13 نقل قول منابع انسانی برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در متخصصان منابع انسانی در سال 2024

وقتی «نقل قول منابع انسانی» را در گوگل جستجو می‌کنید، بیش از سیصد میلیون نتیجه دریافت می‌کنید. بسیاری از این ها نقل قول هایی هستند که ما اغلب با آنها برخورد کرده ایم، اما، و در نتیجه، اثر الهام بخش یا انگیزشی خود را از دست داده اند.

در این مقاله، گزیده‌ای از نقل قول‌های منابع انسانی را به اشتراک می‌گذاریم که الهام‌بخش و به شما انگیزه می‌دهد. اکثر آنها از کارشناسان موضوعی خود ما و تیم مردمی AIHR می آیند!

مطالب
نقل قول های انگیزشی منابع انسانی
نقل قول های حرفه ای HR
نقل قول های خنده دار HR

نقل قول های انگیزشی منابع انسانی

#1

کارمندان محترم منابع انسانی: شما یک کارمند هستید. تو یک انسان هستی.» لورا مازولو

این نقل قول کوتاه و قدرتمند به عنوان یادآوری برای متخصصان منابع انسانی عمل می کند، به ویژه به این دلیل که گاهی اوقات آنقدر درگیر مراقبت از دیگران هستیم که خودمان را فراموش می کنیم.

لورا توصیه می‌کند برای استراحت و شارژ کردن، از مرخصی پولی خود (PTO) استفاده کنید. همچنین، برای تعیین انتظارات در نقش خود. به عنوان مثال، از بودجه ای حمایت کنید تا به شما کمک کند کار خود را به خوبی انجام دهید و یادگیری و پیشرفت حرفه ای خود را در اولویت قرار دهید.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • پست کامل لورا را اینجا ببینید.

#2


Erik van Vulpen's HR quote.Erik van Vulpen's HR quote.

منابع انسانی صرفاً کمک به افراد سازمان نیست. همچنین کمک به سازمان برای دستیابی به اهدافش است. به عنوان متخصصان منابع انسانی، ضروری است که اهداف مردم محور خود را با اهداف تجاری همسو کنید تا موفقیت هم برای کسب و کار و هم برای کارکنان آن تسهیل شود.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • هنگام طراحی یا اجرای یک سیاست، ابتکار یا استراتژی جدید، بپرسید که آیا این رویکرد برای سازمان و افراد شما خوب است یا خیر.

#3

در مجموع، منابع انسانی پتانسیل این را دارد که واقعاً یک نیروی خوب باشد که تأثیر مثبتی بر سازمان‌ها و جوامع بگذارد، اگر ما شجاعت لازم برای مقابله با چالش را داشته باشیم.» – دکتر مارنا ون در مروه

در AIHR، ما معتقدیم که منابع انسانی می‌تواند نیرویی برای خیر باشد که نیازهای افراد، سازمان‌ها و جامعه را برای ارائه ارزش‌های سودمند متقابل متعادل می‌کند. منابع انسانی دارای موقعیت مشخصی برای مشارکت و تأثیرگذاری در شش حوزه گسترده است:

  1. دسترسی به کار
  2. برابری و انصاف
  3. تعامل انسان و هوش مصنوعی
  4. صدایی برای مسائل اجتماعی
  5. رفاه انسان
  6. سازگاری با آب و هوا

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • مقاله عمیق ما را با عنوان “HR به عنوان نیرویی برای خیر: محرک تغییر مثبت در تجارت و جامعه” توسط کارشناسان موضوع ما، دکتر مارنا و دکتر دیتر ولدزمن بخوانید.
  • رویکرد 4 مرحله‌ای توصیه‌شده را به عنوان نقطه شروعی برای ابتکارات منابع انسانی سازمان خود اجرا کنید.

#4


Dr. Dieter Veldsman's HR quote.Dr. Dieter Veldsman's HR quote.

دکتر ولدزمن بر نقش تحول آفرین منابع انسانی در باز کردن پتانسیل فردی تأکید می کند. متخصصان منابع انسانی باید به کار خود نه تنها به عنوان مدیریت منابع بلکه به عنوان یک کاتالیزور برای رشد شخصی و حرفه ای نگاه کنند.

متخصصان منابع انسانی می توانند فرهنگی را پرورش دهند که به توانایی های منحصر به فرد هر کارمند ارزش می دهد و آن را پرورش می دهد. با انجام این کار، آنها به موفقیت سازمانی و تحقق و توانمندسازی افراد در نیروی کار کمک می کنند.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • به عنوان منابع انسانی، به راه‌هایی فکر کنید که کارکنان را در ایجاد فرهنگی که به توانایی‌های منحصربه‌فرد هر کارمند ارزش می‌دهد و آن را پرورش می‌دهد، مشارکت دهید.

#5

در شرایط سخت، تشویق مردم به مثبت ماندن، انعطاف پذیری آنها را افزایش نمی دهد. واقعیت آنها را انکار می کند. افراد دردمند فقط به حالات خوب نیاز ندارند. آنها به یک دست نیاز دارند تا در تمام ارتعاشات ثابت بمانند. قدرت از لبخندهای اجباری به دست نمی آید. این ناشی از احساس حمایت است.» آدام گرانت

در حالی که این نقل قول مستقیماً (یا منحصراً) متخصصان منابع انسانی را هدف قرار نمی دهد، آدام به زیبایی بخشی از آنچه که نقش منابع انسانی در اینجا مستلزم آن است را توصیف می کند. ایجاد یک محیط کاری شفاف که در آن افراد در زمان های خوب و بد احساس حمایت کنند.

بسیاری از چیزهایی که منابع انسانی باید به طور منظم با آن دست و پنجه نرم کنند را می توان به عنوان روزهای سخت، نارضایتی کارکنان مانند آزار و اذیت جنسی، کارمندانی که به شدت بیمار هستند، اخراج، کارکنان ناراضی، و این فهرست ادامه دارد، نام برد. در این لحظات است که افراد درگیر باید احساس حمایت کنند – این برای کارمندان و همچنین تیم منابع انسانی صدق می کند.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • به عنوان یک تیم منابع انسانی، کارگاهی را در مورد چگونگی حمایت از کارمندان – و یکدیگر – در شرایط سخت سازماندهی کنید.
  • از متخصصان منابع انسانی خارج از شرکت، به عنوان مثال، در یک جامعه منابع انسانی آنلاین یا آفلاین، نکات و بهترین شیوه ها را بپرسید.

#6

«اگر در تلاش هستید که تشویق کننده شرکت باشید، لباس‌های مارک آن‌ها را بپوشید، از طرف آن‌ها شغل ارسال کنید، یا هیجان خود را برای کار در سازمان از دست بدهید، مشکل منابع انسانی نیست. شاید از آنجا متنفری.» جولی تورنی

جولی تورنی یک متخصص سابق منابع انسانی است که برای مربی منابع انسانی تبدیل به منابع انسانی شده است. او همچنین یک مدافع سرسخت برای خودمراقبتی در جامعه منابع انسانی است.

جولی به طور کامل چالش هایی را که متخصصان منابع انسانی با آن روبرو هستند، از جمله مسائل مربوط به سلامت روان و فرسودگی شغلی، درک می کند.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که متخصصان منابع انسانی چقدر فرسوده هستند. چالش‌های پس از کووید، عدم حمایت و عدم قدردانی مزمن، و افزایش حجم کار، دلایلی هستند که باعث می‌شوند 98 درصد از متخصصان منابع انسانی دچار فرسودگی شده‌اند و 88 درصد اعتراف می‌کنند که از رفتن به محل کار می‌ترسند.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • وقت آن است که متخصصان منابع انسانی شروع به تمرین منابع انسانی برای منابع انسانی کنند. جولی مفهومی به نام SAFE HR ایجاد کرده است که نقطه شروع خوبی است. به طور خلاصه، مستلزم این است:
    • S – خودآگاهی. شناخت نقاط قوت خود و همچنین زمینه های بهبود.
    • الف- عمل کنید. درگیر شدن در بحث های دشوار با رهبری برای بیان نیازهای خود و حمایتی که نیاز دارید.
    • و- ببخش. به خودتان اجازه دهید پروژه‌هایی را که انتظارات را برآورده نمی‌کنند، جابه‌جا کنید و در عوض روی دستاوردهایتان تمرکز کنید.
    • ه – آموزش دهید. متخصصان متعهد HR مسئولیت کامل رشد حرفه ای خود را بر عهده می گیرند، از جمله ارتقای مهارت، سواد فنی و درک نیازهای تیم افراد خود. آنها تمام تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین حرفه ای در زمینه منابع انسانی باشند.
  • مقاله ما را در مورد منابع انسانی برای منابع انسانی بخوانید، که در آن نه نکته کاربردی برای رفاه منابع انسانی به اشتراک گذاشته شده است.

#7


Dr Marna van der Merwe's hr quote.Dr Marna van der Merwe's hr quote.

این توصیه برای همه ما صادق است، چه در زمینه منابع انسانی باشیم و چه نباشیم. با این حال، منابع انسانی مجبور شده است برخی از ادراکات منفی این بخش را بررسی کند. یک حرفه ای مشتاق منابع انسانی در حلقه های اینستاگرام با نگرش منفی نسبت به منابع انسانی مواجه شد. مردم به شدت اظهار نظر کرده بودند که بخش منابع انسانی یک بخش بی فایده است و فعالانه از منابع انسانی متنفر است.

در یکی از پادکست های AIHR، استیو براون همچنین درباره شهرت ضعیف HR و اینکه از کجا آمده است صحبت می کند. او معتقد است که بخشی از آن به این دلیل است که افراد تجارب خود را در مورد منابع انسانی بر این اساس می‌گذارند که اگر مشکلی پیش بیاید، و سپس آن مرجع چارچوب آنها می‌شود. او معتقد است که بخش دیگر از خود منابع انسانی ناشی می‌شود و وقتی صحبت از مردم می‌شود، بیشتر بر جنبه‌های منفی تمرکز می‌کند تا مثبت.

بنابراین، کارهایی برای انجام دادن در این زمینه وجود دارد.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • ارزشی را که به عنوان یک متخصص منابع انسانی به ارمغان می آورید، تعریف کنید. اگر زمینه ای وجود دارد که در آن احساس اطمینان ندارید، حمایت یا فرصت هایی برای توسعه و تجهیز خود بیابید
  • به ارزش، دانش و تخصص که به سازمان می آورید اطمینان داشته باشید. این اطمینان زمانی به شما کمک می کند که دیگران نظر یا برداشت منفی نسبت به کاری که انجام می دهید داشته باشند
  • در نظر بگیرید که چگونه، به عنوان یک بخش منابع انسانی، می توانید این ارزش را به مدیران و کارمندان در کسب و کار انتقال دهید.

#8

“تعلق به معنای احساس مناسب بودن نیست. تعلق زمانی است که برای هر چیزی که شما را متمایز می کند احساس ارزشمندی کنید.” – LIZ Foslien

در پست لینکدین که با یکی از تصاویر امضا شده او همراه است، لیز توضیح می‌دهد که وقتی احساس می‌کنیم تحت فشار قرار می‌گیریم، تمایل داریم که واقعاً چه کسی هستیم را پنهان کنیم. ما همچنین به جای به اشتراک گذاشتن آنچه می دانیم ساکت می مانیم، حتی اگر به نفع تیم باشد.

این برای متخصصان و تیم‌های منابع انسانی مفید است. چگونه می‌توانیم فرهنگی ایجاد کنیم که در آن مردم به دلیل احساس تعلق، از به اشتراک گذاشتن ایده‌های خود اطمینان داشته باشند؟

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • بازاندیشی DEIB ما را که توسط دکتر دیتر ولدزمن و نیلی ولدزمن نوشته شده است بخوانید (این من هستم)
  • در این بخش، ما دیدگاهی چند سطحی در مورد تنوع، برابری، گنجاندن و تعلق با نکات عملی در مورد ایجاد یک محیط DEIB در یک فضای همیشه در حال تکامل به اشتراک می‌گذاریم.

نقل قول های حرفه ای HR

#9

Moritz Fischer's HR quoteMoritz Fischer's HR quote

متخصصان منابع انسانی برای موفقیت در نقش خود به طیف گسترده ای از مهارت ها نیاز دارند. مهارت‌های ضروری منابع انسانی شامل مهارت‌های خاص نقش و مهارت‌های نرم، هوش تجاری، و سواد دیجیتال و داده است. این مهارت ها نه تنها به متخصصان منابع انسانی کمک می کند تا حرفه خود را توسعه دهند، بلکه به موفقیت سازمان نیز کمک خواهند کرد.

موریتز بر اهمیت ترکیب مهارت‌های مرتبط با کسب‌وکار، مانند سواد داده، با مهارت‌های مرتبط با افراد، مانند همدلی و درک، تأکید می‌کند. این تنوع مهارت ها و یافتن تعادل مناسب بین آنهاست که کار در منابع انسانی را بسیار هیجان انگیز – و در عین حال چالش برانگیز می کند.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • نگاهی به مرور کلی ما از 18 مهارت منابع انسانی بیندازید که هر متخصص منابع انسانی به آن نیاز دارد تا ایده ای در مورد مهارت هایی که ممکن است بخواهید در این سال توسعه دهید یا در آنها تقویت کنید، بیابید.
  • بر اساس ارزیابی خود، دوره های مختلف منابع انسانی یا برنامه های گواهینامه را بررسی کنید و برای مواردی که مرتبط ترین و هیجان انگیز به نظر می رسند ثبت نام کنید.

شماره 10

“بزرگترین مهارتی که باید یاد بگیریم این است که چگونه با فناوری همکاری کنیم. من به استفاده از فناوری اشاره نمی کنم، بلکه به توانایی در نظر گرفتن فناوری به عنوان یک شریک ارزش افزوده در بهره وری اشاره می کنم.

– دکتر دیتر ولدزمن.

ظهور هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT نیاز متخصصان منابع انسانی را برای استفاده از فناوری (و کارآمدتر شدن) تسریع کرده است.

این پذیرش سریع هوش مصنوعی همچنین نیازمند منابع انسانی برای هدایت سازمان و کارکنان آن در پذیرش و استفاده از آن است. ایجاد خط مشی هایی پیرامون استفاده از این فناوری های جدید به عهده منابع انسانی خواهد بود.

اما اگر ما فناوری را به عنوان یک شریک بهره وری ارزش افزوده نبینیم (و از آن استفاده نکنیم)، منابع انسانی نمی تواند به عنوان یک راهنما عمل کند.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • ارزیابی کنید که چگونه فناوری می تواند شریک ارزش افزوده در بهره وری در سازمان شما باشد، از تیم منابع انسانی خود شروع کنید.

شماره 11


Erik van Vulpen's HR quote.Erik van Vulpen's HR quote.

اریک بر نقش منابع انسانی در باز کردن پتانسیل فردی تأکید می کند. برای انجام این کار، منابع انسانی باید ابتدا پتانسیل خود را باز کند.

این امر مستلزم آن است که متخصصان منابع انسانی شکاف‌های مهارتی را شناسایی کرده و اهداف توسعه حرفه‌ای را برای توسعه مهارت‌ها و شایستگی‌های مورد نیاز برای ارائه ارزش تجاری و ارزش افراد اولویت‌بندی کنند. این همچنین به معنای اذعان به زمان تمرکز بر رفاه و توسعه انعطاف‌پذیری در یک محیط کاری به سرعت در حال تغییر است.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • به عنوان یک متخصص منابع انسانی و به عنوان یک تیم منابع انسانی، بپرسید: برای فعال کردن خودم به چه چیزهایی نیاز دارم و به عنوان یک تیم به چه چیزهایی نیاز داریم؟

نقل قول های خنده دار HR

#12

استخدام کننده بودن چگونه است؟ مرورگری را با 2487 تب باز تصور کنید. “همه. . زمان.”

نویسنده ناشناس

استخدام کنندگان غالباً خود را در حال متعادل کردن چندین نامزد با انتظارات مدیران استخدام مشتاق و در عین حال گاه بی حوصله می بینند. در تمام این مدت، آنها باید مراحل فرآیند استخدام را با دقت مدیریت کنند.

مدیریت کردن بسیار است.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • برای درک بیشتر در مورد شغل و نامزد ایده آل، یک جلسه پذیرش با مدیر استخدام برگزار کنید تا بتوانید فرآیند استخدام را با انتظارات مدیر استخدام هماهنگ کنید.
  • انتظارات واقع بینانه را با مدیر استخدام تعیین کنید
  • در طول فرآیند استخدام برای مدیریت انتظارات نامزدها به طور واضح و مداوم ارتباط برقرار کنید.

#12


Dr. Dieter Veldsman's HR quote.Dr. Dieter Veldsman's HR quote.

دیتر اهمیت درک نقش شما در منابع انسانی را برجسته می کند. وکیل مردم بودن در مواقعی به این معناست که شما باید صدای عقل باشید.

این به این معنی است که گاهی اوقات شما مجبور خواهید بود موضعی غیرمحبوب بگیرید و کسی باشید که می‌پرسد: «اگر این کار را انجام دهیم یا نکنیم چه پیامدهایی دارد؟». منابع انسانی در مورد رفتار منصفانه با مردم است تا آنها به شما احترام بگذارند، نه تلاش برای “دوست داشتن” شدن.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • لحظه ای را به فکر کردن در مورد برخی از تصمیمات اخیر خود اختصاص دهید. انگیزه شما برای اتخاذ یک موضع خاص چیست؟
  • میزان احترام به عملکرد منابع انسانی در سازمان شما چقدر است؟ یک راه عالی برای ارزیابی درک فعلی از منابع انسانی، انجام یک نظرسنجی تاثیر منابع انسانی و جمع آوری بازخورد از ذینفعان است.

شماره 13


An HR quote by an unknown author.An HR quote by an unknown author.

یک نقل قول سرگرم کننده و سبک برای جمع کردن لیست نقل قول های منابع انسانی. چیزی که بسیاری از افراد در HR ممکن است حداقل یک بار در حرفه خود به آن فکر کرده باشند.

از متخصصان منابع انسانی – از رهبری، کارمندان و همتایان ما، انتظار زیادی می رود. گاهی اوقات افراد ممکن است ناخواسته فکر کنند ما معجزه گر هستیم. اما ما نیستیم.

کارهایی که می توانید انجام دهید:

  • آرام باشید و به لبخند زدن ادامه دهید.
Neelie Verlinden یک خالق محتوای دیجیتال در AIHR است. او متخصص همه چیزهای دیجیتالی در منابع انسانی است و صدها مقاله در مورد شیوه های نوآورانه منابع انسانی نوشته است. نیلی علاوه بر نویسندگی، سخنران و مدرس چندین برنامه محبوب گواهینامه منابع انسانی است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *