12 ابزار و نرم افزار برتر برنامه ریزی جانشین پروری

نیروی کار که به سرعت پیر می شود و نیاز روزافزون به مهارت آموزی افراد، برنامه ریزی جانشین پروری – و بنابراین استفاده از ابزار برنامه ریزی جانشین پروری – را به طور فزاینده ای مهم می کند.

در ایالات متحده، هر روز کمتر از 10000 بیبی بوم 65 ساله می شوند، پدیده ای که انتظار می رود یک دهه دیگر ادامه داشته باشد. اروپا خودش یک سونامی نقره ای را تجربه می کند. کارگران بالای 55 سال در حال حاضر 16 درصد از کل نیروی کار اتحادیه اروپا را تشکیل می دهند. در کشورهایی مانند آلمان، فنلاند و سوئد (در میان کشورهای دیگر) تعداد کارگران بالغ در حال حاضر نزدیک به 1 در پنج است.

بنابراین از یک طرف، ما نیروی کار پیری داریم. از سوی دیگر، ما نیاز جدی به مهارت مجدد و ارتقاء مهارت از هر دو کارمند داریم. داده‌های گزارش آینده مشاغل 2018 از مجمع جهانی اقتصاد نشان می‌دهد که تخمین زده می‌شود 54 درصد از همه کارگران باید ظرف دو سال آینده شایستگی‌های خود را به‌روزرسانی یا تغییر دهند.

در نتیجه این تغییرات، برنامه ریزی جانشین پروری – و ابزارهای همراه با آن – برای شرکت ها اهمیت بیشتری پیدا می کند. در این مقاله، ما بر روی 12 ارائه دهنده ابزار برنامه ریزی جانشین پروری تمرکز خواهیم کرد. ویژگی‌های اصلی آن‌ها را برجسته می‌کنیم، به شما می‌گوییم چه چیزی منحصر به فرد است، چه کسی از آن‌ها استفاده می‌کند، و – زمانی که این اطلاعات در دسترس باشد – قیمت‌گذاری آن‌ها چگونه کار می‌کند.

12 ابزار برتر برنامه ریزی جانشین پروری (بدون ترتیب خاصی):

  1. SAP
  2. جادوگر جانشینی
  3. سنگ بنای OnDemand
  4. آلو
  5. UltiPro
  6. گارد استعدادهای درخشان
  7. مردم روان
  8. Empxtrack
  9. مجموع کل
  10. BirdDogHR
  11. صبا
  12. برنامه ریزی جانشینی PageUp

1. SAP

درباره
SAP پیشرو در نرم افزار مدیریت سرمایه انسانی (HCM) برای شرکت هایی با بیش از 1000 کارمند است. آنها یکی از بزرگترین بازیگران در بازار جهانی برای برنامه ریزی جانشین پروری و رهبری هستند.

چه منحصر به فرد است
نرم افزار جانشین پروری SAP دارای انبوهی از ویژگی های جالب است. برخی از مواردی که به ویژه توجه ما را به خود جلب کرد، توصیه‌های نقش «مناسب» برای یافتن موقعیت‌هایی هستند که با مهارت‌ها و علایق کارکنان مطابقت دارند، و گزینه‌ای برای اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌های استخدام و شناسایی فعالانه نقش‌های باز بالقوه.

مورد استفاده (در میان دیگران)
AGCO، Terex، Kibar

قیمت گذاری
در صورت درخواست موجود است.

Succession planning tools - SAPSuccession planning tools - SAP

2. جادوگر جانشینی

درباره
هدف اصلی جادوگر جانشینی ساده کردن کل فرآیند برنامه ریزی جانشین پروری است. این شکاف های بالقوه جانشینی را شناسایی می کند و به برنامه ریزی نیازهای کارکنان آتی در سازمان شما کمک می کند. این کار را با استفاده از یک رابط قدرتمند و در عین حال کاربر پسند انجام می دهد که آن را به یک برنامه ساده برای استفاده تبدیل می کند و شما را قادر می سازد تا به راحتی و به طور موثر برنامه ریزی نیروی کار را انجام دهید.

چه منحصر به فرد است
یکی از مزایای کلیدی استفاده از جادوگر جانشینی این است که می‌توانید انتظار داشته باشید که در عرض چند ساعت پس از اجرای راه‌حل کاملاً عملیاتی و برنامه‌های جانشینی مؤثر تولید کنید. نیازی به مشاوران برای پیکربندی نرم افزار برنامه ریزی جانشین پروری یا خرید سخت افزار اضافی وجود ندارد، زیرا این برنامه برای رایانه های شخصی رومیزی استاندارد ویندوز طراحی شده است و می توان آن را در عرض چند دقیقه پس از دانلود راه اندازی کرد.

استفاده شده توسط (در میان دیگران)
بارکلیز، ودافون، زیمنس

قیمت گذاری
قیمت ها بسته به تعداد ورودی ها متفاوت است (بین 50 تا مقدار نامحدود). همچنین امکان انتخاب طرح Enterprise آنها وجود دارد.

Succession planning tools - succession wizardSuccession planning tools - succession wizard

3. سنگ بنای OnDemand

درباره
Cornerstone OnDemand یک ارائه دهنده نرم افزار مبتنی بر یادگیری، مدیریت استعداد و استعداد استعداد است که دفتر مرکزی آن در سانتا مونیکا، کالیفرنیا قرار دارد. ابزار برنامه ریزی جانشین پروری آنها برای کمک به شما طراحی شده است که مطمئن شوید افراد مناسب برای تداوم نقش کلیدی دارید و با افزایش قدرت نیمکت، از هزینه های خالی استعدادها جلوگیری می کنید.

چه منحصر به فرد است
ارتقای مهارت کل نیروی کار ساده است، این وعده برنامه ریزی جانشینی Cornerstone است. به این ترتیب، کل تجربه کاربر با تجسم های بصری تنظیم می شود. به عنوان مثال، می توانید به راحتی قدرت نیمکت خود را در سراسر سازمان تجسم کنید.

استفاده شده توسط (در میان دیگران)
کانن، بانک مشترک المنافع

قیمت گذاری
در صورت درخواست موجود است.

Cornerstone OnDemand succession toolCornerstone OnDemand succession tool
شبکه پتانسیل عملکرد

4. آلو

درباره
در Plum، آنها در ماموریتی هستند که همیشه یکسان بوده است – توانمندسازی سازمان‌ها برای موفقیت با قرار دادن افراد مناسب در نقش‌های مناسب. راه حل آنها برنامه ریزی نیروی کار استراتژیک مقیاس پذیر و ارتقاء مهارت را ارائه می دهد که یک تجربه شگفت انگیز را برای هر کارمند در اولویت قرار می دهد.

چه منحصر به فرد است
Plum خود را با تأکید بر این واقعیت متمایز می کند که نرم افزار آنها توسط روانشناسی صنعتی / سازمانی و هوش مصنوعی طراحی شده است. راه حل آنها به طور هوشمندانه استعدادهای هر کارمند را با نیازهای رفتاری شغلی در سراسر سازمان مطابقت می دهد. در عین حال، مسیر شغلی فردی و شفاف را برای کارمندان شما فراهم می کند.

مورد استفاده (در میان دیگران)
RS Hughes، SureCall، Homes by WestBay

قیمت گذاری
در صورت درخواست موجود است.

Plum succession planning toolPlum succession planning tool

5. UltiPro

درباره
UltiPro ارائه‌دهنده نرم‌افزار راه‌حل‌هایی است که تمام جنبه‌های مدیریت منابع انسانی، حقوق و دستمزد و مدیریت استعدادهای منابع انسانی را پوشش می‌دهد. با ابزار برنامه ریزی جانشین پروری آنها، می توانید استراتژی های جانشین پروری انعطاف پذیر، جامع و قابل اجرا را در همه سطوح ایجاد کنید تا به سازمان خود کمک کنید تا برای آینده آماده شود.

چه منحصر به فرد است
نرم افزار مدیریت جانشین پروری UltiPro یک ویژگی جالب به نام Leadership Actions دارد – کتابخانه ای از فعالیت های پیشنهادی برای کمک به مدیران برای مربیگری و مشارکت کارکنان. ایده پشت این کار این است که به طور فعال بر موفقیت و حفظ کارمندان خود تأثیر بگذارد.

استفاده شده توسط (در میان دیگران)
مترو، Aetna، تگزاس Roadhouse

قیمت
در صورت درخواست موجود است.

Succession planning tools - UltiproSuccession planning tools - Ultipro

6. TalentGuard

درباره
TalentGuard یک سیستم مدیریت استعداد ارائه می دهد که بر حوزه هایی مانند مدیریت عملکرد، مسیریابی شغلی، برنامه ریزی جانشین پروری و بازخورد 360 درجه تمرکز دارد. ابزار برنامه‌ریزی جانشینی آنها شما را قادر می‌سازد تا نقش‌های کلیدی را تعیین کنید، کارمندان با پتانسیل بالایی را شناسایی کنید که می‌توانند آن نقش‌ها را پر کنند، استخرهای اختصاصی استعداد ایجاد کنید، و توسعه مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت را تسریع کنید.

چه منحصر به فرد است
TalentGuard به طور خاص گزینه ایجاد تعداد نامحدودی از استخرهای اختصاصی استعداد را به عنوان یکی از ویژگی های کلیدی ابزار خود ذکر می کند. این نه تنها به شما کمک می کند تا یک دید کلی از وضعیت استعداد فعلی خود داشته باشید، بلکه به شما امکان می دهد پیشرفت و پیشرفت آنها را پیگیری کنید.

استفاده شده توسط (در میان دیگران)
کارولین هررا، کمبلز، سوفوس

قیمت
در صورت درخواست موجود است.

Succession planning tool TalentGuardSuccession planning tool TalentGuard
ویژگی های کلیدی برنامه ریزی جانشین پروری TalentGuard.

7. PeopleFluent

درباره
PeopleFluent یک ارائه دهنده راه حل های مدیریت استعداد و یادگیری است که به شرکت ها در استخدام، توسعه و پیشرفت نیروی کار خود کمک می کند. نرم افزار برنامه ریزی جانشین پروری آنها شما را به مجموعه ابزار کامل، انعطاف پذیر و کاربردی مجهز می کند که آنچه را که برای تصمیم گیری صحیح در مورد آینده سازمان خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

چه منحصر به فرد است
مجموعه ابزار انعطاف پذیر PeopleFluent هم برای شرکت های بزرگ و هم برای شرکت های متوسط پاسخگو است و به هر نوع سازمانی دقیقا همان چیزی را می دهد که برای تصمیم گیری درست برای آینده بیشتر به آن نیاز دارد. برای مثال، در یک شرکت بزرگ، این می‌تواند به معنای تمرکز بر آسیب‌پذیری‌های رهبری باشد، در حالی که در بخش شرکت‌های متوسط، این می‌تواند به معنای تمرکز بر مربیگری و مسیریابی شغلی باشد.

قیمت
در صورت درخواست موجود است.

Succession planning tools - PeopleFluentSuccession planning tools - PeopleFluent

8. Empxtrack

درباره
Empxtrack یک محصول جامع منابع انسانی است که کل چرخه زندگی کارکنان را در سازمان شما پوشش می دهد. ابزار برنامه ریزی جانشین پروری آنها یک فرآیند سیستماتیک برای شناسایی موقعیت های رهبری کلیدی در سازمان ارائه می دهد و کارکنان با پتانسیل بالا را با استفاده از یک ماتریس شبکه 9 یا 12 شناسایی می کند.

چه منحصر به فرد است
نرم افزار Empxtrack شما را قادر می سازد تا نه یک، بلکه چندین طرح جانشینی برای افراد ایجاد کنید. این بدان معنی است که می توانید برای هر نقش کلیدی یک برنامه جانشینی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت ایجاد کنید. همچنین می توانید چندین ذینفع را در این فرآیند مشارکت دهید.

مورد استفاده (در میان دیگران)
بخش های منابع انسانی در طیف گسترده ای از صنایع (IT، مشاوره، انرژی).

قیمت
در صورت درخواست موجود است.

empxtrack logoempxtrack logo

9. SumTotal

درباره
SumTotal یک ارائه دهنده نرم افزار مدیریت استعداد و یادگیری است. ابزار برنامه‌ریزی جانشین پروری آن‌ها این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند که شکاف‌های مهارت‌ها و شایستگی‌ها را در میان نیروی کار خود درک کنند، استخرهای استعداد را توسعه دهند و نیازهای مدیریت برنامه‌ریزی جانشین پروری را با اهداف و اهداف استراتژیک سازمان هماهنگ کنند.

چه منحصر به فرد است
نرم افزار برنامه ریزی جانشین پروری SumTotal دارای ویژگی به نام Drag and Drop 9 Box است، عملکردی که ارزیابی کارمندان را از نظر عملکرد و پتانسیل برای شما آسان می کند.

مورد استفاده (در میان دیگران)
مشتریان SumTotal از صنایع مختلف (خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی، خطوط هوایی، خرده فروشی) هستند.

قیمت
در صورت درخواست موجود است.

sumtotal logosumtotal logo

10. صبا

درباره
صبا راهکارهای نرم افزاری مدیریت استعداد از جمله ابزار برنامه ریزی جانشین پروری را ارائه می دهد. با نرم افزار برنامه ریزی جانشین پروری آنها، می توانید برای هر حوزه حیاتی کسب و کار خود، استخرهای استعداد مبتنی بر شایستگی ایجاد کنید.

چه منحصر به فرد است
هنگامی که صحبت از ابزار برنامه ریزی جانشین پروری به میان می آید، سابا بر اهمیت کمک به کارمندان خود برای توسعه خود پافشاری می کند – از این رو آنها را درگیر نگه می دارد و به مهارت های لازم مجهز می کند – و در عین حال به منابع انسانی اطلاعات و بینش هایی را که برای ایجاد برنامه های جانشینی استراتژیک نیاز دارند ارائه می دهد. .

استفاده شده توسط (در میان دیگران)
بخش های منابع انسانی در سراسر جهان، از هر صنعتی.

قیمت
در صورت درخواست موجود است.

saba logosaba logo

11. BirdDogHR

درباره
BirdDogHR یک سیستم مدیریت استعداد یکپارچه را ارائه می دهد. نرم‌افزار برنامه‌ریزی جانشینی آنها یک راه‌حل مبتنی بر ابر است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا عملکرد و آمادگی کارکنان را با کارت‌های امتیازی، رتبه‌بندی‌های مقایسه‌ای و ماتریس‌های استعداد ۹ جعبه به دقت بررسی کنند.

چه منحصر به فرد است
BirdDog به طور خاص به Millennials و Generation Z در صفحه خود اشاره می کند و بیان می کند که نرم افزار برنامه ریزی جانشین پروری می تواند به این بخش های کارمند فرصت های توسعه سریعی بدهد – شاید آنها بر این موضوع تأکید می کنند زیرا این دو نسل در چند سال آینده بزرگترین بخش نیروی کار را تشکیل خواهند داد.

استفاده شده توسط (در میان دیگران)
شرکت هایی از صنایع مختلف.

قیمت گذاری
در صورت درخواست موجود است.

bird dog hr logobird dog hr logo

12. برنامه ریزی جانشینی PageUp

درباره
مانند بسیاری دیگر از ارائه دهندگان نرم افزار برنامه ریزی جانشین پروری، PageUp یک راه حل کامل برای مدیریت استعداد ارائه می دهد. ابزار برنامه ریزی جانشین پروری آنها به شما کمک می کند تا افراد خود را بشناسید (تحلیل شکاف مهارت ها را انجام دهید) تا بتوانید ریسک جای خالی را کاهش دهید و از قبل برنامه ریزی کنید.

چه منحصر به فرد است
نرم افزار برنامه ریزی جانشین پروری PageUp به شما این امکان را می دهد که به طور منظم استعدادها را بررسی کرده و با استفاده از ابزار 9-box به طور زنده کالیبره کنید. می‌توانید از این اطلاعات برای اطلاع‌رسانی به مکالمه و شناسایی و توسعه افرادی که پتانسیل و تمایل دارند نقش‌های مورد نیاز در حال حاضر و آینده را ایفا کنند، استفاده کنید.

مورد استفاده (در میان دیگران)
لینت، دانشگاه آلاباما، رولینز

قیمت گذاری
در صورت درخواست موجود است.

PageUp succession planning softwarePageUp succession planning software

قبل از رفتن

خوب، ۱۲ ابزار برتر برنامه ریزی جانشین پروری را دارید که به شما کمک می کند برنامه ریزی جانشین پروری خود را بهبود بخشیده و برای آینده آماده شوید. اگرچه این لیست به هیچ وجه جامع نیست، بنابراین اگر ابزاری را می شناسید که سزاوار جایگاهی در لیست ما است، یک ایمیل برای ما ارسال کنید یا نظر خود را در زیر بنویسید!

Neelie Verlinden یک خالق محتوای دیجیتال در AIHR است. او متخصص همه چیزهای دیجیتالی در منابع انسانی است و صدها مقاله در مورد شیوه های نوآورانه منابع انسانی نوشته است. نیلی علاوه بر نویسندگی، سخنران و مدرس چندین برنامه محبوب گواهینامه منابع انسانی است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *