21 پادکست HR که باید فوراً در آن مشترک شوید [نسخه 2024]

درک اینکه چرا پادکست های منابع انسانی تا این حد محبوب هستند کار سختی نیست.

گوش دادن به آن‌ها در موقعیت‌های روزمره که به نیروی مغزی بسیار کمی و زمان کافی برای صرف کردن نیاز دارند، آسان است. مثلاً به رفت و آمد روزانه، جلسه اتو هفتگی یا دویدن عصرانه خود فکر کنید.

و بیشتر وجود دارد.

پادکست ها راهی عالی برای گسترش افق های شما هستند. آنها می توانند به شما کمک کنند مهارت های منابع انسانی خود را گسترش دهید، چیز جدیدی در مورد استخدام و مدیریت استعداد به شما بیاموزند، یا شما را به سفری طولانی در آینده کاری ببرند.

بهترین چیز در مورد همه اینها؟

این برای شما یک سنت هم هزینه ندارد و می توانید هر زمان و هر کجا که دوست دارید به پادکست های مورد علاقه خود گوش دهید.

در مورد پادکست های منابع انسانی مورد علاقه صحبت می کنیم، تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

بنابراین، برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان و یافتن نمایشی که دوستش دارید، ما 21 پادکست منابع انسانی مورد علاقه خود را که باید فوراً در آنها مشترک شوید، فهرست کرده ایم.

به خاطر داشته باشید که این لیست کامل نیست و پادکست های زیر بدون ترتیب خاصی فهرست شده اند.

اینجا می رود!

  1. #روندهای کاری
  2. نمایش پادکست صدای خاموش HR
  3. تعریف مجدد منابع انسانی
  4. گفتگوهای منابع انسانی
  5. پادکست تجربه نامزد
  6. صداهای منابع انسانی
  7. پادکست برندسازی کارفرما
  8. زمان قهوه منابع انسانی
  9. کار شناسی
  10. منابع انسانی کار می کند
  11. HBR IdeaCast
  12. پادکست چاد و پنیر
  13. HR Party of One
  14. Nine to Thrive HR
  15. همه از منابع انسانی متنفرند
  16. رهبری بزرگ
  17. پادکست HR Uprising
  18. پادکست نیم ساعته ساعت اجتماعی HR
  19. استخدام آینده
  20. پادکست HR L&D
  21. خوردن بخوابید کار را تکرار کنید

1. #روندهای کاری

#WorkTrends Podcast logo.#WorkTrends Podcast logo.

#WorkTrends که توسط رهبر تفکر منابع انسانی مگان ام. علاوه بر این، می توانید در چت های پر جنب و جوش در X (توئیتر سابق) شرکت کنید و بحث های تعاملی را در مورد موضوعات مختلف مرتبط با کار تشویق کنید.

فرمت؟

در اپیزودهای 15 تا 20 دقیقه‌ای مبتنی بر مصاحبه، مهمانان بینش‌های تخصصی درباره موضوعات مختلفی مانند صدای کارمند، کار ترکیبی، پاداش‌ها و هوش مصنوعی مولد ارائه می‌کنند.

کجا گوش کنیم

می‌توانید پادکست را در وب‌سایت TalentCulture، Apple Podcasts، Spotify و دیگر پلتفرم‌های پادکست پیدا کنید.


2. نمایش پادکست HR Sound Off

HR Sound Off Podcast Show logoHR Sound Off Podcast Show logo

نمایش پادکست HR Sound Off برای کمک به روشن کردن برخی از بسیاری از تصورات غلط در مورد حرفه منابع انسانی ایجاد شده است. جولی تورنی، مجری برنامه، پادکست از باربادوس، به شنوندگانش کمک می کند تا جنبه انسانی متخصصان منابع انسانی را با به اشتراک گذاشتن مبارزات و ترس هایشان ببینند.

جولی این موهبت را دارد که تنها افراد بسیار کمی از آن برخوردارند که وقتی او در حال صحبت کردن است نمی توانید به حرف های او گوش نکنید. یک امتیاز بزرگ برای پادکست.

قالب

در هر قسمت، جولی به موضوعاتی اشاره می کند که از حمایت از متخصصان منابع انسانی در توسعه شغلی و رهبری عمدی در منابع انسانی گرفته تا ایجاد یک جامعه منابع انسانی به عنوان یک درون گرا و ایجاد فرهنگ اولیه برای مردم متفاوت است.

مهمانان او همه جور آدم های جذابی هستند. از CHRO ها و بنیانگذاران شرکت گرفته تا «معماران تأثیرگذار، نویسندگان، و متخصصان سابق منابع انسانی».

کجا گوش کنیم

قسمت های جدید در پادکست های اپل، آمازون موزیک، اسپاتیفای و پادکست گوگل در دسترس هستند. اگر ترجیح می دهید ویدیو را تماشا کنید، می توانید این کار را در کانال یوتیوب جولی انجام دهید.


3. تعریف مجدد منابع انسانی

Redefining HR logoRedefining HR logo

تعریف مجدد منابع انسانی پادکستی است که لبه های برتر همه استعدادها را بررسی می کند – منابع انسانی، عملیات افراد، استخدام، و غیره.

لارس اشمیت مجری فوق العاده جذاب این برنامه است و قالب مکالمه پادکست بینش، تجربه و داستان های واقعی را از طیف وسیعی از رهبران کسب و کار و استعداد در سراسر جهان به ارمغان می آورد.

قالب

در پادکست، لارس با متفکران و انجام دهندگان بزرگ در این زمینه می‌نشیند تا ببیند چگونه تیم‌هایشان را می‌سازند، چه چیزی آن‌ها را هدایت می‌کند و کجا می‌توانیم به عنوان یک کارکرد منابع انسانی بهتر عمل کنیم.

کجا گوش کنیم

اپیزودهای جدید از جمله در Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts، Stitcher و TuneIn در دسترس هستند.


4. گفتگوهای منابع انسانی

HR Dialogues logo.HR Dialogues logo.

در این مجموعه مصاحبه، دانشمند ارشد منابع انسانی AIHR، دکتر دیتر ولدزمن، گفتگوهایی را با کارشناسان در زمینه منابع انسانی، فناوری منابع انسانی، رهبری منابع انسانی و موارد دیگر انجام می دهد. گفتگوهای منابع انسانی منبعی عالی برای یادگیری در مورد موضوعات منابع انسانی در حال ظهور مانند مربیگری مبتنی بر هوش مصنوعی، تجربه کارکنان خط مقدم، و تغییر از نردبان های شغلی به شبکه های شغلی است.

قالب

قسمت‌های گفتگوهای منابع انسانی معمولاً بین 30 تا 50 دقیقه طول می‌کشند، مملو از بحث‌های روشنگر و مثال‌های واقعی که در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید.

کجا گوش کنیم

می توانید مجموعه مصاحبه ها را در وبلاگ AIHR و در یوتیوب دنبال کنید.


5. پادکست تجربه نامزد

The Candidate Experience Podcast logoThe Candidate Experience Podcast logo

پادکست Candidate Experience یک پادکست منابع انسانی است که توسط چاک سولومون میزبانی می شود و همانطور که حدس زده اید بر بهبود سفر داوطلب تمرکز دارد. از زمانی که کاندیداها درخواست می دهند تا زمانی که وارد کشتی شوند.

قالب

در قسمت‌هایی که حدود 20 تا 30 دقیقه طول می‌کشند و همراه با کارشناسان مهمان، چاک اطلاعات مفیدی را در مورد چگونگی بهبود تجربه نامزد و نحوه ارتقای برند کارفرمای خود به مدیران استخدام، استخدام‌کنندگان و متخصصان منابع انسانی ارائه می‌دهد.

جویندگان کار همچنین توصیه های شغلی ارزشمند و نکات جستجوی شغل را دریافت می کنند.

کجا گوش کنیم

قسمت‌های جدید – و یک تریلر چند روز قبل – در پادکست‌های اپل و اسپاتیفای (در میان سایرین) در دسترس هستند.


6. صدای منابع انسانی

Voices of HR podcast logo.Voices of HR podcast logo.

پادکست Voices of HR توسط HR Morning گفتگوهای عمیقی را با گروه متنوعی از متخصصان منابع انسانی و رهبران تجاری برای شما به ارمغان می آورد.

میزبان، برتا آلدریچ، یک مربی عملکرد برتر و نویسنده کتاب «برنده شدن در تغییر استعدادها»، همراه با مهمانانش، به آخرین تحقیقات می پردازد و دیدگاه های جدیدی را در مورد پیچیدگی های شیوه های منابع انسانی، استراتژی های مدیریت افراد، و تفاوت های ظریف فرهنگ محیط کار کشف می کند. ، شنوندگان را برای ایجاد فرهنگ عملکرد بهتر توانمند می کند.

قالب

برتا آلدریچ گفتگوهای طولانی 40 تا 60 دقیقه ای را با رهبران و مدیران ارشد منابع انسانی در مورد موضوعاتی مانند عملکرد کارکنان، حفظ و مهارت ها هدایت می کند.

کجا گوش کنیم

این پادکست در وب سایت HRMorning، Spotify، Apple Podcasts و Youtube در دسترس است.


7. پادکست برندسازی کارفرما

The Employer Branding Podcast logoThe Employer Branding Podcast logo

در اینجا یک مثال خوب از اینکه چگونه پادکست های منابع انسانی طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهند، آورده شده است.

پادکست برندسازی کارفرما که توسط یورگن سوندبرگ میزبانی می‌شود، بر ایجاد یک برند کارفرمایی و نحوه استفاده از تصویر شرکت خود در جذب استعداد و جذب تمرکز دارد.

قالب

یورگن در پادکست خود با رهبران برندهای کارفرمای بین المللی، شورشیان و نوآوران صحبت می کند تا نکات و ترفندهای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارد. شرکت‌هایی که از آن‌ها می‌آیند می‌توانند هر چیزی باشند، از برندهای رقیب با شتاب گرفته تا شرکت‌های پیشرو مانند Unilever، Salesforce، و Walmart.

کجا گوش کنیم

قسمت های جدید به صورت هفتگی در Link Humans، Spotify، Soundcloud و دیگر پلتفرم های پادکست در دسترس هستند.


8. زمان قهوه HR

HR Coffee Time Logo.HR Coffee Time Logo.

پادکست HR Coffee Time نمایشی است که توسط مربی حرفه ای فی والیس میزبانی می شود. فای قبلاً در بخش منابع انسانی کار می کرد و بسیاری از متخصصان منابع انسانی را مربیگری کرده است، بنابراین او بسیاری از چالش هایی را که شما با آن روبرو هستید را درک می کند.

ما عاشق گوش دادن به صدای فی و لهجه بریتانیایی زیبای او هستیم. اپیزودهای او واقعاً بهترین لحظه برای نشستن با یک فنجان قهوه و گوش دادن است.

قالب

پادکست ترکیبی از قسمت های انفرادی و قسمت های مهمان است. در مورد دوم کارشناسان و مربیان دیگری وجود دارند که ایده های خود را در مورد چگونگی داشتن یک شغل موفق HR بدون فرسودگی به اشتراک می گذارند.

کجا گوش کنیم

قسمت‌ها در پادکست‌های اپل، پادکست گوگل، استیچر و اسپاتیفای در دسترس هستند.


9. کارشناسی

Workology Podcast logoWorkology Podcast logo

پادکست Workology پادکست HR برای محیط کار مخرب و رهبران منابع انسانی است که از وضعیت موجود خسته شده اند. مجری برنامه جسیکا میلر-مرل با مهمانان می نشیند تا در مورد روندها، ابزارها و مطالعات موردی برای رهبران تجاری بحث کند.

قالب

اپیزودهای 25 دقیقه‌ای در اندازه‌های کوچک با موضوعات متنوع. به همه چیز فکر کنید، از «چرا وسایل نقلیه خودران فراگیر هستند» و «مزایای مربیگری اجرایی در منابع انسانی» تا «ایجاد ذهنیت همدلی رهبری» و «بهبود ارتباطات در محل کار شما».

کجا گوش کنیم؟

قسمت‌های هفتگی جدید در Workology، Stitcher و (بسیاری) پادکست‌های دیگر در دسترس هستند.


10. HR Works: The Podcast for Human Resources

HRWorks Podcast logo.HRWorks Podcast logo.

پادکست HR Works توسط HR Daily Advisor با ارائه مشاوره های عملی، عملی و الهام بخش، منبعی عالی برای کسانی است که در زمینه های منابع انسانی و استخدام فعالیت می کنند.

آنها مهمانانی را از زمینه های مختلف دعوت می کنند تا تجربیات خود را در مورد مسائل منابع انسانی مانند تجربه کارکنان، توسعه رهبری و رشد حرفه ای به اشتراک بگذارند.

قالب

میزبانان پادکست IThe سوالات متفکرانه ای را از مهمانان خود می پرسند که دیدگاه های منحصر به فرد خود را در مورد چالش ها و فرصت های حرفه HR ارائه می دهند. همچنین می‌توانید به مجموعه‌های HR Work Break گوش دهید، که قسمت‌های کوتاه‌تر و 15 تا 20 دقیقه‌ای در مورد مسائل مختلف محل کار هستند.

کجا گوش کنیم

پادکست را در وب سایت HR Daily Advisor، Spotify و Audible پیدا کنید.


11. HBR IdeaCast

HBR Ideacast logo.HBR Ideacast logo.

HBR IdeaCast یک پادکست HR به معنای دقیق کلمه نیست. این یک پادکست تجاری و مدیریتی است که توسط Harvard Business Review برای شما آورده شده و توسط Alison Beard و Curt Nickisch میزبانی شده است.

قالب

اپیزودهای هفتگی طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهند، از این که چگونه یک رقیب عملکرد را بهبود می‌بخشد تا نکاتی در مورد نحوه اصلاح فرآیند استخدام و همه چیز در این بین.

کجا گوش کنیم

قسمت‌های جدید در HBR، Spotify، و پادکست‌های اپل در دسترس هستند.


12. پادکست چاد و پنیر

The Chad & Cheese Podcast logoThe Chad & Cheese Podcast logo

پادکست Chad & Cheese صدای متفاوتی را به دنیای پادکست های منابع انسانی می آورد. میزبانان Chad Sowash و Joel Cheesman به قول خودشان «اینجا هستند تا به صنعت استخدام درست در جایی که آسیب می زند ضربه بزنند».

قالب

خطرناک‌ترین پادکست HR شامل قسمت‌هایی در مورد اخبار استخدام (فوق‌العاده)، نظرات گستاخانه، و انبوهی از snark است.

چاد و جوئل از پرسیدن سؤالات دشوار یا به اشتراک گذاشتن نظر بحث برانگیز خود ابایی ندارند و در عین حال نمایشی عالی – با اطلاعات مفید – ارائه می دهند.

کجا گوش کنیم

می‌توانید از طریق پادکست Chad & Cheese، Spotify و موارد دیگر به قسمت‌ها گوش دهید.


13. HR Party of One

HR Party of One logoHR Party of One logo

HR Party of One نحوه منابع انسانی شماست. این پادکست روی مبرم‌ترین مسائل برای تیم‌های منابع انسانی و رهبران کسب‌وکار تمرکز می‌کند و بحث‌های جذاب در مورد جدیدترین مسائل منابع انسانی را که کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌های با رشد سریع با آن مواجه هستند، تسهیل می‌کند.

قالب

این اپیزودها موضوعاتی مانند مزایای کارمند، استخدام و حفظ، فناوری منابع انسانی، فرهنگ شرکت، ورود و خروج از کشتی، مدیریت افراد، مهلت‌های رعایت، حقوق و دستمزد و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

کجا گوش کنیم

قسمت‌ها در پادکست‌های اپل، اسپاتیفای و پادکست گوگل در دسترس هستند. همچنین می توانید قسمت ها را در یوتیوب تماشا کنید.


14. Nine to Thrive HR

Nine To Thrive Podcast logoNine To Thrive Podcast logo

چی؟

در Nine to Thrive HR، میزبان، سیندی کوتزل، با متخصصان منابع انسانی از شرکت های Fortune 1000 و سایر کارشناسان منابع انسانی در مورد همه چیز سرمایه انسانی مصاحبه می کند.

بنابراین، اگر به‌دنبال یادگیری مستقیم از متخصصان با تجربه منابع انسانی هستید، این پادکست از موسسه سرمایه انسانی منبع خوبی برای گوش دادن است.

قالب

قسمت‌های پادکست حدود نیم ساعت طول می‌کشد و موضوعاتی را شامل می‌شود که شامل سلامت روان، DEIB، مدیریت تغییر، طرز فکر رشد و موارد دیگر می‌شود.

کجا گوش کنیم

این پادکست در وب سایت HCI، Soundcloud، Spotify، Apple Podcasts و سایر پلتفرم های پادکست موجود است.


15. همه از منابع انسانی متنفرند

Everybody Hates HR Podcast LogoEverybody Hates HR Podcast Logo

اگر به دنبال برداشتی تازه و کمتر متعارف در مورد موضوعات مرتبط با منابع انسانی هستید، Everybody Hates HR پادکست مورد علاقه شماست. میزبانان درباره معضلاتی که شنوندگانشان می فرستند بحث می کنند، مخاطب را با اخباری که بر حقوق کارمندان تأثیر می گذارد به روز می کنند و داستان های طنز آمیز و گاه باورنکردنی HR خود را به اشتراک می گذارند.

قالب

دو مجری با هم در مورد مسائل بحث می کنند و همچنین مهمانان را دعوت می کنند و قسمت هایی در حدود 30-60 دقیقه منتشر می کنند.

کجا گوش کنیم

به اپیزودهای Everybody Hates HR در یوتیوب، پادکست های اپل، Spotify و سایر پلتفرم ها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید آنها را در اینستاگرام دنبال کنید.


16. رهبری بزرگ

Great Leadership Podcast logo.Great Leadership Podcast logo.

پادکست رهبری بزرگ نمایشی است که در آن جاکوب مورگان مجری با مدیران ارشد و رهبران تجاری در سراسر جهان در مورد آینده کار، رهبری و موارد دیگر گفتگوهای عمیقی دارد.

فرمت؟

هر قسمت یک ساعته این پادکست منابع انسانی یک موضوع جدید را بررسی می کند و یک مهمان ویژه را به نمایش می گذارد. چگونه و چرا دنیای کار در حال تغییر است؟ شما و سازمانتان در مورد آن چه باید بکنید؟ چگونه در این واقعیت در حال تحول رهبری می کنید؟

کجا گوش کنیم؟

قسمت‌های جدید از جمله در پادکست‌های اپل و اسپاتیفای در دسترس هستند.


17. پادکست HR Uprising

HR Uprising podcast logoHR Uprising podcast logo

روانشناس تجارت، عامل تغییر منابع انسانی، سخنران و مربی لوسیندا کارنی میزبان قیام منابع انسانی است. این نمایش در دو قالب ارائه می‌شود، اپیزودهای «در تمرکز» که در آن او به عمق یک موضوع تخصصی می‌پردازد، و مجموعه «مکالمه با» که در آن با کارشناسان و متخصصان حوزه HR/L&D مصاحبه می‌کند.

ما این واقعیت را دوست داریم که قالب پادکست بین این اپیزودهای متمرکز و مصاحبه ها متناوب باشد.

قالب

لوسیندا در قسمت‌هایی که بین 25 تا 45 دقیقه طول می‌کشد، موضوعات «گرم» HR مانند برنامه‌ریزی جانشین پروری، سندرم فریبنده، سلامت روان، تغییر فرهنگ و موارد دیگر را بررسی می‌کند.

کجا گوش کنیم

می‌توانید به پادکست (در میان سایر موارد) Apple Podcasts، Spotify و Google Podcast گوش دهید.


18. افرادی که افراد را مدیریت می کنند

People Managing People Podcast logo.People Managing People Podcast logo.

پادکست «People Managing People» به چالش‌های محیط کار امروزی می‌پردازد، مانند جابجایی زیاد، فرسودگی شغلی، و عدم مشارکت کارکنان، که هم بر کسب‌وکار و هم بر فرهنگ محل کار تأثیر می‌گذارد.

هدف این پادکست ارائه بینش‌ها و استراتژی‌های عملی در مورد چگونگی ایجاد محیط‌های کاری شادتر، سالم‌تر و سازنده‌تر است.

قالب

هر قسمت 25 تا 40 دقیقه‌ای مثال‌ها و داستان‌های واقعی از گروه‌های متنوعی از مهمانان، از جمله نویسندگان پرفروش، بنیان‌گذاران و رهبران فرهنگ سازمانی را نشان می‌دهد.

کجا گوش کنیم

قسمت های پادکست را در وب سایت People Managing People، Spotify، Apple Podcasts و دیگر پلتفرم های پادکست پیدا کنید.


19. استخدام آینده

Recruiting Future logoRecruiting Future logo

نوشتن مقاله ای در مورد پادکست های منابع انسانی و استخدام بدون گنجاندن آینده استخدام مت آلدر دشوار است.

مت در پادکست خود به بررسی آینده، نوآوری و روندهای نوظهور در استخدام و منابع انسانی می پردازد.

قالب

در قسمت‌های ۲۵ دقیقه‌ای، مت آلدر با رهبران متفکر و متخصصانی که در حال تغییر صنعت استخدام هستند، مصاحبه می‌کند. پادکست Recruiting Future به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا را با مهمانان سطح بالا و بینش عالی ارائه می دهد.

کجا گوش کنیم

می‌توانید قسمت‌های جدید را در Recruiting Future، Apple Podcasts و دیگر پلتفرم‌های پادکست گوش دهید.


20. پادکست HR L&D

The HR L&D Podcast logoThe HR L&D Podcast logo

چی؟

پادکست HR L&D بر کمک به متخصصان منابع انسانی و یادگیری و توسعه تمرکز دارد تا با ارائه مشاوره، راهنمایی و ابتکارات بهترین عملی که به توسعه مهارت‌ها و قابلیت‌هایی که می‌توانند عملکرد شرکت شما را افزایش دهند، بهترین بهره را از نیروی کار خود ببرند.

فرمت؟

با مشاوره ارائه شده توسط رهبران صنعت HR و L&D، میزبان نیک دی طیفی از موضوعات از جمله مدیریت محتوا، شیوه های رهبری، فناوری، شیوه های رهبری، توسعه سازمانی، استخدام، استراتژی، و شیوه های آموزشی را پوشش می دهد تا به شما کمک کند بهترین بهره را ببرید. نیروی کار شما

کجا گوش کنیم

پادکست HR L&D در Apple Podcasts، Amazon Music، Soundcloud، Google Podcasts، Stitcher، TuneIn و دیگر پلتفرم‌ها در دسترس است.


21. خوردن بخوابید کار را تکرار کنید

Eat sleep work repeat logoEat sleep work repeat logo

Eat Sleep Work Repeat حول این سوال شکل می گیرد که چگونه می توانیم کار را اصلاح کنیم. اگرچه ممکن است این یک پادکست منابع انسانی به معنای دقیق کلمه نباشد، «بهتر کردن کار» قطعاً مورد علاقه متخصصان منابع انسانی است – یا حداقل باید اینطور باشد.

مجری پادکست بروس دیزلی قبلاً تجارت توییتر را در اروپا اداره می کرد و اولین کتاب او درباره بهبود کار و فرهنگ کاری جزو پرفروش ترین های ساندی تایمز شماره 1 بود.

قالب

در هر قسمت، بروس با روانشناسان، دانشمندان و دیگر کارشناسان در مورد بهبود شغل ما گپ می زند.

کجا گوش کنیم

اپیزودها می توانند از کمی کمتر از 30 دقیقه تا تقریبا یک ساعت باشند و در وب سایت Eat Sleep Work Repeat، پادکست های اپل و Spotify در دسترس هستند.


در یک یادداشت پایانی

اگر یک چیز را با اطمینان می دانیم این است که یک پادکست منابع انسانی برای همه وجود دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی گوش کنید.

چه بخواهید در مورد آخرین پیشرفت‌های منابع انسانی و استخدام اطلاعات کسب کنید یا فقط داستان‌های جالبی در مورد رفتار انسانی یا آینده کار بشنوید، این لیست از بهترین پادکست‌های منابع انسانی قطعاً شما را شروع می‌کند!

Neelie Verlinden یک خالق محتوای دیجیتال در AIHR است. او متخصص همه چیزهای دیجیتالی در منابع انسانی است و صدها مقاله در مورد شیوه های نوآورانه منابع انسانی نوشته است. نیلی علاوه بر نویسندگی، سخنران و مدرس چندین برنامه محبوب گواهینامه منابع انسانی است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *