چگونه قرار است منابع انسانی برای سال 2021 آماده شود؟ (3 نکته)

Neelie از AIHR: آیا می توانید یک مقاله برای ما بنویسید؟
من: حتما. هر موضوعی؟
نیلی: شاید در ^*!$ HR قرار است چگونه برای سال 2021 آماده شود؟

آه، این سوال خیلی خوبی است.

افراد منابع انسانی باید برنامه ریزی کنند – ما چیزهای دوره ای داریم که برای آنها برنامه ریزی می کنیم. می دانیم که سه ماهه چهارم ارزیابی عملکرد و افزایش پایان سال را به همراه دارد و سال مالی در تیرماه به پایان می رسد، بنابراین باید با بودجه آماده باشیم. ما می دانیم که آزار جنسی، آیین نامه رفتاری، و آموزش تنوع طلبی همگی باید تا یک تاریخ مشخص تکمیل شوند و سپس باید با افرادی که از آن خارج شده اند پیگیری کنیم.

ما در انجام این کار خوب هستیم.

ما در مواقع اضطراری هم خوب هستیم. اگر به خاطر مرگ غیرمنتظره مادرتان گریه می‌کنید، ما دستمال کاغذی به شما می‌دهیم، مرخصی سوگواری را توضیح می‌دهیم و ترتیب ارسال گل از شرکت را می‌دهیم. وقتی کسی از در بیرون می رود و برنمی گردد، در پست کردن شرح شغل کوتاهی نمی کنیم. وقتی یکی از افراد ارشد استعفا می دهد، ما برنامه جانشینی خود را بیرون می کشیم و می گوییم: «خب، به نظر می رسد که بیل و کارا هر دو کاملاً برای این نقش آماده هستند. بیایید قبل از اینکه به بیرون نگاه کنیم، آنها را برای مصاحبه بیاوریم.»

اگر ما در برنامه ریزی خوب و در موارد غیرمنتظره خوب هستیم، چرا با بستنی خود در گوشه ای جمع شده ایم، بستنی که می خوریم در حالی که مطمئن می شویم حداقل دو متر با نزدیک ترین همکارمان فاصله داریم. و، ما بستنی را به اشتراک نمی گذاریم – به دلایل ایمنی.

اما، برای سال 2021 برنامه ریزی خواهیم کرد. تنها مشکل این است که ما نیاز داریم که دنیا با هم کنار بیاید و برنامه ای توسعه دهد و دنیا همکاری نمی کند. اسکاتلند به تازگی اعلام کرده است که رستوران ها و میخانه ها را در بسیاری از مناطق می بندد تا سعی در کنترل کووید داشته باشد. دیزنی لند به تازگی 28000 نفر را اخراج کرد زیرا کالیفرنیا نتوانست یک طرح قابل اجرا برای بازگشایی ایجاد کند. به عبارت دیگر، دولت های ما برنامه ریزی را به شدت دشوار می کنند.

اما، ما برنامه ریزی خواهیم کرد – همانطور که همیشه انجام می دهیم – و با شرایط اضطراری زمانی که آنها پیش بیایند برخورد خواهیم کرد – همانطور که همیشه انجام می دهیم. این کاری است که HR انجام می دهد. ما در آن خوب هستیم. نفس عمیق؛ اینجا ما می رویم.

1. توجه کنید

ارقام منطقه خود را تماشا کنید. به آنچه دولت می گوید گوش دهید شما می توانید تضمین کنید که در صورت داشتن سناریوی یکسان، کالیفرنیا متفاوت از تگزاس عمل خواهد کرد و فرانسه متفاوت از بریتانیا عمل خواهد کرد. بنابراین، اعداد به تنهایی برای تصمیم گیری کافی نیستند. آنچه را که رهبران سیاسی در هر مکان اداری می گویند دنبال کنید. تصمیمات اغلب در سطح محلی گرفته می شود، بنابراین تمام تلاش خود را برای ادامه دادن به آن انجام دهید.

2. از مهارت های خود برای اطمینان از موفقیت کسب و کار استفاده کنید

بدترین سناریو برای کسب و کار شما چیست؟ که از کسب و کار به کسب و کار متفاوت است. برخی از کسب‌وکارها مشغول کار شبانه روزی و تلاش برای پرسنل ماندن هستند. دیگران تقریباً همه را اخراج کرده و مرخصی داده اند و به یک نخ آویزان هستند.

در کسب و کار پررونق، برای منابع انسانی، ممکن است به معنای برنامه ریزی از قبل برای استخدام، آموزش، تعیین پاداش های حفظ و تعیین حقوق باشد. به یاد داشته باشید، اگر به افراد جدید برای پیوستن به کسب و کار نیاز دارید پول بیشتری بپردازید، باید با کارکنان قدیمی خود دست و پنجه نرم کنید. هیچ چیز مانند یک مرد جدید که 20 درصد بیشتر از یک کارمند وفادار طولانی مدت درآمد دارد، روحیه را از بین نمی برد.

در تجارت رو به مرگ، برای اخراج های بیشتر، تعطیلی خطوط تولید و تعطیلی رستوران ها برنامه ریزی کنید. از خود بپرسید آیا کاری وجود دارد که می توانید برای استفاده از مهارت های کارکنانی که هنوز دارید انجام دهید. ممکن است زمان چرخش کسب و کار فرا رسیده باشد. مطمئناً، این وظیفه مدیر عامل است که بفهمد چگونه این تغییر را ایجاد کند، اما او این کار را با کمک تیم اجرایی خود انجام می دهد. اگر سر HR روی آن میز قرار نمی گیرد، صندلی تاشو خود را بگیرید و در صورت لزوم به بمباران زوم کنید (به طور مناسب).

نکته کلیدی که HR می تواند در اینجا اضافه کند این است که چگونه به مهارت های افراد نگاه کنیم و چگونه آنها را به موقعیت های جدید منتقل کنیم. کسب‌وکارها می‌توانند نام تجاری خود را تغییر دهند و دوباره ابزارآلات کنند، اما به افرادی نیاز دارند که به اداره آنها ادامه دهند – حتی پس از تغییر. به عنوان کارشناس افراد، می توانید به تعیین اینکه چگونه کسب و کار می تواند از کارکنان فعلی برای عملکرد در شرکت محوری استفاده کند کمک کنید.

3. یک نظرسنجی از کارکنان انجام دهید

چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند؟ شما برخی از آن را از نگاه کردن به تجارت می دانید، اما چیزهای زیادی وجود دارد که نمی دانید. کارمندان شما بر اساس مقررات فعلی چگونه هستند؟ آیا آنها در کار و خانه و امنیت احساس غرق شدن می کنند؟ آیا راه اندازی کار از خانه باعث می شود کارمندان برون گرا شما از مرز خارج شوند؟ سلامت روان همه افراد چگونه است؟

اگر پاسخ این سؤالات را می‌دانید، می‌توانید برنامه‌ای برای سال 2021 ایجاد کنید که به رفع برخی از این مشکلات کمک می‌کند. برخی از آنها را نمی‌توانیم اصلاح کنیم – اگر قوانین محلی شما کارمندان را ملزم به پوشیدن ماسک می‌کند، همه باید بدون توجه به احساسی که در مورد آن دارند، ماسک بزنند. اما، اگر کارمندان شما بدانند که به آنها اهمیت می دهید و بدانند که به آنها گوش می دهید، حتی اگر نتوانید تغییر کنید، احساس بهتری خواهند داشت.

البته، گوش دادن بسیار بیشتر از انجام یک نظرسنجی (نبض) است – شما باید پیگیری کنید. بنابراین، به کارمندان خود گزارش دهید، “ما با صدای بلند و واضح شنیدیم که از کار کردن در خانه خسته شده اید، بنابراین از هفته آینده X و Y را انجام خواهیم داد تا اوضاع کمی بهتر شود.” یا «همه ترک خوردگی دست‌های خود را از ضدعفونی مکرر دست گزارش کردند. ما همه را با یک بطری کرم دست [فوق العاده موثر] به خانه می فرستیم. امیدوارم، این کمی کمک کند! از اینکه همه را ایمن نگه داشتید متشکریم!»

2021 آنقدرها هم که فکر می کنیم ترسناک نیست

ما در ابتدای سال 2020 نمی‌دانستیم که در چه چیزی هستیم. اکنون چاشنی کار هستیم. ما می دانیم که تغییر به سرعت رخ خواهد داد. ما می دانیم که این سه شنبه آینده از بین نمی رود. ما آماده ایم

ممکن است استرس زا به نظر برسد، اما به این فکر کنید که امسال چقدر به موفقیت رسیده اید! به دستاوردهای کارکنانتان فکر کنید! همه اساساً کاری را انجام دادند که ما فکر می کردیم غیرممکن است. بنابراین، همانطور که برای سال 2021 آماده می شوید، بدانید که کارهای بزرگی انجام داده اید و به آینده مثبت نگاه کنید.

و انگشتان دست هم که بهتر می شود! بهتر است آن بستنی فریزر را برای هر موردی ذخیره کنید.

سوزان لوکاس، با نام مستعار بانوی منابع انسانی شرور، یک نویسنده آزاد است که 10 سال را در منابع انسانی شرکت گذراند، جایی که او استخدام کرد، اخراج کرد، اعداد را مدیریت کرد و با وکلا چک کرد.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *