رکود شغلی خود را اثبات کنید: 7 قدمی که می توانید همین الان بردارید

از آنجایی که بازار کار به طور فزاینده ای رقابتی و غیرقابل پیش بینی می شود، برای متخصصان منابع انسانی بیش از هر زمان دیگری مهم است که مشاغل خود را از رکود محافظت کنند.

این به معنای توسعه مهارت‌های (آینده) مورد نیاز در حال حاضر برای جلوتر ماندن از بازی و پیشرفت در هر شرایط اقتصادی است. در این مقاله به مهارت‌هایی که منابع انسانی نیاز دارند و مراحلی که می‌توانید برای توسعه آنها بردارید، پرداخته شود.

مطالب
رقابتی ماندن در رکود
مزایای ارتقاء مهارت برای متخصصان منابع انسانی
خطرات عدم ارتقاء مهارت در دوران رکود
15 مهارت برتر آینده که منابع انسانی باید توسعه یابد
گام‌هایی که باید بردارید تا شغل HR خود را در برابر رکود مقاوم کنید
چگونه منابع انسانی می تواند به مدیران خود برای ایجاد انگیزه در هزینه های تحقیق و توسعه نزدیک شود

رقابتی ماندن در رکود

رکودهای اقتصادی اخیر بسیاری از رهبران سازمان ها را دچار تنبلی کرده است. رکود اقتصادی می تواند منجر به یک رکود بالقوه شود و این نگرانی باعث شده است که برخی از شرکت ها به طور پیشگیرانه کارکنان خود را کاهش دهند یا کمربند خود را بیشتر سفت کنند. حتی 61 درصد از اقتصاددانان احتمال رکود اقتصادی در سال 2023 را پیش بینی کردند.

اگرچه ما هنوز در یک رکود نیستیم و نمی‌توانیم با اطمینان 100 درصد پیش‌بینی کنیم که چنین رکودی وجود خواهد داشت، اما به عنوان متخصصان منابع انسانی مهم است که پیامدهای بالقوه، چالش‌ها و فرصت‌های ارائه شده در زمان عدم اطمینان اقتصادی را درک کنیم.

بیایید پیامدهای رکود اقتصادی را بررسی کنیم. در طول این دوره ها، کسب و کارها ممکن است کاهش تقاضا برای محصولات یا خدمات خود و افزایش فشار هزینه را تجربه کنند. این باعث می‌شود سازمان‌ها تصمیم‌های سختی بگیرند، به‌ویژه هنگام کاهش هزینه‌ها، کاهش کارکنان، یا صدور حکم توقف استخدام.

علاوه بر این، کسب‌وکارها ممکن است به دنبال راه‌های نوآورانه و مقرون‌به‌صرفه برای ساده‌سازی عملیات، مانند پیاده‌سازی اتوماسیون باشند.

این تصمیمات مستقیماً بر منابع انسانی تأثیر می گذارد، زیرا متخصصان منابع انسانی نقش اساسی در مدیریت نیروی کار دارند و اطمینان حاصل می کنند که سازمان استعداد و مهارت های مورد نیاز برای دستیابی به اهداف خود را دارد.

در یک رکود، متخصصان منابع انسانی ممکن است نیاز داشته باشند که موقعیت‌های پیچیده‌ای مانند اخراج، توسعه بسته‌های انفصال، و سایر ملاحظات قانونی را طی کنند، اما همچنین باید به کسب‌وکار در اتخاذ مدل‌های تجاری جدید در پاسخ به جو بازار در حال تغییر کمک کنند.

و خود حرفه منابع انسانی برای نشان دادن ارزشی که در شرایط عدم اطمینان اقتصادی برای سازمان به ارمغان می آورد با فشارهای جدیدی روبرو خواهد شد. این امر مستلزم رویکردی فعال برای توسعه مهارت‌ها و شایستگی‌های آینده برای کمک به کسب‌وکار در مقابله با طوفان و موقعیت خود به عنوان یک شریک تجاری ارزشمند منابع انسانی است.

آن دسته از متخصصان منابع انسانی که در ارتقاء مهارت خود در دوران قبل از رکود سرمایه گذاری می کنند، برای مقاومت در برابر چالش های بالقوه مجهزتر خواهند بود و موقعیت بهتری برای ارائه ارزش به کسب و کار خواهند داشت.

بیایید هم اکنون مزایای توسعه فعالانه مهارت های آینده خود را بازگشایی کنیم.

مزایای ارتقاء مهارت برای متخصصان منابع انسانی

دلایل قانع‌کننده‌ای وجود دارد که چرا متخصصان منابع انسانی باید به دنبال این باشند که با ارتقاء مهارت، خود را به عنوان شرکای ضروری در تجارت قرار دهند. این مزایا عبارتند از:

  • امنیت شغلی بهبود یافته است. 79 درصد از متخصصان منابع انسانی مهارت‌هایی برای مقابله با چالش‌های مردمی که در پنج سال آینده با آن‌ها روبرو خواهند شد را ندارند. به عنوان یک متخصص مردمی، تجهیز خود به مهارت‌ها و شایستگی‌های مرتبط به نشان دادن ارزش مداوم شما برای کسب‌وکار کمک می‌کند.
  • افزایش پتانسیل درآمد. یک متخصص منابع انسانی که دارای مهارت‌ها و شایستگی‌هایی است که سازمان‌ها برای رقابتی ماندن نیاز دارند، در موقعیت بهتری برای مذاکره – و دریافت – حقوق بالاتر خواهد بود.
  • افزایش فرصت های پیشرفت شغلی برای مثال، جدی گرفتن پیشرفت خود، با حفظ مهارت ها و شایستگی های خود، فرصت های بیشتری را برای پیشرفت شغلی باز می کند.
  • توانایی ایفای نقش های جدید و نوظهور در HR. ارتقاء مهارت نیز در مورد کسب شایستگی های مورد نیاز در آینده (نزدیک) است. به این ترتیب، متخصصان منابع انسانی که خود را ارتقا می دهند، توانایی خود را برای ایفای نقش های جدید و نوظهور در منابع انسانی افزایش می دهند.
  • افزایش توانایی برای هدایت نوآوری و تغییر در سازمان. ارتقاء مهارت نیز داشتن ذهنیت رشد، کنجکاو بودن و تمایل به یادگیری است. به این ترتیب، توانایی افراد برای هدایت نوآوری و تغییر سازمانی را افزایش می دهد. 
  • تبدیل به یک شریک تجاری ارزشمند منابع انسانی شوید. سازمان هایی با شرکای تجاری کارآمد منابع انسانی عملکرد، درآمد و سود کارکنان را به ترتیب 22، 7 و 9 درصد افزایش داده اند.

دکتر دیتر ولدزمن، دانشمند ارشد HR و OD در AIHR، در مورد اهمیت بازنگری و ارتقاء مهارت برای متخصصان منابع انسانی:

آینده شغلی در حوزه منابع انسانی هرگز درخشان‌تر نبوده است، و ما پیوسته به‌عنوان یکی از سریع‌ترین مشاغل در حال رشد برای آینده فهرست می‌شویم. برای بهره‌برداری از این فرصت‌ها، متخصصان منابع انسانی نیاز به بینش خود نسبت به مهارت‌های خود و تلاش فعال برای مهارت‌دهی مجدد و ارتقای مهارت‌های همسو با نیازهای کاری آینده دارند.

خطرات عدم ارتقاء مهارت در دوران رکود

اگر متخصصان منابع انسانی از طریق مهارت ها و فعالیت های خود ارزشی برای سازمان نشان ندهند ممکن است به جای یک دارایی استراتژیک به عنوان یک هزینه قابل مصرف در نظر گرفته شوند. در سطح فردی، خطرات شغلی نیز وجود دارد که یک متخصص منابع انسانی ممکن است با آنها روبرو شود:

  • رکود در رشد و توسعه شغلی. شما باید مهارت‌ها و شایستگی‌های جدیدی را توسعه دهید تا رشد شغلی خود را در مقطعی حفظ کنید.
  • افزایش آسیب پذیری در برابر بیکاری و از دست دادن شغل. همانطور که شرکت‌ها به دنبال کاهش بخش‌های فناوری اطلاعات هستند، بخش منابع انسانی نیز مصون نخواهد بود، به خصوص اگر شغل شما از طریق اتوماسیون منابع انسانی غیرقابل‌کار یا حتی قابل تعویض باشد. همانطور که فناوری منابع انسانی گسترش می یابد، شرکت ها به خودکارسازی وظایف منابع انسانی بیشتر ادامه می دهند – حتی بیشتر در زمان رکود. بسته به نقش شما، ممکن است این خطر وجود داشته باشد که شغل شما (تا حدی) خودکار شود. ارتقاء مهارت می تواند به شما کمک کند که نقش ها را آسان تر تغییر دهید و از دست دادن شغل خود جلوگیری کنید.
  • کاهش پتانسیل درآمد و آینده شغلی. به خصوص در یک رکود اقتصادی، افزایش استاندارد سالانه حقوق کمتر رایج می شود. کارمندان ممکن است مجبور باشند چیزهای اضافی را برای «کسب دستمزد» روی میز بیاورند، مانند مهارت‌هایی که به تازگی کسب کرده‌اند که به سازمان کمک می‌کند رقابتی باقی بماند.

خوشبختانه، گام‌های راهبردی وجود دارد که متخصصان منابع انسانی می‌توانند برای اجتناب از این خطرات و کمک به تضمین ادامه ارزش‌گذاری برای کسب‌وکار بردارند.

2 بخش زیر نشان می دهد که مهارت های آینده منابع انسانی باید روی چه مهارت هایی تمرکز کند و چگونه می توان آنها را از امروز شروع کرد.

15 Future-Proof HR Skills Checklist15 Future-Proof HR Skills Checklist

15 مهارت برتر آینده که منابع انسانی باید توسعه یابد

در AIHR، ما 4 شایستگی اصلی را شناسایی کرده ایم که متخصصان منابع انسانی باید توسعه دهند:

  • حمایت از مردم
  • هوش تجاری
  • سواد داده
  • مهارت دیجیتال

این شایستگی ها باید علاوه بر شایستگی های عملکردی خاص (مانند Comp & Ben یا L&D) توسعه یابند.

در حالی که مهارت های مرتبط با شما به عواملی مانند آرزوهای شغلی HR و نقش فعلی شما بستگی دارد، مهارت های عمومی تری برای همه پزشکان منابع انسانی مورد نیاز است.

AIHR 15 مهارت آینده HR را شناسایی کرده است که باید روی توسعه آنها تمرکز کنید:

مهارت های فنی:

  1. مدیریت پروژه
  2. مدیریت تغییر
  3. تجزیه و تحلیل افراد
  4. مدیریت معاملات استراتژیک
  5. طراحی سازمانی

مهارت حل مسئله:

  1. تفکر انتقادی
  2. تفکر سیستمی

مهارت های نرم:

  1. مذاکره
  2. همکاری
  3. مدیریت ذینفعان
  4. ادغام تفاوت های فرهنگی

مهارت های آینده نگر:

  1. تاب آوری
  2. خودمراقبتی
  3. مدیریت ریسک
  4. اخلاق و حریم خصوصی داده ها

بسیاری از این مهارت‌ها بخشی از شایستگی‌های گسترده‌تر منابع انسانی است که در ابتدای این بخش ذکر شد و به شما کمک می‌کند تا به یک حرفه‌ای HR به شکل T تبدیل شوید. متخصصان منابع انسانی به شکل T دارای مجموعه ای جامع تر از مهارت ها فراتر از تخصص خود هستند، که آنها را قادر می سازد تا سازمان را از طریق چالش ها و زمان های مختلف تغییر – مانند یک رکود، رهبری کنند.

How to Recession Proof Your HR CareerHow to Recession Proof Your HR Career

گام هایی که باید بردارید تا شغل HR خود را در برابر رکود مقاوم کنید

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید شغل HR خود را در رکود مقاوم کنید. کارهایی که می توانید به طور پیشگیرانه خودتان انجام دهید تا کنترل پیشرفت شغلی خود را در دست بگیرید، مهارت ها را بسازید و نسبت به موقعیت خود احساس اطمینان بیشتری کنید.

1. مسیر شغلی HR خود را ترسیم کنید

با ترسیم مسیر شغلی HR خود شروع کنید. این شما را قادر می سازد تا مسیری را که می خواهید پیشرفت کنید بر اساس اهداف و قابلیت های شغلی HR خود تعیین کنید.

برنامه مسیریابی شغلی شما بینش های ارزشمندی را در مورد موارد زیر به شما ارائه می دهد:

  • مهارت ها و شایستگی های شما
  • فرصت های بالقوه توسعه عمودی و افقی در داخل و خارج از سازمان شما
  • شکاف های مهارتی موجود که باید برای پیشرفت در حرفه خود برطرف کنید
  • منابعی که می توانید برای پر کردن شکاف های مهارتی خود استفاده کنید.

فرض کنید شما در حال حاضر به عنوان مدیر منابع انسانی کار می کنید اما می خواهید مدیر حقوق و مزایا شوید. برای موفقیت در این نقش، باید (در میان سایر موارد) موارد زیر را داشته باشید:

  • سواد داده
  • مهارت دیجیتال
  • مهارت های مدیریت پروژه و؛
  • آگاهی از غرامت و مزایا.

در حالی که ممکن است قبلاً دو مهارت و شایستگی اول را در نقش مدیر منابع انسانی خود توسعه داده باشید، ممکن است لازم باشد 2 مورد آخر برای کمک به پیشرفت شما در این موقعیت ایجاد شود.

برای اینکه به شما ایده بدهیم که مسیر شغلی شما در HR چگونه می تواند باشد، می توانید از ابزار مسیر شغلی HR ما استفاده کنید.

دکتر دیتر ولدزمن، دانشمند ارشد HR و OD در AIHR، در مورد مشاغل امروزی HR:

ما باید اذعان کنیم که هیچ دو شغلی در حوزه منابع انسانی یکسان به نظر نمی رسند. ما شروع به مشاهده الگوهای جدید منابع انسانی می کنیم و این فرصت هایی را برای متخصصان منابع انسانی فراهم می کند تا سفرهای شغلی خود را ایجاد کنند.

2. مهارت های فعلی خود را حسابرسی کنید

هنگامی که مسیر شغلی خود را ترسیم کردید و می دانید به کجا می خواهید بروید، وقت آن است که مهارت ها و شایستگی های فعلی خود را بررسی کنید. دو دلیل اصلی برای انجام ممیزی مهارت های شخصی وجود دارد:

  • این به شما کمک می کند تا بهتر درک کنید که چگونه برای سازمان ارزش قائل هستید.
  • این به شما نشان می دهد که شکاف های مهارتی بالقوه کجاست که می توانید شروع به رسیدگی کنید.

به عنوان مثال، هنگام ارزیابی مهارت‌های فعلی خود، متوجه می‌شوید که در زمینه اخلاق و حریم خصوصی داده‌ها، تفکر انتقادی و سیستمی، و مهارت‌های مذاکره بسیار خوب عمل می‌کنید. با این حال، حوزه هایی که نیاز به توسعه دارند شامل طراحی سازمانی و مدیریت تغییر است.

بسته به منابع زمانی (و مالی) خود، می توانید همزمان روی یک یا هر دو مهارت کار کنید. ممکن است لازم باشد با مدیر خود تماس بگیرید تا از شرکت حمایت مالی یک دوره آنلاین را بخواهید. در بخش آخر، ما نکات مفید و یک الگوی ایمیل را برای کمک به شما در نزدیک شدن به مدیر خود ارائه می دهیم.

نحوه انجام ممیزی مهارت های شخصی ساده در 3 مرحله

  • فهرستی از مهارت‌های فعلی و مهارت‌هایی که برای پیشرفت در مسیر شغلی HR خود نیاز دارید، تهیه کنید. از یک سیستم امتیازدهی مانند شکل زیر برای ارزیابی این مهارت ها استفاده کنید.
    • 4 = تجربه و تخصص عالی
    • 3 = دانش و تجربه خوب
    • 2 = کمی دانش و تجربه
    • 1 = علاقه مند به یادگیری و دانستن بیشتر
    • 0 = بدون دانش یا تجربه
  • از آنجایی که ممکن است ارزیابی تجربه و تخصص خود در مورد مهارت های خاص دشوار باشد، همیشه خوب است که فردی را داشته باشید که به او اعتماد دارید تا بازرسی مشابهی از مهارت های شما انجام دهد، مانند مدیر خط، مربی یا یکی از همتایان شما.
  • نتایج را مقایسه کنید و آنها را با مدیر خود در میان بگذارید تا ببینید آیا آنها دقیقاً نشان دهنده مهارت ها و شایستگی های فعلی شما هستند یا خیر. در مرحله بعد، می توانید یک برنامه اقدام برای پر کردن شکاف مهارت های خود ایجاد کنید.

3. اهداف توسعه حرفه ای منابع انسانی را تعیین کنید

اهداف توسعه حرفه‌ای منابع انسانی بر بهبود مهارت‌ها و شایستگی‌های یک فرد برای احساس اطمینان بیشتر در نقش خود و پیشرفت در حرفه‌شان تمرکز دارد.

به محض اینکه مسیر شغلی HR خود را ترسیم کردید و فهرستی از مهارت های فعلی خود تهیه کردید، می توانید اهداف مشخصی برای توسعه (افزایش مهارت) برای خود تعیین کنید.

به عنوان مثال، هدف اصلی شما بهبود مهارت های تجزیه و تحلیل افراد است.

سپس می توانید این هدف را به افزایش های کوچکتر تقسیم کنید که می تواند چیزی شبیه به این باشد:

  • گواهینامه تجزیه و تحلیل مردم را دریافت کنید
  • مهارت های Excel خود را بهبود بخشید
  • برای درک نقش ها و مسئولیت ها به مدت یک هفته با یک متخصص تجزیه و تحلیل افراد یا تجزیه و تحلیل داده ها کار کنید.

ما یک راهنمای عملی 7 مرحله ای برای تنظیم – و دستیابی – به اهداف توسعه حرفه ای منابع انسانی شما نوشته ایم.

4. دسترسی به فرصت های شرکت (و آموزش رایگان) برای ارتقاء مهارت

سازمان‌ها تنها کسانی نیستند که از عدم اطمینان اقتصادی کنونی رنج می‌برند. راه های دیگری برای کمک به ارتقای مهارت شما وجود دارد که هزینه زیادی نخواهد داشت یا به درخواست تایید بستگی دارد.

به عنوان مثال، بگویید می خواهید مهارت های تفکر انتقادی خود را توسعه دهید. برای رسیدن به این هدف راه های ارزان قیمت مختلفی وجود دارد، مانند:

  • پیدا کردن مربی همسالان
  • پیدا کردن یک مربی (همسالان).
  • آموزش خرد
  • سایه کاری
  • آموزش حین کار
  • دوره های رایگان آموزش منابع انسانی و دوره های منابع انسانی برای مبتدیان

5. ارزش خود را برای سازمان به نمایش بگذارید

علی‌رغم نقش برجسته منابع انسانی در طول همه‌گیری، سهامداران و رهبری همچنان به سهم بخش منابع انسانی در تجارت کم‌ارزش می‌کنند.

این موضوع، نشان دادن ارزشی که برای کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد را برای متخصصان منابع انسانی چالش‌برانگیزتر می‌کند. به همین دلیل است که برای منابع انسانی ضروری است که به دنبال فرصت هایی بگردند تا بتوانند به شرکت ارزش بیافزایند و این ابتکارات و موفقیت ها را به بقیه سازمان منتقل کنند.

به عنوان مثال، در مواجهه با پیشرفت های سریع فناوری و مدل های کسب و کار در حال تحول، سازمان ها نیاز به داشتن نیروی کار چابک و سازگار دارند. منابع انسانی می‌تواند با توسعه استراتژی‌های استعدادی که بر (اکتساب و) توسعه مهارت‌ها و شایستگی‌های مورد نیاز در آینده اولویت‌بندی می‌کنند، ارزش ایجاد کند.

با تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از این استراتژی های استعداد، تبدیل آنها به پول (یعنی صرفه جویی در هزینه ها، افزایش بهره وری و غیره)، و سپس انتقال موفقیت، تیم های منابع انسانی می توانند ارزش خود را برای سازمان به نمایش بگذارند.

6. شبکه (HR) خود را احیا کنید

بسیاری از مردم دوست ندارند شبکه شوند. یا حداقل فکر می کنند که اینطور نیست. زیرا شبکه سازی لزوماً به معنای شرکت در رویدادها و صحبت با افرادی که نمی شناسید نیست.

احیای شبکه شما می تواند به همین سادگی (و کم کلید) باشد:

  • ارسال یک پیام دوستانه به همکار یا مدیر سابقی که با او همکاری داشتید
  • نوشیدن یک قهوه (مجازی) با شخصی از یک شرکت یا آژانس خارجی که از کار کردن با او در پروژه ای لذت می بردید
  • یا تماس گرفتن با استخدام کننده ای که چند ماه پیش با شما تماس گرفته است.

فهرستی از افرادی که در طول سال گذشته با آنها در تماس بوده‌اید – چه در داخل و چه خارج از سازمانتان – که ممکن است بتوانند ایده‌ها یا اطلاعاتی درباره فرصت‌های شغلی بالقوه یا کنسرت‌های جانبی به شما بدهند، تهیه کنید.

حتی اگر فوراً هیچ چیز ملموسی از این تسخیرها بیرون نیاید، حداقل مردم می‌دانند که شما برای گزینه‌ها و ایده‌های مختلف باز هستید، به‌طوری که احتمال بیشتری وجود دارد که وقتی چیزی ظاهر می‌شود به شما فکر کنند.

هنگام احیای شبکه خود، جامعه منابع انسانی را که عضوی از آن هستید فراموش نکنید. بودن بخشی از یک جامعه از هم‌مردم تمرین‌کنندگان بسیار ارزشمند است، به‌ویژه در زمان‌های (بالقوه) چالش‌برانگیز.

این یک مکان عالی برای:

  • تجربیات را به اشتراک بگذارید
  • نظر یا راهنمایی بخواهید
  • یک مربی یا مربی همسال پیدا کنید
  • درباره فرصت های شغلی بشنوید، یا
  • فقط با همسالان خود بخندید تا روز خود را روشن کنید.

7. تاب آوری و رفاه کامل را در اولویت قرار دهید

هیچ یک از مراحل ذکر شده در بالا موفقیت آمیز نخواهد بود اگر در آستانه فرسودگی شغلی باشید، از نظر جسمی رنج می برید یا در غیر این صورت ناخوش هستید. بنابراین، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که سلامت کلی خود را در اولویت قرار دهید.

یکی از راه‌های انجام این کار، انعطاف‌پذیرتر شدن و یک متخصص منابع انسانی ایمن – خودآگاه، عمل، بخشش و آموزش است. در عمل به این معنی است:

  • خودآگاهی : شناخت و پذیرفتن نقاط قوت و ضعف خود و صراحت و صادق بودن در مورد آنها.
    عمل : اگر به کمک نیاز دارید، چیزی شما را آزار می دهد، صحبت کنید، و اگر کسی گوش نمی دهد، شجاعت تصمیم گیری شجاعانه را داشته باشید.
  • ببخش : با خود مهربان باش. روی چیزهایی که آنطور که انتظار می رفت پیش نرفتند تمرکز نکنید، روی چیزهایی تمرکز کنید که انجام داده اند .
  • آموزش : مسئولیت پیشرفت خود را بپذیرید. ذهنیت رشد داشته باشید و به یادگیری مهارت ها و شایستگی های جدید ادامه دهید.

چگونه به مدیر خود برای ایجاد انگیزه برای هزینه های L&D نزدیک شوید

از مدیر خود بپرسید که آیا شرکت شما می تواند از آموزش شما حمایت کند، می تواند یک گفتگوی ظریف باشد. به همین دلیل است که ما یک صفحه مفید با نکات مفید و الگوهای ایمیل جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کند از مدیر خود بپرسید.

در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که به شما کمک می کند به مدیر خود نزدیک شوید تا در حمایت مالی از مهارت خود کمک کنید:

  • مورد کسب و کار را برای ارتقاء مهارت شناسایی کنید
  • یک مورد قانع کننده برای بازگشت سرمایه (ROI) هزینه های L&D ایجاد کنید
  • اهداف آموزشی خود را با اهداف استراتژیک سازمان هماهنگ کنید
  • شواهدی از تأثیر ارتقاء مهارت بر مشارکت و حفظ کارکنان ارائه کنید
  • مزایای ارتقاء مهارت برای مدیر و سازمان را برجسته کنید.

غذای کلیدی

فارغ از اینکه وارد رکود اقتصادی خواهیم شد یا نه، متخصصان منابع انسانی راه‌های زیادی برای در دست گرفتن پیشگیرانه مسائل در دستان خود و حفظ رکود شغلی دارند.

Neelie Verlinden یک خالق محتوای دیجیتال در AIHR است. او متخصص همه چیزهای دیجیتالی در منابع انسانی است و صدها مقاله در مورد شیوه های نوآورانه منابع انسانی نوشته است. نیلی علاوه بر نویسندگی، سخنران و مدرس چندین برنامه محبوب گواهینامه منابع انسانی است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *