این (تقریبا) یک پایان است: 2022 در AIHR

دوباره دسامبر است، که به این معنی است که زمان بررسی سال، و نگاهی اجمالی به آنچه برای سال 2023 داریم، است.

بیایید با چیزی شروع کنیم که تعجب آور نیست! تیم AIHR دوباره رشد کرده است – از 47 نفر در آغاز سال 2022 به 69 نفر در دسامبر. من بسیار هیجان‌زده هستم که می‌بینم جدیدترین افزوده‌شده‌ها به تیم AIHR ارزش‌های تثبیت‌شده ما را به اشتراک می‌گذارند که به ما کمک می‌کند در حالی که ایده‌ها، تخصص و تجربیات جدید را به تیم می‌آوریم پیشرفت کنیم. نمی توانم گروه بهتری از مردم را برای ورود به سال 2023 تصور کنم.

اما استقبال از همکاران جدید باورنکردنی تنها چیزی نیست که امسال را برای ما خاص کرده است.

عمل به آنچه موعظه می کنیم

برای من، پنج سال اول AIHR در مورد ایجاد بهترین دوره های ممکن بود. و سال گذشته، بالاخره توانستم با اطمینان ادعا کنم که ما واقعاً بهترین دوره های آموزشی منابع انسانی را داریم که می توانید آنلاین پیدا کنید. اکنون بیش از 3000 بررسی عمومی برای اثبات آن داریم.

و حتی اگر ما هرگز از نوآوری در دوره های خود دست نخواهیم کشید، رسیدن به آن نقطه عطف به من اجازه داد تا شخصاً تمرکز خود را به چیز دیگری تغییر دهم که شاید برای من در ایجاد AIHR حتی مهم تر باشد: تبدیل شدن به بهترین کارفرمایی که ممکن است باشیم.

برای سال 2022، این به معنای کار بر روی چند ابتکار خاص بود:

  • انعطاف بیشتر برای مردم ما
  • ایجاد یک برنامه توسعه رهبری
  • طراحی سازمانی

این ابتکارات در رأس همه کارهایی است که ما همیشه انجام می دهیم تا فرهنگ منحصر به فردی را که مردم ما در آن رشد می کنند و دوست دارند، تقویت کنیم.

در نتیجه، ما احتمالاً بهتر از بسیاری از کارفرمایان خارج از کشور هستیم. اما من همچنین اولین کسی هستم که اعتراف می کنم که این برای شرکتی به نام آکادمی برای نوآوری منابع انسانی کافی نیست.

در سال 2023، زمان آن رسیده است که این موضوع را دو برابر کنیم. این به معنای تمرین آنچه ما موعظه می کنیم، پیشرفت در موضوعات مهمی مانند سلامت روان و رفاه، مسیر شغلی، و اجرای اولین HRIS داخلی است. و البته، برندسازی کارفرما تا بتوانیم به دنیا بفهمانیم که چرا AIHR مکانی عالی برای کار است و حتی افراد با استعداد، با انگیزه، جاه طلب و مهربان تر را جذب می کند.

AIHR 2023 PlansAIHR 2023 Plans

ایجاد بزرگترین برنامه درسی آنلاین HR در جهان

دوره های جدید

ما به انجام کارهایی که واقعاً در آن مهارت داریم ادامه داده ایم و تقریباً بیش از 100 ساعت به کتابخانه دوره خود اضافه کرده ایم که در مجموع به بیش از 350 ساعت محتوای دوره می رسد. این شامل اضافه کردن دوره های جدید مانند:

  • هدایت ارزش تجاری و سنجش موفقیت
  • چرخه زندگی کارکنان
  • منابع انسانی در یک کسب و کار مقیاس پذیر
  • جعبه ابزار ارتباطات منابع انسانی
  • عملیات و استراتژی روزانه
  • برنامه گواهی عمومی HR (شامل 5 دوره فوق)
  • تنوع، برابری، شمول، و تعلق
  • طراحی تجربیات یادگیری دیجیتال
  • اتوماسیون در منابع انسانی
  • مدیریت تغییر دیجیتال

مطابق با استاندارد برتری خودمان

تعالی یکی از ارزش های اصلی ماست. به عنوان بخشی از این، هر بار که یک دوره آموزشی می سازیم، کمی به خودمان فشار می آوریم.

سال گذشته، این به معنای دوبرابر کردن روش Tell-Show-Do-Apply بود تا اطمینان حاصل شود که دوره های ما نه تنها بسیار عمیق، بلکه فوق العاده عملی هستند. بهبود مستمر همچنین به معنای سرمایه‌گذاری مجدد در دوره‌های قدیمی‌تر است تا مطمئن شویم همه چیز مطابق آخرین استانداردهای کیفیت ما است.

به همین دلیل، ما یک نسخه کاملاً جدید از دوره طراحی تفکر و تجربه کارمند ایجاد کرده‌ایم و برنامه گواهی منابع انسانی دیجیتال خود را کاملاً اصلاح کرده‌ایم. و علاوه بر آن، ما قبلاً بازسازی برنامه گواهی محبوب People Analytics خود را که در سه ماهه اول 2023 منتشر خواهد شد، به طور کامل شروع کرده ایم.

فراتر از دوره ها

علاوه بر ادامه توسعه و انتشار دوره های عالی منابع انسانی، ما همچنین شروع به گسترش پیشنهاد خود کرده ایم.

اگرچه 81 درصد از متخصصان منابع انسانی به یادگیری مادام العمر اعتقاد دارند، اما ما می دانیم که این بدان معنا نیست که اعضای ما همیشه علاقه مند به دنبال کردن دوره های متوالی هستند.

به همین دلیل است که ما شروع به بررسی راه های دیگری برای کمک به موفقیت اعضای خود کرده ایم. در اینجا برخی از مواردی است که ما تاکنون روی آنها کار کرده ایم (البته در آینده بیشتر).

کتابخانه منابع منابع انسانی

ما کتابخانه منابع منابع انسانی انحصاری خود را که فقط مختص اعضا است را در اکتبر راه اندازی کردیم.

Resource Library یک پایگاه داده مملو از کتاب‌های کاربردی، الگوها و صفحات گسترده است – همه برای ارائه پشتیبانی بیشتر در حین کار به اعضای ما، کمک به اعمال آنچه آموخته‌اند و اطمینان از اینکه هرگز مجبور به شروع از صفر نیستند، طراحی شده‌اند. این الگوها ده‌ها ساعت در ماه برای اعضای فعال ما صرفه‌جویی می‌کنند، زیرا مجبور نیستند هر بار که پروژه جدیدی را شروع می‌کنند، چرخ را دوباره اختراع کنند.

آیا نیاز به ایجاد یک کارت امتیازی منابع انسانی، انجام تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی، یا شاید ایجاد یک ماتریس ریسک حفظ یا یک خط مشی کاری ترکیبی دارید؟ ما الگوهایی برای کمک به اعضای خود برای شروع کار داریم.

کمتر از دو ماه از راه اندازی می گذرد و ما در حال حاضر 50 الگوی درجه مشاوره اضافه کرده ایم. و برای سال آینده، ما در حال برنامه ریزی برای ادامه افزودن منابع جدید هر هفته هستیم.

در اینجا پیش نمایش کتابخانه منابع آمده است:

Resource Library OverviewResource Library Overview

ارزیابی ها و موارد دیگر

از سال 2019، ما شروع به آزمایش ارزیابی‌های خود گزارش‌شده بر اساس مدل شایستگی خود برای متخصصان منابع انسانی T-Shaped کرده‌ایم. با نتایج اولیه بسیار هیجان انگیز (و بهتر از حد انتظار)، تصمیم گرفتیم کار خود را دو برابر کرده و یک روانشناس داخلی به نام Annelise را استخدام کنیم.

دامنه او در دو جهت بود:

  • ارزیابی‌های مبتنی بر دانش برای ارزیابی عینی سطوح شایستگی ویژه عملکرد
  • ارزیابی‌های بازخورد 360 درجه برای کمک به افراد در اندازه‌گیری سطح مهارت خود در T-Shape

ارزیابی بازخورد 360 درجه اولین موردی است که اعضای ما به زودی برای خود تجربه خواهند کرد.

در چند ماه گذشته، اولین تست کاربر را با گروهی از اعضا انجام داده‌ایم. و ما قصد داریم اولین نسخه این ویژگی را در سه ماهه اول سال آینده برای همه اعضای خود منتشر کنیم.

در اینجا یک پیش نمایش مخفیانه از ظاهر داشبورد آمده است:

360 Degree Assessment Dashboard AIHR360 Degree Assessment Dashboard AIHR

نقشه شغلی منابع انسانی

در اوایل سال جاری، ما نقشه شغلی منابع انسانی را معرفی کردیم تا به متخصصان منابع انسانی کمک کنیم تا یک دید کلی از تمام نقش‌ها در طیف منابع انسانی داشته باشند و شغل خود را برنامه‌ریزی کنند.

در ابتدا، ما آن را بیشتر به عنوان یک دارایی بازاریابی طراحی کردیم – با، در اینجا صادق باشیم، یک رابط کاربری وحشتناک. اما ما از پاسخ مثبتی که دریافت کرد متحیر شدیم. به طوری که برای سال آینده، ما در حال برنامه ریزی برای ادغام کامل نقشه شغلی منابع انسانی در پلت فرم یادگیری خود هستیم. این به اعضای ما این امکان را می‌دهد تا شغل خود را برنامه‌ریزی کنند، پیشرفت را دنبال کنند، و حتی توصیه‌های دوره و منابع شخصی‌سازی شده را دریافت کنند.

HR Career Path ProfilesHR Career Path Profiles

شکاف مهارت ها بیشتر می شود

ما بهترین تلاش خود را برای کمک به بیش از 23000 متخصص منابع انسانی انجام داده‌ایم تا به طور مداوم مهارت خود را ارتقا دهند تا منابع انسانی را به یک محرک اساسی برای موفقیت تجاری تبدیل کنند. و این که ارتقاء مهارت چقدر مهم است از همیشه آشکارتر می شود.

زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم: شکاف مهارت ها بیشتر می شود. مک‌کینزی پیش‌بینی می‌کند که 87 درصد از سازمان‌ها در چند سال آینده شکاف مهارتی خواهند داشت، و با این حال، تنها 40 درصد از کارکنان می‌گویند که شرکتشان در حال ارتقاء مهارت است. با نگاهی خاص به منابع انسانی، تحقیقات ما نشان می‌دهد که تنها ۲۱ درصد از متخصصان منابع انسانی مهارت‌های لازم برای آماده شدن برای آینده را دارند. و با شکست های اقتصادی، کمبود استعدادها و تغییر انتظارات کارکنان، فشار بر منابع انسانی برای ارتقاء مهارت بیشتر از همیشه است.

کاهش بودجه L&D در سال 2023 بدترین گزینه است

بودجه L&D یک هدف آسان در رکود اقتصادی است. اما کاهش سرمایه گذاری در آموزش یکی از بدترین تصمیماتی است که شرکت شما می تواند بگیرد. ارائه فرصت های L&D کمتر به این معنی است:

  • افزایش شکاف مهارت ها (که انتظار می رود تا سال 2030 به تنهایی برای شرکت ها در ایالات متحده 8.5 تریلیون دلار هزینه داشته باشد)
  • کارمندان بی انگیزه
  • گردش مالی ناخواسته زیاد و مشکل بیشتر در جذب استعدادهای جدید
  • نیروی کار کم مهارت

حقیقت این است که رکود اقتصادی بهترین لحظه برای دوبرابر کردن بزرگترین دارایی شماست – افرادی که برای عبور از زمان های دشوار سازمان به آنها تکیه می کنید. نیروی کار ماهر، رقابت پذیری و ظرفیت نوآوری سازمان شما را افزایش می دهد.

البته، شما نمی توانید به طور بی رویه برای ارتقاء مهارت پول صرف کنید. توسعه مهارت هایی که باعث ایجاد تفاوت می شود نیاز به یک رویکرد استراتژیک دارد. این بدان معناست که منابع انسانی باید عادات یادگیری قدیمی را با تکنیک‌های امروزی‌تر جایگزین کند تا ROI L&D را به حداکثر برساند.

در راهنمای ما در مورد استراتژی های L&D مقاوم در برابر رکود، کشف کنید که چگونه تیم های تحقیق و توسعه باید رکود را طی کنند.

در مواقع بحران، کارمندان برای پشتیبانی به منابع انسانی مراجعه می کنند. سوال این است: چه کسی از رفاه شما و همکاران HR شما مراقبت می کند؟

تیم‌های منابع انسانی برای هدایت سازمان‌ها از طریق یک بیماری همه‌گیر جهانی، کمبود استعداد و در حال حاضر یک رکود فراتر رفته‌اند.

اما، برای اطمینان از اینکه ما مراقبت از خود را فراموش نمی کنیم، من مدافع بزرگ منابع انسانی برای منابع انسانی هستم. بیایید صحبت کنیم تا از فرسودگی منابع انسانی جلوگیری کنیم و رفاه خود را بهبود ببخشیم!

و به عنوان بخشی از آن، ما نباید فراموش کنیم که به سرمایه گذاری در ایجاد مجموعه مهارت های خودمان ادامه دهیم تا به خوبی مجهز شویم تا سازمان های خود را از طریق بحران اجتناب ناپذیر بعدی هدایت کنیم. و اولین قدم این است که بفهمید آینده کاری برای شما و تیمتان چه چیزی در انتظار است.

برای این منظور، ما فهرستی از 11 روند منابع انسانی را ایجاد کرده ایم که انتظار داریم در سال 2023 کار را شکل دهند. برخی از این روندها مدتی است که ادامه دارند، در حالی که برخی دیگر از تغییرات شدید سازمان ها ناشی می شوند.

منتظر و آرزوهای تعطیلات

دنیای کار پس از همه گیری در حال تبدیل شدن به یک دنیای نسبتاً نامطمئن است. با این حال، یک چیز وجود دارد که می‌توانم با قاطعیت بگویم: علیرغم انتظارات بی‌سابقه‌ای که در جامعه جهانی منابع انسانی وجود دارد، متخصصان منابع انسانی به عنوان شریک کسب‌وکار و حامی کارکنان به فراتر از آن ادامه خواهند داد.

آکادمی نوآوری منابع انسانی نیز نقش ما را در این امر ایفا خواهد کرد و تمام تلاشمان را برای آموزش مداوم 100000 متخصص منابع انسانی تا سال 2025 انجام خواهد داد. و ما دوست داریم شما را در این سفر ببینیم.

و فقط در صورتی که به دنبال مطالب بیشتری برای خواندن (یا تماشا) هستید، من یک نمای کلی از محبوب ترین محتوای سال گذشته خود را گردآوری کرده ام.

  • مسیر شغلی منابع انسانی: هر آنچه که باید بدانید
  • چگونه منابع انسانی می تواند تورم فزاینده را مدیریت کند: 8 سناریو
  • منابع انسانی برای منابع انسانی: 9 راه برای جلوگیری از فرسودگی منابع انسانی و بهبود رفاه
  • 11 روند منابع انسانی برای سال 2023: استفاده از پنجره های فرصت (ویدئو)
  • HR OKR: همه آنچه که باید بدانید (با 11 مثال)
  • 13 مهارت آینده HR که برای شروع ساختن از هم اکنون به آنها نیاز دارید
  • اهداف HR SMART: چه، چگونه و 12 مثال
ناندو موسس AIHR است. از طریق آکادمی برای نوآوری منابع انسانی، او آخرین دانش منابع انسانی را به گواهینامه های آنلاین HR تبدیل می کند که به متخصصان منابع انسانی کمک می کند تا با گسترش مجموعه مهارت های خود با مهارت های منابع انسانی مدرن و مرتبط، برای آینده HR آماده شوند. با Nando در لینکدین ارتباط برقرار کنید.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *