دانشگاه نورث ایسترن با AIHR شریک است

آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR) از اعلام همکاری منحصر به فرد با دانشگاه نورث ایسترن هیجان زده است. متخصصان منابع انسانی که با موفقیت گواهی برنامه های آموزشی انتخاب شده AIHR را دریافت کرده اند، اکنون می توانند برای دریافت مدرک تحصیلات تکمیلی در کالج مطالعات حرفه ای در دانشگاه نورث ایسترن درخواست اعتبار انتقال دهند.

ردیابی سریع کارشناسی ارشد خود در HRM

اعتبار برای کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی اعطا می شود. این انتقال اعتبار برای متخصصان منابع انسانی که گواهینامه یکی از دوره های آنلاین زیر را دریافت کرده اند قابل اجرا است:

  • برنامه گواهی منابع انسانی دیجیتال – دانلود برنامه درسی
  • برنامه گواهی افراد تجزیه و تحلیل – دانلود برنامه درسی
  • برنامه گواهی استعدادیابی – دانلود برنامه درسی
  • برنامه گواهی HR Business Partner 2.0 – دانلود برنامه درسی

برای یک نمای کلی از اعتبارات انتقال واجد شرایط، به وب سایت دانشگاه شمال شرقی مراجعه کنید .

کارل زنگرل، Ph.D.، مدیر دانشکده، گفت : “به عنوان برنامه ای برای متخصصان شاغل در حوزه منابع انسانی، ما ترکیب قدرتمندی از مهارت های به دست آمده در محل کار و دانش به دست آمده از طریق برنامه های توسعه حرفه ای مانند برنامه های ارائه شده توسط AIHR را تشخیص می دهیم. ” ، برنامه های ارتباطی فارغ التحصیل و مدیریت منابع انسانی در دانشگاه نورث ایسترن.

گواهینامه های AIHR شامل یک دوره مطالعه دقیق است و به تأثیر تحول دیجیتال در زمینه مدیریت استعداد می پردازد. هدف مشترک ما تجهیز متخصصان منابع انسانی به تخصص پیشرو است که از صنایع و مرزها عبور می کند.

دانشجویانی که یک یا چند گواهینامه واجد شرایط AIHR را به دست آورده اند، این فرصت را دارند که برنامه تحصیلات تکمیلی خود را – به صورت آنلاین یا حضوری در پردیس دانشگاه بوستون – تسریع بخشند. آنها واجد شرایط دریافت مزایای زیر هستند:

  • 7 تا 27 درصد تخفیف در شهریه
  • نیاز به گذراندن یک تا چهار دوره کمتر در برنامه مدرک
  • امکان انتخاب یک یا چند دوره پیشرفته بسته به اهداف شغلی دانشجویان

درباره آکادمی برای نوآوری منابع انسانی

در AIHR، ما با آموزش مهارت‌های مدرن و مرتبط به متخصصان منابع انسانی در سراسر جهان از طریق برنامه‌های آموزشی آنلاین خود، به دنبال اثبات منابع انسانی در آینده هستیم. ما خوشحالیم که دانشگاه نورث ایسترن تصمیم گرفته است در ماموریت ما برای ارتقاء مهارت 100000 متخصص منابع انسانی با ما شریک شود. ناندو استین‌هویس، یکی از بنیانگذاران آکادمی نوآوری منابع انسانی، می‌گوید این همکاری دلیل دیگری است بر این که AIHR به خوبی مجهز است تا به متخصصان منابع انسانی کمک کند تا مجموعه مهارت‌های خود را با مهارت‌های آکادمیک شناخته‌شده HR گسترش دهند .

درباره دانشگاه نورث ایسترن

دانشگاه نورث ایسترن یک دانشگاه تحقیقاتی خصوصی مستقر در بوستون، ماساچوست، با بیش از یک قرن برتری علمی است. کالج مطالعات حرفه ای آن ماموریت دارد تا از قدرت آموزش تجربی برای تغییر زندگی و حرفه دانش آموزان استفاده کند.

ناندو بنیانگذار AIHR است. از طریق آکادمی برای نوآوری منابع انسانی، او آخرین دانش منابع انسانی را به گواهینامه های آنلاین HR تبدیل می کند که به متخصصان منابع انسانی کمک می کند تا با گسترش مجموعه مهارت های خود با مهارت های منابع انسانی مدرن و مرتبط، برای آینده HR آماده شوند. با Nando در لینکدین ارتباط برقرار کنید.
برنامه صدور گواهینامه به روز شد

شریک تجاری منابع انسانی 2.0

متوسط | 33 ساعت | (890 بررسی) HRBP ها در خط مقدم کسب و کار هستند و نقش کلیدی ادغام استراتژی کسب و کار با مردم را انجام می دهند… بیشتر بدانید

مقالات جدید

Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types.Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types. راهنماها

الگوی مصاحبه رایگان و راهنمای استفاده جامع برای مصاحبه موثر

ادامه مطلب

Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps.Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps. راهنماها

آموزش مصاحبه برای مدیران استخدام: راهنمای 17 مرحله ای شما

ادامه مطلب

راهنماها

25 معیار مدیریت نیروی کار که باید ردیابی کنید

ادامه مطلب

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *