شروع یک شغل جدید به عنوان مشاور تجزیه و تحلیل افراد

ما معمولاً قبل از ثبت نام در دوره AIHR، داشتن سطح مشخصی از تجربه HR را توصیه می کنیم – اما همانطور که Jaana Saramies نشان می دهد، همیشه برای دستیابی به موفقیت People Analytics ضروری نیست.

راه اندازی حرفه ای در People Analytics

در سال 2017، Jaana یکی از اولین دانشجویانی بود که به دوره HR Analytics Leader پیوست. روی کاغذ، او ممکن است مانند یک دانشجوی معمولی تجزیه و تحلیل منابع انسانی به نظر نرسد، زیرا او سال ها در بخش مدیریت مالی کار می کرد.

با این حال، Jaana به یک داستان موفقیت اولیه AIHR تبدیل شد.

پس از تبدیل شدن به یک خواننده وفادار وبلاگ AIHR، Jaana تصمیم گرفت که می خواهد تغییری ایجاد کند و حرفه خود را در People Analytics راه اندازی کند. او برای توسعه مجموعه مهارت های جدید خود در دوره راهنمای تحلیل منابع انسانی ما ثبت نام کرد.

Jaana می‌گوید: «اگر تجربه قبلی در زمینه منابع انسانی یا تجزیه و تحلیل ندارید: مهم نیست. من که از مدیریت مالی می آمدم، هیچ کدام را نداشتم، اما در طول این دوره خیلی سریع یاد گرفتم.

 

تبدیل شدن به یک مدیر توسعه و تحلیل منابع انسانی

در واقع، جانا آنقدر سریع یاد گرفت که مدت کوتاهی پس از اتمام دوره، قبل از کار برای CGI، یکی از شرکت‌های مشاوره فناوری اطلاعات پیشرو در جهان، به‌عنوان مشاور تجزیه و تحلیل افراد به صورت آزاد شروع به کار کرد.

اما جانا به همین جا بسنده نکرد. یک سال پس از شروع حرفه جدید خود، او یک حرکت صعودی دیگر انجام داد: او مدیر توسعه و تحلیل منابع انسانی در یک سازمان بزرگ مراقبت های بهداشتی شد. اما جانا به همین جا بسنده نکرد. او اکنون مدیر پروژه برای تجزیه و تحلیل افراد و منابع انسانی مبتنی بر شواهد در شهر هلسینکی است.

Jaana می‌گوید: «اگر علاقه‌مند به تجزیه و تحلیل منابع انسانی هستید، اما نمی‌دانید چگونه یا از کجا شروع کنید، توصیه می‌کنم در دوره راهنمای تحلیل منابع انسانی ثبت‌نام کنید. «این یک نمای کلی از امکانات تجزیه و تحلیل منابع انسانی، مثال‌های همه‌کاره، نقاط اقدام برای راه‌اندازی اولیه چنین پروژه‌ای و ابزارهای مشخص برای شروع «تحلیل افراد» در سازمانتان را به شما می‌دهد.

اکنون من شایستگی‌ها و قابلیت‌های لازم برای شناسایی، توسعه و پیاده‌سازی تجزیه و تحلیل منابع انسانی را در داخل یا به عنوان یک مشاور خارجی دارم. از طریق گذراندن این دوره، شما هم می توانید!”


اگر
علاقه مند به تجزیه و تحلیل منابع انسانی هستید، اما نمی دانید چگونه یا از کجا شروع کنید، توصیه می کنم در دوره راهنمای تحلیل منابع انسانی ثبت نام کنید. این دوره مروری بر امکانات تجزیه و تحلیل منابع انسانی، مثال‌های همه‌کاره، نکات عملیاتی نحوه اولیه‌سازی چنین پروژه‌ای و ابزارهای مشخصی برای شروع تجزیه و تحلیل افراد در سازمان شما می‌دهد.

اگر تجربه قبلی در HR یا تجزیه و تحلیل ندارید، مهم نیست. من که از مدیریت مالی می آمدم، هیچ کدام را در طول این دوره به سرعت یاد نگرفتم. اکنون من شایستگی ها و قابلیت های شناسایی، توسعه و پیاده سازی تجزیه و تحلیل منابع انسانی را در داخل یا به عنوان یک مشاور خارجی دارم. از طریق گذراندن این دوره، شما هم می توانید!
profile picture Jaanaprofile picture Jaana
– جانا
مدیر پروژه، تجزیه و تحلیل افراد و مدیریت منابع انسانی و رهبری مبتنی بر شواهد در شهر هلسینکی

برای ارتباط با Jaana در لینکدین اینجا را کلیک کنید.

تغییر را ایجاد کنید

داستان Jaana گواه این است که برای بهره مندی از شکاف مهارت های منابع انسانی نیازی نیست متخصص منابع انسانی باشید. اگر متعهد به یادگیری مادام‌العمر هستید – و منابع مناسبی در اختیار دارید – می‌توانید از فرصت‌های بی‌پایانی در زمینه منابع انسانی لذت ببرید. کاتالوگ دوره های کامل ما را در اینجا مرور کنید و قدم بعدی در حرفه خود را کشف کنید.

برای مرور داستان های موفقیت مشتری بیشتر اینجا را کلیک کنید
برنامه گواهینامه محبوب

تجزیه و تحلیل افراد

متوسط | 33.5 ساعت | (437 بررسی) شروع به استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر و مبتنی بر واقعیت‌های مردمی کنید که در نهایت به نفع سازمان و کارمندان آن است.… بیشتر بدانید

مقالات جدید

12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact.12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact. راهنماها

12 معیار DEI که سازمان شما باید ردیابی کند

ادامه مطلب

Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types.Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types. راهنماها

الگوی مصاحبه رایگان و راهنمای استفاده جامع برای مصاحبه موثر

ادامه مطلب

Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps.Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps. راهنماها

آموزش مصاحبه برای مدیران استخدام: راهنمای 17 مرحله ای شما

ادامه مطلب

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *