پشته فناوری منابع انسانی: راهنمای یک پزشک

یک پشته فناوری منابع انسانی که به خوبی ساخته شده است مزایای قابل توجهی هم برای متخصصان منابع انسانی و هم برای کارمندان در شرکت‌هایی با هر اندازه دارد. می تواند بهره وری و اثربخشی را بهبود بخشد، هزینه ها را کاهش دهد و فرآیند استخدام را ساده کند و به سازمان در دستیابی به اهدافش کمک کند. بیایید به همه چیزهایی که در مورد ساخت یک پشته فناوری منابع انسانی نیاز دارید بپردازیم!

مطالب
پشته فناوری منابع انسانی چیست؟
چرا به یک پشته فناوری منابع انسانی جامد نیاز دارید؟
پشته فناوری منابع انسانی: دسته بندی نرم افزارهای رایج
چگونه یک پشته فناوری منابع انسانی بسازیم

پشته فناوری منابع انسانی چیست؟

پشته فناوری منابع انسانی مجموعه‌ای از نرم‌افزارها، پلتفرم‌ها و برنامه‌های یکپارچه است که عملکردهای منابع انسانی را بهبود و گسترش می‌دهد. این ابزارها وظایف خاصی را دیجیتالی می‌کنند تا به متخصصان منابع انسانی کمک کنند تا حجم کاری خود را در زمینه‌های مختلف منابع انسانی، مانند استخدام، مدیریت مزایا و مدیریت عملکرد بهتر مدیریت کنند.

چرا به یک پشته فناوری منابع انسانی جامد نیاز دارید؟

استفاده از فناوری یک ضرورت در دنیای تجارت امروز است. پشته فناوری HR مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • موثرتر بودن در شغل خود به عنوان یک متخصص منابع انسانی – وقتی با خودکارسازی کارهای دستی قبلی در زمان صرفه جویی کنید، در نقش خود بهره وری بیشتری خواهید داشت. همچنین می‌توانید داده‌ها را برای تولید گزارش‌ها و تصمیم‌گیری‌های مبتنی بر داده جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنید. این کارایی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بر روی وظایف استراتژیک‌تر تمرکز کنید و به کارکنان و مدیریت بهتر خدمت کنید. علاوه بر این، زمان ذخیره شده به صرفه جویی در هزینه نیز ترجمه می شود.
  • افزایش تجربه کارمندان دیجیتال – درست مانند زندگی شخصی خود، کارکنان انتظار دارند که فناوری مورد استفاده در محل کار، همه چیز را آسان‌تر کند. دسترسی به ابزارهای دیجیتال HR با تعاملات کارآمد، مفید و کارآمد به رضایت کلی کارکنان کمک می کند. این به تعامل با کارمندان، افزایش بهره وری و در نهایت بهبود تجربه مشتری شما کمک می کند.
  • به حداقل رساندن اشتباهات – دیجیتالی کردن فرآیندهای پیچیده و خودکارسازی وظایف اداری که نیاز به دقت دارند، اشتباهات ناشی از خطای انسانی را کاهش می دهد. به عنوان مثال، خطاهای حقوق و دستمزد ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که باید کسورات یا تغییرات نرخ پرداخت را به صورت دستی و در مکان‌های مختلف وارد کنید.

پشته فناوری منابع انسانی: دسته بندی نرم افزارهای رایج

ایجاد یک پشته فناوری موفق مستلزم یافتن ترکیب مناسبی از ابزارها است. یک راه حل فناوری تقریباً برای هر مسئولیت منابع انسانی وجود دارد و گزینه های فروشنده زیادی وجود دارد. شما فقط باید پیدا کنید که چه چیزی برای تیم منابع انسانی شما بهترین است.

در زیر سه دسته نرم‌افزار اصلی، زیرمجموعه‌های آن‌ها و نمونه‌هایی از فروشندگان در این فضا فهرست شده‌اند. این به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، زیرا فضای فناوری منابع انسانی در حال رونق است و هر روز راه حل های جدیدی در حال ظهور است.

راه حل های اصلی منابع انسانی

این راه حل ها امکان مدیریت جامع اطلاعات و فرآیندهای منابع انسانی را فراهم می کند. آنها ستون فقرات پشته فناوری منابع انسانی شما هستند.

سیستم های اطلاعات منابع انسانی (HRIS) و سیستم های مدیریت سرمایه انسانی (HCM).

پلتفرم‌های HRIS و HCM مجموعه‌ای از فناوری‌ها هستند که اطلاعات کارکنان و سیاست‌ها و رویه‌های منابع انسانی را استاندارد، نگهداری و مدیریت می‌کنند.

  • Bamboo HR یک نرم افزار منابع انسانی همه کاره برای مشاغل کوچک و متوسط است. به خوبی با ابزارهای دیگر ادغام می شود و بسیار کاربرپسند است.
  • نهال دارای یک پلت فرم بصری با ویژگی های مدرن در درجه اول برای سازمان های متوسط است. این در سطح بین المللی توزیع شده است و بر اتحاد تیم های راه دور تمرکز دارد.

راه حل های حقوق و دستمزد

نرم‌افزار حقوق و دستمزد پرداخت‌های به‌موقع به کارکنان را خودکار و مدیریت می‌کند و در عین حال از دقت و انطباق با قوانین مالیاتی و مالی قابل‌اجرا اطمینان می‌دهد.

  • Rippling می‌تواند با تمام داده‌های منابع انسانی شما هماهنگ شود و حقوق و دستمزد را در 90 ثانیه اجرا کند. در سطح بین المللی کار می کند و همه کسرها و اشکال پرداخت را انجام می دهد.
  • ADP پردازش حقوق و دستمزد را در سطح جهانی برای سازمان ها در هر اندازه ارائه می دهد و همچنین با سایر سیستم های منابع انسانی ادغام می شود.

نرم افزار مدیریت غرامت و مزایا

این نوع نرم افزار به توسعه و مدیریت ساختارهای پرداخت کمک می کند و با اطلاعات مبتنی بر داده افزایش می یابد. همچنین تضمین می کند که حقوق و مزایای کارکنان مناسب، عادلانه و رقابتی است.

  • ChartHop دارای یک پلت فرم پویا است که بر اساس معیارهای انتخابی شما برنامه های بررسی جبران خسارت را ایجاد می کند. مدیران و همچنین منابع انسانی از آن سود می برند و نرم افزار دارای کنترل های داخلی برای محافظت از داده های حساس کارکنان است.
  • Payscale یک نرم افزار با کاربری آسان است که انتخاب هایی را بر اساس اندازه شرکت برای مشاغل کوچک به شرکت های جهانی ارائه می دهد. این راه حل قابل تنظیم داده های نظرسنجی شما را در خود جای می دهد و داده های بازار دستمزد به روز شده را به صورت فصلی ارائه می دهد.
HR Tech StackHR Tech Stack

استخدام

فناوری استخدام فرآیندهای یافتن، جذب و استخدام استعدادها را خودکار و ساده می کند.

سیستم های ردیابی متقاضی (ATS)

ATS به ثبت نام و نظارت بر متقاضیان شغل کمک می کند. استخدام کنندگان می توانند این سوابق را در طول فرآیند استخدام فیلتر و تجزیه و تحلیل کنند.

  • Lever یک نرم افزار درجه یک سازمانی با یک پلت فرم در دسترس است که فرآیندهای یافتن، مصاحبه و استخدام نامزدها را متمرکز می کند. با Microsoft 365 و Google Calendar همگام می شود و گزارش دهی انعطاف پذیر و تجزیه و تحلیل پیشرفته را ارائه می دهد.
  • Breezy یک رابط بصری بصری دارد و با طیف وسیعی از عملکردها که کارهای خسته کننده را خودکار می کند، استخدام را ساده می کند. به راحتی با سایر ابزارها و سیستم های منابع انسانی ادغام می شود و برای سازمان های کوچک و متوسط به خوبی کار می کند.
  • Recruitee ماموریت دارد تا تیم ها را با بهترین ابزارهای فنی توانمند کند تا با هم بهتر استخدام کنند. پلت فرم استخدام مشارکتی عملکردهای متعددی را ارائه می دهد که به سازمان ها کمک می کند تا بهترین کاندیداها را تهیه، شناسایی و استخدام کنند.

ابزارهای ارزیابی و انتخاب قبل از استخدام

این ابزارها به شما کمک می‌کنند تا ارزیابی‌های مداومی از مهارت‌های نامزدها فراتر از رزومه آنها انجام دهید تا واجد شرایط ترین فرد را برای این کار استخدام کنید.

  • Vervoe یک پلتفرم مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی است که ارزیابی‌های سفارشی‌شده بر اساس سناریوهای دنیای واقعی را برای همه صنایع ارائه می‌دهد. آزمون‌ها شامل سؤالات چند گزینه‌ای و متن آزاد می‌شود و داوطلبان بر اساس مهارت‌هایشان رتبه‌بندی می‌شوند.
  • Pymetrics علوم رفتاری و فناوری هوش مصنوعی را برای بررسی و ارزیابی مهارت‌های نرم داوطلبان بدون تعصب ترکیب می‌کند. الگوریتم‌ها ویژگی‌های عملکرد برتر شما را اندازه‌گیری می‌کنند و برای هر موقعیت یک نمایه سفارشی و ایده‌آل ایجاد می‌کنند. این معیار تعیین می‌کند که متقاضیان چه آزمایش‌هایی را انجام می‌دهند و بینش‌هایی را در مورد نحوه مطابقت داده‌های رفتاری آنها ارائه می‌دهد.

پلتفرم های مصاحبه ویدیویی

پلتفرم‌های مصاحبه ویدیویی به مدیران استخدام اجازه می‌دهد تا مصاحبه‌ها را از راه دور انجام دهند و در وقت ارزشمند خود صرفه‌جویی کنند. مصاحبه ویدیویی می تواند به صورت بلادرنگ انجام شود یا از قبل ضبط شود.

  • VidCruiter می تواند به عنوان یک پلت فرم ویدئو کنفرانس زنده استفاده شود، یا داوطلبان می توانند پاسخ های خود را به سوالات از پیش تعیین شده ضبط کنند. سوالات به صورت مکتوب یا از طریق ضبط صوتی مصاحبه کننده نمایش داده می شوند. این محصول با چندین ابزار و سیستم منابع انسانی ادغام می شود و قالب و برنامه مصاحبه قابل تنظیم است.
  • Willo یک رابط کاربری آسان برای مصاحبه‌های ویدیویی از پیش ضبط‌شده با ویژگی‌ها و برنامه‌های متنوعی است که مناسب مشاغل در هر اندازه است. با مصاحبه هایی که 24/7 در دسترس هستند، کاندیداها می توانند در صورت تمایل پاسخ دهند. مردم در بیش از 130 کشور از Willo استفاده می کنند و این پلتفرم کاملاً مطابق با GDPR است.

نرم افزار ارجاع کارمندان

این ابزاری برای مدیریت برنامه های ارجاع کارمندان و تشویق کارکنان به شرکت در این روش سودمند منبع یابی نامزدها است.

  • Teamable از گیمیفیکیشن برای تعامل و تشویق کاربران استفاده می کند. اعضای تیم با توانایی ردیابی ارجاعات خود به خط لوله استخدام متصل می مانند. همچنین گزارش ها و تجزیه و تحلیل های دقیق و سفارشی شده را ارائه می دهد.
  • Boon سه طرح مختلف را ارائه می دهد و می تواند به سرعت تنظیم شود و بدون هیچ آموزشی مورد استفاده قرار گیرد. این برای هر نوع کسب و کاری طراحی شده است و به صورت مستقل یا مکمل ابزارهای استخدام موجود عمل می کند. کارمندان و نامزدها با پیام‌های خودکار و قابل تنظیم در طول فرآیند به‌روز می‌مانند.

پلتفرم های بازاریابی استخدامی

یک پلت فرم بازاریابی استخدامی، استراتژی های کسب استعدادهای کسب و کار را با بازاریابی دیجیتال تقویت می کند. این به توسعه برندسازی کارفرما و ترویج تبلیغات شغلی با بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و غیره کمک می کند.

  • SmartDreamers یک نرم افزار پیشرفته است که تمام جنبه های منبع یابی نامزد و نام تجاری کارفرما را برای نتایج مبتنی بر داده یکپارچه و خودکار می کند. محصولات مقیاس پذیر هستند و چندین حساب فرعی را می توان برای دسترسی تیم های جهانی پیکربندی کرد. مجهز به امنیت در سطح سازمانی است و مطابق با GDPR است.
  • Cliquify به شرکت ها کمک می کند فرهنگ خود را با داستان سرایی به نمایش بگذارند تا از طریق رسانه های اجتماعی با نامزدهای بالقوه ارتباط برقرار کنند. این رهبران منابع انسانی را با قالب ها و محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی برای جذب استعدادها و تنوع بخشیدن به استخدام ها مجهز می کند. یکپارچه سازی سیستم ردیابی متقاضی پشتیبانی می شود اما لازم نیست.

تجربه کارمند

ایجاد یک فرهنگ قوی و مؤید با درگیر کردن کارکنان از طریق تجربیات مثبت.

نرم افزار نصب کارکنان

این نوع نرم افزار فرآیند استقبال و آموزش نیروهای جدید را خودکار می کند.

  • Sapling می‌تواند تمام اطلاعات استخدام شما را وارد کند و با سایر ابزارهای منابع انسانی و سیستم‌های IT ادغام می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا گردش‌های کاری مختلف چرخه عمر کارمندان را ایجاد کنید و قالب‌های ثبت شخصی کارمندان را بسازید.
  • Enboarder یک پلت فرم همه کاره و آسان برای استفاده است که هم برای کارمندان داخلی و هم برای کارمندان از راه دور کار می کند. کاملاً قابل تنظیم است و می تواند کارمندان را در هر سطحی تغییر دهد. یک مرکز گزارش به شما این امکان را می دهد که موفقیت برنامه سوار شدن خود را با معیارهای مناسب پیگیری کنید.

نرم افزار پاداش و شناسایی کارکنان

پلتفرم‌های پاداش و قدردانی کارکنان با قدردانی از دستاوردهای کارکنان و اعطای جوایز برای مناسبت‌های خاص، رفاه و قدردانی را ارتقا می‌دهند.

  • Nectar شامل قدردانی از همتایان و تشخیص سنتی از بالا به پایین است و به کارمندان اجازه می دهد تا یکدیگر را در تیم های Slack یا مایکروسافت به رسمیت بشناسند. همچنین دارای گزینه های جایزه است که می توانند مستقیماً از آمازون انتخاب شوند.
  • Workstars یک پلت فرم بسیار قابل تنظیم ارائه می دهد تا مشاغل در هر اندازه بتوانند سیستم های پاداش خود را ایجاد کنند. سازمان‌های بین‌المللی می‌توانند زبان‌ها و ارزهای مختلف را بدون هزینه راه‌اندازی اضافه کنند.

راه حل های تعامل کارکنان

راه حل تعامل کارکنان به ایجاد یک فرهنگ سالم کمک می کند که کارکنان را به سازمان شما می کشاند و آنها را تشویق می کند تا بهترین تلاش خود را سرمایه گذاری کنند.

  • Empuls از ارتباط مستمر با اینترانت اجتماعی برای اتصال تیم های توزیع شده پشتیبانی می کند. رابط مدرن آن آسان است و شامل ویژگی هایی مانند تشخیص، نظرسنجی پالس و تجزیه و تحلیل افراد است.
  • Leapsome به عملکرد، یادگیری و مشارکت در یک پلتفرم بصری برای محیط های کاری مبتنی بر دفتر، ترکیبی یا از راه دور می پیوندد. پرسشنامه ها و نظرسنجی های قابل تنظیم آن با علم داده، روانشناسی و بهترین شیوه ها توسعه یافته است.

نرم افزار مدیریت عملکرد

نرم افزار مدیریت عملکرد از روال انجام بررسی های منظم عملکرد با روش های بهینه و دیدگاهی از نحوه تأثیرگذاری کارکنان بر شرکت پشتیبانی می کند.

  • Betterworks نرم افزار بصری برای مدیریت عملکرد و تعیین هدف با گزینه های سفارشی سازی برای داشبورد و دسترسی اداری است. روش‌های بازخورد، مربیگری و شناخت را ارائه می‌دهد و به نیروی کار شما کمک می‌کند فرصت‌های توسعه حرفه‌ای را کشف کند.
  • Small Improvements نرم افزار سلف سرویس را با گزینه های متعدد برای مدیریت عملکرد مداوم اجرا می کند. بازخورد ناب و 360 درجه و بررسی عملکرد آن به سازمان‌ها کمک می‌کند بدون نیاز به مدیریت خرد کارکنان، نتایجی ایجاد کرده و به دست آورند.

سیستم های مدیریت یادگیری

این سیستم ها فرصت های آموزشی در مورد موضوعات و مهارت های مختلف و راهی برای ردیابی مشارکت کارکنان ارائه می دهند.

  • Lessonly برای کمک به شرکت های متوسط طراحی شده است که کارکنان را آموزش، مربیگری و توانمندسازی می کند. چندین ویژگی تخصصی برای زمینه هایی مانند آموزش مداوم، مربیگری شخصی و پشتیبانی محتوای آموزشی دارد.
  • Go1 یک سرویس اشتراک است که دسترسی به یک کتابخانه جامع یادگیری و توسعه منابع یادگیری را فراهم می کند. راه‌حل‌هایی برای کسب‌وکارهای کوچک تا سازمانی دارد و خدمات شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد تا به مشتریان کمک کند محتوای مناسب را در قالب درست پیدا کنند.

چت ربات های منابع انسانی

به طور معمول، ربات‌های گفتگوی منابع انسانی از هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی برای مدیریت عملکردهای منابع انسانی استفاده می‌کنند و به بسیاری از سؤالات کارمندان و داوطلبان در هنگام استفاده از رابط منابع انسانی پاسخ می‌دهند.

  • Espressive خودیاری خودکار کارکنان را با هوش مصنوعی محاوره ای فراهم می کند. عامل پشتیبانی مجازی آن پاسخ‌های شخصی‌سازی شده را برای حل درخواست‌ها، سؤالات و مسائل کارکنان ارائه می‌دهد. به عنوان یک پلتفرم باز، به مشتریان این امکان را می دهد که به روز رسانی های خود را انجام دهند یا خدمات کاملاً مدیریت شده را حفظ کنند.
  • Paradox یک محصول دستیار مجازی مکالمه ای به نام Olivia را برای کمک به تیم های استخدام، مدیران استخدام و نامزدها ارائه می دهد. اولیویا بسیاری از توابع، از جمله غربالگری، زمان‌بندی و سوار شدن را خودکار می‌کند. سازمان های هر صنعتی می توانند از این فناوری هم برای استخدام ساعتی و هم برای استخدام حرفه ای استفاده کنند.

چگونه یک پشته فناوری منابع انسانی بسازیم

ایجاد یک پشته فناوری منابع انسانی موثر زمان می برد و شامل مراحل متعددی است. در اینجا چند ایده برای کمک به شما در این فرآیند وجود دارد:

1. فرآیندهای منابع انسانی خود را حسابرسی کنید

با پیدا کردن جایی که نیاز به بهبود دارید شروع کنید. با ذینفعان مختلف در داخل و خارج از بخش منابع انسانی خود ملاقات کنید تا فرآیندهای جاری و گردش کار در هر حوزه را بررسی کنید. فناوری موجود را ارزیابی کنید و شکاف ها و فرصت های صرفه جویی در زمان موجود را شناسایی کنید.

2. آنچه را که نیاز دارید اولویت بندی کنید

ممکن است نیازهای فناوری منابع انسانی را بیش از آنچه بودجه شما پوشش می دهد کشف کنید و مجبور شوید به طور تدریجی آن را دنبال کنید. اگر نمی توانید همه چیز را به یکباره اجرا کنید، باید به فوریت ترین آنها فکر کنید و اولویت های رهبری ارشد را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، اگر ردیابی صفحات گسترده خود را از دست می دهید، ممکن است یک ابزار مدیریت حضور و غیاب باشد یا اگر تعداد زیادی استخدام می کنید، یک سیستم ردیابی متقاضی باشد.

3. ویژگی های عمدی “باید” در مقابل “خوب بودن” ویژگی ها

با بودجه محدود، باید روی اجزای اصلی مورد نیاز تمرکز کنید و افزونه ها و ویژگی های غیر ضروری را کنار بگذارید. این به شما کمک می کند تا RFP های خود را ایجاد کنید و تحقیقات خود را در مسیر درست هدایت کنید.

چک لیست الزامات HRIS ما را بررسی کنید تا در مورد فرآیند انتخاب HRIS بدانید.

4. تحقیقات خود را انجام دهید

با ابزارهای بسیار زیادی که در دسترس است، باید انتخاب های خود را به مرتبط ترین آنها با اندازه و دامنه سازمان و محدوده قیمت خود محدود کنید. می توانید با خواندن نظرات و جستجوی نظرات همتایان شروع کنید.

هنگامی که چند گزینه را انتخاب کردید، برنامه‌های نمایشی یا آزمایش‌های رایگان را برنامه‌ریزی کنید تا ببینید ویژگی‌ها چه کاری می‌توانند انجام دهند و چقدر کاربرپسند هستند. شما می خواهید راه حل هایی بیابید که واقعاً در زمان صرفه جویی کنند و به اندازه کافی برای توجیه هزینه به آنها دسترسی داشته باشید.

5. ادغام ها را در نظر بگیرید

مجموعه ای از ابزارهایی که نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند در نهایت نتیجه معکوس دارند. شما ناکارآمدی مقاصد جداگانه برای هر فرآیند HR را نمی خواهید. تمام عناصر پشته فناوری منابع انسانی شما باید با هم کار کنند.

هنگام تحقیق یا صحبت با یک فروشنده، ابزارهایی را که قبلاً استفاده می‌کنید ذکر کنید و بررسی کنید که آیا ادغام‌ها از قبل وجود دارند یا می‌توانند ادغام‌های سفارشی برای شما ایجاد کنند.

6. بر سهولت استفاده تمرکز کنید

از آنجایی که هدف یک پشته فناوری منابع انسانی بهبود کارایی است، باید به آرامی اجرا شود و به راحتی قابل پیمایش باشد. تجربه کاربری خوب هم برای منابع انسانی و هم برای کارمندان بسیار مهم است. این کار پذیرش را آسان تر می کند و تجربه کارمندان دیجیتالی سازمان شما را غنی می کند.

همچنین می‌خواهید زمانی که کاربران به اطلاعات بیشتری نیاز دارند یا با مشکل مواجه می‌شوند، اطمینان حاصل کنید که پشتیبانی کافی در دسترس است. اگر تخصص IT داخلی ندارید، تأیید کنید که فروشنده کمک می‌کند.

7. به امنیت، انطباق، و اخلاق رسیدگی کنید

منابع انسانی نقشی حیاتی در حصول اطمینان از اخلاقی بودن فعالیت‌های تجاری، حفاظت از اطلاعات حساس و مطابقت خط‌مشی‌های کارکنان با مقامات قانونی قابل اجرا دارد. راه حل های فناوری شما باید بتواند از این امر پشتیبانی کند.

به عنوان مثال، اگر کاری دارید که از راه دور انجام می شود، داده های شرکت باید محافظت شوند. اگر در اروپا فعالیت می کنید، فروشنده انتخابی شما باید با GDPR مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، مطمئن شوید که الگوریتم‌هایی که فروشنده استفاده می‌کند به طور منظم ممیزی و شفاف هستند.

8. مهارت دیجیتالی خود را توسعه دهید

تسلط بر فناوری و داشتن سطح مناسبی از مهارت دیجیتالی یک مزیت واقعی در ساختن یک پشته فناوری جامد است. درک اینکه چگونه فناوری منابع انسانی و کارمندان را قادر می‌سازد تا کار بهتری انجام دهند و توانایی پذیرش سریع ابزارهای جدید، شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که پیشرو باشید.

جستجوی نحوه استفاده سایر بخش‌ها در سراسر سازمان شما از ابزارهای دیجیتال یکی از راه‌های کار بر روی مهارت دیجیتالی شماست. همچنین می توانید با مطالعه آخرین روندها و نوآوری ها بیاموزید. اگر می خواهید بیشتر در این زمینه غواصی کنید، دریافت گواهینامه منابع انسانی دیجیتال راهی عالی برای گسترش مهارت های خود و کمک به ترویج فرهنگ دیجیتال در سازمان شما است.

9. به به روز رسانی پشته فناوری منابع انسانی خود ادامه دهید

هنگامی که پشته فناوری شما راه اندازی شد، باید به طور دوره ای میزان عملکرد آن را برای کسب و کار خود بسنجید. همانطور که سازمان شما رشد می کند یا متنوع می شود، نیازهای شما تغییر می کند.

به عنوان مثال، شرکت شما ممکن است تعداد افرادی که از راه دور کار می کنند را افزایش دهد و پشته فناوری شما باید منعکس کننده آن باشد. همچنین، می‌خواهید انواع فناوری‌های نوظهوری را که می‌توانند سیستم‌های شما را بهبود بخشند، در نظر بگیرید.

به طور خلاصه

ایجاد یک پشته فناوری منابع انسانی مستحکم از نظر تحقیق و اجرا، تلاش زیادی را می طلبد. با این حال، هنگامی که پشته فناوری را در جای خود قرار دهید، از بسیاری جهات پاداش خواهد داشت.

مزیت اصلی این است که ابزارهای مناسب مدیریت حجم کاری شما را آسان تر می کند. سپس شما آزاد خواهید بود که روی کارهای استراتژیک تر تمرکز کنید و ارتباطات قوی تری با تیم منابع انسانی خود و سایر کارمندان ایجاد کنید.

آندریا بوتمن یک مدیر منابع انسانی دارای گواهینامه SHRM با مدرک زبان انگلیسی است که اکنون از ترکیب این دو به عنوان نویسنده منابع انسانی لذت می برد. سمت های قبلی او نزد کارفرمایان در صنایع آموزش، بهداشت و درمان و مشاوره بازنشستگی بود.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *