9 مهارت دیجیتالی منابع انسانی برای اثبات شغل خود در آینده

یکی از مهارت‌های مرتبط با دیجیتال که متخصصان منابع انسانی باید برای آینده شغلی خود تقویت کنند چیست؟

برای کمک به متخصصان منابع انسانی در درک اینکه کدام مهارت‌های مرتبط با دیجیتال به بهترین وجه آینده شغلی آنها را تضمین می‌کند، از کارشناسان منابع انسانی و مدیران اجرایی کسب‌وکارهای کوچک این سوال را پرسیدیم تا بهترین مشاوره را داشته باشند. از حفظ ارتباط انسانی تا استفاده از استخدام مجازی، چندین نکته وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند مهارت های مرتبط با دیجیتال را تقویت کنید تا آینده شغلی خود را در HR حفظ کنید.

مطالب
ارتباط انسانی را حفظ کنید
از رسانه های اجتماعی آگاه شوید
به تقویت مهارت های فنی ادامه دهید
با نرم افزار منابع انسانی آشنا شوید
استفاده از فناوری های ابری
در مصاحبه های دیجیتال پیمایش کنید
تقویت مهارت های تحلیلی
از استخدام مجازی استفاده کنید
درباره بازاریابی بیشتر بدانید

ارتباط انسانی را حفظ کنید

با چالش‌هایی که یک سال در همه‌گیری برای نیروی کار ایجاد کرد، مهارت مهمی که رهبران منابع انسانی باید تجسم می‌کردند، تمایل به نوآوری بود. یادگیری نحوه به کارگیری شایستگی های مرتبط با دیجیتال، مانند سواد داده، در فرآیندهای منابع انسانی، متخصصان را به عنوان رهبران تجاری در این زمینه قرار می دهد.

مهارت‌های فن‌آوری مناسب، فرآیندهای کسب‌وکار را ساده‌تر می‌کند و با شناسایی روندها و همسو کردن تصمیم‌ها بر اساس استراتژی کسب‌وکار، به شرکت یا مشتریان آن‌ها ارزش می‌افزاید. با این حال، یادآوری مهارت‌های نرمی که فناوری نمی‌تواند با آن‌ها مطابقت داشته باشد، مانند شناسایی استعدادهای همسو با فرهنگ نیز بسیار مهم است. در حالی که مهارت‌های دیجیتال خود را تقویت می‌کنید، مطمئن شوید که مهارت‌های بین فردی‌تان واضح باقی می‌ماند.

Jon SchneiderJon Schneider

جان اشنایدر، استخدام

از رسانه های اجتماعی آگاه شوید

بسیاری از منابع انسانی در حال حاضر به ابزارهای دیجیتال بستگی دارد و اینکه چگونه متخصصان منابع انسانی می توانند آنها را بکار گیرند و از آنها استفاده کنند. یکی از منابع دیجیتالی که به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین هستند. برای اثبات آینده شغلی خود در حوزه منابع انسانی، در رسانه های اجتماعی دانا باشید و روش های خلاقانه ای برای جذب استعدادها در آن رسانه پیدا کنید.

با استفاده از یک سیستم ردیابی متقاضی (ATS) که با حساب های رسانه های اجتماعی یکپارچه شده است، می توانید از یک مکان در چندین تابلوی شغلی، صفحه شغلی و پلت فرم های رسانه های اجتماعی پست ارسال کنید. نرم افزار ATS همچنین تجزیه و تحلیل داده ها را برای ارزیابی عینی فرآیندهای استخدام فراهم می کند.

Denise GradlerDenise Gradler

دنیس گردلر، بهترین شرکت های AZ

به تقویت مهارت های فنی ادامه دهید

به همان اندازه که منابع انسانی در کنار افراد و تعاملات انسانی شرکت است، تقاضای زیادی برای فناوری در بخش منابع انسانی وجود دارد. از تجربه درخواست نامزد، کانال های بازخورد گرفته تا توسعه شغلی و مربیگری، فرآیندهای فناوری برای متصل نگه داشتن همه چیز ضروری هستند. اگر به طور مداوم اره خود را در حوزه فناوری تیز نکنید، نامزدها و کارمندان شما از کنار شما عبور خواهند کرد.

Jenn ChristieJenn Christie

جن کریستی، مارکیتورز

با نرم افزار منابع انسانی آشنا شوید

پلتفرم‌های نرم‌افزار منابع انسانی به یک عنصر اصلی برای سازمان‌های بزرگ و کوچک تبدیل شده‌اند. به همین دلیل است که برای متخصصان منابع انسانی در آن مشاغل خوب است که بتوانند در پیاده سازی و استفاده حداکثری از این نرم افزار مسئولیت را بر عهده بگیرند.

درک آنچه در بازار نرم‌افزار منابع انسانی موجود است، از سیستم‌های ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر گرفته تا سیستم‌های مدولار گران‌تر و متناسب، به شما کمک می‌کند تا انتخابی آگاهانه در مورد بهترین نرم‌افزار مناسب برای سازمان خود داشته باشید.

سپس، همه چیز در مورد یادگیری عملکرد سیستم و نحوه به حداکثر رساندن استفاده از نرم افزار در ویژگی های مختلف آن است: تعطیلات، غیبت، مدیریت آموزش، ردیابی عملکرد، سلامت و ایمنی، گزارش و غیره. در نهایت، نرم افزار منابع انسانی می تواند به شما در صرفه جویی در زمان کمک کند. در مدیر مزاحم HR این به شما امکان می دهد فرآیندهایی مانند محاسبه حق تعطیلات یا یادآوری ها را برای برنامه ریزی ارزیابی عملکرد خودکار کنید. بهترین کار این است که از سیستم در حد توان خود استفاده کنید!

Camille BrouardCamille Brouard

کامیل بروارد، Myhrtoolkit

Digital HR SkillsDigital HR Skills

استفاده از فناوری های ابری

متخصصان منابع انسانی باید مهارت های فناوری ابری خود را به عنوان راهی برای اثبات آینده شغلی خود توسعه دهند. نرم افزارهای مبتنی بر ابر در منابع انسانی در حال فراگیر شدن هستند. این بدان معناست که مهارت‌های مورد نیاز برای کار با این نوع نرم‌افزارها در آینده نیز همچنان در تقاضای بالایی خواهند بود.

این بر عهده متخصصان منابع انسانی است که نحوه کار با نرم افزارهای مبتنی بر ابر را بیاموزند و از این برنامه ها برای بهبود کارایی و بهره وری تلاش های مدیریت منابع انسانی خود استفاده کنند.

Gregory RozdebaGregory Rozdeba

گریگوری روزدبا، زندگی دونداس

پیمایش در مصاحبه های دیجیتال

متخصصان منابع انسانی باید در انجام مصاحبه های دیجیتالی مهارت داشته باشند. این بدان معنا نیست که آنها فقط می دانند چگونه از زوم یا سایر نرم افزارهای ویدیویی استفاده کنند. آنها باید مهارت های خود را در انجام مصاحبه های ویدئویی، که با مصاحبه های حضوری متفاوت است، تقویت کنند.

درک مواردی مانند زبان بدن در یک مصاحبه ویدیویی می تواند چالش برانگیزتر باشد. به همین دلیل توجه دقیق به رفتار نامزدها حائز اهمیت است. به یاد داشته باشید که مصاحبه ها را ضبط کنید تا بتوانید بعداً به آنها مراجعه کنید.

Courtney BuhlerCourtney Buhler

کورتنی بولر، SugarLash PRO

تقویت مهارت های تحلیلی

متخصصان منابع انسانی اگر می‌خواهند در سال‌های آینده در حرفه‌های خود مرتبط باقی بمانند، باید مهارت‌های تحلیلی خود را توسعه دهند. این متخصصان همچنین باید یاد بگیرند که چگونه از نرم افزارهای تحلیلی استفاده کنند تا از داده های موجود بیشترین بهره را ببرند.

مهارت های تحلیلی به متخصصان منابع انسانی اجازه می دهد تا بینش های معتبر و تاثیرگذاری را از حجم زیادی از داده ها استخراج کنند. سپس می توان از این بینش ها برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک منابع انسانی برای شرکت استفاده کرد. چنین تصمیماتی به کاهش هزینه های مدیریت منابع انسانی، بهبود رضایت شغلی کارکنان و جذب و حفظ بهترین استعدادها برای شرکت کمک می کند.

Sai BlackbyrnSai Blackbyrn

سای بلک‌بیرن، بنیاد مربی

از استخدام مجازی استفاده کنید

به دلیل تغییر ناگهانی به کار از راه دور، تیم های منابع انسانی مجبور شدند خود را با استخدام مجازی و یافتن استعدادهای برتر آنلاین وفق دهند. با این حال، اگر برای توسعه مهارت های دیجیتالی خود در رابطه با استخدام آنلاین وقت صرف نکنید، ابزارهای نوآورانه کافی نیستند.

اگر می خواهید آینده شغلی خود را در صنعت منابع انسانی اثبات کنید، ضروری است که دانش خود را در مورد ابزارهای جدید استخدام از راه دور به روز نگه دارید. این دانش به شما کمک می کند فرآیند استخدام خود را ساده کنید و جنبه های فنی استخدام آنلاین را هماهنگ کنید.

همچنین می‌توانید پلتفرم‌های استخدام آنلاین موجود را بهتر مدیریت کنید و ایده‌های جدیدی را برای فرآیند انتخاب در یک محیط مجازی ایجاد کنید. داشتن دانش گسترده در مورد ابزارهای استخدام از راه دور موجود می تواند شما را در یافتن راه حل های خلاقانه برای انجام مصاحبه های گروهی، مراکز ارزیابی یا شبیه سازی های شغلی یاری دهد.

این نوع تفکر خارج از چارچوب، شما را از رقبا متمایز می کند و شما را به یک استخدام کننده موثرتر تبدیل می کند.

Dorota LysieniaDorota Lysienia

Dorota Lysienia، LiveCareer

درباره بازاریابی بیشتر بدانید

با کمال تعجب، داشتن مهارت های بازاریابی می تواند برای متخصصان منابع انسانی بسیار سودمند باشد. کاندیداها به طور سنتی به سمت کارفرمایان جذب می شوند که شهرت نام تجاری برجسته ای دارند. به همین دلیل، بسیار مهم است که متخصصان منابع انسانی بدانند که چگونه یک برند را به‌عنوان مکانی عالی برای کار به درستی بازاریابی کنند. این می تواند به جذب متقاضیان جدید که به دنبال کار در یک شرکت معتبر هستند کمک کند.

Guna KakulapatiGuna Kakulapati

Guna Kakulapati، CureSkin

این بینش های کارشناسی توسط ترکل گردآوری شده است. Terkel محتوای جامعه محور با بینش های متخصص ایجاد می کند.

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را در تبدیل اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی به راحتی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *