تجربه کارمندان برای کارگران خط مقدم: Walmart چگونه این کار را انجام می دهد

به یکی دیگر از قسمت های هیجان انگیز همه چیز درباره منابع انسانی خوش آمدید! این مجموعه برای حرفه ای های منابع انسانی و رهبران تجاری است که می خواهند سازمان خود را در آینده اثبات کنند و در مورد آخرین روندها و بینش های کارشناسان صنعت، CHRO ها و رهبران فکری بیاموزند.

چگونه می توانید بهترین EX را برای کارگران خط مقدم ایجاد کنید؟ در این قسمت از فصل 2 همه چیز درباره منابع انسانی، با امی گلدفینگر – معاون استعدادهای جهانی، استراتژی نیروی کار، و OD @ Walmart – بحث می کنیم که چگونه Walmart به تجربه کارمندان برای میلیون ها کارگر خط مقدم خود نزدیک می شود.

امی یک رهبر پرشور منابع انسانی است که موفقیت سازمان خود را از طریق جذب، توسعه و حفظ استعدادهای مناسب در زمان مناسب تسریع می بخشد.

در این ویدیو در مورد:

  • ستون های EX کلیدی برای کارگران خط مقدم در Walmart
  • نگاهی فراتر از مدارک تحصیلی در استعدادیابی
  • چگونه EX را برای کارگران خط مقدم و کارمندان اداری متعادل کنیم

قسمت کامل را تماشا کنید تا دریابید که چگونه می توانید به کارگران خط مقدم خود تجربه کارمندی را که برای تحقق پتانسیل کامل خود نیاز دارند ارائه دهید!

رونوشت:

ایمی گلدفینگر: تمرکز ما بر ایجاد یک Walmart برای همه، ایجاد یک شرکت متنوع، عادلانه و فراگیر است که در آن همکاران ما از صدای خود برای ارائه ایده‌های خود استفاده می‌کنند – به هر حال، بهترین ایده‌های ما از همکاران ما می‌آیند. ما از آنها می خواهیم که مشارکت کنند، ما راه های زیادی داریم که از طریق آن همکاران ما می توانند ایده های خود را به اشتراک بگذارند. بنابراین فکر می‌کنم اگر ریشه در ارزش‌ها و هدف اصلی خود داشته باشیم، و برای کار در والمارت از این رویکرد کل‌نگر مردمی استفاده کنیم، مهم نیست کجا نشسته‌اید یا چه کار می‌کنید، هدف ما داشتن یک محل کار است. مردم هیجان زده هستند که هر روز سر کار بیایند و به مشتریان و همکارانشان کمک کنند تا زندگی بهتری داشته باشند.

Neelie Verlinden: سلام، به همه، و به قسمت کاملاً جدید All About HR خوش آمدید. اسم من نیلی است. من میزبان شما هستم و در قسمت امروز با امی گلدفینگر صحبت می کنم. امی معاون استعدادهای جهانی، استراتژی نیروی کار و OD در Walmart است. و قرار است گفتگوی بسیار جالبی داشته باشیم. اما قبل از شروع، مثل همیشه، اگر هنوز این کار را نکرده اید، فراموش نکنید که در کانال مشترک شوید، زنگ اعلان را بزنید و این ویدیو را لایک کنید.

Neelie Verlinden: به قسمت دیگری از All About HR خوش آمدید.

نیلی ورلیندن: حالا اجازه دهید با استقبال از امی در نمایش شروع کنم. سلام، امی. چطوری؟

امی گلدفینگر: نیلی. خیلی خوبه اینجا بودن از اینکه من را همراهی کردید متشکرم عالیه

نیلی ورلیندن: آره، من خیلی خوشحالم که بالاخره موفق به انجام این گفتگو شدیم، امی، زیرا این مکالمه مدت زیادی است که در دست ساخت است، اینطور نیست؟

ایمی گلدفینگر: مدت زیادی است که در حال برنامه ریزی آن بوده ایم.

نیلی ورلیندن: بله، خیلی خوشحالم که شما اینجا هستید. قبل از اینکه واقعاً گفتگوی خود را شروع کنیم، امی، می‌خواهی شاید کمی درباره کاری که انجام می‌دهی و نقشت در والمارت به مخاطب بگوییم؟ بله، شاید کمی مقدمه باشد.

امی گلدفینگر: عالی. بنابراین همانطور که گفتید، من استعدادها را در Walmart اداره می کنم. و این به طور موثر تضمین می کند که ما افراد مناسب را در نقش های مناسب با قابلیت های مناسب در زمان مناسب در مکان مناسب داریم. بنابراین ما واقعاً از نوعی برنامه‌ریزی نیروی کار برای همه جنبش‌های داخلی و همه استخدام‌هایمان از طریق بسیاری از برنامه‌هایی که برای کمک به همکارانمان در جستجوی فرصت طراحی می‌کنیم، به هم متصل می‌شویم. و من این امتیاز مطلق را دارم که این کار را در Walmart انجام دهم. ما 2.4 میلیون شریک در سراسر جهان داریم. و همانطور که گفتم، خدمت به سازمان و همکارانمان یک امتیاز مطلق است.

نیلی ورلیندن: خوبه. و از این بابت ممنونم. اکنون، امی، آنچه امروز دوست دارم با شما صحبت کنم، تجربه کارمند است. و سپس به طور خاص، تجربه کارمند برای کارگران خط مقدم، زیرا ما اغلب در مورد تجربه کارمند برای افرادی صحبت می کنیم که عمدتاً در دفاتر مستقر هستند. و بنابراین من فکر می کنم صحبت در مورد تجربه کارمند برای کارگران خط مقدم، برای مثال، بسیار جالب خواهد بود. و شاید بتوانیم با برخی از ارکان کلیدی این تجربه در Walmart شروع کنیم.

امی گلدفینگر: مطمئنا. هدف ما، نیلی، واقعاً این است که هر نقشی در والمارت، خواه شما یک شبه سهامدار باشید، یا استخدام کننده در تیم من در دفتر شرکت، هدف و معنا داشته باشد و بخش مهم کاری که ما انجام می دهیم اتصال جهان است. هدف شرکت ما است و هدف ما این است که به مردم کمک کنیم پول خود را پس انداز کنند تا بتوانند بهتر زندگی کنند و واقعاً تلاش کنند تا سازمانی مردمی باشند و بخشی از این تمرکز شامل ایجاد فرصت های یادگیری، رشد و توسعه برای هر یک از همکاران است. بنابراین ما نمونه هایی مانند آموزش بدون بدهی را از طریق برنامه های Live Better Youth خود داریم، ما در آکادمی های Walmart خود آموزش حین کار داریم. ما برنامه هایی برای آموزش افراد داریم، یک برنامه توسعه ناوگان جدید برای آموزش رانندگان کامیون داریم. بنابراین می‌توانید نسبت به گستره نقش‌هایی که ما در سازمان داریم درک کنید. ما همچنین یک دیدگاه واقعاً کل نگر داریم. این بخش مهمی از پیشنهاد ما است. ما نگاهی جامع به تجربه کارمندان داریم. بنابراین فقط فرصت‌های یادگیری و رشد نیست، اگرچه این فرصت‌ها واقعاً حیاتی هستند، بلکه ما بر رفاه مالی، عاطفی و جسمی همکاران خود نیز تأکید می‌کنیم. بنابراین ما منابع سلامت روان زیادی مانند Thrive داریم، شبکه گسترده ای از تخفیف ها برای همکاران از نظر مراقبت از خود از طریق Air Care داریم، بنابراین همانطور که می دانید به آن فکر می کنیم، ترکیبی از انواع یادگیری و توسعه – چگونه ما در مورد هدف و معنا به عنوان نوع پایه و سپس همانطور که گفتم به سلامت جسمی و مالی عاطفی همکارانمان فکر می کنیم.

نیلی ورلیندن: من فکر می‌کنم که این بسیار منطقی است، امی، صادقانه بگویم، این رویکرد کل‌نگر را در مورد تجربه کارمند در نظر بگیریم، زیرا به خوبی می‌توانی فقط روی یک عنصر تمرکز کنی، اما اگر همه چیز دیگر را هم در نظر نگیرید. عناصر را در نظر بگیرید من واقعاً مطمئن نیستم که در واقع چقدر سود برای افراد شرکت وجود دارد، درست است؟ بسیار خوب، متشکرم، آن ستون های کلیدی بسیار جالب هستند. حال، اگر دوباره به کارگران خط مقدم نگاه کنیم، برخی استدلال می‌کنند که، بله، واقعیت کار در خط مقدم اغلب اوقات می‌تواند فاقد معنا یا تحقق باشد، پس اینها همه چیزهایی بودند که شما به عنوان ستون‌های تجربه در Walmart نام بردید. بنابراین چگونه می توانید مردم را در مورد کار هیجان زده کنید؟ یا چگونه می توان برخی از جنبه های نه چندان برآورده کننده تجربه کارمندان آنها را خنثی کرد؟ چه چیزی می توانید در مورد آن به ما بگویید؟

امی گلدفینگر:ما بر این باوریم که ما واقعاً مسئولیت داریم که با ارائه پشتیبانی و منابع و آموزش و توسعه آنها برای رسیدن به اهداف شغلی خود، هر چه که باشد، به آنها کمک کنیم تا پتانسیل های بالقوه آنها را باز کنیم. همه با آرزوهای خود به سراغ ما می آیند. و می‌دانید، نه تنها به‌عنوان یک کسب‌وکار، حمایت از پیشرفت و رشد همکارمان منطقی است، بلکه برای پیشرفت شغلی شخصی و، همانطور که گفتم، رشد خودشان نیز کار درستی است. بنابراین می دانید، در Walmart، این تحقق و معنای واقعاً از نقشی است که ما در جامعه ایفا می کنیم و به مشتریان خود خدمت می کنیم. بنابراین ما فقط در ایالات متحده 4700 فروشگاه و کلوب داریم و بسیاری از همکاران ما هر روز با همسایگان، دوستان یا خانواده خود در ارتباط هستند. اینها از برخی جهات مراکز اجتماعی هستند و 90 درصد آمریکایی ها در فاصله 10 مایلی والمارت زندگی می کنند، بنابراین آنها در بسیاری از جوامع به نوعی فعالیت می کنند، و ما به مردم کمک می کردیم پول خود را ذخیره کنند. نسخه هایی که آنها نیاز دارند، با هزینه مقرون به صرفه، تهیه غذاهای سالم برای تغذیه خانواده خود یا استفاده از خدمات ما مانند Walmart plus برای تحویل در همان روز، تا مردم بتوانند بر تعهدات شخصی خود تمرکز کنند. بنابراین کمک به مشتریان و حمایت از همکاران همکار واقعاً هسته اصلی تجارت ما است. و از زمانی که سام والتون شرکت را در 60 سال پیش راه اندازی کرد، همیشه همینطور بوده است، اما این به معنای فراهم کردن فرصتی برای یادگیری و رشد است، همانطور که اشاره کردم، و اگر می خواهید شغلی داشته باشید، ما مسیری داریم، ما واقعاً معتقدیم که یک مسیر داریم. مسیر برای همه همانطور که اشاره کردم، ما نقش های بی شمار و فرصت های بی شماری برای رشد افراد داریم. بنابراین، خواه یکی از همکاران فروشگاه فعلی خود باشید که به دنبال فرصت بعدی خود هستید. شاید شما یک کاندیدای شغلی اولیه باشید، ما واقعاً می‌خواهیم با ارائه آن هدف و معنا در هر نقش، ارتباط با جامعه، فرصت تعامل با مشتریان به روشی واقعاً معنادار، همکارانی را جذب و توسعه دهیم و حفظ کنیم.

نیلی ورلیندن: آره، زیباست. و آیا این چیزی است، امی، که از قبل در طول فرآیند استخدام شروع شده است، یا، به همراه احتمالاً همکاران آینده به چه احتمالات دیگری نگاه می کنیم؟ چگونه می توانید کمی در مورد نحوه عملکرد آن به ما بگویید؟

امی گلدفینگر:چند چیز در مورد آن به ذهن متبادر می شود. به خصوص با توجه به نقش من به عنوان استعداد پیشرو. بنابراین یکی از جنبه‌های این موضوع، نگاه کردن به کل فرد از نظر رویکرد مدیریت استعداد خودمان است. این مهارت ها، آرزوهایشان، نقاط قوت، وابستگی هایشان است. و این نیز برابری بیشتری ایجاد می‌کند، اگر دسترسی را بر اساس مهارت‌ها فراهم کنیم، برای مثال، درست، مهم نیست از کجا یاد گرفته‌اند، چه چیزی کسب کرده‌اند، بنابراین چیزهایی مانند مدارک تحصیلی از کالج‌ها و دانشگاه‌ها عالی هستند، اما اغلب فقط متمرکز هستند. در مورد مدارک یا گواهینامه ها، سپس مهارت هایی را که افراد در طول زندگی خود به دست می آورند، چه داوطلبانه و غیره، نادیده می گیرند. بنابراین فکر می‌کنم همانطور که به جلو نگاه می‌کنیم، می‌خواهیم مطمئن شویم که مانند کل فرد را در نظر می‌گیریم، و این یک تمایز واقعی برای والمارت است، زیرا ما فرصت‌های زیادی داریم. و اگر اهداف و آرزوهای شخصی یک نفر را در نظر بگیریم، می‌توانیم فرصت‌هایی را برای دستیابی به آن‌ها فراهم کنیم. و بنابراین، من فکر می کنم رویکرد مدیریت استعداد ما واقعاً برای رویکرد ما به آینده کار، آینده کار خط مقدم، محوری است، و ما سعی می کنیم درها را برای افرادی باز کنیم، درست است که فکر می کردند نمی توانند ذخیره کنند. مدیر یا شاید به دفاتر شرکت ما نقل مکان کنید. می‌دانی، نیلی، برخی از داده‌های اینجا واقعاً مهم هستند. بنابراین 75 درصد از مدیران فروشگاه ما در واقع به عنوان همکاران ساعتی شروع به کار کردند. و اینها نقش های واقعاً معناداری هستند که از نظر اقتصادی قانع کننده هستند. بنابراین، مدیر فروشگاه بودن، شغلی عالی است، به طور متوسط، این افراد سالانه 200000 دلار درآمد دارند. اما ما همچنین برنامه های زیادی را برای استخدام و ارتقای استعدادها اجرا می کنیم. بنابراین شما در مورد استخدام و برخی از خطوط لوله و مسیرهای ما صحبت می کنید، ما آنها را مسیرهای غیر سنتی می نامیم. بنابراین، برای مثال دامپزشک ما را در نظر بگیرید. ما بسیار متعهد به جامعه نظامی، نه تنها جانبازان، بلکه به همسران آنها نیز بوده ایم. و بنابراین ما چیزی را راه اندازی کردیم که ما آن را Find a Future می نامیم و این فرصتی است برای کسب تجربه یا آموزش کارآفرینی، از طریق Walmart یا فقط تجربه به عنوان یک سرباز کهنه کار که از ارتش خارج می شود و به نوعی به Walmart با فرصتی در آنجا ملحق می شود. بنابراین بسیاری از جنبه ها و راه هایی که در آنها به مردم فرصت می دهیم. و، نگاه کنید، من فکر می کنم اعتبار بخشی بخش بزرگی از این گفتگو است. درسته؟ پس مدارک کوتاه مدت در حین کار آموزش از طریق خدمتی مانند خدمت سربازی درست است. همانطور که قبلاً اشاره کردم، کار داوطلبانه – همه آنها واقعاً با تصمیمات پیشرفته استخدام و پیشنهاد ما به افراد در هنگام ورود به اقامت ما در Walmart مرتبط هستند. بنابراین با گره زدن آن به یکدیگر، می دانید، دیدگاه ما این است که ما هدف و معنا را در نقش ها ارائه می کنیم و همچنین فرصت هایی برای رشد و توسعه فراهم می کنیم. آنچه ما می بینیم این است که مردم می دانند که می توانند در هر نقش خط مقدم به اینجا بیایند و فرصتی برای ایجاد یک حرفه دارند.

نیلی ورلیندن: کلمه ای که واقعاً دوباره اینجا به ذهنم رسید، امی، این بود، به نظر می رسد که شما در اینجا نیز رویکردی کل نگر دارید، زیرا لزوماً فقط به مدرک یا مدرک یک نفر نگاه نمی کنید. چیزی که من به شخصه بسیار بسیار هیجان‌زده هستم، زیرا فکر می‌کنم ما نباید فقط به آن نگاه کنیم، زیرا بله، به شما می‌گوید که توانسته‌اید مدرک بگیرید، اما غیر از این، اغلب واقعاً به شما نمی‌گوید. همه چیز در مورد یک شخص و من فکر می‌کنم، به‌ویژه در دنیای امروز، مردم می‌توانند مهارت‌های جدید زیادی بیاموزند و در بسیاری از چیزهای مختلف بسیار خوب شوند، بدون اینکه لزوماً به مدرک یا مدرکی برای آن نیاز داشته باشند. من دوست دارم که شما فراتر از درجات کسی نگاه می کنید، زیبا.

ایمی گلدفینگر: ما واقعاً در مورد آن احساس اشتیاق داریم. و سپس به نظر شما، می دانید، ما می توانیم مدرک را بگوییم یا نه، اما می توانیم بگوییم فقط تجربه، می دانید، چه خواهیم آورد، می دانید. من این عبارت بسیار پیش پاافتاده لایک را دوست دارم، چه چیزی سر میز می آوری؟ و چگونه به شما کمک کنیم تا از نقاط قوت خود استفاده کنید، و سپس دوباره این جنبه را بازگردانید، می دانید، هدف و معنا و نقشی که ما در جوامع خود، برای مشتریان خود بازی می کنیم، وجود دارد، و، می دانید، شما مرتب می کنید به همراه رشد و توسعه ای که با آموزش فراهم می کنیم، دسترسی به فرصت ها را به هم پیوند می دهیم. من فکر می‌کنم که این شتاب زیادی برای افراد در سازمان ما ایجاد کرده است.

نیلی ورلیندن: بله، قطعا. و من همچنین می توانم ببینم که چقدر این بسیار سودمند است، هم برای افرادی که مایل به پیوستن به والمارت هستند، و هم برای شما به عنوان یک شرکت، البته، زیرا منظورم این است که می دانید، ما همه جا می بینیم که پیدا کردن آن چقدر دشوار است. مردم و همچنین اطمینان حاصل کنید که مردم به عنوان یک شرکت با شما می مانند. بنابراین من واقعاً مطمئن نیستم که ما به‌عنوان یک شرکت می‌توانیم در مورد Okay سخت‌گیر باشیم، کسی باید این، این و این مدرک را داشته باشد، و آنها باید آن را داشته باشند. من واقعاً مطمئن نیستم که آیا واقعاً می توانیم … من مطمئن نیستم که آیا این چیزی است که ما هنوز می توانیم در سال 2022 انجام دهیم. بسیار خوب، چیزی که شما به طور خلاصه به آن اشاره کردید، امی، و من می خواهم در مورد آن صحبت کنم. کمی بیشتر آینده کار است، و به طور خاص، من فکر می کنم آینده کار خط مقدم است، نظر شما در مورد آن چیست؟ شاید این اولین سوال باشد. و سپس شاید به عنوان ادامه، چه کاری انجام می دهید تا برای آن آینده آماده شوید؟

امی گلدفینگر:آره بنابراین اینجاست که از منظر خط مقدم، دقیقاً همانطور که شما گفتید، در مورد این رویکرد کل نگر صحبت می کنیم. و منظورم این است که ما همه همکارانمان را در نظر می‌گیریم، نه فقط کسانی که در خط مقدم هستند، بلکه در خط مقدم نیز خدمت می‌کنیم، همچنین آنها روز به روز با همکاران ما در تعامل هستند. و من فکر می کنم بخشی از آن نیز این است، می دانید، ما چندین جنبه از استراتژی افراد خود را داریم که واقعاً حیاتی هستند – رشد، شمول، دیجیتال و رفاه. و من به آنها اشاره کردم زیرا بیایید دیجیتال را در نظر بگیریم، همه آنها با یکدیگر صحبت می کنند. و به نوعی در هم تنیده شده اند. اما بیایید به عنوان مثال دیجیتال را در نظر بگیریم. همکاران ما می خواهند به مشتریان کمک کنند. و ما می خواهیم آنها را قادر به انجام این کار از طریق قابلیت های دیجیتالی کنیم. به عنوان مثال، در کلاب سام ما، همکاران ما یک برنامه در تلفن خود دارند به نام سوال سام، اما وقتی روبروی مشتری هستند از من سوالی می پرسند که می تواند به معنای واقعی کلمه از سام بپرسد، می دانید آیا موجودی در پشت گوشی وجود دارد. برای خدمت به این مشتری؟ یا می توانند بپرسند که چگونه یک کیک پختم، به معنای واقعی کلمه، همه چیز در این بین. و بنابراین همه اینها در خدمت مشتریان ما است، اما در خدمت همکاران ما نیز هست. و بنابراین، وقتی به آینده کار خط مقدم فکر می کنیم، این موضوع به این موضوع مربوط می شود که چگونه همکاران خود را با وسایلی تجهیز کنیم که می توانند از طریق آنها خدمت کنند و به نوعی بیشتر به هدف ما از نیروی کار متصل شوند؟ و چگونه می‌توانیم از آنها حمایت کنیم، همانطور که به طور کلی به عنوان فردی که خواسته‌های دیگری خارج از کار دارد، و می‌دانید، رفاه مالی، عاطفی و جسمی دارد. بنابراین فکر می‌کنم همه این‌ها به این شکل جمع می‌شوند که ما از مردم و همکارانمان حمایت می‌کنیم. و سپس به طور خاص، برخی از برنامه ها وجود دارد که من به آنها اشاره کردم، مانند Finder Future. برنامه Hope ما نیز وجود دارد، که تجربه مسیرهای اداری خانگی ما است که به تازگی راه اندازی کرده ایم. بسیار موفق بود. ما به افراد نیروی کار خود فرصتی می‌دهیم تا تقریباً آنچه را که ممکن است به عنوان کارآموزی در نظر بگیرید، مانند تجربه در دفتر خانه ما، داشته باشند و بتوانند برای نقش‌ها و تجربیات دائمی دفتر خانه در نظر گرفته شوند. و باز هم، همه چیز به نفع این است که آرزوهای شما چیست و چگونه می توانیم به مردم از جایی که هستند به آن مسیرها دسترسی داشته باشند، و اتفاقاً آنها نیز افرادی هستند که در نقش خود بودند و واقعاً خدمت می کردند. خوب، و ما می‌خواهیم از آنها در مراکز توزیع، در مراکز تکمیلی خود و همینطور، از راه‌های دیگری که به نوعی از همکاران خود استفاده می‌کنیم، حمایت کنیم، من به آموزش بدون بدهی خود اشاره کردم. این یک برنامه فوق العاده بوده است. بیش از 80000 نفر از طریق برنامه Live Better Youth ما در کسب مدرک بدون بدهی شرکت کرده اند. ما یکی از اولین شرکت هایی بودیم که این مزیت را راه اندازی کردیم. بنابراین، رک و پوست کنده از همه این راه‌های مختلف که ما از خط مقدم خود و آینده آنها حمایت می‌کنیم.

نیلی ورلیندن: بله، منظورم این است که من فکر می‌کنم یکی از راه‌های بسیار واضح برای حمایت از مردم برای آینده قطعاً این است که اگر از آن‌ها حمایت کنید، و برنامه‌ای برای تحصیل بدون بدهی داشته باشید، که قطعاً به آنها در جهت آینده‌شان نیز کمک می‌کند. بنابراین آره، مثال بسیار بسیار زیبا امی. اکنون، چیزی که در اینجا برای من جالب بود، ابتکار Hope است که شما به آن اشاره کردید و کمی با چیز دیگری که در مورد آن تعجب می‌کردم مرتبط است، یعنی شما یک شرکت بزرگ و بزرگ هستید و افرادی دارید که در دفتر کار می‌کنند. -مبتنی یا نه و البته شما افرادی را دارید که در این زمینه هستند. چگونه بین این تجربه کارمندان تعادل برقرار می‌کنید، زیرا اجازه دهید آنها را کارگران دانش در مقابل افرادی که در خط مقدم یا در میدان هستند بنامیم؟ حالا، حدس می‌زنم که Hope شاید بخشی از آن باشد. اما آیا چیز دیگری وجود دارد که بتوانید در این مورد به ما بگویید؟

امی گلدفینگر:من فکر می کنم این یک سوال عالی است. و بنابراین، ما با تمرکز بر اصول خود شروع می کنیم، و این اصول مهم هستند و بدون توجه به جایی که شما بودید، اعمال می شوند، درست است؟ بنابراین ما می توانیم این تمایزها را ترسیم کنیم. اما در واقع، زمانی که ما روی زمین می‌مانیم، ارزش‌های اصلی و هدفمان، این است که با مردم در جایی که هستند ملاقات کنیم و ابزارها و منابعی را که برای موفقیت به آن‌ها نیاز دارند، در اختیارشان بگذاریم، چه پشت میز نشسته باشند، چه در یکی از امکانات ما و بنابراین چگونه فرصت‌های رشد را برای همه فراهم کنیم و افراد خود را به منابعی که برای موفقیت نیاز دارند متصل کنیم؟ من به عنوان یک عملکرد مردمی اشاره کردم، ما در حال تکرار برنامه ها و فرآیندهای حول ارائه رشد، تجربه دیجیتال، و تجربه و رفاه فراگیر هستیم. و فقط به این دگرگونی دیجیتالی که در حال انجام آن بوده‌ایم برمی‌گردیم، می‌دانید، ما بیش از حد بر روی تسریع فناوری‌های دیجیتال و روش‌های کار متمرکز شده‌ایم تا تجربه همکاری بهبود یابد. و منجر به نتایج تجاری می شود، درست است؟ بنابراین مجبور نیستید تا پشت فروشگاه پیاده بروید، اما در واقع دسترسی را در دست دارید. بنابراین، حتی چیزی به سادگی دادن تلفن‌های هوشمند به کارمندان و همه همکاران‌مان، فقط آنها و ما را فعال می‌کند و به نظر من تفاوت را از نظر نحوه مراقبت از همه افراد مخدوش می‌کند. و می‌دانید، من به این موضوع اشاره نکردم، اما فکر می‌کنم آنچه به همان اندازه مهم یا حتی مهم‌تر است، گنجاندن است. و حتی در ماهیت سوال شما، مانند اینکه تمرکز ما بر ایجاد یک Walmart برای همه است، ایجاد یک شرکت متنوع، عادلانه و فراگیر که در آن همکاران ما از صدای خود برای ارائه ایده های خود استفاده می کنند – اتفاقاً بهترین ایده های ما از ما سرچشمه می گیرد. همکاران. ما از آنها می خواهیم که مشارکت کنند، ما راه های زیادی داریم که از طریق آن همکاران ما می توانند ایده های خود را به اشتراک بگذارند. بنابراین فکر می‌کنم اگر ریشه در ارزش‌ها و هدف اصلی خود داشته باشیم، و برای کار در والمارت از این رویکرد کل‌نگر مردمی استفاده کنیم، مهم نیست کجا نشسته‌اید یا چه کار می‌کنید، هدف ما داشتن یک محل کار است. مردم هیجان زده هستند که هر روز سر کار بیایند و به مشتریان و همکارانشان کمک کنند تا زندگی بهتری داشته باشند. بنابراین در این زمینه جمع می شود. و در حالی که ما برنامه های خاصی برای جمعیت های مختلف داریم، در پایان روز، ما واقعاً به همه همکاران خود خدمت می کنیم.

نیلی ورلیندن: بله، چیزی که قبلاً چند بار به اختصار به آن اشاره کردید، و این در واقع فراتر از تجربه کارمند شماست، اگرچه در عین حال، من فکر می کنم که می تواند بخش بزرگی از تجربه آنها نیز باشد. اما نقش والمارت را در ورای چهار دیواری خود چگونه می‌بینید؟ به عنوان مثال، به جوامع محلی؟

امی گلدفینگر:آره این واقعا مهمه منظورم این است که قبلاً اشاره کردم، می دانید، با توجه به اینکه 90 درصد از مردم ایالات متحده در 10 مایلی یک Walmart یا Sam’s Club زندگی می کنند، ما مسئولیت داریم. و چند جنبه از آن وجود دارد. یکی پایداری است. همچنین مشارکت جامعه وجود دارد، و همچنین امداد رسانی در بلایا وجود دارد، و ما در همه اینها نقش بازی می کنیم. بنابراین، وقتی صحبت از پایداری به عنوان یک شرکت می شود، ما در مسیری هستیم که از آن به عنوان بازسازی یاد می کنیم. بنابراین به بازسازی فکر کنید، نه فقط به عنوان حفظ، بلکه بازیابی، تجدید، و دوباره سازی برای دوست داشتن خالص مثبت – که راهی برای فکر کردن در مورد آن است. بنابراین چگونه می‌توانیم شیوه‌های احیاکننده را در کشاورزی، جنگل‌داری و شیلات اتخاذ کنیم؟ و می دانید، نکته این است که به مشتریان و همکاران این فرصت بدهیم تا در بهبود زنجیره تامین ما و ایجاد سیاره ای احیاکننده تر، و کاهش و حذف ضایعات در طول زنجیره محصولات ما مشارکت کنند. مانند پروژه Gigaton، ما با تامین کنندگان خود کار می کنیم تا تا سال 2030 از یک گیگا تن آلایندگی جلوگیری کنیم. بنابراین این معادل خروج 200 میلیون خودرو از جاده برای یک سال است. بنابراین این یک بخش واقعاً حیاتی است. به هر حال، بخشی از آنچه که ما به عنوان یک شرکت و بازسازی به آن اختصاص داده ایم، نه تنها در مورد محصولات ما در فروشگاه ها و زنجیره تامین ما اعمال می شود، بلکه از دیدگاه استعدادها نیز اعمال می شود، می دانید، چگونه می توانیم فرصتی برای افراد ایجاد کنیم آیا تحرک و دسترسی در چهار دیواری وجود دارد؟ اما همچنین، چگونه به افراد کمک می‌کنیم تا مهارت‌های خود را در صورتی که تصمیم به ترک والمارت داشته باشند، بسازند، و امیدواریم که دوباره بومرنگ شوند؟ اما در هر صورت، و ما در این زمینه به جوامع خدمت می کنیم. و سپس، می دانید، من فکر می کنم که ما از طریق برنامه های کمک هزینه محلی، دسترسی به غذا و محصولات سالم تر به جوامع خدمت می کنیم، ما کارهای زیادی را در رابطه با آمادگی در برابر بلایا و امداد رسانی انجام می دهیم. و ما تلاش می کنیم از منابع داخلی خود برای بررسی خطرات برای کمک به تسهیلات و همکاران خود برای آماده شدن در برابر بلایا استفاده کنیم. و پس از آن، ما در مورد واکنش به بلایا، زمانی که متأسفانه رخ می دهند، بسیار حیاتی هستیم. و اغلب، با توجه به ردپای و دارایی‌هایمان و وسعت خود، ما یک نقطه تریاژ برای مواقع اضطراری در فروشگاه‌ها یا دفاتر خود در سراسر جهان هستیم. و ما این مسئولیت را بسیار بسیار جدی می پذیریم. مثال‌های زیادی وجود دارد که در آن ما برای اولین بار به یک وضعیت فاجعه‌بار ناگوار می‌رسیم و می‌توانیم از زنجیره تامین خود برای ارائه آب و ابزار و منابع مورد نیاز مردم در جوامع در آن مواقع بحرانی استفاده کنیم. .

نیلی ورلیندن: خیلی تاثیرگذار است، باید بگویم، آره، امی، از به اشتراک گذاری آن متشکرم. بنابراین اکنون اساساً به بخش سرگرم کننده دیگری از هر قسمت می رسیم. و اینجاست که می‌توانم از مهمانم بپرسم که آنها معتقدند بزرگترین کلیشه ای است که در مورد منابع انسانی وجود دارد. بنابراین شما بروید.

ایمی گلدفینگر: خب، در زندگی قبلی‌ام، زمان زیادی را صرف صحبت کردن با مردم درباره منابع انسانی کردم، چیزی که در ذهن من باقی می‌ماند و به نوعی برایم برجسته می‌شود، مثل زمانی که رهبران منابع انسانی می‌گویند من یک فرد تجاری هستم. اولاً و دوماً یک شخص HR، و من می‌دانم که چرا مردم چنین بیان می‌کنند، اما همچنین احساس می‌کنم که برای افراد در رشته ما واقعاً مهم است که تقویت کنیم حوزه تخصص در عملکرد منابع انسانی چقدر مهم و متمایز است. و ما آن را در والمارت به روش‌های زیادی زنده می‌کنیم، می‌دانید، ما فرهنگ سازمان را هدایت می‌کنیم، اطمینان می‌دهیم که کسب‌وکار افراد مناسب با مهارت‌های مناسب دارد، اما اینها رشته‌هایی هستند. و یک جعبه ابزار وجود دارد. و بنابراین من فقط افراد در HR و کارمندان را تشویق می کنم که واقعاً به آن افتخار کنند و تخصص ارائه شده روی میز را تضعیف نکنند. و می‌دانید، در چند سال گذشته، بسیار مهم‌تر بوده است که ما واقعاً به حوزه عملکردی و حوزه تخصصی که متخصصان منابع انسانی روی میز آورده‌اند، احترام بگذاریم.

نیلی ورلیندن: کاملاً. بابت اون یکی ازت ممنونم و همچنین، بسیار ممنونم که امروز به من ملحق شدید، امی. من واقعا از گفتگوی ما لذت بردم.

امی گلدفینگر: من هم این کار را کردم، نیلی. این فوق العاده بود. من عاشق تمرکز بر نیروی کار و چگونگی بهبود آن هستم. بنابراین من فقط یک امتیاز مطلق برای حضور در اینجا هستم. متشکرم.

نیلی ورلیندن: خیلی خوش آمدید. و همچنین از همه برای تنظیم کردن تشکر می کنم. امیدوارم شما هم مثل من از آن لذت برده باشید. و اگر هنوز این کار را نکرده اید فراموش نکنید که در کانال عضو شوید و این قسمت را لایک کنید. خیلی ممنون و به زودی برای قسمت جدید All About HR شما را می بینم. خداحافظ

Neelie Verlinden یک خالق محتوای دیجیتال در AIHR است. او متخصص همه چیزهای دیجیتالی در منابع انسانی است و صدها مقاله در مورد شیوه های نوآورانه منابع انسانی نوشته است. نیلی علاوه بر نویسندگی، سخنران و مدرس چندین برنامه محبوب گواهینامه منابع انسانی است.
برنامه صدور گواهینامه به روز شد

دیجیتال HR 2.0

سطح ورودی | 26.5 ساعت | (327 بررسی) در طول این برنامه، شما بر روی پروژه های دنیای واقعی کار خواهید کرد تا مهارت ها، تخصص پیشرو در صنعت، و عملی را توسعه دهید… بیشتر بدانید

مقالات جدید

Talent Acquisition Specialist Interview Questions Featured ImageTalent Acquisition Specialist Interview Questions Featured Image راهنماها

37 سوال مصاحبه متخصص کسب استعداد [و پاسخ]

ادامه مطلب

12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact.12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact. راهنماها

12 معیار DEI که سازمان شما باید ردیابی کند

ادامه مطلب

Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types.Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types. راهنماها

الگوی مصاحبه رایگان و راهنمای استفاده جامع برای مصاحبه موثر

ادامه مطلب

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *