نحوه نوشتن یک استخدام کننده موثر شرح شغل: راهنمای نهایی

اگر به دنبال استخدام یک استخدام‌کننده برای تیم منابع انسانی خود هستید، ممکن است از خود بپرسید که در شرح شغل استخدام‌کننده چه چیزی باید لحاظ شود. نوشتن یک آگهی شغلی هدفمند و موثر در هنگام استخدام برای هر موقعیتی گام مهمی است، اما به ویژه در هنگام استخدام استخدام کنندگان ضروری است. یک شرح شغل قوی و جامع می تواند به شما کمک کند تا نامزدهای واجد شرایط را با دانش و مهارت های مورد نیاز برای برتری در این نقش حیاتی جذب کنید.

این مقاله نحوه نوشتن شرح وظایف استخدامی موثر را توضیح می دهد، از جمله نکاتی در مورد اطلاعاتی که باید در آن گنجانده شود و نمونه های مفصلی از ارسال های موفق از سازمان های مختلف.

مطالب
استخدام کننده چیست؟
استخدام کنندگان چه می کنند؟
صلاحیت ها و تجربیات مورد نیاز برای نقش استخدام
مسئولیت های کلیدی یک استخدام کننده
انواع موقعیت های استخدام کننده
نمونه شرح وظایف استخدامی
نمونه های شرح شغل استخدام کننده
چشم انداز شغلی برای استخدام کنندگان

استخدام کننده چیست؟

استخدام کنندگان وظیفه دارند تا نامزدهای واجد شرایط را تهیه و انتخاب کنند، به اهداف استخدام دست یابند و در استراتژی جذب استعداد شرکت مشارکت کنند. آنها مسئول اطمینان از:

  • پر کردن موقعیت های باز به موقع
  • انتخاب و استخدام نامزدهایی که برای این نقش مناسب هستند
  • جذب مجموعه متنوعی از نامزدها
  • ایجاد یک تجربه نامزد مثبت
  • کمک به به حداقل رساندن هزینه های استخدام
  • رعایت موازین قانونی و اخلاقی در استخدام

استخدام کنندگان بخشی از تیم منابع انسانی هستند و نقش آنها به اندازه و ساختار سازمان بستگی دارد. آنها معمولاً به طور مستقیم به استخدام کننده ارشد، مدیر استخدام یا مدیر منابع انسانی گزارش می دهند، بسته به سطوح مختلف ارشدیت یا تخصص در بین استخدام کنندگان. آنها همچنین با شرکای تجاری منابع انسانی برای اطمینان از همسویی در استراتژی های استخدام همکاری می کنند.

به گفته مک کینزی، جنگ استعدادها همچنان شدید است. نرخ ترک داوطلبانه 25 درصد بیشتر از سطح قبل از همه گیری است. با سرعت استخدام، ترک شغل و ایجاد شغل، فرصت های شغلی احتمالا برای مدتی به حالت عادی باز نمی گردند. و از آنجایی که کارکنان بیشتری مشتاق کشف فرصت‌های شغلی جدید یا تغییر شغل هستند، استخدام‌کنندگان در یافتن منابع و جذب استعدادهای برتر برای برآورده کردن نیازهای کارکنان سازمان نقش اساسی دارند.

استخدام کنندگان چه می کنند؟

نقش استخدام کنندگان در شناسایی و تامین استعدادهای مناسب برای سازمان ها حیاتی است. آنها با استخدام نامزدهایی با مهارت ها، تجربه و تناسب فرهنگی لازم برای پیشرفت در شرکت به موفقیت سازمان کمک می کنند.

در اینجا برخی از نقش های کلیدی آنها آورده شده است:

  1. منبع یابی نامزدها: استخدام کنندگان برای یافتن نامزدهای مناسب از پست های شغلی و رسانه های اجتماعی فراتر می روند. آن‌ها در نمایشگاه‌های کار، رویدادهای شبکه‌ای شرکت می‌کنند و با آژانس‌های کارکنان متخصص برای یافتن استعدادهای برتر، به‌ویژه در صنایع رقابتی، همکاری می‌کنند.
  2. غربالگری و مصاحبه: برای ارزیابی موثر متقاضیان، استخدام‌کنندگان از سیستم‌های ردیابی متقاضی برای بررسی رزومه‌ها استفاده می‌کنند. آنها مصاحبه های اولیه را برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد نامزدها انجام می دهند و به دنبال آن مصاحبه های ثانویه با مدیران استخدام انجام می دهند. استخدام کنندگان مسئولیت برنامه ریزی و هماهنگی مصاحبه را بر عهده می گیرند و اطمینان حاصل می کنند که هر دو طرف برای مصاحبه های حضوری یا مجازی در دسترس هستند.
  3. ارزیابی نامزدها: استخدام‌کنندگان ارزیابی‌های متناسب با نقش و صنعت را انجام می‌دهند. آزمون‌های شناختی توانایی‌های تفکر انتقادی و تصمیم‌گیری را اندازه‌گیری می‌کنند، در حالی که آزمون‌های رفتاری بینش‌هایی درباره رفتار در محل کار ارائه می‌دهند. ارزیابی‌های موقعیتی موقعیت‌های کاری واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند و مهارت‌های حل مسئله داوطلبان را ارزیابی می‌کنند.
  4. مدیریت فرآیند استخدام: استخدام کنندگان ارتباط دائمی با نامزدهای منتخب را حفظ می کنند و از استخدام آنها در جاهای دیگر جلوگیری می کنند. آنها کاندیداها را در مورد فرآیند استخدام به‌روزرسانی می‌کنند، نتایج ارزیابی و مصاحبه را به اشتراک می‌گذارند و قبل از تمدید پیشنهادهای شغلی، پیشینه را بررسی می‌کنند. به‌علاوه، استخدام‌کنندگان ممکن است به فرآیند پذیرش کمک کنند تا از انتقال آرام برای استخدام‌های جدید اطمینان حاصل کنند.

صلاحیت ها و تجربیات مورد نیاز برای نقش استخدام

1. الزامات آموزشی

استخدام کنندگان ملزم به داشتن مدرک لیسانس منابع انسانی هستند. مدرک روانشناسی می تواند به درک بیشتر دیدگاه های نامزدها و نوع نامزدهای مورد نیاز شرکت کمک کند. در همین حال، مدرک مدیریت بازرگانی نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توسعه تجاری و سازمانی ضروری است.

همچنین، می‌توانید اعتبار استخدام‌کننده را از طریق گواهی‌های حرفه‌ای مانند:

  • گواهینامه تخصصی کسب استعدادهای SHRM – بیاموزید که چگونه بهترین استعدادها را برای سازمان خود منبع، مشارکت و حفظ کنید. این برنامه همچنین دروسی در مورد استخدام جهانی، تنوع، برابری و گنجاندن (DE&I) در فضای استعدادیابی و چرخه حیات اکتساب استعداد مجازی ارائه می دهد.
  • برنامه اکتساب استعدادهای استراتژیک AIHR – هدف از این دوره این است که شما به استخدامی تبدیل شوید که هر بار، اکنون و در آینده، استخدام مناسب را انجام می دهد. در این دوره با استراتژی های جذب استعداد، مدیریت استعدادیابی، جذب سرعت، پیشنهاد ارزش کارمند، تجربه نامزدها و تجزیه و تحلیل استعدادیابی آشنا می شوید.

2. تجربه

معمولاً از استخدام کنندگان خواسته می شود که در زمینه استخدام، منابع انسانی یا زمینه های مشابه تجربه داشته باشند. با این حال، موقعیت های سطح ورودی ممکن است نامزدهایی را با تجربه کارآموزی در نظر بگیرند. به عنوان مثال، افرادی که در استخدام کارآموزی کرده‌اند، می‌توانند کمک ارزشمندی به استخدام‌کنندگان و مدیران استخدام ارائه کنند. آنها می توانند وظایف اداری مختلفی مانند ارسال آگهی های شغلی آنلاین، برنامه ریزی مصاحبه، مدیریت اسناد نامزد، و خدمت به عنوان اولین نقطه تماس برای درخواست های نامزد را انجام دهند.

علاوه بر کارآموزی، داوطلب شدن برای ابتکارات استخدام در یک شرکت می تواند در معرض دید ارزشمند و تجربه عملی در جنبه های مختلف استعدادیابی باشد. این شامل غربالگری رزومه، انجام بررسی سوابق، ارزیابی نامزدها و مدیریت برنامه های مصاحبه است.

افراد با کسب تجربه در این زمینه ها می توانند مهارت های استخدامی خود را افزایش دهند و شانس موفقیت خود را در این زمینه افزایش دهند.

3. آگاهی از شیوه های استخدام

استخدام کنندگان می توانند با شرکت در کارگاه ها و سمینارها دانش خود را در مورد شیوه های استخدام گسترش دهند. آن‌ها می‌توانند مستقیماً از کارشناسان مجرب استخدام بیاموزند و در مورد استراتژی‌های استخدام مؤثر، تکنیک‌های کارآمد ارزیابی نامزدها، قوانین استخدامی به‌روز، و روندهای فعلی صنعت اطلاعاتی کسب کنند.

علاوه بر این، ارتباط با سایر متخصصان کارآمد استخدام از طریق انجمن های حرفه ای می تواند به گسترش شبکه آنها کمک کند.

Recruiter Roles & ResponsibilitiesRecruiter Roles & Responsibilities

مسئولیت های کلیدی یک استخدام کننده

مسئولیت های کلیدی یک استخدام کننده عبارتند از:

  • ایجاد شرح وظایف موثر: با نوشتن شرح وظایف واضح و جامع که به طور دقیق الزامات و صلاحیت های شغلی را مشخص می کند، نامزدهای واجد شرایط را جذب کنید.
  • به حداکثر رساندن دسترسی به آگهی‌های شغلی: با ارسال استراتژیک فرصت‌های شغلی در پلتفرم‌های مختلف، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو و ارائه دستورالعمل‌های واضح برای ارسال درخواست، به مخاطبان گسترده‌ای دست پیدا کنید و نامزدهای واجد شرایط را جذب کنید.
  • ردیابی کارآمد متقاضی: پیگیری و پاسخ سریع به درخواست‌های دریافتی، اطلاع‌رسانی کاندیداها در مورد فرآیند استخدام. تجزیه و تحلیل داده های استخدام برای اندازه گیری عملکرد ارسال شغل و شناسایی نامزدهای قوی.
  • تقویت نام تجاری کارفرما: بررسی ها و رتبه بندی های کارفرما را نظارت و مدیریت کنید تا شهرت مثبت شرکت را شکل دهید.
  • ترویج تنوع و شمول: اطمینان حاصل کنید که شرح شغل از زبانی فراگیر استفاده می کند و بر مهارت ها و صلاحیت ها برای ارتقای تنوع و شمول تمرکز می کند.

1. مهارت های نرم استخدام کننده

صلاحیت ها و تجربه مهم هستند، اما استخدام کنندگان برای برتری در نقش خود به بیش از این نیاز دارند. در اینجا مهارت های نرم کلیدی وجود دارد که هر استخدام کننده باید داشته باشد:

  • مهارت های ارتباطی: ارتباط خوب برای استخدام کنندگان بسیار مهم است. آنها باید به طور موثر الزامات شغلی و پیشنهادات شرکت را به نامزدها منتقل کنند و اطمینان حاصل کنند که آنها تصمیمات آگاهانه می گیرند. علاوه بر این، استخدام‌کنندگان باید ارتباط روانی با مدیران استخدام داشته باشند تا به‌روزرسانی‌ها را ارائه دهند و از هرگونه سوءتفاهم که می‌تواند فرآیند استخدام را به تاخیر بیندازد، جلوگیری کند.
  • ایجاد رابطه: ایجاد ارتباطات برای استخدام کنندگان ضروری است. این شامل ارتباط با نامزدهای منفعل از طریق ایمیل و متن و ایجاد روابطی است که ممکن است به فرصت های شغلی آینده منجر شود. همچنین برای استخدام کنندگان مهم است که با نامزدهای واجد شرایطی که موقعیتی به آنها پیشنهاد نشده است، در تماس باشند، زیرا ممکن است در آینده جای خالی دیگری داشته باشند.
  • همکاری با مدیران استخدام: استخدام کنندگان باید از نزدیک با مدیران استخدام همکاری کنند تا از اتلاف وقت و منابع جلوگیری کنند. با درک کامل الزامات نقش، استخدام‌کنندگان می‌توانند نامزدهایی را انتخاب کنند که با نیازهای مدیر استخدام مطابقت دارند و زمان و هزینه هر استخدام را کاهش دهند.
  • مدیریت زمان: استخدام‌کنندگان روزانه چندین کار را انجام می‌دهند، از بررسی رزومه گرفته تا زمان‌بندی مصاحبه و نوشتن پیشنهادهای شغلی. برای سازماندهی ماندن، استخدام‌کنندگان از نرم‌افزار استفاده می‌کنند یا برنامه‌ها را دنبال می‌کنند تا از انجام سریع همه وظایف اطمینان حاصل کنند.

5. حل مشکل: استخدام کنندگان در طول فرآیند استخدام با موانع مختلفی مانند کمبود نیروی کار، تعارضات برنامه ریزی، انصراف نامزدها، و ناهماهنگی بین مدیران استخدام و نامزدها مواجه می شوند. مهارت‌های حل مسئله مؤثر به استخدام‌کنندگان کمک می‌کند تا استراتژی‌های استخدام، هدایت موقعیت‌های پیچیده، جستجوی راه‌حل‌های جایگزین و انطباق با بازار کار همیشه در حال تغییر را توسعه دهند.

2. مهارت های فنی استخدام کننده

توانایی های فنی برای موفقیت در دنیای پرسرعت کسب استعداد ضروری است. در اینجا سه مهارت کلیدی وجود دارد که استخدام‌کنندگان باید داشته باشند:

  • سیستم های ردیابی متقاضی (ATS) : ATS یک تغییر دهنده بازی برای استخدام کنندگان است. با خودکارسازی غربالگری رزومه و انتخاب نامزد، فرآیند استخدام را ساده می کند. با استفاده از ATS، استخدام کنندگان می توانند در زمان و تلاش صرفه جویی کنند و اطمینان حاصل کنند که فقط نامزدهای واجد شرایط به مرحله بعدی می رسند. همچنین امکان برنامه‌ریزی یکپارچه ارزیابی‌ها و بررسی پیشینه را فراهم می‌کند و از یک سفر استخدام روان و کارآمد اطمینان می‌دهد.
  • رسانه های اجتماعی و ابزارهای منبع یابی: رسانه های اجتماعی به نیروگاهی برای استخدام تبدیل شده اند، به طوری که 59 درصد از شرکت ها نامزدهای درجه یک را از طریق پلتفرم هایی مانند لینکدین و فیس بوک پیدا می کنند. استخدام کنندگان باید در استفاده از این ابزارها برای منبع یابی و تعامل با نامزدهای بالقوه ماهر باشند. با ارسال نه تنها فرصت های شغلی، بلکه همچنین محتوای جذاب مانند گواهی نامه ها و اخبار صنعت، استخدام کنندگان می توانند نامزدهای منفعل را جذب کنند و بینش های ارزشمندی را در مورد فرهنگ شرکت به آنها ارائه دهند.
  • تجزیه و تحلیل داده های منابع انسانی: تصمیم گیری مبتنی بر داده، کلید موفقیت در استخدام است. با تجزیه و تحلیل داده‌های استخدام، استخدام‌کنندگان می‌توانند الگوها را شناسایی کنند، ناکارآمدی‌ها را شناسایی کنند و تصمیم‌گیری آگاهانه برای بهبود استراتژی‌های استخدام خود بگیرند. با بررسی تجزیه و تحلیل ابزارهای منبع یابی و داشبورد، استخدام کنندگان می توانند تنگناها را مشخص کنند، تاخیرها را حذف کنند و منابع را به طور موثرتری برای جذب نامزدهای با کیفیت بالا تخصیص دهند.

در بازار کار رقابتی امروز، استخدام‌کنندگانی که این مهارت‌های فنی را دارند، مزیت قابل توجهی خواهند داشت.

انواع موقعیت های استخدام کننده

عنوان شغلی استخدام کننده توضیحات
استخدام کننده شرکتی استخدام کنندگان شرکتی مسئول تامین منابع، غربالگری و استخدام نامزدها برای موقعیت های درون یک سازمان خاص هستند. آنها از نزدیک با مدیران استخدام کار می کنند تا نیازهای شغلی را درک کنند، آگهی های شغلی ایجاد کنند، مصاحبه انجام دهند و در مورد پیشنهادهای شغلی مذاکره کنند. استخدام کنندگان شرکتی اغلب بر استخدام برای بخش ها و سطوح مختلف در شرکت تمرکز می کنند.
استخدام کننده فنی استخدام‌کنندگان فنی در یافتن منابع و استخدام نامزدهای پست‌های فنی مانند مهندسان نرم‌افزار، دانشمندان داده و متخصصان فناوری اطلاعات تخصص دارند. آنها درک عمیقی از مهارت ها و صلاحیت های فنی دارند و از نزدیک با مدیران استخدام برای شناسایی استعدادهای برتر در صنعت همکاری می کنند. استخدام کنندگان فنی اغلب داوطلبان را از طریق ارزیابی های فنی بررسی می کنند و توانایی های آنها را ارزیابی می کنند تا آنها را با الزامات فنی خاص شغل مطابقت دهد.
استخدام کننده اجرایی استخدام‌کنندگان اجرایی که به عنوان شکارچی سر نیز شناخته می‌شوند، مسئول شناسایی و جذب مدیران سطح بالا برای سازمان‌ها هستند. آنها معمولاً روی جستجوهای بسیار محرمانه کار می کنند و از تکنیک های منبع یابی فعال برای یافتن نامزدهایی استفاده می کنند که دارای مهارت های رهبری و استراتژیک لازم هستند. استخدام‌کنندگان اجرایی اغلب به طور گسترده در صنعت خود شبکه‌سازی می‌کنند و همچنین ممکن است بررسی‌های کامل پیشینه و تأیید مرجع را برای نامزدهای بالقوه انجام دهند.
استخدام آژانس استخدام‌کنندگان آژانس، که استخدام‌کنندگان کارکنان نیز نامیده می‌شوند، برای آژانس‌های استخدام یا شرکت‌های کارمندی کار می‌کنند که خدمات جذب استعداد را به چندین شرکت مشتری ارائه می‌دهند. آنها فرآیندهای استخدام سرتاسری، از جمله منبع یابی نامزدها، انجام مصاحبه، و مدیریت فرآیند استخدام را انجام می دهند. استخدام کنندگان آژانس اغلب در یک صنعت یا عملکرد شغلی خاص تخصص دارند و در ایجاد روابط با مشتریان و نامزدها مهارت دارند. آنها ممکن است بر روی یک کمیسیون یا ساختار مبتنی بر هزینه کار کنند.
استخدام پردیس استخدام کنندگان پردیس بر جذب و استخدام فارغ التحصیلان و دانشجویان اخیر برای موقعیت های ابتدایی و کارآموزی تمرکز می کنند. آن‌ها معمولاً برای شرکت‌هایی کار می‌کنند که برنامه‌های استخدام دانشگاهی، بازدید از کالج‌ها و دانشگاه‌ها برای ایجاد روابط با مراکز شغلی، شرکت در نمایشگاه‌های شغلی و انجام مصاحبه در محوطه دانشگاه دارند. استخدام کنندگان پردیس همچنین در ترویج نام تجاری کارفرما و حفظ روابط با موسسات آموزشی نقش دارند.
استخدام کننده مراقبت های بهداشتی استخدام کنندگان مراقبت های بهداشتی در استخدام متخصصان مراقبت های بهداشتی، از جمله پزشکان، پرستاران، متخصصان بهداشت متحد و کارکنان اداری تخصص دارند. آنها با استانداردهای صنعت مراقبت های بهداشتی، الزامات صدور مجوز و مقررات آشنا هستند. استخدام کنندگان مراقبت های بهداشتی اغلب با بیمارستان ها، کلینیک ها و سازمان های مراقبت های بهداشتی همکاری می کنند تا نامزدهای واجد شرایط را شناسایی و جذب کنند و از انطباق با قوانین و استانداردهای مربوط به مراقبت های بهداشتی اطمینان حاصل کنند.
استخدام کننده تنوع و شمول استخدام کنندگان تنوع و شمول بر ارتقای تنوع و شمولیت در محل کار با منبع یابی و استخدام نامزدهایی از گروه های کم نمایندگی تمرکز می کنند. آنها با استخدام مدیران و تیم‌های منابع انسانی برای توسعه استراتژی‌هایی برای جذب استعدادهای متنوع، اجرای شیوه‌های استخدام فراگیر و ایجاد روابط با سازمان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مشارکت می‌کنند. استخدام کنندگان تنوع و شمول نقش مهمی در ایجاد محیط های کاری متنوع و فراگیر دارند.

نمونه شرح وظایف استخدامی

در زیر نمونه‌ای از شرح شغل استخدام‌کننده برای کمک به ایجاد شغل خود آورده شده است:

ما در حال استخدام یک استخدام کننده هستیم تا به تیم پویا ما بپیوندد. در این نقش، شما مسئول شناسایی و جذب استعدادهای برتر پزشکی برای پر کردن موقعیت های باز ما خواهید بود. شما از نزدیک با مدیران استخدام کار خواهید کرد تا شرایط شغلی را درک کنید و نامزدهای واجد شرایط را پیدا کنید. کاندیدای ایده‌آل باید دارای تجربه قوی در استخدام، مهارت‌های ارتباطی عالی، و توانایی انجام مهلت‌های استخدامی سخت باشد.

مسئولیت ها:

  • برای درک شرایط شغلی و شرح وظایف شغلی با مدیران استخدام کار کنید.
  • از کانال های مختلف مانند تابلوهای شغلی، پلتفرم های رسانه های اجتماعی و شبکه های حرفه ای برای منبع نامزدها استفاده کنید
  • برای شناسایی کاندیداهای واجد شرایط، از سر گرفته می شود.
  • مصاحبه های اولیه را برای ارزیابی مهارت ها، تجربه و تناسب فرهنگی داوطلبان انجام دهید.
  • مصاحبه با مدیران استخدام را برنامه ریزی کنید
  • بررسی پیشینه و مرجع را انجام دهید
  • اطلاعات به روز شده نامزدها را در سیستم ردیابی متقاضی (ATS) حفظ کنید.

صلاحیت ها:

  • لیسانس منابع انسانی، روانشناسی، مدیریت بازرگانی یا رشته های مرتبط
  • 3-5 سال سابقه استخدام ترجیحاً پرستار، پزشک و متخصص پزشکی
  • درک کامل از بهترین شیوه های استخدام مراقبت های بهداشتی
  • تجربه استخدام با حجم بالا
  • مهارت های ارتباطی عالی.

نمونه های شرح شغل استخدام کننده

بیایید به 3 نمونه از شرح وظایف استخدامی که شرکت ها در حال تبلیغ هستند نگاه کنیم. ما آنچه را که شرح شغل را عالی می کند ارزیابی خواهیم کرد و در مورد نکات بهبود بحث خواهیم کرد.

1. Technical Recruiter، SpaceX

SpaceEx Technical Recruiter Job Description ExampleSpaceEx Technical Recruiter Job Description Example

نمونه غذاهای آماده

در اینجا چیزی است که این شرح شغل خوبی است:

  • معرفی قوی در مورد SpaceX و ماموریت آن زمینه و هیجان را در مورد اهداف شرکت تعیین می کند.
  • طرح کلی واضح از موقعیت و مسئولیت های استخدام کننده فنی
  • نگاهی اجمالی به محیط کاری SpaceX ارائه می دهد، کار تیمی، استقلال و ماهیت هیجان انگیز کار انجام شده در مرکز آزمایش توسعه موشک را برجسته می کند.
  • جزئیات بسته مزایای جامع ارائه شده توسط SpaceX، ارائه شفافیت و مشوق‌های بالقوه برای متقاضیان

2. استخدام پاره وقت، Envision Horizons

Envision Horizons Part-time Recruiter Job Description ExampleEnvision Horizons Part-time Recruiter Job Description Example
افق ها را تصور کنید

نمونه غذاهای آماده

در حالی که این مثال شرح شغل استخدام کننده به طور کلی آموزنده است، چند زمینه وجود دارد که می تواند بهبود یابد:

  • این می تواند جزئیات بیشتری در مورد مسئولیت های استخدام کننده ارائه دهد. به عنوان مثال، می تواند شامل وظایف اضافی مانند انجام بررسی های مرجع، هماهنگی بررسی پیشینه، و تسهیل فرآیند پیشنهاد باشد.
  • زمینه در مورد ارزش های شرکت و نحوه ادغام آنها در فرآیند استخدام وجود ندارد.
  • ویژگی‌های خاصی را که برای موفقیت در نقش مهم هستند، مانند مهارت‌های قوی حل مسئله، سازگاری با تغییر اولویت‌ها، یا تجربه کار در محیطی سریع، برجسته کنید.
  • فقدان اطلاعات در مورد فرصت های رشد بالقوه در سازمان که می تواند نامزدهای علاقه مند به توسعه شغلی بلند مدت را جذب کند

3. استخدام کننده، UPMC

UPMC Recruiter Job Description ExampleUPMC Recruiter Job Description Example
UPMC

نمونه غذاهای آماده

در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا این می تواند یک شرح شغل خوب در نظر گرفته شود:

  • حاوی اطلاعات مهم در مورد ماهیت نقش با بیان اینکه این نقش یک موقعیت منظم و تمام وقت با ترتیبات کاری انعطاف پذیر است.
  • با تأکید بر موقعیت استخدام کننده در حمایت از شیوه های سازمانی و عملیاتی از طریق توسعه و اجرای استراتژی های استخدام و استخدام، یک نمای کلی از مسئولیت های استخدام کننده ارائه می دهد.
  • الزامات آموزشی و تجربه استخدام مورد نیاز برای این نقش را با ذکر گواهینامه های ترجیحی مشخص می کند.
  • شامل بیانیه کارفرمای فرصت برابر است، که شامل و تنوع در سازمان را ترویج می کند.

چشم انداز شغلی برای استخدام کنندگان

استخدام‌کنندگان با جذب مؤثر و به‌کارگیری مناسب‌ترین افراد، نقشی حیاتی در سازمان‌ها ایفا می‌کنند. فرآیند انتخاب نامزد آنها کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که فقط واجد شرایط ترین متقاضیان استخدام می شوند، که به عملکرد بالاتر کمک می کند. دانش نام تجاری کارفرمای آنها به ایجاد یک تصور خوب در بین جویندگان کار کمک می کند. استخدام کنندگانی که نامزدهای متنوعی را استخدام می کنند به ایجاد یک محیط کاری فراگیرتر کمک می کنند.

فرصت‌های رشد و توسعه زیادی برای استخدام‌کنندگان مشتاق وجود دارد. آن‌ها می‌توانند به سمت‌های سطح بالایی که سطوح بالاتری از مسئولیت را فراهم می‌کنند، پیشروی کنند. برخی از مسیرهای شغلی رایج منابع انسانی:

  • استخدام کننده ارشد : فعالیت های پیچیده تری را برای استخدام انجام دهید
  • مدیر استخدام : تیمی از استخدام‌کنندگان را مدیریت کنید، بر کل فرآیند استخدام نظارت کنید و اطمینان حاصل کنید که فعالیت‌ها با اهداف سازمانی و اهداف استخدامی همسو هستند.
  • مدیر جذب استعداد : کل تیم جذب استعداد را رهبری کنید، بر برندسازی کارفرما، توسعه خط لوله استعدادها و استراتژی‌های تنوع تمرکز کنید.
  • رئیس بخش استعدادیابی، رئیس استخدام یا معاون منابع انسانی : سمت‌های رهبری و اجرایی که تأثیر گسترده‌تری بر استراتژی‌های مدیریت استعداد، توسعه سازمانی و توسعه منابع انسانی دارند.

یادگیری های کلیدی

  • نوشتن شرح شغلی قانع کننده برای استخدام اولین گام به سوی جذب افراد واجد شرایط است که می توانند موفقیت شرکت شما را هدایت کنند.
  • استخدام کنندگان وظیفه دارند تا نامزدهای واجد شرایط را تهیه و انتخاب کنند، به اهداف استخدام دست یابند و در استراتژی کلی کسب استعداد شرکت مشارکت کنند.
  • برای تبدیل شدن به یک کارمند، یک فرد باید دارای مدرک لیسانس در یک زمینه مرتبط، تجربه قوی در استخدام، و دانش از بهترین شیوه های استخدام باشد.
  • استخدام‌کنندگان می‌توانند به سمت‌های ارشد بیشتری مانند استخدام‌کننده ارشد، مدیر استخدام، مدیر جذب استعدادها و معاون منابع انسانی پیشرفت کنند.
Gem Siocon یک بازاریاب دیجیتال و نویسنده محتوا است که متخصص در استخدام، بازاریابی استخدام و L&D است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *