تاییدیه های ریز چیست؟ فراگیری از طریق ژست های کوچک

مردم بهترین کار خود را در یک محیط مثبت و خوشایند انجام می دهند، به همین دلیل است که تأییدهای کوچک بسیار مهم است. تأییدهای کوچک حرکات کوچکی برای نشان دادن احترام شما به همسالانتان به صورت روزمره هستند. وقتی افراد در دفتر تأییدیه های کوچک دریافت می کنند، می دانند که می توانند به مدیران و همکاران خود اعتماد کنند. بر اساس مطالعه اخیر موسسه فناوری ماساچوست، این اعتماد به شدت خروجی آنها را تغییر می دهد – کارمندانی که به شرکت خود اعتماد دارند 260٪ انگیزه بیشتری برای کار دارند و 50٪ کمتر به دنبال شغل دیگری هستند.

اما حتی اگر ریز تاییدها می‌توانند تاثیر قابل‌توجهی بر سلامت و شادی یک دفتر داشته باشند، مردم همیشه مطمئن نیستند که چگونه آن‌ها را ارائه دهند و چه زمانی آن را انجام دهند. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد ریزتأییدات بدانید، آورده شده است.

مطالب
ریز تایید چیست؟
تأییدهای خرد در مقابل ریز تهاجمات: تفاوت ها شکسته می شوند
تاثیر مثبت ریز تاییدها
نمونه هایی از ریزافمیشن ها در محل کار
اجرای ریز تاییدها در محیط کار

ریز تایید چیست؟

بسیاری در مورد ریز تجاوزها در محل کار شنیده‌اند: روش‌های کوچکی که افراد باعث می‌شوند دیگران از گروه‌هایی که کمتر حضور دارند، احساس ناراحتی یا تحقیر کنند، حتی از افراد خوش‌نیت. تأییدهای خرد برعکس هستند. اینها کارهای کوچکی هستند که هر کسی می تواند انجام دهد تا دیگران احساس احترام، ارزش و همراهی کنند. طیف وسیعی از تأییدات کوچک وجود دارد، از تأیید عمومی مشارکت دیگران، گوش دادن فعالانه به مردم با لبخند، دعوت از مردم در سفرهای اجتماعی و همکاری های کاری، و موارد دیگر.

وقتی صحبت از ایجاد یک فرهنگ باز و فراگیر در محل کار می شود، تأییدهای کوچک بسیار مهم هستند. افرادی از گروه‌هایی که کمتر از آنها نمایندگی می‌کنند می‌خواهند در مکانی کار کنند که برایشان ارزش قائل هستند، و تأییدهای کوچک می‌تواند به تحقق آن کمک کند.

وجود گروه‌هایی که در یک شرکت کمتر حضور دارند، بسیار مهم است. شرکت‌هایی که دارای رهبری متنوع هستند، در واقع سود بیشتری نسبت به شرکت‌های بدون رهبری دارند. یک مطالعه مک‌کینزی نشان داد که شرکت‌هایی که در 25 درصد برتر تنوع جنسیتی قرار دارند، تمایل دارند تا شرکت‌هایی که در 25 درصد پایین‌تر از نظر تنوع جنسیتی قرار دارند، 25 درصد سود بیشتری کسب کنند.

این فقط به این دلیل نیست که می تواند منجر به کسب و کار سودآورتر شود. همچنین جذب استعدادهای برتر جدید ضروری است. Gen Z در حال ورود به محل کار است و نظرسنجی Monster نشان داد که بیش از 80٪ از Gen Z احساس می کند که تعهد یک شرکت به شیوه های مختلف یکی از عوامل اصلی در انتخاب شغل است.

به بیان ساده، اگر می‌خواهید بهترین کارمندان را داشته باشید، بیشترین پول را به دست آورید و شادترین محل کار را داشته باشید، باید محیطی فراگیر بسازید – و تشویق کارگران به استفاده از تأییدیه‌های کوچک راه آسانی برای کمک به انجام آن است.

MicroAfirmations در مقابل Micro Aggressions: تفاوت ها شکسته می شوند

تجاوزات خرد و ریز تائیدیه ها متضاد قطبی هستند. در حالی که ریز تائیدیه ها ژست هایی هستند که دفتری قوی تر و فراگیرتر ایجاد می کنند، ریز تهاجم ها راه هایی کوچک یا غیرمستقیم برای تبعیض علیه شخصی هستند و منجر به یک محیط کاری ناخوشایند می شوند.

در اینجا نحوه تقابل این دو کنش در مقابل یکدیگر توضیح داده شده است.

تاییدیه های خرد میکرو تهاجمات
حرکاتی که باعث می شود افراد به خاطر مشارکتشان در محل کار احساس قدردانی و ارزشمندی کنند حرکاتی که به مردم توهین و تحقیر می شود، به ویژه به گونه ای که جنسیت، گرایش جنسی، نژاد و قومیت را به سخره می گیرد.
لبخند و رفتار دوستانه که باعث ایجاد احساس رفاقت در بین همکاران می شود شوخی های نامناسب با شخص دیگری یا به هزینه گروهی
یک محیط کاری مثبت ایجاد می کند که در آن همه احساس مشارکت و راحتی کنند یک محیط کاری سمی ایجاد می کند، به ویژه برای گروه های کم نمایندگی
می تواند افراد را برای پیوستن به یک شرکت تشویق کند می تواند افراد را به ترک محل کار سوق دهد
به ایجاد جو تیمی کمک می کند ممکن است حرکت یک تیم را از بین ببرد
برای فراگیری مهم است دشمن فراگیر بودن

تاثیر مثبت ریز تاییدها

هنگامی که افراد به طور مرتب به همکاران خود تأییدیه های کوچک می دهند، انواع مزایای مثبتی وجود دارد که می تواند ایجاد شود. نه تنها می تواند بر رفاه یک کارمند تأثیر بگذارد، بلکه می تواند تأثیر عمده ای بر کل محل کار نیز داشته باشد.

1. کارکنان از نقش خود رضایت بیشتری دارند

اگر می‌خواهید مردم از شغل خود راضی باشند، باید احساس کنند که واقعاً روی درآمد شرکت تأثیر می‌گذارند.

در مطالعه اخیر مک کینزی، پاسخ دهندگان اکثراً موافق بودند که کار یکی از اهداف تعیین کننده زندگی آنها است – اما تنها 18٪ احساس می کنند به همان اندازه که می خواهند به هدف می رسند و 62٪ گفتند که در حالی که هدفی از کار دارند، بیشتر دوست دارند. با استفاده از تاییدیه‌های کوچک، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که مردم می‌بینند نظراتشان ارزشمند است و مشارکت‌هایشان مورد توجه قرار می‌گیرد، که می‌تواند حس هدفمندی آن‌ها را افزایش دهد و منجر به شادی کلی بیشتر با شرکت شود.

2. هر فردی برای انجام وظایف خود اعتماد به نفس بیشتری خواهد داشت

وقتی شخصی به کارمندی این احساس را می دهد که شما کار خوبی انجام داده اید – چه با دریافت تمجید عمومی، لبخند زدن و تکان دادن سر در حین صحبت کردن، تلاش برای در نظر گرفتن نظرات آنها، یا درخواست از آنها برای مشارکت، یا اینکه شما چه چیزی دارید – آنها. به طور طبیعی دفعه بعد که آن کار را انجام می دهند، اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت. احساس اعتماد به نفس بیشتر برای کارمند مورد نظر فقط یک احساس خوب نیست. همچنین آنها را در نقش بهتر می کند.

ساوانا شیاوو، مربی زندگی و اعتماد به نفس، به Hive گفت: «سرمایه‌گذاری زمان و انرژی برای درک چگونگی پرورش اعتماد – بدون نیاز به تأیید و تأیید خارجی – این است که چگونه در کاری که انجام می‌دهیم مؤثرتر می‌شویم». این به این دلیل است که وقتی به توانایی‌های خود، آنچه ارائه می‌دهیم و اینکه چه کسی هستیم ایمان داریم، زمان کمتری را صرف حدس زدن خود می‌کنیم، پیام‌های منحصربه‌فرد خود را با وضوح، دقت و سهولت بیشتر بیان می‌کنیم و به عنوان رهبر در نقش‌های خود عمل می‌کنیم.»

3. همکاران روابط قوی تری با یکدیگر ایجاد می کنند

یک دفتر باید احساس یک تیم را داشته باشد، اما وقتی افراد ارتباطی با یکدیگر نداشته باشند، تیمی وجود ندارد. وقتی همکاران به یکدیگر جملات تاییدی کوچک می دهند، به یکدیگر توجه و احترام نشان می دهند. این مراقبت و احترام می تواند به روابط فردی بهتر منجر شود که به نوبه خود منجر به یک جو تیمی قوی تر می شود.

4. دفتر کار پربارتر و موفق تر است

بله، خوشحالی کارمندان به طور کلی خوب است. اما بیش از این کار را انجام می دهد. وقتی کارمندان احساس ارزشمندی می کنند، تشویق می شوند تا سخت تر کار کنند و بهره وری بیشتری داشته باشند. این افزایش بهره وری به طور طبیعی منجر به افزایش موفقیت می شود – چیزی که هر اداره در نهایت برای آن تلاش می کند.

اعداد منعکس کننده این هستند: گزارش تعامل و نگهداری از موسسه نیروی کار Achievers به وضوح نشان می دهد که کارکنانی که احساس می کنند “دیده و شنیده می شوند” در مجموع کارکنان مولدتر و قوی تری هستند.

5. می توان محیطی فراگیرتر و متنوع تر ساخت

با جلوگیری از تجاوزات خرد و تشویق اظهارات خرد، دفتر را به مکانی دلپذیرتر برای گروه‌هایی تبدیل می‌کنید که دارای نمایندگی کمتری هستند، و زمانی که یک محل کار واقعاً برای افراد از هر نژاد، جنسیت و قومیت راحت باشد، استعدادهای بهتری را از سراسر جهان جذب می‌کنید تا کسب‌وکار را یکنواخت کنید. قوی تر

تاکید بر تنوع و شمول برای پیشرفت یک شرکت بسیار مهم است، به همین دلیل است که حتی چیزی به ظاهر ظریف مانند تاییدیه‌های کوچک نیز مهم است که در محل کار گسترش یابد.

Examples of MicroaffimationsExamples of Microaffimations

نمونه هایی از ریزافمیشن ها در محل کار

راه‌های مختلفی برای استفاده از تاییدیه‌های کوچک در دفتر وجود دارد – راه‌هایی که هم عمومی و هم خصوصی هستند. کارمندان می توانند:

  • دستاوردهای دیگران را بشناسید و در حضور دیگران از آنها تمجید کنید.
  • در جایی که اعتبار دارد اعتبار بدهید. اطمینان حاصل کنید که هر کارمندی که کار را انجام داده است تأیید می شود.
  • گوش دادن فعال را تمرین کنید. وقتی کسی در حال صحبت است لبخند بزنید، سری تکان دهید و به جلو خم شوید.
  • وقتی دیگران به نشانه احترام با شما صحبت می کنند، تماس چشمی برقرار کنید.
  • نحوه صحبت افراد در مورد هویت خود را بپذیرید تا نشان دهید که به آنها گوش داده اید و برای احساس آنها ارزش قائل هستید، چه استفاده از ضمیر مناسب یا بازتاب عباراتی که برای توصیف خود استفاده می کنند.
  • نقاط عطف مهم را با دیگران جشن بگیرید. یک آرزوی ساده “تولدت مبارک” می تواند راه درازی داشته باشد.
  • از افراد دعوت کنید تا در جلسات صحبت کنند. اگر متوجه ساکت بودن کسی شدید، از او بخواهید که مشارکت کند تا نشان دهد که به حرف های او علاقه مند هستید.
  • به همین ترتیب، مردم را به اجتماعات دعوت کنید. همکاران را از ناهار گروهی، ساعات خوشی یا دیگر فرصت های تیم سازی کنار نگذارید.

اجرای ریز تاییدها در محل کار

واضح است که ریز تأییدها می توانند تفاوت عمده ای در یک شرکت ایجاد کنند، اما این چیزی است که هر فردی باید آن را تمرین کند. چگونه متخصصان منابع انسانی می توانند چنین اتفاقی بیفتند؟ خوب، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان ریزتأییدات را در محل کار رایج کرد.

  1. کارمندان را آموزش دهید. اگر کارمندان ندانند که چه هستند، نمی توانند تاییدیه های کوچک ارائه دهند! سمینارهایی برگزار کنید تا به همه افراد شرکت در مورد این حرکات و نحوه انجام آنها و همچنین مزایای مثبتی که خواهند داشت آموزش دهید. با آموزش هر فردی در مورد آن، شانس بیشتری برای انتشار وجود دارد.
  2. تاکید بر ریز تائیدیه ها و جلوگیری از ریز تهاجمات در فرآیند استخدام. اگر می‌خواهید چیزی به بخشی از فرهنگ شرکت تبدیل شود، باید از همان قدم اول در چرخه زندگی کارکنان وجود داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که توضیحات و الزامات شغلی و همچنین سؤالات و روش‌های مصاحبه، از تعصبات و هرگونه تجاوز خرد احتمالی برای ترویج فراگیری جلوگیری می‌کند.
  3. آن را بخشی از بازخورد عملکرد کنید. هنگام ایجاد دستورالعمل‌های بازخورد عملکرد، نمونه‌هایی از تأییدیه‌های خرد را در نظر بگیرید که افراد می‌توانند در طول این فرآیند بگنجانند. این بدان معناست که آنها می توانند نظرات خود را در صورت درخواست بازخورد و تمرین هایی مانند گوش دادن فعال در جلسات بررسی عملکرد بیان کنند.
  4. برنامه‌های آموزشی فراگیر را طراحی کنید که تأییدیه‌های خرد را ترویج می‌کنند. این نوع حرکات و ارزش آنها باید تا حد امکان به کارکنان اطلاع داده شود. سمینارها را برگزار کنید، رویدادها را اجرا کنید و برنامه‌های آموزشی طراحی کنید که بر اهمیت ایجاد یک محیط متنوع و فراگیر تأکید می‌کند و تکنیک‌های زیادی از جمله استفاده از تأییدیه‌های کوچک را برای تحقق آن چکش می‌کند.
  5. خط‌مشی‌های شرکت را مرور کنید تا مطمئن شوید که تا حد ممکن جامع هستند. این تمرین خوب است که به طور منظم سیاست های داخلی شرکت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تا حد امکان به روز هستند. دفعه بعد که این کار را انجام دادید، مطمئن شوید که سیاست‌ها به وضوح نشان می‌دهند که ریز تهاجم‌ها هرگز قابل قبول نیستند. همچنین باید روشن کنید که چه منابعی برای افرادی که مورد حمله میکرو تهاجم قرار گرفته اند وجود دارد. سیاست های فراگیرتر شرکت منجر به محیطی قوی تر خواهد شد.
  6. به عنوان یک حرفه ای منابع انسانی به عنوان نمونه رهبری کنید. رفتاری را که دوست دارید در محل کار ببینید، مدل کنید. این بدان معناست که در هر مرحله از راه تنوع و شمول را در نظر بگیرید، همه ریز تجاوزها را حذف کنید و در صورت وقوع به آنها پایان دهید، و به هر کارمندی اظهارات خرد ارائه دهید. وقتی دیگران شما را در حال انجام این کار و تأثیر مثبت آن بر دفتر می بینند، برای انجام همین کار تلاش می کنند.
  7. تامین منابع برای کارکنان جلسات و تکالیف زیادی هر روز وجود دارد که برای افراد به راحتی هنگام یادگیری چیزهای جدید، نکات ظریف را فراموش می کنند. به همین دلیل است که شما باید مکانی واضح و آسان برای یافتن کارمندان داشته باشید تا همه اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد تهاجمات خرد و تأییدهای خرد بیابند. به این ترتیب، آن‌ها به راحتی می‌توانند در صورت نیاز نقاط ظریف را تازه کنند.
  8. بازخورد جمع آوری کنید و تأثیر ریز تأییدها را بر دفتر اندازه گیری کنید. برای متخصصان منابع انسانی مهم است که به نظرات مردم در مورد آنچه در دفتر می گذرد گوش دهند. تلاش متمرکزی برای دریافت بازخورد در مورد تلاش‌های مختلف شرکت از کارمندان همه سطوح، چه از طریق نظرسنجی‌های منظم، صحبت‌های غیررسمی یا جلسات برنامه‌ریزی‌شده انجام دهید. اما پس از دریافت این بازخورد متوقف نمی شود. در نظر بگیرید که چگونه به نگرانی های کارمندان پاسخ دهید و چگونه به حرکت رو به جلو در مورد آنچه کار می کند ادامه دهید.

متخصصان منابع انسانی همچنین باید تأثیر واقعی اقدامات جدید با تأییدهای خرد را بر دفتر تعیین کنند و آماده به اشتراک گذاشتن آن داده ها باشند. هنگامی که مردم تأثیر اقدامات جدید را می بینند، در نهایت در مورد آن هیجان زده می شوند.

خط پایین

تأییدهای کوچک – حرکات کوچک و ظریف برای نشان دادن اینکه شما برای کسی احترام قائل هستید و برای او به عنوان یک فرد و کارمند ارزش قائل هستید – منجر به کارکنان شادتر، با اعتماد به نفس تر و راحت تر می شود که به نوبه خود منجر به فرهنگ شرکت بهتر و فراگیرتر و موفقیت آمیزتر می شود. کسب و کار

متخصصان منابع انسانی نقش عمده‌ای در تبدیل تأییدهای خرد به بخشی از محیط کار دارند و باید کارکنان را آموزش دهند که بدانند چه هستند، تشخیص دهند که چه زمانی انجام می‌شوند و از آنها در تمرین روزانه استفاده کنند.

سوالات متداول

ریز تایید چیست؟

تصدیق‌های کوچک سیگنال‌هایی هستند که ارزش و احترام به جامعیت را نشان می‌دهند.

نمونه ای از ریز تایید چیست؟

یک راه ساده برای دادن یک تایید کوچک، لبخند زدن، تکان دادن سر و تماس چشمی هنگام صحبت کردن است. به همین ترتیب، دعوت از شخصی برای به اشتراک گذاشتن افکار خود، تأیید کوچک دیگری است.

نمونه ای از خرده نابرابری چیست؟

نابرابری کوچک یک حرکت کوچک است که ارزش یک فرد را کم می کند – به عنوان مثال، چک کردن ایمیل های شما به جای گوش دادن به صحبت های شخصی در طول جلسه. این نشان می دهد که شما به آنچه آنها می گویند اهمیتی نمی دهید.

تفاوت ریز تهاجم با میکروتأیید چیست؟

یک ریز تجاوز نشان می دهد که شما به کسی احترام نمی گذارید، در حالی که یک تایید خرد نشان می دهد که واقعاً احترام می گذارید

بکا ون سامبک یک نویسنده و ویراستار با تجربه در زمینه های بسیاری از جمله سفر، سرگرمی، تجارت، آموزش و سبک زندگی است. کارهای او در رسانه هایی مانند NBC، Oxygen، Bravo، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، Elite Daily، CafeMom، Travel For Teens و غیره ظاهر شده است. او در حال حاضر در شهر نیویورک ساکن است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *