000 نفر از همتایان خود بپیوندید که از محتوای بسیار توصیه شده در ارتقاء مهارت، یادگیری مستمر و پشتیبانی توسعه بهره می برند. امروز کاتالوگ دوره را مرور کنید.

با Xavier در لینکدین ارتباط برقرار کنید.

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را به یک متخصص در ترجمه اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *