65+ اینفلوئنسر جهانی در فناوری منابع انسانی که در سال 2021 دنبال می‌شوند

اینفلوئنسرهای جهانی ما در فهرست فناوری منابع انسانی بازگشته است! ایده پشت این مقاله این است که افراد الهام‌بخش دنیای فناوری منابع انسانی را با شما به اشتراک بگذاریم. برخی از آنها به تازگی وارد صنعت شده اند در حالی که برخی دیگر برای مدت طولانی در اطراف بوده اند. ما از بررسی افزودنی های جدید امسال بسیار لذت بردیم و امیدواریم شما نیز از این کار لذت ببرید. بنابراین، نگاهی بیندازید، آنها را دنبال کنید و با این تأثیرگذاران منابع انسانی درگیر شوید.

نام ها بدون ترتیب خاصی ذکر شده اند و این لیست به هیچ وجه جامع نیست. البته، اگر احساس می‌کنید ما دلتنگ افراد شده‌ایم، لطفاً نام آنها و اینکه چرا فکر می‌کنید باید در نظرات درج شوند را بنویسید.

اینجا می رود!


بریژت سنبل

سخنران اصلی در زمینه رهبری، منابع انسانی، هوش مصنوعی و تحول دیجیتال

Brigette Hyacinth

بریژت نویسنده پرفروش و سخنران اصلی بین المللی در زمینه رهبری، مدیریت، منابع انسانی، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی است. او بیش از 15 سال است که به مدیران عامل، کارآفرینان، مربیان، دولت‌ها و رهبران از سراسر جهان در مورد چگونگی ایجاد سازمان‌های نوآورانه، باز کردن پتانسیل خلاق و افزایش بهره‌وری مشاوره می‌دهد.

بریژت تاکنون 5 کتاب نوشته است، از جمله “رهبری نیروی کار آینده: الهام بخشیدن به ذهنیت شور، نوآوری و رشد”. این کتاب توصیه های ملموس و بهترین شیوه ها را در مورد نحوه مشارکت و حفظ استعدادهای برتر ارائه می دهد.

Brigette را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @MbaCaribbeanOrg

هونگ لی

متصدی استخدام Brainfood | یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Workshape.io

Hung LeeHung Lee

هونگ لی مرد پشت خبرنامه هفتگی بسیار محبوب Recruiting Brainfood است (اگر می خواهید مشترک شوید به اینجا بروید). خبرنامه برای صنعت استعدادها موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، بلاک چین، فرهنگ، آینده کاری، برندسازی کارفرما، منبع یابی، استخدام فناوری، D&I، ارزیابی، تجزیه و تحلیل شبکه سازمانی، ابزارهای جالب و سایر موارد مرتبط – و گاهی اوقات غیر مرتبط با صنعت استخدام و منابع انسانی

هانگ همچنین یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل workshape.io است، یک سرویس همسان برای استعدادهای فناوری.

Hung را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @HungLee

فیلیپا پنفولد

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران People Collider | مدرس | مربی استارت آپ

Philippa PenfoldPhilippa Penfold

فیلیپا مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران People Collider است، شرکتی که تجربیات یادگیری را برای متخصصان منابع انسانی در مورد فناوری های جدید و نوظهور از جمله: هوش مصنوعی، اتوماسیون فرآیند روباتیک، بلاک چین، واقعیت افزوده و مجازی و اینترنت اشیاء طراحی و ارائه می کند.

او همچنین یک مدرس در مدرسه بازرگانی کاپلان، سخنران، و یک مربی/مشاور استارت آپ است.

فیلیپا را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @philippapenfold

اریک ون ولپن

موسس AIHR | پیشرو در ارتقای مهارت های منابع انسانی، منابع انسانی دیجیتال و نوآوری منابع انسانی

Erik van VulpenErik van Vulpen

البته، اریک ون ولپن، اریک ون ولپن، AIHR نیز سزاوار جایگاهی در فهرست تأثیرگذاران فناوری منابع انسانی در سال جاری است. اریک نویسنده، سخنران اصلی و رهبر فکری در ارتقای مهارت منابع انسانی، نوآوری منابع انسانی و منابع انسانی دیجیتال است.

او در نقش خود به عنوان بنیانگذار AIHR، به بسیاری از CHROها و مدیران جهانی یادگیری در مورد نیازهای ارتقاء مهارت آنها در منابع انسانی صحبت می کند و به آنها مشاوره می دهد. او همچنین در مورد طیف گسترده ای از موضوعات منابع انسانی می نویسد تا رویکردی مبتنی بر شواهد با اطلاعات عملی برای متخصصان منابع انسانی ارائه دهد.

اریک را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @van_Vulpen

اوبری بلانچ

موسس و مدیرعامل Mathpath | مدیر Equitable Design, Product, and People در Culture Amp

Aubrey BlancheAubrey Blanche

Aubrey Blanche The Mathpath (Math Nerd + Empath)، مدیر Equitable Design & Impact در Culture Amp، و سرمایه‌گذار و مشاور استارت‌آپ است. در تمام کارهایش، او به دنبال پرسش، تجسم مجدد و طراحی مجدد سیستم ها و شیوه هایی است که ما را احاطه کرده اند تا اطمینان حاصل شود که همه مردم می توانند به فرصت های عادلانه دسترسی داشته باشند و دنیایی بهتر بسازند.

اوبری مخترع رویکرد تیم های متوازن برای ایجاد نمایندگی متناسب و فرهنگ تعلق در محل کار، و همچنین ارزیابی تنوع تیم های متوازن در کتاب بازی تیم اطلسی است. او تلاش می کند تا این روش ها را برای همه پزشکان و رهبران کسب و کار منبع باز کند و رهبری فکری و ابزارهایی را برای ایجاد تغییرات مثبت در aubreyblanche.com منتشر می کند.

اوبری را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @adblanche

انریکه روبیو

بنیانگذار هک HR | بنیانگذار Cotopaxi | بلندگو

Enrique RubioEnrique Rubio

انریکه بنیانگذار Hacking HR است، یک جامعه جهانی یادگیری متشکل از رهبران منابع انسانی و کسب و کار، متخصصان منابع انسانی، فروشندگان، مشاوران و هر کس دیگری که علاقه مند به یادگیری، اشتراک گذاری، همکاری و پیشرفت حرفه HR است.

جامعه بر همه چیزهایی که در تقاطع افسانه ای آینده کار، فناوری، سازمان، نوآوری، افراد، تحول و تأثیر در منابع انسانی، نیروی کار و محل کار قرار دارند، تمرکز می کند.

انریکه همچنین یکی از بنیانگذاران Cotopaxi، یک پلت فرم استخدام مبتنی بر هوش مصنوعی برای آمریکای لاتین است.

انریکه را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @erubio_p

استیسی دونوان زاپار

موسس آژانس استعدادهای درخشان | سخنران اصلی

Stacy Donovan ZaparStacy Donovan Zapar

استیسی بنیانگذار آژانس استعدادهای درخشان، یک شرکت مشاوره استخدام، آموزش و جستجو است که به مشتریان کمک می کند تا استراتژی ها و ابتکارات جذب استعداد را بسازند و با موفقیت اجرا کنند. تخصص های او عبارتند از جستجو، منبع یابی به عنوان خدمات، جذب استعدادها، و آموزش استخدام.

استیسی در نشریات معروفی مانند فوربس، واشنگتن پست و HBR به نمایش درآمده است. او چندین مورد از جمله ترندست سال در کسب استعدادها توسط مجله منابع انسانی SHRM، 100 تأثیرگذار برتر منابع انسانی توسط مجله اجرایی منابع انسانی، و شماره 5 در لیست 50 پرطرفدارترین اینفلوئنسرهای استخدام – LinkedIn / ERE انتخاب شده است.

Stacy را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @StacyZapar

بن یوبانکس

تحلیلگر منابع انسانی | نویسنده | پادکستر

Ben EubanksBen Eubanks

بن یکی دیگر از افرادی است که به نظر می رسد در هر کاری که انجام می دهند خوب است. او در حال حاضر یک تحلیلگر صنعت مدیریت سرمایه انسانی است که به شرکت ها و فروشندگان در زمینه استراتژی، محتوا و موارد دیگر کمک می کند.

او همچنین یکی از بنیانگذاران جنبش HRevolution است، رویدادی که صدها نفر از شرکت کنندگان را از سراسر جهان جذب کرده است تا با یکدیگر همکاری کنند و آینده منابع انسانی، کار و تجارت را بررسی کنند.

از دیگر فعالیت های بن می توان به نوشتن در upstartHR.com و سخنرانی در رویدادهایی مانند ATD TechKnowledge و کنفرانس فناوری منابع انسانی اشاره کرد. او همچنین راهنماها می نویسد و دوره هایی را برای کمک به متخصصان منابع انسانی در کاری که انجام می دهند با تمرکز کلیدی بر گواهینامه منابع انسانی بهتر می کند.

بن را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @UpstartHR

ریشیتا جونز

مشاور و مربی تحول منابع انسانی در NRG HR | چشم انداز منابع انسانی

Rishita JonesRishita Jones

ریشیتا 14 سال پیش از روی عمد HR را انتخاب کرد. سفر حرفه‌ای او در جستجوی روش‌های برابری‌خواهانه‌تر برای کار، هدف و احساس تعلق، او را به کشف چابک سوق داد.

در چند سال گذشته، او به‌عنوان عامل تغییر در منابع انسانی کار کرده است و ارزش‌ها، اصول و ابزارهای Agile را برای افراد، تیم‌ها و سازمان‌هایی که می‌خواهند به روش‌های نوآورانه‌تر، قابل اعتمادتر و تیم‌محورتر کار کنند، آورده است. .

ریشیتا را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @JonesRishita

آدام گوردون

هم بنیانگذار و مدیر عامل Candidate.ID

Adam GordonAdam Gordon

آدام سال‌ها تجربه منابع انسانی و استخدام دارد و Candidate.ID را در سال 2016 راه‌اندازی کرد. به زبان ساده، Candidate.ID به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با درگیر کردن کاندیداهای منفعل و با کارایی بالا، آنها را با محتوای جذاب جذب کنند.

این شرکت برنده مسابقات راه اندازی فناوری استخدام در Unleash، آمستردام و Hiring Success، سانفرانسیسکو شده است. من خوشحال شدم که در یک کنفرانس با آدام صحبت کنم، شما می توانید گفتگوی پر جنب و جوش ما در مورد سفر نامزد را در اینجا تماشا کنید.

آدام را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @Adam_W_Gordon

الین شوک

مدیر ارشد رهبری و منابع انسانی در Accenture

Ellyn ShookEllyn Shook

Ellyn Shook مسئول کمک به بیش از 425000 نفر از افراد Accenture در موفقیت حرفه ای و شخصی است. او به همراه تیم جهانی خود متشکل از رهبران و کارشناسان منابع انسانی، شیوه‌های رهبری و استعداد را دوباره تصور می‌کند تا انسانی‌ترین محیط کاری ممکن را در عصر دیجیتال ایجاد کند.

الن یک مدافع قوی برای گنجاندن و تنوع است، و Accenture به طور گسترده به دلیل تلاش هایش در زمینه تنوع شناخته شده است. او در میان بسیاری از چیزهای دیگر در زنان در آمریکا و شبکه زنان Ellevate فعال است و همچنین عضو بخش HR50 World50 است.

الین را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @EllynJShook1

اندرو اسپنس

آینده پژوه نیروی کار | مدیر تحول منابع انسانی

Andrew SpenceAndrew Spence

اندی یک مشاور مدیریت مستقل است که متخصص در ایجاد سازمان های مردم محور است که با رهبران مترقی کار می کنند. پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در علوم شناختی و هوش مصنوعی، مدت ها قبل از سیری و واتسون، او در تقاطع افراد، فناوری و توسعه سازمانی کار می کرد.

تحقیقات اخیر اندرو شامل انتشار مقاله ای با موسسه تحقیقاتی بلاک چین Tapscotts در مورد “Blockchain and the CHRO” است. او همچنین یک دوره آموزش الکترونیکی در مورد «بلاک چین و منابع انسانی» برای آکادمی برای نوآوری منابع انسانی ایجاد کرده است.

اندی را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @AndySpence

کاترینا کولیر

جستجوگر | نویسنده | میزبان پادکست | بلندگو

کاترینا در یک ماموریت الهام بخشیدن به 1 میلیون نفر است که برای رفتار بهتر با مردم استخدام می کنند. او از طریق تسهیل با منابع انسانی، استخدام‌کنندگان و مدیران استخدام، به شرکت‌ها نشان می‌دهد که چگونه تجربه استخدام و نامزد خود را بهبود بخشند. او یک سخنران کلیدی محبوب جهانی، نویسنده برنامه «مستخب اثبات ربات» و برنامه Mastermind، و میزبان پادکست The Hiring Partner Perspective (تدوین نشده) است.

همانطور که او آنها را می نامد، از جمله موسس DisruptHR لندن و کمبریج بودن، سفیر امید برای عدالت بودن، مربی تجاری برای استخدام شگفت انگیز رادیکال بودن، و خیلی چیزهای دیگر است.

کاترینا را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @KatrinaMCollier

ویلیام تینکاپ

رئیس جمهور در RecruitingDaily.com

William TincupWilliam Tincup

ویلیام رئیس RecruitingDaily است، یک وب سایت پیشرو برای استخدام، منابع انسانی و متخصصان استعدادیابی در سطح جهان. نقطه شیرین ویلیام در تقاطع منابع انسانی و فناوری قرار دارد و او بیش از 250 مقاله HR نوشته است، در بیش از 375 کنفرانس منابع انسانی و استخدام صحبت کرده است، و بیش از 1350 پادکست و وبینار انجام داده است.

او به عنوان مشاور فناوری منابع انسانی، از استارتاپ ها در حوزه های مختلف کسب و کار نیز پشتیبانی می کند.

ویلیام را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @williamtincup

جی پولکی

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت HR Geckos | شورای منابع انسانی فوربس | کارآفرین فناوری منابع انسانی

Jay PolakiJay Polaki

جی پولاکی موسس و مدیرعامل HR Geckos، یک شرکت فناوری و مدیریت منابع انسانی است. او در طول زندگی حرفه ای خود بر نحوه تعریف و اجرای برخی از حیاتی ترین عملکردهای منابع انسانی تأثیر گذاشته است.

جی در HR Geckos به ایجاد، تقویت و تشویق ایده‌ها، شیوه‌ها و ابزارهای نسل بعدی در زمینه فناوری منابع انسانی، توسعه رهبری، استعدادها و استراتژی‌های جبران خسارت ادامه می‌دهد.

در میان بسیاری از چیزهای دیگر، جی همچنین موسس و مدیرعامل Career Acers و یکی از اعضای رسمی شورای منابع انسانی فوربس است.

جی را دنبال کنید:
جی پولکی
توییتر: @jaypolaki

آنا اوت

مشاور افراد/استعداد +70 استارتاپ در مجموعه HV Capital

Anna OttAnna Ott

Anna Ott معاون افراد و مسئول ابتکارات ESG در HV Capital، یکی از صندوق های سرمایه گذاری VC در اروپا است. او بیش از دو دهه تجربه در زمینه منابع انسانی دارد که بر استارت آپ ها و کسب و کار دیجیتال تاکید دارد. او از نزدیک با مجموعه‌های سازندگان مخاطره‌آمیز، انکوباتورها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر کار کرده است.

بنابراین، در نقش فعلی خود، او توصیه هایی را در مورد چگونگی تفکر در مورد طراحی سازمانی، زمان استخدام کدام استعدادها، نحوه آماده شدن برای رشد و چگونگی ایجاد یک سازمان سالم به اشتراک می گذارد.

آنا را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @frauott

سومیاسانتو سن

رهبر دیجیتال منابع انسانی، تحول و تحلیل افراد | نویسنده و سخنران

Soumyasanto SenSoumyasanto Sen

Soumya یک رهبر دیجیتال HR، Transformation & People Analytics با بیش از 18 سال تجربه در مشاوره و مدیریت در فناوری و تحول (افراد و سازمان‌ها) در شرکت‌های مختلف بزرگ در سراسر جهان در آمریکا، EMEA و آسیا و اقیانوسیه است.

او همچنین بنیانگذار People Conscience است که به استارت آپ ها، کارآفرینان، رهبران و سازمان ها مشاوره، تحقیق، راهنمایی و مربیگری ارائه می دهد تا آینده ای بهتر و پایدار ایجاد کنند. سومیا نویسنده کتاب “استراتژی منابع انسانی دیجیتال” است.

Soumyasanto را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @soumyasanto

فریدا پولی

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Pymetrics

Frida PolliFrida Polli

ما فهرست تأثیرگذاران فناوری HR جهانی خود را با مدیر عامل و یکی دیگر از بنیانگذاران زن، فریدا پولی ادامه می دهیم. فریدا مشتاق انقلابی در دسترسی به فرصت‌های اقتصادی از طریق فناوری بی‌طرفانه است. او همچنین یک فن دوست مشتاق است که معتقد است هوش مصنوعی ممیزی شده می تواند به حفظ تمام خرد انسان ها کمک کند و در عین حال تعصب غیرقابل ریشه کن کردن را از بین ببرد.

فریدا ریاست Pymetrics را بر عهده دارد، یک شرکت فناوری استخدام که به طور خلاصه از بازی های علوم اعصاب اثبات شده و عناصر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی برای دموکراتیزه کردن جستجوی شغلی و استخدام استفاده می کند.

فریدا را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @fridapolli

الکساندر پاچولسکی

یکی از بنیانگذاران Talentsoft | نویسنده و سخنران

Alexandre PachulskiAlexandre Pachulski

الکساندر یکی از بنیانگذاران Talentsoft، یک رهبر اروپایی در زمینه مدیریت استعداد و نرم افزار یادگیری مبتنی بر ابر است.

او مشتاق کمک به مردم برای تحقق رویاها و جاه طلبی های خود در زندگی کاری است و نویسنده کتاب های منحصر به فرد (ها) و نسل IA زمینه های تخصص او شامل کارآفرینی، رهبری، مدیریت، نوآوری، هوش مصنوعی، منابع انسانی و HRIS است.

الکساندر را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @apachulski

گیتنجعلی گامل

تجزیه و تحلیل نیروی کار جهانی در جانسون و جانسون

Geetanjali GamelGeetanjali Gamel

Geetanjali یک رهبر تجزیه و تحلیل است، با تجربه در تصمیم گیری های تجاری بهتر از طریق بینش کمی و کیفی برای سازمان های تجاری و منابع انسانی در شرکت های جهانی Fortune 500.

قبل از پیوستن به جانسون و جانسون، او رئیس جهانی تجزیه و تحلیل نیروی کار و برنامه ریزی در مرک و رهبر تجزیه و تحلیل افراد در مسترکارت بود.

Geetanjali طراحی و اجرای نقشه های راه تجزیه و تحلیل دیجیتال را از ابتدا تا انتها رهبری می کند. تخصص های او شامل استراتژی دیجیتال HR، نقشه راه گوش دادن به کارکنان، تجزیه و تحلیل نیروی کار، تفکر طراحی، برنامه ریزی استراتژیک نیروی کار، تجسم داده ها و موارد دیگر است.

گیتجلی را در ادامه دنبال کنید:
لینکدین

کوین مور

مدیر تجزیه و تحلیل نیروی کار در AON

Kevin MooreKevin Moore

کوین یک رهبر باتجربه تجزیه و تحلیل نیروی کار و سخنران است که به سازمان ها کمک می کند تا از داده ها برای بهبود فرآیندهای منابع انسانی خود استفاده کنند. تخصص های او شامل تجزیه و تحلیل منابع انسانی و D&I، مدیریت تغییر، برنامه ریزی نیروی کار و تجزیه و تحلیل پیش بینی است. کوین از دانش خود برای حمایت از شرکت ها در مسیر بهبود سازمانی، افزایش بهره وری فروش و سودآوری بیشتر استفاده می کند.

کوین را دنبال کنید:
لینکدین

آمبروزیا ورتسی

افراد و عملیات اجرایی | یکی از بنیانگذاران @HROpenSource

آمبروزیا ورتسیآمبروزیا ورتسی

Ambrosia یکی از بنیانگذاران HR Open Source است، بزرگترین جامعه منبع باز منابع انسانی در جهان با بیش از 10000 پزشک در بیش از 70 کشور. HROS جامعه‌ای از پزشکان است که معتقدند همکاری کلید آماده‌سازی سازمان‌هایشان برای آینده کاری است.

آمبروزیا همچنین مشاور PeopleTech Partners است و در آنجا به شرکت‌های حوزه فناوری منابع انسانی/مردم در مورد نیازهای محصول و کسب‌وکار مشاوره می‌دهد.

Ambrosia را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @AmbrosiaVert

خاویر کالزولاری

یکی از بنیانگذاران HumanosReales | تحلیلگر داده های منابع انسانی

Javier CalzolariJavier Calzolari

خاویر یکی از بنیانگذاران HumanosReales.com است، یک آکادمی آموزش منابع انسانی که اولین کسی بود که یک Bootcamp منابع انسانی را به زبان اسپانیایی ایجاد کرد. او همچنین مدیر Cuvyz.com است، شرکتی که به حرفه‌ای‌ها از همه حوزه‌ها توصیه می‌کند تا برند شخصی خود را از طریق CV و نمایه‌های LinkedIn ارتقا دهند.

و (خیلی) بیشتر وجود دارد. خاویر همچنین LinkedInSinHumo.com را همراه با سایر سازندگان محتوای LATAM رهبری می کند. در این وب‌سایت، آنها اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارند تا به متخصصان بیشتر کمک کند فریبکاری در شبکه اجتماعی حرفه‌ای را تشخیص دهند و از آن اجتناب کنند.

در سال 2020، خاویر به عنوان یکی از صداهای برتر لینکدین انتخاب شد.

خاویر را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @javiercalzolari

سوزانا فریزر

مالک منبع اطلاعات FYI | بنیانگذار منابعی که کد

Susanna FrazierSusanna Frazier

سوزانا یک استخدام‌کننده نیروی IT است که با 10 سال تجربه، علاقه‌مند به منابع استراتژیک شرکتی است. او همچنین یک مشاور استخدام بین المللی، مربی، مشاور و سخنران، و بنیانگذار Sourcers Who Code است.

سوزانا مالک Sourcing FYI است، یک آژانس مشاوره که در تامین منابع کمک می کند. قبل از شروع کسب و کار خود، او به عنوان رئیس منابع استراتژیک در یونیورسال و محقق ارشد استعدادیابی در آزمایشگاه والمارت کار می کرد.

سوزانا دارای انبوهی از افتخارات است، مانند استخدام فهرست بزرگ افراد برای دنبال کردن در Brainfood و اینفلوئنسرهای فناوری منابع انسانی برای تماشا.

سوزانا را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @ohsusannamarie

جان تگزه

رهبر استعدادیابی | نویسنده پرفروش | بلاگر| بلندگو

Jan TegzeJan Tegze

جان یک رهبر کسب استعداد با دانش گسترده در زمینه استخدام، منبع یابی، برندسازی استخدام و تکنیک های نوآورانه منبع یابی است. او همچنین نویسنده کتاب پرفروش “Full Stack Recruiter” است.

Jan تجربه زیادی در ساده‌سازی فرآیندهای استخدام با تأکید بر توسعه استراتژی‌های منبع یابی نوآورانه، بهینه‌سازی استفاده از فناوری و رسانه‌های اجتماعی، و ایجاد روابط مشترک با مدیر استخدام دارد. او همچنین یک وبلاگ عالی با مقالاتی در مورد، به عنوان مثال، رزومه‌های مناسب ATS، مالکیت داده‌ها و اهمیت شفافیت در برندسازی کارفرما دارد (اگر می‌خواهید آن را بررسی کنید به اینجا بروید).

جان را دنبال کنید:
لینکدین

جن فیلیپس کرکوود

استراتژیست اجرایی | معاون آینده کار در ADP

Jen Phillips KirkwoodJen Phillips Kirkwood

به عنوان یک مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در مدیریت سرمایه انسانی دیجیتال، جن فیلیپس کرکوود با انتخاب دست تیمی درخشان از هوش مصنوعی، DE&I، داده ها و تجربه کارگران، مدیران تحول کسب و کار جهانی و فن‌شناسان DevSecOps، یک مشاور مشهور فناوری پیشرفته HCM ایجاد کرده است. .

او به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور، آینده کار، برای ADP، امروز این تیم را رهبری می‌کند که به سازمان‌های سازمانی در سراسر جهان مشاوره و خدمات می‌دهد. این روش به عنوان یک مدل جدید از تعالی مشاوره برای صنعت فناوری HCM پیشرو است.

جن همچنین زمانی را به دخترانی که به عنوان مربی و داور کدنویسی می کنند، زنان در رهبری و همچنین هک منابع انسانی اختصاص می دهد.

جن را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @JenPhillipsK

کایل لاگوناس

ایده پرداز، Loudmouth و مدیر استراتژی در Beamery

Kyle LagunasKyle Lagunas

همانطور که خودش می گوید، کایل روی شیوه های کلیدی در راهبردها و فن آوری های استخدام، استخدام و حفظ نگه می دارد. به این ترتیب، او مردم را با مکالمات مهم و روندهای نوظهور در دنیای استعدادها که به سرعت در حال تغییر هستند در تماس نگه می دارد.

در چند سال گذشته، او به شرکت‌ها پیشنهاد داده است که نقش فناوری را به عنوان بخشی از استراتژی یکپارچه استعدادها ببینند. او در حال حاضر در Beamery، یک پلت فرم استخدام CRM و اتوماسیون بازاریابی، به عنوان مدیر استراتژی آنها کار می کند.

کایل را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @KyleLagunas

تامی کیم

یکی از بنیانگذاران و دانشمند ارشد در Humanyze

Taemie KimTaemie Kim

Teamie Kim یکی از بنیانگذاران و دانشمند ارشد Humanyze است که یک رهبر جهانی در درک پویایی تیم و الگوهای کاری است. این شرکت یک پلتفرم People Analytics را توسعه داده است که داده های ارتباطی شرکت جمع آوری شده توسط فناوری سنجش پوشیدنی را تجزیه و تحلیل می کند.

Taemie یک متخصص جهانی در فناوری های مشارکتی است و بیش از 40 مقاله تحقیقاتی از جمله قطعاتی در مورد استفاده از فناوری حسگر برای ثبت فرم های همکاری منتشر کرده است. او در حال حاضر بخش تجزیه و تحلیل Humanyze را رهبری می کند و مسئول علم پشت پلت فرم است.

Taemie را دنبال کنید:
لینکدین

لازلو بوک

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Humu

Laszlo BockLaszlo Bock

لازلو بوک احتمالاً بیشتر به خاطر کتابش «قوانین کار» شناخته شده است. و نقش سابق او به‌عنوان معاون عملیات مردمی در گوگل، به‌ویژه از آنجایی که این شرکت در زمان حضور لازلو در آنجا جوایز «بهترین مکان برای کار» را کسب کرد.

لازلو در Humu کار می کند تا به شرکت ها کمک کند تا از علوم رفتاری و یادگیری ماشینی برای ایجاد تیم های قوی تر، شادتر و توانمندتر استفاده کنند.

لازلو را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @LaszloBock

ناتال دانک

بنیانگذار PXO | چابک HR | نویسنده و سخنران

Natal DankNatal Dank

در سال 2016، ناتال با هدف ایجاد جامعه ای از اخلالگران همفکر، میزبان اولین جلسه HR چابک در لندن بود. Meetup از آن زمان به یک رویداد عادی تبدیل شده است که در سراسر جهان به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود. یک سال بعد، او انجمن منابع انسانی چابک را تأسیس کرد و ناتال اخیراً کتاب «HR Agile – Deliver Value in a Changing World of Work» را منتشر کرده است.

در سال 2020، او PXO Culture را با تمرکز بر تعریف منابع انسانی مدرن برای قرن بیست و یکم و کمک به سازمان‌ها برای ایجاد تجربه و عملیات عالی برای افراد تأسیس کرد.

Natal به طور گسترده ای به عنوان یک پیشگام در Agile HR و People Experience شناخته شده است.

ناتال را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @NatalDank

چاد سواش و جوئل چیزمن

پادکست چاد و پنیر

The Chad & Cheese PodcastThe Chad & Cheese Podcast

Chad Sowash و Joel Cheesman مردانی هستند که در پشت خطرناک ترین پادکست HR قرار دارند. آن‌طور که خودشان می‌گویند، آنها اینجا هستند تا صنعت استخدام را دقیقاً در جایی که آسیب می‌زند، با خبرهای فوری، نظرات وقیحانه، و انبوهی از انحراف‌ها، مشت بزنند.

چاد و پنیر با بیش از 40 سال تجربه ترکیبی در صنعت استخدام، چشم انداز و طعم منحصر به فردی را به پادکست هفتگی خود می آورند. چاد قبلاً برای Online Career Center، Monster.com، DirectEmployers، RecruitMilitary و Randstad کار می کرد. می توانید او را در Catch22Consulting.com پیدا کنید.

جوئل برای e.span، JobOptions، CareerBoard، Jobing، Recruiting.com و EmployeescreenIQ کار کرده است. او همچنین کسب‌وکارهای مختلفی را راه‌اندازی کرده است، از جمله Ratedly و آخرین سرمایه‌گذاری‌اش، Poach.

چندی پیش باید با چاد و جوئل در Unleash صحبت کنم، می‌توانید گفتگوی سرگرم‌کننده ما را اینجا تماشا کنید.

چاد و جوئل را دنبال کنید:
لینکدین چاد
لینکدین جوئل
توییتر: @Chad_Sowash
توییتر: @joelcheesman

الکسیس فینک

VP People Analytics و استراتژی نیروی کار در فیس بوک

Alexis FinkAlexis Fink

الکسیس یک چهره پیشرو در People Analytics است. او تیم‌های People Analytics را در چندین شرکت بزرگ فناوری رهبری کرده است و همچنین کارهای گسترده‌ای در زمینه تحول سازمانی، فرهنگ سازمانی، ارزیابی رهبری و استفاده از روش‌های تحلیلی پیشرفته برای مشکلات سرمایه انسانی انجام داده است.

در میان بسیاری از چیزهای دیگر، الکسیس رئیس گروه بررسی فناوری اطلاعات بود، یک کنسرسیوم صنعتی که به نظرسنجی‌های کارمندان اختصاص دارد. او در حال حاضر در فیس بوک به عنوان معاون تحلیلی افراد و استراتژی نیروی کار آنها کار می کند.

الکسیس را دنبال کنید:
لینکدین

خوان لوئیس بتانکور

مدیر عامل اطلاعات انسانی

خوان لوئیس بتانکورخوان لوئیس بتانکور

Juan Luis مدیر عامل Humantelligence، یک شرکت نرم‌افزاری شرکتی b2b CaaS (فرهنگ به‌عنوان سرویس) است که شرکت‌ها را از طریق اندازه‌گیری، مدیریت و استخدام برای فرهنگ متحول می‌کند. به زبان ساده، پلتفرم این شرکت به کارمندان امکان دسترسی به بینش های قدرتمند EQ را می دهد تا بتوانند کار خود را بهتر انجام دهند، تعامل بیشتری داشته باشند و بهتر همکاری کنند.

خوان به عنوان یک رهبر فکری، سخنران و مدیر تجاری در مدیریت سرمایه انسانی، نرم افزار منابع انسانی، استخدام و فضای فرهنگ شناخته می شود.

خوان لوئیس را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @JuanLuisBetanc8

نتا میداو

بنیانگذار و مدیر عامل در Vault Platform

Neta MeidavNeta Meidav

نتا یکی از بنیانگذاران Vault است، یک پلتفرم گزارش دهی که به افراد امکان می دهد حوادث نادرست محل کار را ضبط، گزارش و حل و فصل کنند. این پلتفرم از فناوری بلاک چین پشتیبانی می‌کند و به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از خود در برابر عواقب آزار، قلدری، تقلب و فساد محافظت کنند.

نتا را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @NetaMeidav

آدریان تان

استراتژیست، آینده کار در موسسه متخصصان منابع انسانی (IHRP)

Adrian TanAdrian Tan

آدریان یک کارآفرین سریالی منابع انسانی، در حال حاضر سازمان‌های سنگاپور را قادر می‌سازد تا برای آینده کار آماده باشند.

خالق نقشه بازار فناوری منابع انسانی سنگاپور، او همچنین در وبلاگ خود – adriantan.com.sg به طور گسترده درباره فناوری کار می نویسد و یک پادکست تولید می کند، نمایش آدریان تان که در آن با مهمانان در مورد توانایی آنها در آینده کار مصاحبه می کند.

آدریان را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @adriantan18

کریستن پرسنر

رئیس مردم و فرهنگ در Roche Diagnostics

Kristen PressnerKristen Pressner

کریستن یک رهبر کسب و کار جهانی و مدیر منابع انسانی است که علاقه زیادی به آزادسازی پتانسیل افراد و ایجاد تغییرات سازمانی با ROI بالا دارد. علاوه بر این – و شاید جالبتر از آن – کریستن یک سخنران عالی است. اگر سخنرانی محبوب و بسیار صادقانه او در TEDx در مورد سوگیری ناخودآگاه را ندیده اید، پیشنهاد می کنیم بلافاصله آن را تماشا کنید.

کریستن را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @KPressner

مارک کلمن

بنیانگذار و مدیر عامل UNLEASH

Marc ColemanMarc Coleman

مارک بنیانگذار و مدیر عامل UNLEASH است. او مشتاق ایجاد جوامع جهانی است که دنیای کار جدید را تصور، ایجاد و قدرت می بخشد. از سال 2008، او تعدادی برند موفق HR را ایجاد کرده و به ایجاد و شکل‌دهی جوامع قابل اعتماد HR در سراسر جهان کمک کرده است.

UNLEASH اولین پلت فرم رسانه دیجیتال برای مشتری در جهان است که برای الهام بخشیدن، اتصال و فعال کردن رهبران کسب و کار، رهبران منابع انسانی و سازمان ها در سراسر جهان ساخته شده است تا در دنیای در حال تغییر کار حرکت کنند.

مارک را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @unleashmarc

کارن آزولای

یکی از بنیانگذاران HRtechnation.com | کارشناس منابع جهانی

Karen AzulaiKaren Azulai

کارن یکی از صداهای پیشرو در جامعه منابع بین المللی و فناوری منابع انسانی است. او در کنفرانس‌هایی در سراسر اروپا و آسیا سخنرانی می‌کند، علاقه‌مند به آینده استخدام و کار است و می‌خواهد آگاهی را در مورد تغییرات آتی در صنعت افزایش دهد.

در میان بسیاری از چیزهای دیگر، کارن گروه فیس بوک “VR in HR” را تاسیس کرد و او در رهبری جامعه بنیانگذار فناوری منابع انسانی اسرائیل مشارکت دارد.

کارن را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @karenazulai

تایرون اسمیت

رهبر استراتژی جهانی و تحلیل نیروی کار

Tyrone D. SmithTyrone D. Smith

تایرون اسمیت یک رهبر استراتژیک – از جمله – در مدیریت سرمایه انسانی، تجزیه و تحلیل افراد، برنامه ریزی نیروی کار و عملیات مردمی است. او تیم هایی با عملکرد بالا می سازد و با رهبران و کارمندان کسب و کار برای شناسایی، تجزیه و تحلیل و حل مشکلات پیچیده تجاری در راستای اهداف کوتاه و بلند مدت کسب و کار همکاری می کند.

تایرون یکی از اعضای هیئت مشاور در موسسه سرمایه انسانی است.

تایرون را دنبال کنید:
لینکدین

دکتر الیزابت بریمن

مدیرعامل و موسس chnnl | مدافع رفاه سازمانی

Elizabeth BerrymanElizabeth Berryman

الیزابت بنیانگذار و مدیر عامل chnnl است، یک استارت آپ با ماموریت تعامل با کارمندان و نظارت بر سلامت روان شخصی و ارائه بازخورد مستقیم که مدیریت را قادر می سازد تا در زمان واقعی اقدام کند.

لیز بر راه حل هایی متمرکز است که به محیط های کاری کمک می کند تا با مسائلی مانند فرسودگی شغلی، افسردگی، اضطراب و خودکشی مبارزه کنند و یک محقق فعال در این فضا است. او علاقه زیادی به حمایت از سلامت روان مردم از طریق ابزارهای دیجیتال دارد.

الیزابت را دنبال کنید:
لینکدین

آلن رومیلهاک

مدیرعامل ManPowerGroup فرانسه

Alain RoumilhacAlain Roumilhac

آلن رومیلهاک، مدیر عامل ManPowerGroup فرانسه، یک رهبر جهانی در راه حل های نوآورانه نیروی کار است. این شرکت راه‌حل‌هایی با تاثیر بالا ایجاد و ارائه می‌کند که مشتریان خود را قادر می‌سازد به اهداف تجاری خود دست یابند و رقابت‌پذیری خود را افزایش دهند.

آلن به طور مرتب نظرات خود را در مورد آخرین تحولات در دنیای کار به سرعت در حال تغییر – و دیجیتالی شدن – و تأثیری که این امر بر جامعه دارد به اشتراک می گذارد.

آلن را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @AlainRoumilhac

وندی ون ایرشات

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت VIE Capital

Wendy van IerschotWendy van Ierschot

وندی بنیانگذار VIE People است، یک شرکت مشاوره برای مقیاس‌پذیری شرکت‌هایی که می‌خواهند در افراد، فرهنگ و تیم‌ها برتر باشند. VIE به سازمان ها می آموزد که چگونه مسیر منابع انسانی را برای افزایش مقیاس با استفاده از فناوری منابع انسانی و توسعه رهبری ترکیب کنند.

وندی همچنین بنیانگذار Vie Tech Capital است که در آن سرمایه اولیه استراتژیک را برای شرکت ها (با تمرکز بر فناوری منابع انسانی) فراهم می کند.

وندی را دنبال کنید:
لینکدین

بیل بورمن

مشاور راهبردی | کمدین ایستاده

بیل بورمنبیل بورمن

بیل با اشتیاق هدایت می شود تا استخدام را برای همه بهتر کند. او با استارت‌آپ‌های فناوری در زمینه محصول، تناسب بازار و آمادگی برای سرمایه‌گذار کار می‌کند و به 9 شرکت از طریق رشد برای خروج توصیه کرده است. او در اکثر رویدادهای برجسته استخدام یا منابع انسانی در سراسر جهان صحبت کرده است و به طور منظم به عنوان مدیر یا میزبان خدمت می کند.

در سال 2010، بیل #tru را راه‌اندازی کرد، مجموعه‌ای از رویدادهای غیر کنفرانسی که برای سودجویی و منبع باز نیست. هر ساله حدود 100 رویداد #tru در سرتاسر جهان برگزار می‌شود (با مجوز کووید) که اساس تمام تحقیقات و شبکه‌های او را فراهم می‌کند.

بیل را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @BillBoorman

لیتال شمر هیم

مشاور تحلیلی افراد | استراتژیست داده های منابع انسانی

لیتال شمر هیملیتال شمر هیم

لیتال به مدیران کمک می کند تا با تصمیم گیری آگاهانه در مورد افراد، عملکرد تجاری را بهبود بخشند. او راهنمایی رهبران منابع انسانی را در سفر به یک سازمان مبتنی بر داده ارائه می دهد و پروژه های تجزیه و تحلیل افراد و تحقیقات سازمانی را انجام می دهد.

نوآوری منابع Littal در اکوسیستم فناوری منابع انسانی. او همچنین درباره افراد، داده ها، اخلاق و آینده کار می نویسد و سخنرانی می کند.

لیتال و چالش شخصی او در سال 2018 درود بر 365 زن در حوزه منابع انسانی (فناوری) بود که الهام بخش ما شد تا حداقل به اندازه مردان در فهرست تأثیرگذاران فناوری منابع انسانی برتر جهانی AIHR قرار دهیم.

Littal را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @Littalics

مصطفی عزام

رهبر دیجیتال HR & People Analytics

Mostafa AzzamMostafa Azzam

مصطفی به طور گسترده به عنوان یک رهبر فکری و مرجع معتبر جهانی در تجزیه و تحلیل منابع انسانی، منابع انسانی دیجیتال، مدیریت استعدادها و منابع انسانی استراتژیک شناخته شده است. او به متخصصان و سازمان‌های منابع انسانی کمک می‌کند تا از طریق استفاده از منابع انسانی و تجزیه و تحلیل داده‌محور برای هدایت و حفظ عملکرد و نتایج بهبود یافته کسب‌وکار، پتانسیل کامل خود را درک کنند.

مصطفی، در میان بسیاری از چیزهای دیگر، یک تسهیل کننده و مشاور بین المللی SHRM، یک عضو هیئت علمی HCI و یک مربی ارشد و یک مشاور وابسته برای اطلاعات در منطقه GCC است.

مصطفی را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @MostafaKAzzam

کاتلین هوگان

مدیر ارشد و EVP در مایکروسافت

کاتلین هوگانکاتلین هوگان

کاتلین به عنوان مدیر ارشد مایکروسافت، بر توانمندسازی بیش از 150000 کارمند جهانی مایکروسافت برای دستیابی به ماموریت شرکت خود تمرکز می کند و همراه با آنها، فرهنگی را ایجاد می کند که پرشورترین استعدادهای جهان را جذب و الهام می بخشد.

کاتلین همچنین عضو هیئت مدیره مرکز ملی زنان و فناوری اطلاعات (NCWIT) است.

کاتلین را دنبال کنید:
لینکدین

فولکر جاکوبز

مدیرعامل و موسس TI People

Volker JacobsVolker Jacobs

Volker یک رهبر شناخته شده جهانی در آینده کاری انسان محور است. او بینش‌های مبتنی بر داده‌ها را در مورد عملکرد کسب‌وکار ارائه می‌کند که ناشی از تجربه انسانی برتر از کار (تجربه کارکنان) است.

شرکت Volker، TI People، راه‌حل‌هایی را با تخصص عمیق منابع انسانی همراه با رویکرد طراحی انسان محور و داده‌های عملی ایجاد می‌کند تا تأثیری معنادار برای افراد و مشاغل ایجاد کند.

Volker را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @VolkerJacobs

الکسیا (لکسی) مارتین

ارزش اصلی، پژوهشی و مشتری در Visier Inc.

Alexia MartinAlexia Martin

لکسی یک محقق قدیمی است که در حال حاضر روی #PeopleAnalytics متمرکز شده است. او مشتاق اثبات ارزش پیشنهادی و اطمینان از موفقیت سازمان های پذیرنده است.

تخصص های او عبارتند از تجزیه و تحلیل افراد، تجزیه و تحلیل نیروی کار، تجزیه و تحلیل ارزش، و فناوری منابع انسانی. او تحقیقات گسترده‌ای در مورد پذیرش فناوری منابع انسانی انجام داد و نویسنده بررسی سیستم‌های منابع انسانی Sierra-Cedar بود.

چند ماه پیش خوشحال شدم که با Lexy در مورد کسب ارزش بیشتر از People Analytics صحبت کنم. می توانید گفتگوی ما را از اینجا تماشا کنید.

Lexy را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @lexymartin

تام هاک

مدیر موسسه HR Trend | سخنران اصلی

تام هاکتام هاک

تام مدیر موسسه HR Trend است که در سال 2014 تأسیس کرد. او دارای تجربه زیادی در مدیریت منابع انسانی در شرکت های چند ملیتی است. تام علاقه شدیدی به منابع انسانی نوآورانه دارد و اینکه چگونه سازمان ها می توانند از تغییرات روند سود ببرند.

زمینه های تخصص او شامل استراتژی منابع انسانی، استخدام، مدیریت استعداد، گرایش های منابع انسانی و تجزیه و تحلیل افراد است.

تام را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @tomwhaak

جوئل امرسون

بنیانگذار و مدیر عامل در Paradigm

Joelle EmersonJoelle Emerson

جوئل قبل از تأسیس پارادایم و مدت‌ها قبل از جنبش #metoo، وکیل حقوق زنان بود. او نماینده زنان در دعاوی حقوقی مربوط به تبعیض جنسیتی و آزار جنسی بود و از سیاست‌هایی – در همه سطوح – برای تضمین حقوق برابر و سایر حمایت‌های محل کار برای زنان دفاع کرد.

این تجربه حقوقی او است که جوئل را برای تأسیس پارادایم، یک شرکت استراتژی که با استارت‌آپ‌های فناوری پیشرو و شرکت‌های Fortune 500 برای ایجاد سازمان‌های قوی‌تر و فراگیرتر همکاری می‌کند، الهام بخشید.

جوئل را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @joelle_emerson

بری فلک

مدیر استعدادهای انسانی | مشاور فنی منابع انسانی | سخنران اصلی

Barry FlackBarry Flack

باری یک مدیر اجرایی، رهبر و استراتژیست با تجربه جهانی است. او مشکلات پیچیده تجاری مرتبط با افراد را حل می‌کند و به ایجاد استراتژی‌های افراد موفق برای یک استارت‌آپ با رشد بیش از حد کمک کرده است، یک برند خرده‌فروشی را در ایالات متحده راه‌اندازی کرده است، و برای نام بردن از چند مورد، کارهایی را به هند انتقال داده است.

بری عاشق فرصتی است که فناوری منابع انسانی به ما می دهد تا در کاری که انجام می دهیم بهتر باشیم، اما او همچنین می داند که سرمایه گذاری ها باید با سازمان های پیچیده هماهنگ شوند تا پایدار باشند. به این ترتیب، او به فروشندگان منابع انسانی کمک می کند تا این را ترجمه کنند تا بتوانند موفق شوند.

بری را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @barryjflack

مگان ام بیرو

بنیانگذار TalentCulture | مبشر فناوری منابع انسانی

مگان ام بیرومگان ام بیرو

Meghan M. Biro یک استراتژیست، تحلیلگر، کاتالیزور دیجیتال، نویسنده و سخنران برند مدیریت استعداد و فناوری منابع انسانی است. او بنیانگذار و مدیر عامل TalentCulture و بنیانگذار جامعه #WorkTrends است.

مگان همچنین به طور منظم در مجلات برجسته، فوربس، هافینگتون پست، و کارآفرین مشارکت می کند. او به طور منظم در هیئت های مشاوره برای برندهای پیشرو در حوزه منابع انسانی و فناوری خدمت می کند.

مگان را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @MeghanMBiro

آلن واکر

یکی از بنیانگذاران Udder & ChatTalent | مشاوره #HRTech

Alan WalkerAlan Walker

آلن یکی از بنیان‌گذاران Udder است، شرکتی که به فروشندگان فناوری استعدادیابی کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند و به شرکت‌هایی که به دنبال خرید فناوری استعداد برای تصمیم‌گیری بهتر خرید هستند، کمک می‌کند. او بیش از 15 سال تجربه در زمینه استعدادها، استخدام و منابع انسانی – عمدتاً در نقش های رهبری دارد.

آلن در طول 2 سال گذشته نزدیک به 300 نمایشگاه و دموهای مختلف فناوری منابع انسانی را مشاهده کرده است که به او آگاهی بی نظیری از قابلیت های فناوری منابع انسانی داده است. او همچنین میزبان پادکست The ChatTalent People است.

آلن را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @AlWalker78

کایران اسنایدر

مدیرعامل Textio

کایران اسنایدرکایران اسنایدر

کایران یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Textio است، مخترع نوشتار افزوده و یک پلتفرم مبتنی بر داده که از شرکت‌ها در فرآیند استخدام با پیش‌بینی – و در نتیجه بهبود – عملکرد فهرست‌های شغلی آنها پشتیبانی می‌کند.

او یک رهبر قدیمی محصولات نرم افزاری، یک داده نویس ماهر، و یک دانشگاهی در حال بهبودی با مدرک دکترای زبان شناسی و علوم شناختی از دانشگاه پنسیلوانیا است.

کایران را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @KieranSnyder

دانیل چیت

مدیر عامل شرکت گلخانه

Daniel ChaitDaniel Chait

دانیل چیت، مدیرعامل Greenhouse، یکی از سریع‌ترین در حال رشد مجموعه‌های استعدادیابی سازمانی است. او ماموریت دارد تا سوگیری برنامه ها را از بین ببرد و در عین حال به شرکت ها در مدیریت نامزدها در طول فرآیند درخواست کمک کند.

دانیل بیش از 20 سال است که یک کارآفرین فناوری در نیویورک بوده است. قبل از Greenhouse، او Lab49 را تأسیس کرد، یک شرکت جهانی که راه حل های مشاوره فناوری را برای بانک های سرمایه گذاری پیشرو در جهان ارائه می دهد. او اغلب از طریق توییتر به کاربران پاسخ می دهد.

دانیل را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @dhchait

استیسی هریس

مدیر ارشد تحقیقات و شریک مدیریت در Sapient Insights Group

Stacey HarrisStacey Harris

استیسی از سال 2007 یکی از اعضای برجسته جامعه فناوری و شیوه های منابع انسانی بوده است. او تحقیقات پیشگامانه ای را در مورد سازمان های منابع انسانی با تأثیر بالا، فناوری های منابع انسانی سازمانی و شیوه های کلیدی در طیف مدیریت استعداد انجام داده است.

استیسی مجری برنامه هفتگی رادیو فناوری منابع انسانی است و مکرراً در ایالات متحده سخنرانی می کند و/یا رویدادهای منابع انسانی را تسهیل می کند. او در حال حاضر در Sapient Insights Group، یک شرکت تحقیقاتی و مشاوره ای که بر کمک به مشتریان در استفاده از داده ها و بینش ها برای دستیابی به نتایج سازمانی متمرکز است، کار می کند.

استیسی را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @StaceyHarrisHR

جیسون اوربوک

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Leapgen | نویسنده

جیسون اوربوکجیسون اوربوک

جیسون بیش از 25 سال تجربه در صنایع منابع انسانی و فناوری دارد و با شرکت های پیشرو در صنعت در تبدیل سازمان های منابع انسانی خود به شرکای استراتژیک همکاری کرده است.

با Leapgen، جیسون آینده کار را در سازمان‌ها در سراسر جهان هدایت می‌کند و رهبران منابع انسانی را تشویق می‌کند تا تجربه نیروی کار بهتری را بر اساس اصول تفکر طراحی مبتنی بر همدلی ایجاد کنند.

جیسون همچنین دو کتاب نوشت: منابع انسانی از اکنون تا بعد و راهنمای نهایی برای تجربه نیروی کار دیجیتال.

جیسون را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @jasonaverbook

تریش مک فارلین

تحلیلگر فناوری منابع انسانی | مشاور | نویسنده | پادکستر

Trish McFarlaneTrish McFarlane

تریش یک مدیر کارکشته منابع انسانی است که بر همسویی اهداف استراتژیک کسب و کار متمرکز است. او به سازمان‌ها درباره استراتژی محصول مشاوره می‌دهد تا متخصصان منابع انسانی و فروشندگان فناوری را به هم نزدیک‌تر کند. تریش از سال 2005 در انتخاب و پیاده سازی فناوری تجربه دارد.

او یکی از مجریان پادکست صنعت منابع انسانی است که بیشترین شنیده ها را داشته است، ساعت خوش منابع انسانی، و خالق HR Happy Hour WORK BREAK! vlog روزانه

Trish را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @TrishMcFarlane

استیو بوز

رئیس و یکی از بنیانگذاران H3 HR Advisors

Steve BoeseSteve Boese

استیو بوز بیش از 20 سال تجربه در پیاده سازی فناوری های سازمانی برای منابع انسانی، استخدام، امور مالی و توزیع دارد. H3 HR Advisors شرکت مادر نمایش و پادکست HR Happy Hour و همچنین یک شرکت مشاوره HCM با خدمات کامل است که رهبری فکری و پشتیبانی را برای مدیران HCM فراهم می کند.

HR Happy Hour Show یک پادکست و نمایش رادیویی تحت وب است که توسط استیو بوز و تریش مک فارلین که در بالا ذکر شد میزبانی می‌شود که بر موضوعات و موضوعات محل کار مانند مدیریت استعداد، فناوری منابع انسانی و موارد دیگر تمرکز دارد.

استیو را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @SteveBoese

استلا لوپوشور

Chief Re-framer در Reframe.Work Inc.

Stela LupushorStela Lupushor

استلا کارهای شگفت انگیز زیادی انجام می دهد. او شرکت Reframe.Work را رهبری می کند و در مورد چگونگی ایجاد مکان های کاری فراگیر از طریق استفاده از فناوری، طراحی انسان محور، تجزیه و تحلیل افراد و آینده اندیشی مشاوره می کند.

استلا amazing.community را تأسیس کرده است – یک سازمان غیرانتفاعی که افق کاری را برای زنان بالای 45 سال گسترش می دهد. نقطه شیرین آنها سن+جنس+تکنولوژی است و راه حل های آنها بر کمک به زنان برای آماده شدن برای محل کار آینده و برای سازمان ها برای ایجاد محیط های فراگیر برای آنها متمرکز است.

استلا همچنین طراحی محل کار دیجیتال و تفکر طراحی را در دانشکده مطالعات حرفه ای NYU تدریس می کند.

Stela را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @slupusho

دیوید گرین

رهبر تجزیه و تحلیل افراد

دیوید گریندیوید گرین

دیوید در لینکدین بسیار فعال است. او همیشه مقالات یا مطالب مرتبط را توسط متخصصان حوزه یا خودش به اشتراک می گذارد. دیوید در صنعت مشهور است و نویسنده، سخنران، صندلی کنفرانس و مشاور اجرایی معتبر در زمینه تجزیه و تحلیل افراد، منابع انسانی مبتنی بر داده و آینده کاری است.

دیوید را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @david_green_uk

استیسی چپمن

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران SwoopTalent

Stacy ChapmanStacy Chapman

استیسی چپمن مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران SwoopTalent، یک پلتفرم خودکار مدیریت داده استعدادها است. او بیش از 25 سال است که در فناوری منابع انسانی فعالیت می‌کند، در نقش‌های بسیار متفاوتی، از جمله یک دانش‌آموز مفتخر PeopleSoft.

وسواس طولانی‌مدت او با داده‌ها اخیراً به تمرکز گسترده‌تری روی سوگیری، هوش مصنوعی و آنچه که فناوری را از یک آرمان‌شهر به یک نتیجه دیستوپیک هدایت می‌کند (و بالعکس) تغییر یافته است.

Stacy را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @stacychapman

تیم ساکت

رئیس منابع فنی HRU

Tim SackettTim Sackett

تیم بیش از 20 سال تجربه در استخدام و گزینش دارد که با برخی از تجربیات قوی در دنیای عمومی HR ترکیب شده است. او یک تحلیلگر فناوری منابع انسانی، پدر، و یک محافظ نقطه پشتیبان در تیم بیش از 40 نفر خود است.

تخصص های تیم عبارتند از استعدادیابی، نام تجاری استخدام، مدیریت عملکرد و برنامه ریزی جانشین پروری. او همچنین یک خبرنامه روزانه به نام تیم امروز درباره چیست؟ (اگر مایل به اشتراک هستید به اینجا بروید.)

تیم را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @TimSackett

ژان آشیل

مدیر عامل گروه دوون | رئیس برنامه، زنان در فناوری منابع انسانی

ژان آشیلژان آشیل

جین 25 سال است که بنیانگذار و مدیر عامل گروه دوون است. گروه دوون یک شرکت روابط عمومی مستقل در زمینه فناوری (شامل فناوری منابع انسانی) است که محصولات فناوری متعددی را در سرتاسر جهان عرضه کرده و نمایندگی کرده است.

به عنوان مدیرعامل دوون، جین از خروج موفقیت‌آمیز متعددی از عرضه‌های عمومی اولیه به ادغام‌ها و ادغام‌های استراتژیک حمایت کرده است. جین علاوه بر نقش خود در دوون، ریاست کنفرانس فناوری منابع انسانی منتخب و نشست زنان در فناوری منابع انسانی را نیز بر عهده داشته است.

ژان را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @jeanneachille

جاش برسین

تحلیلگر صنعت جهانی

جاش برسینجاش برسین

جاش برسین یک کهنه کار با تجربه در زمینه منابع انسانی و فناوری محل کار است. او بنیانگذار Bersin & Associates بود که امروزه توسط Deloitte با نام Bersin شناخته می شود.

او وقت خود را صرف مطالعه دنیای کار، منابع انسانی و تمام جنبه های فناوری محل کار می کند و به فروشندگان و شرکت های بزرگ در مورد محصولات، استراتژی های منابع انسانی و رهبری، و راه حل های فناوری محل کار مشاوره می دهد.

جاش همچنین رئیس آکادمی جاش برسین است.

جاش را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @Josh_Bersin

جسیکا میلر-مرل

موسس @Workology | HR و سخنران محل کار

Jessica Miller-MerrellJessica Miller-Merrell

در سال 2005، جسیکا یک منبع آنلاین محبوب منابع انسانی و محل کار به نام Workology را تأسیس کرد. او یکی از قابل مشاهده ترین متخصصان منابع انسانی در اینترنت است و وقت خود را می گذراند (از جمله موارد دیگر):

  • مشاوره و مشاوره منابع انسانی و جذب فناوری ها و استارتاپ ها با تمرکز بر بازاریابی و استراتژی
  • آموزش و مشاوره با تیم های منابع انسانی و استخدام در زمینه دیجیتال و فناوری
  • نوشتن، سخنرانی، و پادکست در مورد موضوعات سرمایه انسانی، از جمله، اما نه محدود به موبایل، فناوری، نام تجاری استخدام و استخدام.

جسیکا را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @jmillermerrell

بیل کوتیک

تحلیلگر HCM | میزبانی در Firing Line با بیل کوتیک

بیل کوتیک یک کارشناس مستقل برجسته در زمینه فناوری منابع انسانی است. او همچنین مجری سریال «Firing Line with Bill Kutik» در یوتیوب است که یک مجموعه ویدیویی با کیفیت پخش است. او صدها ستون را به مدت 27 سال نوشته است، پانل ها را سازماندهی و تعدیل می کند، و بزرگترین کنفرانس جهان، HR Tech را از سال 1998 تا 2013 ساخته است.

بیل را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @billkutik

سارا وایت برنان

بنیانگذار و مدیر عامل Aspect43 | تحلیلگر HRTech | استراتژیست فناوری

سارا برنانسارا برنان

پس از نزدیک به دو دهه در فضای HRTech، RecTech، و WorkTech با نقش‌هایی در شرکت‌هایی مانند Bersin & Cornerstone، کار با بیش از 300 فروشنده فناوری منابع انسانی، و انجام تحقیقات بر روی نزدیک به 100 هزار متخصص – سارا می‌دانست که اگر واقعاً می‌خواهیم چیزهایی را تغییر دهیم. نحوه کار افراد را تغییر دهید

بنابراین او Aspect 43 را تأسیس کرد. در Aspect 43، آنها معتقدند که بزرگترین تأثیرگذاران در فناوری منابع انسانی باید افرادی باشند که از آن استفاده می کنند و شرکت هایی که آن را می سازند. جنبه 43 یک نگاه کاملاً دوباره به تصویر کشیده شده در مورد اینکه یک شرکت تحلیلگر باید برای بازار امروز چگونه باشد.

سارا را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @ImSoSarah

جان سامسر

تحلیلگر اصلی در HRExaminer

جان سامسرجان سامسر

جان، تحلیلگر اصلی HRExaminer، یک شرکت تحلیلگر مستقل است که فناوری منابع انسانی و تلاقی افراد، فناوری و کار را پوشش می‌دهد. کار او شامل تحقیقات عمیق در “گوشه‌ها و شکاف‌های” فناوری منابع انسانی برای شناسایی و توضیح روندهای در حال تحول است.

HRExaminer وسیله نقلیه جان برای درک توضیح عملکرد درونی صنعت است. او با سه پادکست هفتگی و تفسیر مکتوب، ایده های نوظهور، وضعیت صنعت و مدیران اجرایی آن را پوشش می دهد.

جان را دنبال کنید:
لینکدین
توییتر: @JohnSumser

Neelie Verlinden یک خالق محتوای دیجیتال در AIHR است. او متخصص همه چیزهای دیجیتالی در منابع انسانی است و صدها مقاله در مورد شیوه های نوآورانه منابع انسانی نوشته است. نیلی علاوه بر نویسندگی، سخنران و مدرس چندین برنامه محبوب گواهینامه منابع انسانی است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *