2023 AIHR به پایان رسید: تلاش مستمر برای تعالی

دوباره آن موقع از سال است! سال 2023 برای ما در اینجا در AIHR سفر پرباری بوده است. می‌خواهم نکات برجسته‌ای را در مورد آنچه که بیشتر به آن افتخار می‌کنیم و چشم‌اندازمان برای سال 2024 را با شما به اشتراک بگذارم. امسال، ما در چند زمینه مختلف پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم، از جمله کمک به حرفه‌ای‌های منابع انسانی برای موفقیت در حرفه‌شان، کمک به منابع انسانی. تیم ها موفق می شوند و تبدیل به بهترین کارفرمای ما می شوند.

بیایید نگاهی بیندازیم!

کمک به متخصصان منابع انسانی برای موفقیت در حرفه خود

من با افتخار می گویم که در سال 2023، در مورد کمک به متخصصان منابع انسانی در موفقیت در حرفه خود، همه چیز را به سطح بالاتری رسانده ایم. ما با حمایت از دامنه منابع انسانی در سطح جهانی از طریق محتوای رایگان با کیفیت و توانمندسازی مداوم اعضای خود برای برتری در حرفه خود، آماده شدن برای مشاغل رویایی خود و به حداکثر رساندن تأثیر آنها به این مهم دست یافتیم.

ارتقای دامنه منابع انسانی در سطح جهانی

محتوای 2023 ما به تعداد:

  • 7.2 میلیون متخصص منابع انسانی از وبلاگ ما بازدید کردند
  • 88094 فالوور جدید لینکدین
  • 19300 مشترک جدید یوتیوب.

امسال بیش از 200 مقاله خبری در مورد طیف وسیعی از موضوعات منابع انسانی منتشر کردیم. همه به صورت رایگان برای همه در دسترس هستند و بیش از 50 مورد از اینها همچنین حاوی الگوهای رایگانی هستند که می توانید بلافاصله دانلود کنید و در کارهای روزانه خود از آنها استفاده کنید. ما همچنین به رشد کتابخانه واژه نامه منابع انسانی خود ادامه دادیم، جایی که می توانید بیش از 100 مدخل را به ترتیب حروف الفبا برای ارجاع آسان بیابید.

به تالار مشاهیر وبلاگ 2023 ما نگاهی بیندازید:

  • 11 روند منابع انسانی برای سال 2024: ارتقای کار : 11 روند منابع انسانی که برای آماده شدن برای سال 2024 باید بدانید.
  • راهنمای الگوی RACI و Ultimate 2023 برای ماتریس RACI [+دانلود رایگان] : هر چیزی را که برای ساده‌سازی پروژه‌های حیاتی منابع انسانی با ماتریس RACI نیاز دارید، کشف کنید.
  • نحوه انجام تجزیه و تحلیل SWOT HR : نحوه انجام تجزیه و تحلیل SWOT را برای ایجاد استراتژی های موثر منابع انسانی بیابید.

وبلاگ ما تنها جایی نیست که می توانید دانش منابع انسانی خود را تقویت کنید. ما سال 2023 را صرف ساختن مجموعه ویدیویی گسترده خود در مورد موضوعات مختلف منابع انسانی کرده ایم تا بتوانیم یک کتابخانه جامع منابع انسانی را در قالب های مختلف به شما ارائه دهیم. امسال منتشر کردیم:

  • 19 امتیاز یادگیری : جایی که می‌توانید هر آنچه را که در مورد یادگیری و توسعه، پاداش و مزایا، تجزیه و تحلیل افراد، و موارد دیگر نیاز دارید، بیابید!
  • 14 گفتگوی منابع انسانی : مجموعه پادکستی که در آن، دانشمند ارشد منابع انسانی ما، دکتر دیتر ولدزمن، با پزشکان مردم در مورد نحوه هدایت آنها در دنیای چالش برانگیز کار ما صحبت می کند.
  • 7 غواصی عمیق منابع انسانی : جایی که اریک ون ولپن، بنیانگذار AIHR به موضوعات برجسته منابع انسانی، مانند مدیریت منابع انسانی، توسعه سازمانی، مدیریت تغییر و موارد دیگر می پردازد!
  • 20 شورت یوتیوب : ویدیوهایی با اندازه کوچک که در کمتر از یک دقیقه شما را در مورد تعدادی از موضوعات منابع انسانی به روز می کند.

در اینجا سه ویدیوی برتر ما در سال 2023 آمده است:

  • HR و ChatGPT: آیا این آینده HR است؟ [2023] : بررسی کنید که چگونه می توانید از هوش مصنوعی برای بهبود خدمات منابع انسانی خود استفاده کنید، نه جایگزین کردن آنها.
  • 11 روند منابع انسانی برای سال 2024: ارتقای کار : روندهای منابع انسانی که دنیای کار را در سال 2024 تغییر خواهد داد.
  • مدیریت استعداد چیست؟ تعریف، فرآیند و استراتژی [2023] : در مورد استراتژی های مدیریت استعداد و نحوه ایجاد یک در پنج مرحله ساده بیاموزید.

آیا می خواهید اولین کسی باشید که ویدیوهای جدید ما را می بیند؟ در کانال یوتیوب ما مشترک شوید و دکمه اعلان را بزنید!

توانمندسازی اعضا

محتوای رایگان در دسترس ما فقط از طریق موفقیت عضویت های پولی AIHR در پلت فرم ما امکان پذیر است. به این ترتیب، اعضای ما همیشه اولویت اصلی ما هستند. ما می خواهیم ارزشی را که از طریق پلتفرم و محتوای دروازه ای خود ارائه می دهیم به حداکثر برسانیم.

در سال 2023، ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا ارزش عضویت AIHR را بیشتر کنیم. در عمل، این به معنای پر کردن کتابخانه منابع ما با یک (یا چند) راهنما، الگو، کتاب الکترونیکی یا برگه تقلب در هفته قابل دانلود است – اکنون در مجموع 100+ منبع فوق العاده عملی است که مجموعاً صدها ساعت در هفته اعضای ما را ذخیره می کنند.

همچنین به معنای انتشار منظم دوره ها و برنامه های جدید بود. امسال، ما برنامه گواهی مدیریت استعداد و برنامه‌ریزی جانشینی خود را معرفی کرده‌ایم – اولین گواهینامه ما که بر کمک به متخصصان منابع انسانی تمرکز دارد تا مهارت‌های اتخاذ یک رویکرد استراتژیک برای مدیریت استعداد را کسب کنند. با این افزوده جدید و 11 برنامه موجود، ما مفتخریم که تمامی رشته های منابع انسانی را با آموزش های عمیق، عملی و عملی پوشش می دهیم.

علاوه بر این، سال 2023 اولین سالی بود که قالب دوره جدیدی را معرفی کردیم – دوره های کوچک. این دوره ها به ما این امکان را می دهد که به سرعت به نیازهای متخصصان منابع انسانی که می خواهند مهارت های مورد نیاز مانند مهندسی سریع در هوش مصنوعی مولد را توسعه دهند، تطبیق دهیم و به آنها پاسخ دهیم. اگر به دنبال این هستید، مینی کورس ChatGPT ما را برای منابع انسانی بررسی کنید. یا اگر می‌خواهید از روندهای اصلی تأثیرگذار بر سازمان و منابع انسانی در سال 2024 مطلع شوید، مینی‌دوره گرایش‌ها و استراتژی‌های منابع انسانی ما ممکن است همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

فراتر از محتوای جدید، ما همچنین به طور مداوم دوره های فعلی خود را اصلاح کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که همه چیز به روز و مطابق با دیدگاه ما در مورد منابع انسانی است. برنامه گواهی منابع انسانی دیجیتال ما و برنامه گواهی تجزیه و تحلیل افراد تنها دو نمونه از محتوای با بهترین عملکرد ما هستند که در سال 2023 حتی بهتر ساخته‌ایم.

کمک به موفقیت تیم های منابع انسانی

یکی از اعتقادات راسخ من این است که تیم های منابع انسانی تنها در صورتی موفق هستند که مهارت های آنها مرتبط باقی بماند. این به معنای ارتقاء مهارت، ارتقاء مهارت و ارتقاء مهارت است. بنابراین، چگونه به موفقیت تیم های منابع انسانی در سال 2023 کمک کردیم؟

بیایید نگاهی بیندازیم.

مدل شایستگی منابع انسانی 3.0

منابع انسانی یکی از زمینه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است، به این معنی که برای موفقیت افراد و تیم‌ها نیاز دائمی به مهارت‌ها و شایستگی‌های جدید وجود دارد. به عبارت دیگر، شما یا مهارت بیشتری کسب می کنید یا در خطر بی ربط شدن هستید. این فشار اضافی بر شرکت هایی وارد می کند که برای توسعه تیم های منابع انسانی خود به یک رویکرد ساختاریافته نیاز دارند.

برای کمک به تیم های منابع انسانی برای شروع سفر ارتقای مهارت خود، مدل شایستگی منابع انسانی T شکل خود را به روز کرده ایم. این مدل مشخص می‌کند که برای یک حرفه‌ای منابع انسانی مدرن و مرتبط که ارزش کسب‌وکار را در سراسر طیف کامل منابع انسانی هدایت می‌کند، چه چیزی لازم است. این یک چارچوب ملموس برای مدیریت عملکرد، تجزیه و تحلیل شکاف مهارتی و ارتقاء مهارت ارائه می‌کند و الگویی برای سازمان ایده‌آل (HR) ارائه می‌کند. با این به‌روزرسانی‌ها و افزایش سطح جزئیات، من به جرات ادعا می‌کنم که این مدل دقیق‌ترین و مطمئن‌ترین مدل شایستگی موجود در HR است.

این چارچوب صلاحیت های منابع انسانی را به دو دسته تقسیم می کند: شایستگی های اصلی و شایستگی های تخصصی. هر شایستگی دارای چندین بعد در سه سطح مهارت است، با رفتارها و فعالیت‌های نمونه برای ابعاد. این رویکرد دقیق به نقشه برداری شایستگی به شما امکان می دهد تا به راحتی نقاط قوت و ضعف فعلی تیم خود را ارزیابی کنید.

2024 Sneak Peek 👀

سال آینده، ما سطوح مهارت را از مدل شایستگی بر روی 54 نقش منابع انسانی نقشه شغلی ترسیم خواهیم کرد تا بتوانید دقیقاً سطوح شایستگی مورد نیاز هر نقش را ببینید.

The T-Shaped HR Competency Model entails core HR competencies, specialist competencies, and leadership competencies.The T-Shaped HR Competency Model entails core HR competencies, specialist competencies, and leadership competencies.

کار با تیم های منابع انسانی

در سال 2023، ما متوجه علاقه بیشتر و بیشتر تیم‌ها و کل سازمان‌های منابع انسانی شدیم که می‌خواستند مهارت‌شان را ارتقا دهند و به افرادشان کمک کنند تا آینده شغلی خود را در زمینه منابع انسانی حفظ کنند. مشکل این بود که آنها نتوانستند آنچه را که برای رفع نیازهای ارتقای مهارت خود از طریق فروشندگان سنتی به دنبال آن بودند، بیابند. بنابراین، آنها به AIHR برای کمک در پر کردن شکاف‌های مهارتی فوری و ارائه فرصت‌های توسعه مستمر ویژه منابع انسانی مراجعه کردند.

آیا می خواهید ببینید که یک آکادمی منابع انسانی در عمل چگونه می تواند باشد؟ نگاهی بیندازید که چگونه آهولد دلهایز با همکاری AIHR آکادمی خود را ساخته است. اما اگر یک آکادمی کامل آن چیزی نیست که در حال حاضر به دنبال آن هستید، ممکن است علاقه مند شوید که HumanX چگونه فرصت های توسعه مداوم را برای تیم مشاوران منابع انسانی خود ارائه می دهد.

ادغام ChatGPT در HR

اگر به ChatGPT اشاره نمی‌کردم، به نظر نمی‌رسید یک پایان‌بندی مناسب برای سال 2023 باشد. وقتی راه‌اندازی شد، احساس می‌شد همه (و مادربزرگشان) درباره ChatGPT و پتانسیل آن برای تغییر جهان صحبت می‌کنند. بخش دوم هنوز در هوا است، اما من فکر می کنم همه ما می توانیم قبول کنیم که ChatGPT ثابت کرده است که در بسیاری از جنبه های عملی HR بسیار مفید است.

به نوشتن شرح شغل، ایجاد یک برنامه جدید استخدام کارمند یا تهیه پیش نویس کتابچه راهنمای کارمند فکر کنید. ChatGPT ممکن است (هنوز) زندگی را تغییر ندهد، اما اگر مهارت مهندسی سریع موثر را تسلط داشته باشید، هنوز هم می توانید از آن بهره زیادی ببرید.

سوال این است: ChatGPT و هوش مصنوعی مولد به طور کلی برای HR در دراز مدت چه معنایی دارند؟ آیا هوش مصنوعی جایگزین کار منابع انسانی می شود؟ من اینطور فکر نمی کنم. در هسته خود، HR یک عملکرد مردم محور است. این به این معنی است که احتمال نسبتاً کمی وجود دارد که HR به طور کامل توسط هوش مصنوعی خودکار شود.

با فناوری‌های پیشرفته مختلف و هوش مصنوعی که به راحتی برای هر شرکتی قابل دسترسی است، افراد با استعداد به طور فزاینده‌ای به عنوان مهم‌ترین وجه تمایز بین شرکت‌های بزرگ و متوسط ضروری می‌شوند. همچنین این بادوام ترین مزیت رقابتی است که هر سازمانی می تواند داشته باشد. این امر منابع انسانی را برای موفقیت هر کسب و کاری مهم تر می کند زیرا تنها راهی که می توانید بهترین استعدادها را جذب و حفظ کنید این است که شرکت خود را به مکانی عالی برای کار تبدیل کنید.

افزایش محبوبیت ChatGPT همچنین به شرکت ها فرصتی جدید و منحصر به فرد برای متمایز کردن خود از رقبای خود ارائه می دهد. به عنوان مثال، با ایجاد محتوای با کیفیت بالا که تأیید و بررسی شده است. این چیزی است که می توانید از ما انتظار داشته باشید.

من نمی گویم که ما از هوش مصنوعی در کار خود استفاده نمی کنیم زیرا هنوز هم ابزار بسیار مفیدی است که می تواند به ما در سرعت بخشیدن به فرآیند ایده پردازی کمک کند. اما هوش مصنوعی چیزی نیست که کیفیت محتوای ما را تعیین می‌کند – این استعداد تیم ما و تلاشی است که آنها برای تهیه محتوای با کیفیت بالا و قابل اعتماد انجام می‌دهند.

و در این یادداشت، من می خواهم به برخی از نکات برجسته تیم خود در سال 2023 فکر کنم.

نکات برجسته AIHR در سال 2023

در سال 2023، ما به لطف تیم استثنایی خود متشکل از 80 نفر به همه اینها دست یافتیم. غیرقابل انکار، 2023 تا کنون بهترین سال ما بوده است، نه تنها به خاطر همه کارهایی که انجام داده ایم، بلکه به این دلیل که مردم ما در چنین مدت کوتاهی چقدر رشد کرده اند.

باید اعتراف کنم، تصادفی نیست که ما توانسته ایم چنین تیم شگفت انگیزی متشکل از افراد با استعداد و فداکار بسازیم که پیوسته در تمام کارهایی که انجام می دهند برای برتری تلاش می کنند.

ما همچنین در تبدیل شدن به بهترین کارفرمایی که می توانیم باشیم، پیشرفت چشمگیری داشته ایم. این یکی از دو اصلی است که به اعتقاد من در ایجاد یک شرکت مهم‌تر است (هشدار اسپویلر: اصل دیگر من ایجاد بهترین محصول برای اعضا و مشتریانمان است).

در سال 2024، به عنوان بخشی از ماموریت جاری خود برای اطمینان از خوشحالی، رضایت و مشارکت مردم، روی چند پروژه مهم کار کردیم. هدف این پروژه ها فراهم کردن فرصت های بیشتر برای رشد شغلی ساختاریافته، ارائه بسته پاداش بهتر و اطمینان از داشتن یک منبع حقیقت واحد برای داده های منابع انسانی است.

اجازه دهید شما را از طریق این پروژه ها راهنمایی کنم.

برجسته 1: چارچوب LEARN

Skills development & progression learn framework at AIHR.Skills development & progression learn framework at AIHR.

چارچوب LEARN ما ایجاد شده است تا اطمینان حاصل شود که همه مسیر رشدی دارند که می توانند بر اساس مجموعه مهارت ها، تجربه و اهداف شخصی و حرفه ای خود دنبال کنند. این چارچوب تجسم واضحی از مسیر هر کارمند ارائه می‌کند – مسیری که لزوماً نیازی به یک مسیر مدیریتی ندارد.

من معتقدم که مسیر شغلی نباید سلسله مراتبی باشد که در آن رهبر شدن تنها نقطه پایان قابل قبول است. در عوض، باید مجموعه‌ای از تجربیات معنادار باشد که زندگی افراد را غنی کند، به او اجازه دهد مهارت‌های جدیدی به دست آورد، مهارت‌های موجود خود را تیز کند و به او اجازه دهد به اهداف خود دست یابد.

از طریق چارچوب LEARN، ما می‌خواهیم گزینه‌ها و فرصت‌های مختلفی را به افراد خود ارائه دهیم، که بسیاری از آنها ممکن است معمولاً برای مشارکت‌کنندگان فردی در دسترس نباشند. اگر می خواهید در مورد چشم انداز ما از مسیرهای شغلی منابع انسانی بیشتر بخوانید، این مقاله را بررسی کنید.

نکته 2: معیار حقوق و دستمزد

بخش بزرگی از مکانی عالی برای کار بودن، تضمین دستمزد منصفانه و برابر است. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتیم در سال 2023 یک فرآیند جدید معیار حقوق ایجاد کنیم تا بسته پاداش خود را با میانگین بازار مقایسه کنیم.

این ممکن است یک پروژه نسبتاً بلندپروازانه برای یک استارتاپ و مقیاس بزرگ باشد، اما یک گام ضروری برای برداشتن به سمت یک استراتژی جبران خسارت بهتر و عادلانه تر بود. در آینده، این معیار دستمزد بخشی پیش‌فرض از فرآیند بودجه‌بندی ما خواهد بود.

برجسته 3: اولین HRIS ما

همانطور که سازمان شما رشد می کند، پیاده سازی یک سیستم مناسب برای جمع آوری و ذخیره داده های کارکنان اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. البته، هر راه اندازی از جایی شروع می شود – به احتمال زیاد در یک صفحه گسترده با میلیون ها برگه، فرمول و نمودار مختلف.

من خودم عاشق صفحات گسترده هستم. اما، با صحبت از تجربه شخصی در ساخت AIHR، متوجه شدم که صفحات گسترده گاهی اوقات برای ذخیره داده های حساس کارمندان غیرقابل درک و ناامن هستند.

HRIS برای این کار انتخاب بهتری است. من می دانم که ما تا حد زیادی در مورد اهمیت و ارزش یک HRIS صحبت کرده ایم، اما باید بگویم که اجرای یک HRIS مناسب فرآیندی زمان بر و پر تلاش است که ما فرصتی برای شروع آن نداشتیم. تا امسال خوشحالم که بگویم، به لطف تیم اختصاصی مردم، ما اکنون یک HRIS کاملاً جدید داریم که در آن کارمندان ما می توانند به راحتی درخواست مرخصی کنند، به قراردادها و اطلاعات حقوق و دستمزد خود دسترسی داشته باشند، و حتی اندازه پیراهن خود را برای هودی های فوق العاده AIHR ما نشان دهند!

At AIHR, we are continuing to strive for excellence in 2024.At AIHR, we are continuing to strive for excellence in 2024.

در انتظار: 2024

منابع انسانی برای منابع انسانی

من آن را سال گذشته گفتم، و امسال هم تکرار می‌کنم: منابع انسانی برای منابع انسانی مهم‌تر از همیشه است. حجم کار منابع انسانی همچنان تا حد زیادی به نیازهای کسب و کار بستگی دارد. با توجه به انتظارات در حال تحول کارکنان، اختلالات کاری، و شرایط اقتصادی نامشخص، متخصصان منابع انسانی در حالی که از کارمندان و سازمان حمایت می کنند، در معرض خطر لاغری هستند.

گسترش تیم خود یکی از راه حل های ممکن است. در حالی که در صورت داشتن بودجه، استخدام افراد بیشتر می تواند نیازهای سازمان شما را برطرف کند، اما این تنها گزینه شما نیست و ممکن است بهترین راه حل نباشد. اتوماسیون می‌تواند وظایف اداری و تکراری منابع انسانی را ساده‌تر کند و زمان را برای پروژه‌های استراتژیک‌تر که می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی داشته باشند، آزاد کند.

فراتر از این، برای حمایت مؤثر از کارمندان خود، ابتدا باید از خود مراقبت کنید. درست مانند دستورالعمل های ایمنی در هواپیما: به یاد داشته باشید که قبل از کمک به دیگران ابتدا ماسک خود را بپوشید. در همین راستا، اگر می خواهید به شکوفایی افراد و سازمان خود کمک کنید، باید اطمینان حاصل کنید که در بهترین حالت قرار دارید.

سوال این است: چگونه؟ ما در مقاله HR برای HR به تفصیل در مورد نه روشی که می توانید این کار را انجام دهید صحبت می کنیم. اما، من می خواهم یکی از مهمترین عناصر را برجسته کنم: سرمایه گذاری در توسعه خود. این تضمین می کند که شما کارآمد، تأثیرگذار و کاملاً قادر هستید با اطمینان از هرگونه عدم قطعیتی که ممکن است در آینده با آن روبرو شوید، عبور کنید.

اگر رهبری یک تیم منابع انسانی را بر عهده دارید و به دنبال سرمایه‌گذاری در ارتقای مهارت افراد خود هستید، ممکن است نخواهید به پلت‌فرم‌های یادگیری افقی (عمق به عرض مایل اینچ) مانند LinkedIn Learning یا Coursera تکیه کنید. در عوض، باید فرصت‌های توسعه ویژه منابع انسانی را برای آنها فراهم کنید تا به افراد منابع انسانی خود کمک کنید تا رشد کنند و ارزش کسب و کار بیشتری را افزایش دهند.

خبر خوب این است که رهبران منابع انسانی شروع به جدی گرفتن منابع انسانی برای منابع انسانی کرده اند. این روند تنها در سال 2024 افزایش خواهد یافت، زیرا بیشتر و بیشتر ارزش داشتن یک تیم منابع انسانی سالم و موفق را درک می کنند.

یادگیری با فرکانس بالا و پایین

من با افتخار می گویم که ما جامع ترین برنامه درسی در جهان از برنامه های آموزشی عمیق، عملی و عملی HR را داریم. اما، واقع بینانه، می دانم که این تنها بخشی از معما را حل می کند.

برای اینکه واقعاً به متخصصان منابع انسانی کمک کنیم مهارت‌های جدید را به کار ببرند و حداکثر تأثیر را در مشاغل روزمره خود داشته باشند، به چیزی بیش از دوره‌های آموزشی نیاز داریم. به همین دلیل است که ما کتابخانه منابع منابع انسانی خود را معرفی کردیم تا راهنماها، الگوها، برگه‌های تقلب و کتاب‌های الکترونیکی کاربردی و آماده به اعضا ارائه دهیم – از الگوی شبکه 9 جعبه تا الگوی محاسبه معیارهای منابع انسانی. تنها در سال 2023، 99 منبع جدید منتشر کرده ایم.

در سال 2024، ما تعداد بیشتری از این نوع پشتیبانی‌های مداوم را ایجاد خواهیم کرد تا به اعضای خود کمک کنیم تا از طریق آنچه که انواع تعاملات و ویژگی‌ها را با فرکانس بالا می‌نامیم، در مشاغل روزمره خود برتری پیدا کنند.

سال 2024 نیز سالی برای ارتقای کار است. شما می توانید این را در گرایش های منابع انسانی که در این مقاله به آن پرداخته ایم، مشاهده کنید. در اینجا یک نگاه اجمالی وجود دارد:

  • حل پارادوکس بهره‌وری: منابع انسانی برای رفع تنگناها، تدوین استراتژی‌هایی برای بهبود عملکرد و پاداش دادن به رفتارهایی که بهره‌وری را افزایش می‌دهند، باید دید جامع‌تری از بهره‌وری داشته باشد.
  • تکامل نیروی کار مبتنی بر هوش مصنوعی: منابع انسانی باید فراتر از ایجاد خط‌مشی هوش مصنوعی مولد رفته و نقش مهمی در ایجاد خودکارآمدی فناوری در میان کارکنان داشته باشد.
  • تغییر تعادل کار و زندگی به تناسب کار و زندگی: منابع انسانی می تواند با تعریف مجدد ارزش پیشنهادی کارمند و تطبیق آنچه افراد مختلف از کار می خواهند، رابطه بهتری با کار را تسهیل کند.
11 HR Trends for 2024 across three themes: HR realigning priorities, HR operating model changes, and HR as a force for good.11 HR Trends for 2024 across three themes: HR realigning priorities, HR operating model changes, and HR as a force for good.

کلمات پایانی

سال خوبی برای ما در AIHR بود. همانطور که با همکاری با مشتریان شگفت انگیز خود به افزایش تاثیر خود در جهان ادامه می دهیم، مطمئن هستم که سال 2024 حتی بهتر خواهد بود. این یک پایان طولانی از سفر ما در سال 2023 بوده است، بنابراین حدس می‌زنم تنها چیزی که برای گفتن باقی مانده است این است که در این فصل تعطیلات اوقات خوبی را سپری کنیم، و من مشتاقانه منتظر دیدار مجدد شما در سال 2024 هستم. به سلامتی!

ناندو بنیانگذار AIHR است. از طریق آکادمی برای نوآوری منابع انسانی، او آخرین دانش منابع انسانی را به گواهینامه های آنلاین HR تبدیل می کند که به متخصصان منابع انسانی کمک می کند تا با گسترش مجموعه مهارت های خود با مهارت های منابع انسانی مدرن و مرتبط، برای آینده HR آماده شوند. با Nando در لینکدین ارتباط برقرار کنید.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *