7 دلیل برای اینکه چرا باید در توسعه حرفه ای کارمندان سرمایه گذاری کنید

هنگامی که بحران مالی در سال 2008 شروع شد، بسیاری از شرکت‌های حسابداری استخدام دانشجوی حسابداری جدید را یا متوقف کردند یا کند کردند. این دانشجویان معمولاً در حین تحصیل در دانشگاه شروع به کار در این شرکت ها کردند. دلیل آن ساده بود: “ما افراد زیادی در لیست حقوق و دستمزد خود داریم، پس چرا باید روی توسعه نیروهای جدید سرمایه گذاری کنیم؟”

اکنون، پس از گذشت چندین سال، کمبود حسابداران با 5-8 سال سابقه کار وجود دارد. و همه از خود می پرسند: “چرا شرکت های دیگر این گروه هدف را در شرکت من شکار می کنند؟” این اولین دلیلی است که شما باید روی پیشرفت حرفه ای کارمندان سرمایه گذاری کنید. در اینجا 6 مورد دیگر وجود دارد.

1. گسترش دانش

هدف شما باید ایجاد محیطی در محل کار باشد که یادگیری مستمر را تشویق کند. کارمندان را تشویق کنید تا در آموزش شرکت کنند، مجلات و کتاب های حرفه ای را مطالعه کنند، در وبینارها شرکت کنند و در غیر این صورت تا جایی که می توانند یاد بگیرند.

تحقیقات نشان می دهد که این محیط های یادگیری کار می کنند. سازمان‌هایی که محیط یادگیری مؤثر دارند، اثربخشی سازمانی بیشتری را نشان می‌دهند (Tannenbaum، 1997).

هنگامی که کارمندان آموزش خود را به پایان می‌رسانند، می‌توانند آنچه را که یاد می‌گیرند، به دیگران در موقعیت‌های مشابه، علاوه بر آنهایی که در سایر بخش‌های سازمان هستند، بگویند. این معادل سود مرکب برای دلار آموزشی شما است: یک کارمند می تواند همکاران خود را آموزش دهد بدون اینکه شما مجبور باشید برای آموزش همه پول خرج کنید.

2. کارکنان می خواهند یاد بگیرند

رضایت شغلی زمانی افزایش می یابد که کارکنان به توانایی خود در انجام وظایف خود به خوبی اطمینان داشته باشند. هنگامی که آنها به طور گسترده در مورد چگونگی انجام کارها به طور موثر آموزش ببینند، اغلب شادتر هستند. هنگامی که آنها خوشحال هستند، به احتمال زیاد تمایل بیشتری به ماندن در سازمان دارند. هنگامی که آنها به دنبال رضایت شغلی در سازمان های دیگر نمی روند، شما مجبور نیستید برای استخدام، سوار شدن و آموزش جایگزین های آنها پول خرج کنید.

چند ایده برای آموزش کارمندان بدون شکستن بودجه آموزشی شامل برنامه های مربیگری، مربیگری، سایه کاری و آموزش متقابل است. به ویژه برنامه های مربیگری، از دانشی که در حال حاضر در سازمان وجود دارد نهایت استفاده را می برد.

جالب توجه است که چندین مطالعه اثرات مثبت راهنمایی را بر خود مربیان مستند کرده اند (گوردون و ماکسی، 2000). این اثرات شامل عملکرد بهتر برای خود مربیان است (یوشا، 1991).

همچنین یک مزیت آشکار برای منتی وجود دارد. به گفته رابرت هاف، «به دست آوردن دانش عملی، بینش سازمانی و راهنمایی عملی راهی بسیار مؤثر برای مربیان است تا به کارکنانی ارزشمندتر و همه کاره تبدیل شوند».

3. جویندگان کار از شهرت شرکت اطلاع دارند

وقتی سازمانی برنامه یادگیری و توسعه خوبی داشته باشد، به عنوان کارفرمایی که به آموزش کارکنان خود اهمیت می دهد و همچنین به عنوان فردی روی آنها سرمایه گذاری می کند، شهرت ایجاد می کند. مشتریان شرکت شما همچنین از یک برنامه آموزشی خوب برای کارکنان شما بهره مند خواهند شد، زیرا آنها مراقبت های با کیفیت بالا را دریافت می کنند که مطابق با نیاز آنها شخصی سازی شده است.

شرکت هایی مانند Great Place to Work صلاحیت یک شرکت در توسعه کارکنان را به عنوان معیاری برای رتبه بندی خود در نظر می گیرند. علاوه بر این، بودجه یادگیری و توسعه شما ممکن است بر رتبه Glassdoor شما تأثیر بگذارد. در اینجا چگونه است.

یکی از مهمترین دلایلی که هزاره ها شغل خود را ترک می کنند، کمبود فرصت های یادگیری و رشد است. در یک نظرسنجی گالوپ، 87 درصد از هزاره های مورد بررسی فرصت های رشد و توسعه حرفه ای یا شغلی را برای آنها در یک شغل مهم ارزیابی کردند. کارمندان شما در نهایت سفیران برند شما در هر کنفرانس و سمینار آموزشی هستند که آنها را به آنجا می فرستید.

4. نامزدهای مناسب می خواهند برای شما کار کنند

مطابق با موارد قبلی، بهترین متقاضیان شغل موجود می خواهند در شرکتی کار کنند که تحصیلات حرفه ای آنها را فراهم می کند. در حالی که پول و سایر مزایای مطمئناً مهم هستند، آنها تنها بخشی از تصویر را تشکیل می دهند.

بسیاری از جاه طلب ترین و با استعدادترین کارمندان می خواهند برای سازمانی کار کنند که فرصت های آموزشی و پیشرفت های شغلی را به آنها ارائه می دهد که در جای دیگری نمی توانند به دست آورند. همچنین به همین دلیل است که برنامه های کارآموزی بسیار محبوب شده اند.

اگر می خواهید کارمندانی را استخدام کنید که مدت طولانی تری در کار باشند، یک برنامه آموزشی خوب ایجاد کنید. به آنها نشان دهید که چگونه می توانند از نظر حرفه ای پیشرفت کنند و چندین مسیر شغلی بالقوه را برای آنها فراهم کنید.

5. برنامه های L&D می توانند نرخ نگهداری را افزایش دهند

کارگران قطعاً می خواهند بدانند که از آنها قدردانی می شود و تلاش آنها مورد توجه قرار می گیرد. آنها همچنین می خواهند بدانند که تأثیر مثبتی بر شرکت و مشتریان خود دارند. آنها می خواهند یاد بگیرند که چگونه وظایف خود را به خوبی انجام دهند و در آنها متخصص شوند.

به‌علاوه، آن‌ها می‌خواهند که خوش‌بین‌تر شوند و می‌خواهند هر روز به چالش کشیده شوند. اگر سازمان شما نتواند این نیازها را تامین کند، اگر احساس بی حوصلگی کنند یا دوست داشته باشند شانس زیادی برای پیشرفت در شرکت نداشته باشند، شروع به جستجوی جاهای دیگر خواهند کرد.

با یک برنامه درآمد و توسعه خوب، احتمال افزایش اشتیاق کارگران برای شغل و شرکت، همراه با احساس وفاداری آنها را افزایش می دهید.

6. توسعه حرفه ای آماده سازی مدیران آینده را آسان تر می کند

رهبران آینده شرکت باید تا آنجا که می توانند درباره شرکت یاد بگیرند. اینجاست که برنامه‌های عالی مربیگری، آموزش متقابل و برنامه‌های مدیریتی برای آسان‌تر کردن برنامه‌ریزی جانشین پروری مفید هستند.

این نوع فرصت های آموزشی درک بهتری از نحوه تعادل موفقیت آمیز نیازهای سازمان، نیازهای مشتری و وضعیت بازار را فراهم می کند. آنها تصمیم گیرندگان بهتری خواهند شد که به پیشرفت شرکت کمک می کند.

اگر می خواهید در مورد چگونگی اندازه گیری اثربخشی برنامه های آموزشی بیشتر بخوانید، روی لینک کلیک کنید!

کلبی زورگدراگر مدیر عامل و بنیانگذار DevelopIntelligence است. او تقریباً در تمام موقعیت‌های ممکن در دنیای فناوری، از پشتیبانی فنی گرفته تا CTO، داشته است. کلبی در طول آخرین نقش خود به عنوان مدیر ارشد فناوری، به سرعت متوجه شد که نیاز مشخصی به آموزش توسعه نرم افزار وجود دارد – ادغام مهارت های پروژه محور در دنیای واقعی با آموزش عملی و متمرکز. از زمانی که کلبی DevelopIntelligence را راه اندازی کرد، او و تیمش از تجربیات گسترده توسعه نرم افزار خود برای ایجاد راه حل های یادگیری در سطح جهانی در شرکت های فناوری استفاده کردند.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *