کمیته فرهنگی چیست؟ چگونه در سال 2024 خود را بسازیم

کمیته فرهنگ گروهی اختصاصی از کارمندان در یک شرکت است که وظیفه پرورش و پرورش فرهنگ آن را دارد. آنها می توانند به ایجاد یک محیط کاری پر رونق کمک کنند که در آن کارکنان احساس انگیزه و مشارکت داشته باشند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

طبق گفته Quantum Workplace، کارکنانی که فرهنگ شرکت خود را مثبت می دانند، 3.8 برابر بیشتر احتمال دارد سطوح بالایی از مشارکت را نشان دهند. همچنین، 84 درصد قابل توجهی از کارکنان که فرهنگ سازمانی خود را مثبت می بینند، گزارش می دهند که بسیار درگیر هستند.

مطالب
کمیته فرهنگ چیست؟
8 ایده کمیته فرهنگ
چگونه منابع انسانی می تواند به ایجاد یک کمیته فرهنگی در محل کار کمک کند
نمونه های بیانیه ماموریت کمیته فرهنگ

کمیته فرهنگ چیست؟

کمیته فرهنگ به عنوان نگهبان ارزش‌ها، رفتارها و شیوه‌های شرکت عمل می‌کند تا محیط کاری مثبت و جذاب را برای همه کارکنان تضمین کند. آن‌ها به منابع انسانی کمک می‌کنند تا برخی از مسائل محل کار، مانند:

  • استخدام: سؤالات مصاحبه و معیارهایی را ایجاد کنید که تناسب فرهنگی یک نامزد را ارزیابی می کند.
  • مدیریت عملکرد: سیستم های بررسی عملکرد را طراحی کنید که ارزش ها و رفتارهای فرهنگی را در خود جای دهد.
  • غرامت و مزایا: از روش‌های جبران شفاف و منصفانه برای تقویت ارزش‌های شرکت مانند اعتماد و مسئولیت‌پذیری حمایت کنید.
  • پاداش‌ها: برنامه‌های شناسایی کارکنان را اجرا کنید که رفتارهای همسو با فرهنگ مورد نظر را برجسته می‌کنند.
  • خط‌مشی‌های منابع انسانی: در مورد خط‌مشی‌های شرکت که بر رفتار کارکنان و هنجارهای شرکت تأثیر می‌گذارد، ورودی ارائه دهید.

کمیته های فرهنگی، گروه های منابع کارکنان (ERG) و گروه های وابسته می توانند برای شکل دادن به فرهنگ شرکت با یکدیگر همکاری کنند. با این حال، تفاوت هایی در تمرکز و اهداف آنها وجود دارد:

کمیته فرهنگ ERG و گروه قرابت
تمرکز کنید فرهنگ کلی شرکت هویت خاص یا علاقه مشترک
ترکیب نمایندگانی از سراسر سازمان برای همه کارمندان علاقه مندی که وابستگی یا اتحاد مشترک دارند باز است
هدف بهبود فرهنگ کلی سازمانی برای یک گروه خاص پشتیبانی کنید یا پیوندهایی را حول یک علاقه مشترک ایجاد کنید
فعالیت ها روی ابتکارات رسمی و تغییرات سیاستی تمرکز کنید بر ایجاد جامعه و مشارکت تاکید دارد

کمیته فرهنگ چه می کند؟

یک کمیته فرهنگ وظیفه دارد یک محیط کاری مثبت را ترویج کند:

  • آنها با تیم رهبری برای تعریف ارزش‌ها، باورها و رفتارهای اصلی که فرهنگ سازمان را شکل می‌دهند کار می‌کنند.
  • آنها استراتژی‌هایی را برای ترویج و تقویت فرهنگ مورد نظر، مانند فعالیت‌های تیم‌سازی، برنامه‌های شناسایی، ارتقای تعادل بین کار و زندگی، و تقویت ارتباطات باز ارائه می‌کنند.
  • آنها به نگرانی های کارکنان مرتبط با فرهنگ گوش می دهند و به آنها رسیدگی می کنند
  • آنها از تغییرات در فرهنگ شرکت، مانند به روز رسانی خط مشی، مزایای جدید، یا تجدید ساختار شرکت، برای همسویی با فرهنگ مطلوب حمایت می کنند.
  • آنها پیشرفت به سمت اهداف فرهنگی را دنبال می کنند تا اثربخشی آنها را ارزیابی کنند یا در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهند.

نقش منابع انسانی در کمیته فرهنگ

منابع انسانی در پشتیبانی و توانمندسازی کمیته فرهنگ بسیار مهم است:

  • منابع انسانی می تواند به شناسایی و جذب اعضای کمیته فرهنگ برای ایجاد یک گروه متنوع و ماهر کمک کند
  • کمیته فرهنگ ممکن است برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌هایی که یک محل کار فراگیر ایجاد می‌کند، با منابع انسانی همکاری نزدیک داشته باشد
  • متخصصان منابع انسانی اغلب نقش های رهبری را در کمیته فرهنگ ایفا می کنند. آنها ممکن است فعالیت های کمیته را هماهنگ کنند، جلسات را اداره کنند و اطمینان حاصل کنند که ابتکارات با استراتژی منابع انسانی سازمان هماهنگ است
  • منابع انسانی همچنین از نزدیک با کمیته فرهنگ همکاری می کند تا استراتژی هایی برای بهبود رضایت، انگیزه و رفاه کارکنان ایجاد کند.
  • کمیته فرهنگ و منابع انسانی برای طراحی و اجرای ابتکارات شناسایی برای تجلیل از مشارکت و دستاوردهای کارکنان با یکدیگر همکاری می کنند.
  • منابع انسانی می تواند پشتیبانی اداری، کمک لجستیکی و دسترسی به منابع مربوطه را ارائه دهد
  • منابع انسانی می تواند کمیته را در زمینه شیوه های فرهنگ سازی آموزش دهد تا اعضای کمیته را برای نقش هایشان آماده کند
  • منابع انسانی به عنوان پلی بین کمیته و سایر بخش ها عمل می کند و همکاری و همسویی را در سراسر سازمان تقویت می کند.

چرا کمیته فرهنگ داریم؟

کمیته های فرهنگی می توانند به پرورش یک محیط کاری مثبت و سازنده کمک کنند:

به ملموس تر شدن فرهنگ کمک می کند

بیش از بیان ارزش‌های شرکت در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی، کمیته‌های فرهنگ می‌توانند این ایده‌های انتزاعی را به شیوه‌ها و رفتارهای ملموس تبدیل کنند که اهداف مورد نظر مانند رضایت مشتری و همکاری را هدایت می‌کنند.

به چالش های خاص رسیدگی کنید

کمیته‌های فرهنگی به رفع چالش‌های رایج مانند ارتباطات نادرست، روحیه پایین کارکنان یا عدم مشارکت کمک می‌کنند. به عنوان مثال، اگر شرکت فاقد کار تیمی باشد، می‌توانند به مدیریت و منابع انسانی برنامه‌های همکاری را معرفی کنند تا کار را برای کارگران ترکیبی سازنده‌تر و یکپارچه‌تر کنند.

تنوع قهرمان

کمیته‌های فرهنگی می‌توانند با حمایت از شیوه‌های استخدام فراگیر، ترویج آموزش سوگیری ناخودآگاه و ایجاد فرهنگی که در آن همه افراد احساس قدردانی و احترام کنند، از تنوع حمایت کنند.
در گزارشی از Employ، 38 درصد از نامزدهای مورد بررسی گفتند که اگر شرکت فاقد تنوع در نیروی کار خود باشد یا اهداف روشنی برای بهبود تنوع نداشته باشد، پیشنهاد شغلی را رد خواهند کرد.

افزایش مشارکت کارکنان

کمیته‌های فرهنگی می‌توانند با تشویق همه به مشارکت در طرح‌های فرهنگی، مشارکت کارکنان را تقویت کنند. مشارکت دادن کارکنان در شکل‌دهی فرهنگ از طریق کمیته‌ها، پروژه‌ها یا بازخورد به آنها قدرت می‌دهد و احساس مالکیت را در آنها افزایش می‌دهد.

Quantum Workplace گزارش داد که 57 درصد از کارمندان معتقدند که مشارکت‌کنندگان فردی مسئول شکل‌دهی فرهنگ هستند. افراد برای ایجاد یک فرهنگ قوی باید فرهنگ، رسالت و ارزش های خود را درک کرده و زندگی کنند. آنها باید همکاری کنند، تشخیص دهند، ارتباط برقرار کنند و به گونه ای رفتار کنند که با هنجارهای فرهنگی همسو باشد.

8 ایده کمیته فرهنگ

راه های مختلفی برای ترویج و تجلیل از فرهنگ شرکت وجود دارد که در بین همه کارمندان طنین انداز است. در اینجا چند ایده وجود دارد:

1. برنامه های شناسایی کارمندان را ارائه دهید

کمیته های فرهنگی می توانند برنامه هایی را برای تجلیل از دستاوردهای کارکنان سازماندهی کنند. بنابراین وقتی یک کارمند رفتار یا عملی را نشان می دهد که ارزش های شرکت شما را نشان می دهد، آنها را بشناسید و به خاطر آن پاداش دهید.

برنامه های تشخیص می توانند انعطاف پذیر باشند. اگر در سال جاری سود شرکت افزایش یافت، می‌توانید به مجریان شرکت با تبلیغات و پاداش‌ها پاداش دهید یا رویدادهای قدردانی از کارمندان را برگزار کنید تا به کارکنان شایسته جایزه بدهید. یا می توانید این کار را بیشتر انجام دهید، مانند فریاد زدن برای کارمندی که در یک هفته خاص عملکرد خوبی داشته است.

2. کارکنان را تشویق کنید تا جلسات «دونات» داشته باشند

استفاده از جلسات “دونات” برای معرفی همه افراد در شرکت و خراب کردن سیلوها. انجام این کار باعث می شود که هر کارمندی احساس خوش آمد گویی کند و حس جامعه را در شرکت ایجاد کند.

برای تأثیرگذاری «دونات»، انتظارات روشنی مانند بهبود ارتباطات یا همکاری در نظر بگیرید. به کارمندان اجازه دهید نحوه ملاقات با همکاران خود را انتخاب کنند: مجازی یا چهره به چهره، موضوعات گفتگو و زمان های ترجیحی.

یخ‌شکن‌هایی را برای هدایت مکالمه و رفع هرگونه ناهنجاری در تعامل‌های اولین بار فراهم کنید. می‌توانید آن‌ها را در ابتکارات فرهنگی دیگر مانند فعالیت‌های عضویت، تیم‌سازی و برنامه‌های راهنمایی بگنجانید.

3. ناهار و جلسات یادگیری

نشست‌های ناهار و یادگیری روش‌های غیررسمی و جذابی برای آموزش کارکنان در مورد فرهنگ شرکت شما هستند و در عین حال به آنها فرصتی برای غذا و ارتباط می‌دهند. اجرا شدنی و مقرون به صرفه است. به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی و یادگیری می تواند موانع را از بین ببرد و روابط کارکنان را تقویت کند.

فرمت‌هایی مانند ارائه‌ها، بحث‌ها، سخنرانان مهمان یا تعاملی را با هم ترکیب کنید تا ناهار و جلسات یادگیری خود را جذاب کنید. برای جلوگیری از ایجاد اختلال در روند کار، آن را کوتاه نگه دارید. جلساتی را در زمان های مختلف برگزار کنید تا همه کارکنان را در خود جای دهد. برای اطمینان از حضور خوب، آن را در کانال های ارتباطی شرکت تبلیغ کنید.

4. انجام بررسی های فرهنگی

تا زمانی که از کارکنان خود نپرسید، نمی‌دانید که آیا استراتژی‌های فرهنگ‌سازی شما مؤثر است یا خیر. از طریق جلسات انفرادی، جعبه پیشنهادات، نظرسنجی های ناشناس و استراتژی های بازبینی 360 درجه، یاد بگیرید که کارمندان چه فکر و احساسی دارند.

گنجاندن پیشنهادات آنها می تواند به منابع انسانی و کمیته کمک کند تا ترجیحات کارکنان را درک کنند تا بتوانید برنامه های فرهنگی متناسب با نیازهای آنها را معرفی کنید.

8 culture building ideas to start a culture committee in your organization.8 culture building ideas to start a culture committee in your organization.

5. برنامه ریزی رویدادها برای جشن گرفتن تنوع

به رسمیت شناختن تنوع، هسته اصلی فرهنگ فراگیر است که در آن کارکنان با هر زمینه‌ای شنیده می‌شوند و مورد احترام قرار می‌گیرند. کارمندان احساس راحتی می‌کنند که ایده‌های خود را بدون ترس از رد شدن به دلیل پیشینه‌شان به پیش می‌برند.

شما می توانید تنوع را با به رسمیت شناختن فرهنگ ها و ارزش های مختلف نیروی کار جشن بگیرید. رویدادهایی با غذا یا سنت های یک منطقه خاص برگزار کنید و در عین حال به همکاران آموزش دهید، تنوع فرهنگی را برجسته کنید.

6. ترتیبات کاری انعطاف پذیر را ارائه دهید

فرهنگی که از تعادل بین کار و زندگی پشتیبانی می کند، استعدادها را جذب و حفظ می کند، محیطی مثبت را پرورش می دهد و رفاه کارکنان را ارتقا می دهد.

ارائه ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر مانند کار از راه دور، برنامه‌های انعطاف‌پذیر، و کار ترکیبی، تعهد شرکت به رفاه و اعتماد کارکنان را نشان می‌دهد که با ارزش‌هایی مانند احترام، انصاف و فراگیری همسو می‌شود.

7. فعالیت های تیم سازی را سازماندهی کنید

گاهی اوقات جلسات کوتاه برای القای ارزش ها و فرهنگ شرکت کافی نیست. اینجاست که فعالیت های تیم سازی مناسب تر است. این فعالیت‌های بیرونی به کارمندان اجازه می‌دهد که یکدیگر را عمیق‌تر و شخصی‌تر بشناسند، که در طول زمان باعث ایجاد اعتماد و رفاقت می‌شود.

فعالیت‌های تیم‌سازی مختلفی وجود دارد: فعالیت‌های داوطلبانه برای سازمان‌های خیریه، اقامت آخر هفته در هتل‌های اطراف با انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده مانند آواز خواندن یا شنا، و فعالیت‌های رقابتی مانند آشپزی یا بازی‌های گروهی در فضای باز. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب فعالیت های مناسب، اندازه تیم و تیپ شخصیتی خود را در نظر بگیرید. فعالیت هایی را انتخاب کنید که ارزش های فرهنگی مورد نظر را ترویج می کنند. و فعالیت های خود را با توجه به بودجه و منابع موجود برنامه ریزی کنید.

8. یک کتاب راهنمای فرهنگ ایجاد کنید

نوشتن بیانیه ها و اهداف فرهنگ شرکت شما نشان می دهد که آنها برای سازمان ضروری هستند و همه باید از همان روز اول کار آنها را بشناسند.

در کتابچه راهنمای خود، نحوه تبدیل ارزش های شما به اقدامات و تصمیمات روزمره برای تعیین انتظارات استخدام کنندگان جدید را شرح دهید. شامل توصیفات و داستان های کارکنان که این رفتارها را برجسته می کند. از تصاویر بصری استفاده کنید تا خواندن آن لذت بخش باشد.

نکته HR

کتاب راهنمای فرهنگ را در حین کار توزیع کنید تا به طور مؤثر ارزش های اصلی شرکت را به اشتراک بگذارید و به هر سؤالی که ممکن است استخدام کنندگان جدید در مورد آن داشته باشند پاسخ دهید.

چگونه منابع انسانی می تواند به ایجاد یک کمیته فرهنگی در محل کار کمک کند

مرحله 1: نیازهای سازمان را ارزیابی کنید

ارزیابی اهداف شرکت و کسب و کار تضمین می کند که کمیته به نیازهای فرهنگی سازمان رسیدگی می کند. همچنین می توانید ابتکارات فرهنگی فعلی و روندهای صنعت را در نظر بگیرید تا با نتایج مورد نظر هماهنگ شوند.

برخی از رایج ترین حوزه هایی که اعضای کمیته فرهنگ باید روی آنها تمرکز کنند عبارتند از:

  • بهبود ارتباطات
  • تقویت تعامل و شناخت کارکنان
  • افزایش تنوع و شمول
  • ارتقاء تعادل بین کار و زندگی

مرحله 2: حمایت رهبری را به دست آورید

کمیته می تواند با تایید و پشتوانه مدیریت، راهبردهای فرهنگی را برنامه ریزی و اجرا کند. رهبران شرکت بودجه و منابع کافی را فراهم خواهند کرد. تایید آنها در طول جلسات تالار شهر و ایمیل های سراسر شرکت می تواند مشارکت کارکنان در فعالیت های فرهنگی را تضمین کند.

مرحله 3: منشور کمیته فرهنگ را تدوین کنید

منشور باید هدف، اهداف و مسئولیت های کمیته فرهنگ را مشخص کند. همچنین باید فرآیندهای درگیر مانند عملیات، تصمیم‌گیری و سیاست‌های ارتباطی را مشخص کند.

به عنوان مثال، اگر یک کمیته فرهنگی برای توسعه یک برنامه شناسایی کارمندان اجرا می کنید، معیارهای واجد شرایط بودن و انتخاب را برای برندگان جوایز کارمندان فهرست کنید. پیش نویس بودجه ای برای رویداد به علاوه چه نوع جوایز یا جوایزی برای هر کارمند واجد شرایط در نظر گرفته می شود: آیا آنها گواهی هدیه جایزه یا مشوق های نقدی دریافت خواهند کرد؟

مرحله 4: اعضای کمیته را انتخاب کنید و مسئولیت های آنها را تعیین کنید

برای اطمینان از موفقیت ابتکارات فرهنگی باید افراد مناسبی داشته باشید. هنگام انتخاب افراد، به دنبال کارمندانی باشید که واقعاً به فرهنگ شرکت شما اهمیت می دهند و مایل به سرمایه گذاری زمان و تلاش در فعالیت های کمیته هستند. کارمندانی را شناسایی کنید که مورد احترام همسالان خود هستند و می توانند از تغییرات فرهنگی در تیم ها و بخش های خود حمایت کنند. برای جلوگیری از تعصبات، مجموعه‌ای متنوع از افراد از بخش‌های مختلف، دوره تصدی، سطوح، قومیت، جنسیت و سایر جمعیت‌شناسی در کمیته خود داشته باشید.

در مرحله بعد، مسئولیت هایی را برای هر عضو تعیین کنید:

  • رئیس: کمیته و بحث ها را رهبری می کند
  • قهرمان: از اهمیت فرهنگ و ابتکارات آن دفاع کنید
  • ارتباطات: اجرای استراتژی های ارتباطی برای اعلام فعالیت ها
  • سازمان‌دهنده رویدادها: رویدادهایی را اجرا کنید که فرهنگ شرکت را ترویج می‌کند
  • تحلیلگر داده: اثربخشی ابتکارات و تأثیر آنها بر سازمان را اندازه گیری کنید.

مرحله 5: بیانیه ماموریت کمیته فرهنگ را تعریف کنید

بیانیه ماموریت فرهنگی شما اعضای کمیته شما را هنگام برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی راهنمایی می کند. بیانیه ماموریت شما باید واضح، قابل اجرا و الهام بخش باشد. در اینجا یک مثال است:

“برای حمایت از یک فرهنگ مشارکتی، پرشور و قابل اعتماد که در آن همه کارکنان احساس ارزشمندی و قدرت برای رشد کنند. “

ما چند نمونه از بیانیه های ماموریت کمیته فرهنگ را در بخش بعدی برای الهام گرفتن از شرکت در زندگی واقعی آورده ایم.

نکته HR

ذینفعان را در طوفان فکری بیانیه ماموریت خود مشارکت دهید تا اطمینان حاصل کنید که با ارزش ها و چشم انداز سازمان همسو است و در عین حال مرتبط و سازگار با تغییرات آتی در فرهنگ شرکت شما است.

مرحله 6: آهنگ ملاقات را ایجاد کنید

یک برنامه جلسه ایجاد کنید و از قبل به اعضا اطلاع دهید تا بتوانند بر اساس آن جدول زمانی خود را تنظیم کنند. جلسات را می توان رو در رو یا از طریق زوم هر زمان که برای همه اعضا مناسب باشد انجام داد. پیگیری ها و به روز رسانی ها را می توان از طریق ایمیل در میان گذاشت تا همه چیز به سرعت و به طور منظم به جلو حرکت کند.

مرحله 7: یک برنامه اقدام کمیته فرهنگ ایجاد کنید

هنگام ایجاد برنامه اقدام خود، باید فرهنگ فعلی شرکت و اهداف مورد نظر خود را ارزیابی کنید. از آنجا، ابتکاراتی را برای کمک به شما در رسیدن به اهداف فرهنگی خود اولویت بندی کنید. تأثیر بالقوه هر ابتکار و همسویی آن با اهداف کلی را در نظر بگیرید.

برای هر ابتکار، گام های عملی با جدول زمانی و مسئولیت ها ایجاد کنید. شامل بودجه، پرسنل و منابع مربوطه می شود. به یاد داشته باشید که طرح های ارتباطی را برای اطلاع کارکنان از برنامه اقدام و پیشرفت آن ترسیم کنید.

مرحله 8: مکانیسم های بازخورد را پیاده سازی کنید

بررسی کنید که کارکنان چه احساسی دارند و چه فکری در مورد برنامه اقدام دارند: آیا به دلیل ابتکار عمل، شادتر هستند یا مشارکت بیشتری دارند؟ از نظرسنجی ها، جعبه پیشنهادات یا ابزارهای دیگر برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید. جمع آوری و تجزیه و تحلیل احساسات به کمیته اجازه می دهد تا بداند آیا استراتژی ها کار می کنند و چه چیزی باید تغییر کند.

نمونه های بیانیه ماموریت کمیته فرهنگ

گروه داده NTT

NTT DATA یک مبتکر جهانی در زمینه خدمات فناوری اطلاعات و کسب و کار است که دفتر مرکزی آن در توکیو قرار دارد.

ماموریت کمیته فرهنگی NTT DATA Group

ما از تمام حوزه های مختلف راه حل های تجاری NTT DATA آمده ایم. ما بر اساس اعتماد مردم خود ایجاد می کنیم. ما به همه چیزهایی که برای فرهنگ راه حل های تجاری NTT DATA ما اهمیت دارد گوش می دهیم، برنامه ریزی می کنیم و فعالانه پشتیبانی می کنیم. ما تلاش می کنیم برای هر کاری که انجام می دهیم ارزش قائل شویم. ما فرهنگ NTT DATA Business Solutions را با گرد هم آوردن افراد خود نشان می دهیم.

برخی از فعالیت های کمیته فرهنگی آنها عبارتند از:

  • بازی های شکار لاشخور مجازی برای کارمندان
  • بازی های بی اهمیت مجازی برای کارمندان
  • صفحات رنگ آمیزی مجازی برای کودکان کارمند
  • بازی های حدس زدن کارمندان “من کی هستم”.
  • رویدادهای نامزدی کارمندان “شام روی ما”.
  • تصاویری از کارمندانی که از دفاتر خانگی کار می کنند را منتشر کنید
  • لوسمی و لنفوم “روشن پیاده روی شبانه” رویداد خیریه مجازی شرکتی
  • رویداد مجازی دیوالی
  • جشن مجازی تمام کارکنان
  • رویداد خیریه A Family را بپذیرید.
NTT DATA Group culture committee's mission.NTT DATA Group culture committee's mission.
بیانیه آنها را اینجا ببینید.

تئوری سلامتی

Theory Wellness (“TW”) ارائه دهنده پیشرو حشیش صنایع دستی است.

ماموریت کمیته فرهنگ سلامت تئوری

«مأموریت کمیته فرهنگ داخلی تئوری، ترویج نیروی کار متنوع، عادلانه و فراگیر است که هم در داخل و هم در خارج از محیط کار مورد حمایت قرار می‌گیرد. کمیته فرهنگ ما متشکل از اعضای مختلف تیم رهبری تئوری است و به عنوان مجرای برای کارکنان ما عمل می‌کند تا ایده‌ها و نگرانی‌ها را مطرح کنند تا به ما کمک کند تا به طور مستمر خط‌مشی‌ها و اقدامات خود را تکامل دهیم. کمیته فرهنگ به ریاست مدیر عامل، به طور مداوم فرصت‌های تئوری را بررسی می‌کند تا بتواند بهتر عمل کند و نمونه‌ای پیشرو در صنعت باشد.

Theory Wellness culture committee's mission.Theory Wellness culture committee's mission.
بیانیه آنها را اینجا ببینید.

غذای کلیدی

فرهنگ شرکت بسیار بیشتر از صرف ناهار یا آبجو رایگان هر جمعه است. این سازمان را متصل می کند، مشارکت کارکنان، بهره وری، تجربه مشتری و شهرت برند را تقویت می کند.

ساختن یک فرهنگ قوی یک فرآیند مداوم است. یک کمیته می تواند با اجرا و ترویج استراتژی های فرهنگی به تشویق مشارکت فعال کارکنان و همسو کردن رفتارها و عملکردها با فرهنگ مطلوب کمک کند.

Gem Siocon یک بازاریاب دیجیتال و نویسنده محتوا است که متخصص در استخدام، بازاریابی استخدام و L&D است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *