چرا تصمیم گرفتیم فناوری منابع انسانی دیجیتال را بخریم؟

به عنوان بنیانگذار AIHR، امروز روز مهمی برای من است. امروز، برای اولین بار، ما در حال رشد کسب و کار خود با یک اکتساب به جای کار سخت و حجم زیادی از محتوا هستیم.

صادقانه بگویم، هرگز نمی توانستم تصور کنم که کمتر از 3 سال پس از تأسیس AIHR در ژوئن 2016، شرکت های دیگری را خریداری کنیم. اما در اینجا ما اعلام می کنیم که AIHR DigitalHRTech، بزرگترین پلت فرم آنلاین جهان در فضای دیجیتال HR و HR Tech را خریداری کرده است.

من مطمئن هستم که شما باید کنجکاو باشید که چرا ما این کار را انجام می دهیم. بیانیه مطبوعاتی کامل این خرید اطلاعاتی را ارائه می دهد. اما اجازه دهید داستان کامل را در مورد اینکه چرا تصمیم به انجام این حرکت گرفتیم با شما به اشتراک بگذارم.

AIHR-DigitalHRTech-Acquisition-Signing

DigitalHRTech چیست؟

DigitalHRTech پلت فرم آنلاین پیشرو در زمینه منابع انسانی دیجیتال و فناوری منابع انسانی است. این پلتفرم اساساً موضوعات مرتبط با همه چیز جدید در HR را پوشش می دهد. وقتی صحبت از نوآوری در منابع انسانی می شود، DigitalHRTech در مورد آن منتشر کرده است.

این پلتفرم در فضای فناوری منابع انسانی شهرت بسیار خوبی دارد. این به دلیل یک مرکز دانش و به دلیل مقالات عمیق و جذاب و سایر محتوای آن شناخته شده است.

بنیانگذار DigitalHRTech، نیلی ورلیندن، یکی از صداهای پیشرو زن در فناوری منابع انسانی است. من قبلاً نیلی را قبل از تأسیس شرکت به عنوان یکی از بهترین نویسندگان محتوا در حوزه فناوری منابع انسانی می شناختم. چند ماه بعد، من این لذت را داشتم که به عنوان نویسنده مهمان در سکو به او ملحق شوم.

DigitalHRTech به مخاطبان در سراسر جهان خدمت می کند. اکثر بازدیدکنندگان از ایالات متحده، بریتانیا، اروپا، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی هستند.

در کنار محتوای شگفت انگیز آن، رشد پلت فرم قابل توجه بوده است. از 980 بازدیدکننده ماهانه در ماه اول خود به بیش از 50000 بازدیدکننده ماهانه منحصربه‌فرد در آوریل 2019 رسید. این بدان معناست که نیلی و تیمش توانسته‌اند DigitalHRTech را با نرخ شگفت‌انگیز 25 درصد ماهانه از زمان تأسیس آن رشد دهند.

برای من، این نه تنها موفقیت او را در نوشتن محتوای خارق العاده و جذاب نشان می دهد، بلکه نشان دهنده اشتهای نجومی برای این نوع محتوای با کیفیت و پتانسیل عظیم این پلتفرم است.

چرا این کار را می کنیم؟

نام ما، AIHR، مخفف آکادمی برای نوآوری منابع انسانی است. این ماموریت ما این است که با ارائه برنامه‌های آموزشی آنلاین در سطح جهانی در هر مکان و هر زمان، منابع انسانی را برای آینده ثابت کنیم.

آکادمی AIHR رهبر بازار جهانی در فضای یادگیری الکترونیکی People Analytics است. با این حال، برای HR واقعاً مطمئن آینده، طبیعی است که ما به فضای گسترده تری دیجیتال HR حرکت کنیم. ما این کار را به دو صورت انجام می دهیم.

  • اول، ما اخیراً با راه‌اندازی اولین برنامه صدور گواهینامه منابع انسانی دیجیتال، عرضه محصول خود را گسترش داده‌ایم. این برنامه شامل دوره های آینده کار، ساخت استراتژی منابع انسانی دیجیتال و طراحی تفکر و تجربیات کارمند است.
  • دوم، ما همچنین می خواهیم با محتوای خود به مخاطبان بسیار گسترده تری دسترسی پیدا کنیم. اینجاست که نیلی و تیمش در DigitalHRTech وارد می‌شوند. برنامه صدور گواهینامه منابع انسانی دیجیتال نیز در پلتفرم DigitalHRTech راه‌اندازی شد و موفقیت فوق‌العاده‌ای داشت.

با این اکتساب، ما می توانیم تخصص خود را در ایجاد آموزش الکترونیکی عالی با تخصص DigitalHRTech در ایجاد محتوای عالی در منابع انسانی دیجیتال و دستیابی به مخاطبان زیادی از متخصصان منابع انسانی ترکیب کنیم.

راه اندازی برنامه بعدی ما دوره تحلیل منابع انسانی برای شرکای تجاری در ماه ژوئن خواهد بود. دوره‌های بعدی و گواهی‌نامه‌ها تمرکز گسترده‌تری بر منابع انسانی خواهند داشت تا بیشتر برای مخاطبان DigitalHRTech طراحی شوند. این بدان معنا نیست که ما ریشه های خود را رها خواهیم کرد: آکادمی AIHR همچنان مکان مورد علاقه برای آموزش People Analytics خواهد بود. علاوه بر این، اصول کار مبتنی بر داده یا کار مبتنی بر شواهد در هر برنامه پیگیری گنجانده خواهد شد.

این نیز بخشی از یک تکامل طبیعی است. در گزارش گرایش‌های سرمایه انسانی جهانی 2018 Deloitte، People Analytics به‌عنوان بزرگ‌ترین روند در HR شناسایی شد. با این حال، در گزارش 2019، People Analytics دیگر به صراحت ذکر نشده است، بلکه در راه حل های مختلف فناوری ذکر شده در گزارش ادغام شده است. این جایی است که ما شاهد حرکت بازار هستیم – و همچنین چیزی که در دوره های آینده خود برای آن تلاش خواهیم کرد.

ادغام AIHR و DigitalHRTech طیف وسیعی از فرصت ها و دوره های آموزشی جدید و هیجان انگیز را برای مشتریان ما باز می کند که تخصص در منابع انسانی دیجیتال را با اصول منابع انسانی مبتنی بر شواهد (یا مبتنی بر داده) ترکیب می کند.

چه اتفاقی برای DigitalHRTech خواهد افتاد؟

تمرکز DigitalHRTech یکسان خواهد ماند: ادامه به روز نگه داشتن متخصصان منابع انسانی با همه چیزهای دیجیتال و نوآورانه در منابع انسانی.

این ماموریت DigitalHRTech ایجاد محتوای رایگان و با کیفیت بالا در زمینه نوآوری در فضای منابع انسانی است. AIHR فعالانه از DigitalHRTech از طریق به اشتراک گذاری منابع تولید و توزیع محتوا، از جمله طراحی، ویدئو و توسعه وب پشتیبانی خواهد کرد.

مشهودترین تغییر این است که DigitalHRTech به AIHR Digital تغییر نام خواهد داد. این بدان معناست که در آینده نزدیک، AIHR از سه بلوک اصلی تشکیل خواهد شد: AIHR Academy، AIHR Analytics (analyticsinhr.com سابق) و AIHR Digital.

Neelie به عنوان سردبیر AIHR Digital به تیم به سرعت در حال رشد AIHR ملحق خواهد شد. نیلی که در پاریس (فرانسه) مستقر است، دفتر جدید ما را در آنجا اداره خواهد کرد.

AIHR-TeamAIHR-Team

تیم AIHR و DigitalHRTech ترکیب شدند

نیمی از جمعیت شاغل نیاز به ارتقای مهارت دارند

نیاز به آموزش هیچگاه به اندازه کنونی فوری نبوده است. بر اساس گزارش اخیر، نیمی از جمعیت شاغل باید در مهارت های دیجیتال مهارت داشته باشند . منابع انسانی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. ما در AIHR متعهد به تحقق آن هستیم.

از طریق کار خود در AIHR، ما با برخی از درخشان ترین ذهن ها در این صنعت آشنا شده ایم. ما با رهبران فکری مختلفی کار می کنیم، از متخصصان با تجربه منابع انسانی که طناب ها را می شناسند و افراد بومی دیجیتال که فرصت هایی را که دیجیتال برای صنعت ما به ارمغان می آورد، می بینند. من بسیار مشتاقانه منتظر ادامه این همکاری ها و ایجاد روابط بیشتر هستم.

ما بسیار سخت کار می کنیم تا آکادمی AIHR را به یک فروشگاه تبدیل کنیم تا به روز نگه داشته شود و مهارت های مورد نیاز برای اثبات آینده شغلی خود را در HR توسعه دهد. در عین حال، می توانید با بررسی برخی از محتوای عالی DigitalHRTech، ببینید که این خرید چه چیزی می تواند برای شما به ارمغان بیاورد.

اریک ون ولپن موسس و رئیس AIHR است. او در شکل‌دهی شیوه‌های مدرن منابع انسانی با آوردن نوآوری‌های تکنولوژیک در زمینه منابع انسانی متخصص است. او به‌عنوان یک رهبر فکری HR به رسمیت شناخته می‌شود و مرتباً در مورد موضوعاتی مانند People Analytics، HR دیجیتال و آینده کار صحبت می‌کند.
برنامه صدور گواهینامه به روز شد

شریک تجاری منابع انسانی 2.0

متوسط | 33 ساعت | (886 بررسی) HRBP ها در خط مقدم کسب و کار هستند و نقش کلیدی ادغام استراتژی کسب و کار با مردم را انجام می دهند… بیشتر بدانید

مقالات جدید

Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps.Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps. راهنماها

آموزش مصاحبه برای مدیران استخدام: راهنمای 17 مرحله ای شما

ادامه مطلب

راهنماها

25 معیار مدیریت نیروی کار که باید ردیابی کنید

ادامه مطلب

راهنماها

نحوه ایجاد یک تجربه برند معتبر کارفرما: درس هایی از ESPN

ادامه مطلب

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *