یادگیری دیجیتال – دوست یا دشمن

یادگیری دیجیتال – دوست یا دشمن | الکس توسوویچ

در این ویدیو، الکس توسوویچ، رئیس محصول در AIHR و متخصص L&D، در هفته منابع انسانی 2020 در مورد گزینه های مختلفی که شرکت ها در مورد راه حل های یادگیری دیجیتال دارند و نحوه انتخاب بهترین استراتژی برای سازمان خود صحبت می کند.

الکس عمیق‌تر به ساختن دوست شما آموزش الکترونیکی می‌پردازد و بینش خود را در مورد تحول بخش L&D در طول سال 2020 به اشتراک می‌گذارد.

در این ویدئو، الکس در مورد:

  • چگونه محتوای آموزشی بدست آوریم؟
  • چگونه محتوا را در دسترس قرار دهیم؟
  • چگونه محتوا را “ترکیب” کنیم؟
  • چگونه فراگیران را درگیر کنیم؟

رونوشت:

مجری: دومین سخنرانی اصلی روز چهارم، این یکی با الکس توسوویچ، که پس از کار در نقش های مختلف L&D در Avon، Coca Cola HBC و Tris، تصمیم گرفته است تا تخصص خود را پیاده کند و به سمت توسعه محصول پیشرو در AR HR رفته است. خوش اومدی الکس

الکس توسوویچ: متشکرم. و خوشحالم که اینجا هستم. و به خصوص به این دلیل که من اینجا از روتردام، به کشور خود صحبت می کنم. بنابراین سلام، همه، من بسیار خوشحالم که درباره موضوعی که شخصاً به آن علاقه زیادی دارم و اینکه چگونه آموزش الکترونیکی را به یک دوست و نه دشمن تبدیل کنیم، بحث می کنم. بنابراین از شما برای معرفی عالی تشکر می کنم، می توانید جزئیات بیشتری در مورد من با دنبال کردن کد QR در نمایه لینکدین من پیدا کنید. چیزی که در پروفایل لینکدین من وجود ندارد این است که من برخلاف بسیاری از افرادی که در طول قرنطینه پخت و پز را یاد نگرفتم، اما کمی نقاشی کردن را یاد گرفتم. و هر چیز دیگری که می توانید در پروفایل لینکدین من پیدا کنید همانطور که گفتم، من قبلاً حدود هشت سال تجربه کاری در زمینه آموزش، یادگیری و توسعه در نقش های مختلف جمع آوری کرده ام. و همچنین چیزی که من با آن روبرو شده ام این است که گاهی دیجیتال می تواند به یک ماجراجویی بسیار گران قیمت برای شرکت ها تبدیل شود. با این حال، لازم نیست که اینطور باشد. و شما هنوز هم می توانید بازگشت سرمایه خود را در پایان روز دریافت کنید و مطمئن شوید که یادگیری واقعاً بسیار تأثیرگذار است.

بنابراین امسال، چیزی که با یک بیماری همه گیر دیده ایم این است که سهامداران ما 80 دارند. ما 2 درصد افزایش تقاضا برای یادگیری دیجیتالی از افراد مختلف در سازمان هایمان داریم. این همچنین به این معنی بود که 94٪ از متخصصان L&D مجبور بودند استراتژی یادگیری و توسعه خود را تغییر دهند. بنابراین ما قبلاً با دیجیتال کار می کردیم. با این حال، این تغییر در سال 2020 ما را وادار به زندگی در یک وضعیت عادی جدید کرده است، من مطمئن هستم که همه شما به خوبی از آن آگاه هستید. با این حال، ما نیز با این تنظیمات مجازی سازگار شده ایم. بنابراین در این مرحله، این یک فرصت عالی برای یادگیری متخصصان توسعه است تا بازی خود را در مورد یادگیری الکترونیکی ارتقا دهند. و من در این سخنرانی اصلی بحث خواهم کرد و سعی خواهم کرد تا حد امکان آن را برای شما کاربردی کنم.

بنابراین من قصد دارم در مورد چهار سوال کلیدی بحث کنم. بنابراین چگونه می توان محتوای آموزشی را به موثرترین روش دریافت کرد و چگونه آن را در دسترس زبان آموزان قرار داد. هنگامی که محتوا را در اختیار داریم، چگونه آن را به گونه ای ترکیب کنیم که با نیازهای همه فراگیران سازگار باشد، که متدولوژی های کافی در آن ادغام شده باشد، و همچنین چگونه یادگیرندگان را درگیر کنیم. من می دانم 25 دقیقه ای که در اختیار دارم زمان بسیار کمی برای این اتفاق است. بنابراین اگر سوال دیگری دارید، در لینکدین پیامی برای من ارسال کنید، خوشحال می شوم در مورد موضوعات آموزشی پاسخ دهم و در مورد آن بحث کنیم. من شخصاً به این موضوع علاقه زیادی دارم. از این رو نقشی که من در AIHR دارم.

پس بیایید با اولین موضوع در مورد یادگیری محتوا آن را بررسی کنیم، سه راه وجود دارد که می توانید آن را دریافت کنید: ساخت، خرید یا قرض گرفتن. برای کسانی از شما که با استعداد کار می کنند، ممکن است قبلاً در مورد این اسلاید بدانید، اما من فقط در اینجا به روشی متفاوت از آن استفاده کرده ام. می دانید، ساختن در مورد ساختن محتوا در خانه است. بنابراین ممکن است فکر کنید، می‌دانید، من می‌خواهم تمام محتوایی را که می‌خواهم از تیمی که در حال حاضر دارم در خودم بسازم. و در اینجا، مهم است که بدانید این کار از نظر تعداد کار نیز برای شما هزینه خواهد داشت. و افراد شما باید شایستگی‌ها و مهارت‌هایی داشته باشند که یادگیری دیجیتالی را ممکن می‌سازد. این چیزی است که سخنران قبلی در مورد تحول دیجیتال در منابع انسانی نیز توضیح داد. بنابراین در هنگام خرید باید به این موضوع فکر کنید. این یک راه حل خارج از قفسه است. بنابراین احتمالاً بارها این کار را با خرید آموزش رهبری یا خرید آموزش مهارت های ارائه برای تیم خود انجام داده اید. این راه‌حل‌ها معمولاً هزینه‌هایی هستند که شما در شرکت پیاده‌سازی کرده‌اید و اجرا می‌کنید. یا می توانید محتوا را از ارائه دهندگان محتوا قرض بگیرید. بنابراین ما به عنوان AIHR یکی از آن ارائه دهندگان محتوا هستیم. بنابراین، چیزی که معمولاً با وام گرفتن از ما یا مثلاً از Pluralsight، از توسعه‌دهندگان یا از یادگیری LinkedIn دریافت می‌کنید این است که در واقع محتوایی را دریافت می‌کنید که به‌روزرسانی می‌شود و نیروی کاری دارید که قبلاً برای شما کار می‌کند. و من از تجربه شخصی می دانم که ما زمان زیادی را برای اطمینان از اینکه محتوا وجود دارد و واقعاً تأثیرگذار است، سرمایه گذاری می کنیم.

بنابراین بیایید اکنون بگوییم که شما روی استراتژی یادگیری خود کار می‌کردید، و برای آموزش کاربردی که انتخاب کرده‌اید، فرض کنید که می‌خواهید یک برنامه گواهینامه AIHR HRBP به مدت 40 ساعت عمدتاً به صورت آنلاین با برخی از تکالیف که افراد می‌توانند انجام دهند، داشته باشید. شما همچنین برای اولین بار مدیران خود کارگاه‌هایی راه‌اندازی کرده‌اید و می‌خواهید یک برنامه یادگیری ترکیبی سالانه داشته باشید و می‌توانیم فرض کنیم که ممکن است چیزی ساخته‌اید یا محتوایی را از مکان‌های مختلف قرض گرفته‌اید، اما مسئله این است که اکنون باید آن محتوا را بسازید. در دسترس زبان آموز شما

سپس به مشکل دومی می رسیم که مردم اغلب درباره آن می پرسند: واقعاً چگونه محتوای خود را در دسترس قرار می دهید. و در اینجا به مدیریت سیستم های یادگیری یا LMS یا پلتفرم های تجربه یادگیری می رسیم. اکنون که قبلاً محتوای خود را آماده کرده اید، دومین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید چگونه می توانید این یادگیری را برای زبان آموزان خود در دسترس قرار دهید. بنابراین من آن را در اینجا به عنوان خودتان یا گوپرو قرار دادم. بنابراین این تا حد زیادی به اندازه شرکت یا آرزوهای شما بستگی دارد. و مهمتر از همه، در این مرحله به بلوغ یادگیری شما بستگی دارد، اگر بیشتر یک فرهنگ یادگیری موقت هستید، و فقط با استفاده از راه حل هایی رشد می کنید، مانند شیرپوینت، که در آن فقط محتوای تبلیغاتی ایجاد می کنید یا در جایی که می توانید سست می شوید. کانال‌های یادگیری را در کوتاه‌ترین زمان ایجاد کنید و فقط محتوایی را پست کنید که یا از ارائه‌دهنده‌ای مانند ما خریداری کرده‌اید، یا ممکن است محتوایی را از YouTube برداشته باشید. شما همچنین می توانید از Trello برای قرار دادن مسیرهای یادگیری مختلف در Trello استفاده کنید. یا می توانید از Google Classroom استفاده کنید.

با این حال، اگر سازمان شما نیز نیاز به مراقبت دارد و این همه جنبه های مهم فراداده مدیریت یادگیری است که در باطن دارید و مطمئن شوید که می توانید تجزیه و تحلیل های یادگیرنده را نیز پیگیری کنید. در حالی که مجموعه ای متفاوت از امکانات را در پلتفرم دارید، باید حرفه ای شوید و به سراغ یکی از ارائه دهندگان سیستم مدیریت یادگیری بروید. هر گزینه ای را که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که به درستی به شما خدمات می دهد و ما به این موضوع می پردازیم که در واقع چه چیزی را باید در هنگام انتخاب در نظر بگیریم. اوم، پس کاری که ما انجام داده‌ایم و به شما توصیه می‌کنم، از هر ابزاری که استفاده می‌کنید، این است که مطمئن شوید که می‌توانید هم یادگیری رسمی و هم غیررسمی را در آنجا داشته باشید. وقتی در مورد یادگیری رسمی صحبت می کنم، منظورم این است که یادگیری را برای مردم آسان می کند. در مورد ما، ما یادگیری ویدیویی داریم، ما فرصتی برای افراد داریم تا مهارت‌ها را از طریق سناریوهای شاخه‌ای در بازی‌های نقش‌آفرینی تمرین کنند. و همچنین می توانند پروژه های شغلی را انجام دهند که صرفاً تکالیفی است که ما در آکادمی اضافه می کنیم. برای من شخصاً، یکی از بزرگترین یادگیری‌ها زمانی بود که قبلاً در نقش‌های L&D کار می‌کردم، همیشه در مورد یادگیری اندازه لقمه، ساختن هدایا کوچک و کوچک بود.

با این حال، چیزی که من هنگام تجزیه و تحلیل داده‌های یادگیرندگان خود دیدم این است که زبان‌آموزان در واقع ترجیح می‌دهند تکه‌های طولانی‌تری از ویدیوها بین 15 تا 20 دقیقه داشته باشند، که کاملاً برخلاف آنچه قبلاً یاد می‌گرفتم بود. و همچنین می‌دانم که چرا با سایر قالب‌های کوتاه‌تر، مردم احساس نمی‌کنند زمان کافی برای غواصی عمیق در محتوا دارند، که باعث می‌شود احساس کنند در واقع چیزهای زیادی یاد نگرفته‌اند. بنابراین این چیزی است که باید در نظر بگیرید، وقتی به آن فکر می کنید، می دانید که چگونه می توانید چه چیزی واقعاً مؤثر و سرگرم کننده است و چه چیزی باعث می شود مردم بیاموزند. یکی از مهمترین جنبه های یادگیری، امکان بخشیدن به جنبه اجتماعی شدن در پلت فرم ما است. بنابراین صرف نظر از اینکه کدام سیستم مدیریت یادگیری را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که زبان آموزان در این فضای اینترنتی احساس تنهایی نمی کنند، همه شما واقعاً به خوبی از اینستاگرام، Tiktok، فیس بوک و همه این پلتفرم های رسانه اجتماعی دیگر که رشد کرده اند آگاه هستید. و صرفاً به این دلیل که در طبیعت ما این است که بخواهیم احساس ارتباط داشته باشیم و با دیگران بحث کنیم. بنابراین، اگر Slack یا سیستم مدیریت یادگیری دیگری را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که برخی از بحث‌ها، نظرات، یا اینکه زبان‌آموزان می‌توانند در بین درس‌های زیر سؤالات خود را مطرح کنند، و در واقع می‌توانید زمان بگذارید و با فراگیران درگیر شوید. در مورد ما، در مورد ما، ما سعی می کنیم بحث هایی داشته باشیم که پست می کنیم. و همچنین به فراگیرانمان این امکان را می‌دهیم که اگر سؤال یا فکری دارند که می‌خواهند به اشتراک بگذارند، خودشان پست بگذارند. و همچنین گاهی با هر دو نظر می خواهیم. و این همه بخشی از جامعه یادگیری ماست. این نیز با راه حل های مدیریت یادگیری دیگر امکان پذیر است.

یکی از چیزهایی که در اینجا مهم است درک این نکته است که یادگیری در این مورد فقط در درس شما اتفاق نمی افتد. اما بیرون هم اتفاق می‌افتد، اگر این اصطلاحی است که من می‌توانم استفاده کنم، بگوییم جلوی کلاس. و بنابراین، شما می خواهید تعادلی را در مورد نحوه انجام آن ایجاد کنید که این نیز به ابزاری که استفاده می کنید بستگی دارد. اما اینها اصول راهنمایی هستند که باید در ذهن داشته باشید.

و سپس وقتی به دوست یا دشمن در این مورد نگاه می‌کنیم، فکر می‌کنم که می‌خواهید مطمئن شوید که پلتفرم شما اجتماعی است، می‌خواهید مطمئن شوید که می‌توانید قالب‌های مختلف را ادغام کنید اگر به دنبال یادگیری خودسرانه هستید. با یک ابزار تغییر دهنده، پلتفرم شما باید از SCORM پشتیبانی کند. راه‌حل‌های ساده‌تر گاهی بهتر هستند، زیرا راه‌حل‌های قوی‌تر به نیروی انسانی بیشتری نیاز دارند که ابزارها را قادر می‌سازد تا کار کنند و پلتفرم و غیره را مدیریت کنند. در اینجا، دشمن شما یاد می گیرد که یادگیرندگان باید از پلتفرم های مختلف یاد بگیرند. بنابراین اگر تصمیم دارید چیز متفاوتی برای همه بخرید، باید مطمئن شوید که زبان آموزان واقعاً به پلتفرم یادگیری یا راه حل یادگیری شما در یک مکان دسترسی دارند. در غیر این صورت، برای شما، به عنوان فردی که سفیر یادگیری در سازمان شما است، تعامل با فراگیران برای برقراری ارتباط و سردرگم نکردن آنها بسیار دشوار خواهد بود، زیرا شما تنها پلتفرمی نیستید که آنها باید به آن وارد شوند، آنها همچنین باید ساعات تعطیلات خود را ثبت کنند، شاید باید رسیدهای خود را ارسال کنند و هزینه های مالی را بر عهده بگیرند و غیره و غیره.

و دومین چیز هزینه های جاری LMS بالا است، مطمئن شوید که اگر در خانه توانایی اجرای سیستم مدیریت یادگیری خود را ندارید، مطمئن شوید که بودجه کافی برای مراقبت از هزینه های جاری ناشی از آن را دارید. به عنوان طراحی UX، مدیریت، و غیره. و همچنین، مورد علاقه شخصی من طراحی UX غیر دعوت کننده بود، می دانید، مانند زمانی است که وارد اتاقی می شوید و می خواهید زیبا به نظر برسد. در مورد یادگیری هم همینطور است، ما می خواهیم یادگیری آن را برای یادگیرندگان هیجان انگیز و آسان کنیم. و این چیزی است که شما نیز باید به آن توجه کنید. و سوال دوم در مورد ترکیب محتوا است. بنابراین، در این زمینه، همه ما تاکنون درباره راه حل های یادگیری ترکیبی و نحوه انجام آن شنیده ایم. به طور معمول، کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، متأسفیم، قبل از شروع، می‌خواهیم ترکیبی از متدولوژی‌های مختلف داشته باشیم که نیازهای یادگیری خاص را هدف قرار دهد. و سپس چند نمونه را در اینجا به شما نشان خواهم داد که برای ادغام یادگیری از آنها استفاده کرده ام. و امسال چالش خاصی برای من در نقش قبلی ام بود تا آموزش رهبری را به طور کامل آنلاین نیز انجام دهم. و با این حال، من چیزهای زیادی یاد گرفتم و در بخش بعدی با شما در میان می گذارم.

بنابراین چیزی که من بیشتر برای یادگیری قبل و بعد از آن استفاده کرده‌ام این است که از زبان‌آموزان می‌خواهم تا قبل از ورود به کلاس، تا آنجا که می‌توانند به صورت تئوری، وظایف خود را تکمیل کنند. بنابراین آنها یک تکلیف انجام می دهند، آنها برای کارگاه در سیستم مدیریت یادگیری ثبت نام می کنند، آنها یک ویدیو می بینند که می تواند از منابع انسانی یا YouTube یا ارائه دهنده دیگری باشد که شما دارید. و سپس به افراد تکالیفی نیز می دهید و پس از آن نیز می توانید ارزیابی خود را در فضای فردی انجام دهید. همانطور که گفتم، امسال برای رسیدگی به جلسات مجازی زنده بسیار چالش برانگیز بود، ما زمان زیادی را صرف کرده ایم و همانطور که می توانید بگویید این کنفرانس آنلاین نیز هست، می توانیم آن را صرف استفاده از زوم یا تیم های مختلف کنیم. پلت فرم ها بنابراین زمانی که من با چالش مواجه شدم برنامه کامل آموزش بدون جوهر خود را به یک جلسه مجازی تغییر دادم. بنابراین کاری که من انجام داده‌ام این است که از یک سنج که یکی از ابزارهای تعامل با مخاطبان است استفاده کرده‌ام و کل ارائه‌ام را در آنجا قرار داده‌ام. و به عنوان کسی که برنامه را اجرا می کرد، هر سوالی که می خواستم از زبان آموزان بپرسم، در واقع از او می خواستم تا یک تعامل آنلاین انجام دهد. بنابراین هر فکری که داشتم در واقع در این جلسه برنامه ریزی شده بود.

بنابراین همانطور که در مثال اینجا برای یک جلسه مجازی زنده مشاهده می کنید، من به افراد یک وظیفه می دهم و سپس از آنها می خواهم که با آن تعامل داشته باشند. یا به آنها یک محور رهبری موقعیتی می دادم و دانش و درک آنها را از اینکه در چه نوع موقعیتی باید انجام دهند، آزمایش می کردم. بنابراین اینها فقط یک تصویر هستند. و آنچه که به بهترین تمرین تبدیل خواهد شد یک نقش آفرینی مجازی بود که در آن همه را در گروه های جداکننده تقسیم می کردم و در واقع به مدت 45 دقیقه در نقش های مختلف می چرخیدند. بنابراین معلوم شد که این بزرگترین موفقیت برنامه بود و چیزی که باعث شد آماده سازی بسیار قوی باشد. و برای تسهیل‌گرانی که در آن شرکت کردند، بنابراین هر زمان که مجبور بودیم از اتاق بیرون بیاییم، تسهیل‌گری وجود دارد که در واقع بر بازی‌های نقش نظارت می‌کند. و این حدود چهار ساعت طول کشید. و این برای شما به عنوان یک تسهیل کننده بسیار دشوار است اما برای زبان آموزان بسیار جذاب است. بنابراین این برای من نشان می دهد که ما در واقع می توانیم جلسات مجازی را سرگرم کننده و جذاب کنیم. چیزی که باید به آن توجه کنیم برنامه ریزی مناسب برای تحقق آن است.

بنابراین، اگر بخواهم آنچه را که در مورد یادگیری ترکیبی می‌خواهیم خلاصه کنم، می‌خواهیم مطمئن شویم که از ابزارهای تعامل با مخاطبان استفاده می‌کنیم، می‌توانید از سنج سنج استفاده کنید، می‌توانید از نوار لغزنده برای سؤالات استفاده کنید، می‌توانید از Kahoot نیز استفاده کنید. و بسیاری از ابزارهای دیگر وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید که ابزار شما را جذاب تر می کند. برای من چیزی که کار می کند این نیست که از ابزارهای مختلف به ابزارهای مختلف بروم، بلکه یادگیرندگان بلافاصله می دانند که کجا هستند. و من از یک ابزار در کل ارائه استفاده می کنم. بازی‌های نقش آماده‌سازی عالی برای این کار کلیدی است و همچنین زمانی که می‌خواهیم مطمئن شویم که فشار یا زمان زیادی برای صحبت کردن نداریم، اما شما در آن هستید، که کاملاً برخلاف آنچه من درست انجام می‌دهم است. اکنون، دوست دارم فرصتی برای تعامل با مخاطب داشته باشم.

با این حال، این یکی از آن موقعیت‌های مجازی است، شما نمی‌خواهید در جلسات با زبان‌آموزان زیادی ملاقات کنید تا بتوانید آن را مدیریت کنید. و مطلقاً آن را به تنهایی انجام ندهید. بنابراین سعی کنید مطمئن شوید که تسهیل‌کننده‌هایی دارید که می‌توانند در گروه‌ها به شما کمک کنند و به آن‌ها در مورد کارهایی که باید انجام دهند آموزش می‌دهند، زیرا مطمئن هستم که همه افراد یک مجموعه پنج نفره از مربیان را ندارند که به راحتی یکبار مصرف شوند و فقط در قفسه منتظر بمانند. تا آنها را به یک جلسه بیاورید. و همچنین، اگر نیاز به تهیه‌کننده یا مدیری دارید که به شما در راه‌اندازی فناوری‌ها برای راه‌اندازی‌هایتان کمک کند.

همانطور که گفته شد، من قصد دارم به موضوع مورد علاقه خود در اینجا بروم که در واقع در مورد درگیر کردن زبان آموزان است. و این بیشتر در مورد استفاده از بازاریابی آمریکایی مبتنی بر کمپین است تا مطمئن شوید که زبان آموزان شما که می خواهند به جلسات ما بپیوندند، مطمئن هستم که همه شما ابتکارات یادگیری داشته اید که در آن به تمام جزئیات برنامه فکر کرده اید و مخاطبان مختلفی را در آن هدف قرار داده اید. سازمان شما با این حال، صبر بالا نمی رود و مردم واقعاً به پلت فرم شما نمی روند و یاد نمی گیرند. بنابراین چیزی که من آموخته ام این است که دزدی با افتخار از بازاریابی یک رویکرد خوب است. بنابراین در اینجا شما چند نمونه از آنچه من قبلاً استفاده کرده‌ام را دارید که با مشارکت زبان‌آموزان به خوبی کار می‌کرد. سعی می‌کنم از هر فرصتی برای تیم نیز استفاده کنم تا به روش‌های مختلف با یادگیری ارتباط برقرار کنیم.

بنابراین همانطور که می بینید، در سمت چپ، این مورد خارج از دفتر وجود داشت، که به زبان آموز می رفت و به هر کسی که واقعاً به من یا هرکسی در تیم ایمیل می زند، می رفت و سپس قطعاً افراد را برای رفتن و یادگیری از مطالب مختلف دعوت می کرد. در این مورد، همه باید آموزش هدف گذاری را انجام می دادند. بنابراین به این کد QR که شناور در استخر می بینید نیز پیوند داده شد. دومین موردی که واقعاً خوب کار کرد این بود که یادگیرندگان را بشناسیم و اطمینان حاصل کنیم که به نحوی آنهایی را که فعالانه در ابتکارات یادگیری ما شرکت می کنند ترویج می کنیم. همانطور که می بینید، در این مثال، من یک مصاحبه کوتاه، یک واقعیت سرگرم کننده و همچنین پیوندی به یک دوره یا دو قسمت از آکادمی که این شخص در آن شرکت می کرد، انجام می دهم. و شناخت راه بزرگ و طولانی را طی می کند.

هنگامی که نوبت به یادگیری می‌رسد، توصیه من این است که از سفیران داخلی مانند تیم رهبری خود استفاده کنید و در واقع محتوایی را که آن‌ها نیز مرور می‌کنند، تبلیغ کنید تا مطمئن شوید که این بخشی از فرهنگ شما نیز می‌شود. و سپس، آخرین چیز در واقع ساختن یک نام تجاری است که شاید اولین چیزی باشد که فکر کنید چگونه است که شما بچه ها می خواهید ارتباط برقرار کنید که برند شما چیست، سبک ارتباطی شما با زبان آموزان چیست و به زبان آموزان و این تا حد زیادی باعث ایجاد ارتباط شما می شود.

و وقتی نوبت به خلاصه‌سازی این قطعه می‌رسد، می‌خواهیم بدانیم که می‌دانید، بازاریابی کمپین دوست ما است، مطمئن شوید که برای برنامه‌ریزی ارتباط زمان می‌گذارید، این نمی‌شود، این نباید یک فکر بعدی باشد. اما بیشتر بخشی از این کار شما باید به سلول at&t به همان روشی که به ساخت محتوا نزدیک می‌شوید نزدیک شوید و سپس زبان‌آموزان را ارتقا دهید. همچنین می توانید از ابزارهای گیمیفیکیشنی که در پلتفرم خود دارید استفاده کنید. اگر گیمیفیکیشن ندارید، همیشه می توانید برنامه یا ابتکارات یادگیری را در سازمان خود بازی کنید. این که یک ارتباط یادگیری کامل است، یک فکر بعدی در مورد برقراری ارتباط است، به خصوص اگر شما سبک های متفاوتی داشته باشید و هر برنامه هویت خاص خود را داشته باشد که زبان آموزان را تا حد زیادی گیج می کند، همان طور که اگر مجبور شوند به هفت پلتفرم مختلف بروند، آنها را گیج می کند. برای یادگیری

و در خلاصه کردن مطالبی که تا کنون با شما به اشتراک گذاشته‌ام، همه این عناصر به شما کمک می‌کنند بفهمید که به شما کمک کرده است تا سازمان خود را از طریق بلوغ یادگیری حرکت دهید. بنابراین حدود چهار سطح وجود دارد که می توانید در آنها باشید. اولین مورد این خواهد بود که سازمان شما بیشتر یک فرهنگ یادگیری موقت است که در آن شما اینجا و آنجا یاد می گیرید، سپس می توانید آن را ساختارمندتر داشته باشید، یعنی اینکه شما برخی از سیستم ها را در جای خود دارید، سپس آن را استراتژیک دارید که به این معنی است که شما به استراتژی خود متکی هستید و به جایی که شرکت می رود متصل هستید و در واقع یادگیری به موفقیت شرکت کمک می کند. و آخرین مورد فرهنگ یادگیری تعبیه شده است.

بنابراین، اگر یادگیری الکترونیکی را به درستی در پیروی از برخی دستورالعمل‌های کلیدی که در بخش اول ارائه در اینجا آورده‌اید ادغام کنید، به طور کلی به سمت فرهنگ یادگیری جاسازی شده حرکت خواهید کرد. و می‌دانم که این یک کار دلهره‌آور است و در واقع تلاش زیادی می‌طلبد، اما وقتی می‌بینید که زبان‌آموزان واقعاً با محتوایی که می‌خرید درگیر هستند، واقعاً نتیجه می‌دهد. بنابراین، امروز آنچه که ما داریم، آنچه که در مورد آن بحث کرده‌ایم، روش‌های مختلفی است که می‌توانید به دریافت محتوا نزدیک شوید. بنابراین می توانید بسازید، بخرید یا قرض بگیرید. سپس بحث کرده‌ایم که وقتی یکی از این سه مورد را انجام دادید، جایی است که محتوای خود را در آن قرار می‌دهید، به این معنی که آیا ما از راه‌حلی که خودتان آن را انجام دهید استفاده می‌کنیم یا شما به سراغ عناصر دقیق‌تر می‌روید. سپس در مورد اینکه چگونه محتوا را با هم ترکیب خواهید کرد صحبت کردیم. و سپس در مورد نام تجاری و هویت. نکته کلیدی در اینجا این است که شما نمی توانید همه آنها را همزمان انجام دهید. توصیه من این است که در مورد بلوغ یادگیری، به ویژه در جنبه دیجیتال، به این فکر کنید که سازمان شما در حال حاضر در کجا قرار دارد. و سپس فقط شروع کنید، فقط به آرامی شروع کنید. اگر هنوز شروع نکرده اید، یک قدم بردارید، یک قدم به عقب بردارید، درک کنید که سازمان در این لحظه کجاست و سپس با برخی از نکاتی که امروز با شما به اشتراک گذاشته ام، دوباره شروع کنید. می خواهم از توجه شما بسیار تشکر کنم

در راهنمای جامع ما در مورد یادگیری و توسعه اطلاعات بیشتری کسب کنید!

الکس توسوویچ یک رهبر فکری در شیوه های نوآورانه تحقیق و توسعه با اشتیاق به یادگیری دیجیتال است. او با دیدگاه‌های تازه‌اش در مورد آموزش سازمانی و بیش از ده سال تجربه در توسعه محتوای آموزشی، مهمان دائمی کنفرانس‌ها، پادکست‌ها و وبینارها است. او به عنوان رئیس محصول در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، برخی از جذاب ترین دوره های آموزشی آنلاین را برای حرفه ای های منابع انسانی ایجاد می کند.
برنامه صدور گواهینامه

یادگیری و توسعه

متوسط | 23.5 ساعت | (143 بررسی) با آموزش، حفظ و درگیر کردن با استعدادترین کارمندان خود، به سازمان خود مزیت رقابتی قدرتمندی بدهید. به عنوان… بیشتر بیاموزید

مقالات جدید

12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact.12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact. راهنماها

12 معیار DEI که سازمان شما باید ردیابی کند

ادامه مطلب

Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types.Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types. راهنماها

الگوی مصاحبه رایگان و راهنمای استفاده جامع برای مصاحبه موثر

ادامه مطلب

Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps.Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps. راهنماها

آموزش مصاحبه برای مدیران استخدام: راهنمای 17 مرحله ای شما

ادامه مطلب

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *