8 نکته در مورد نحوه ایجاد محدوده حقوق برای نقش ها

یک نکته در مورد نحوه ایجاد محدوده حقوق برای نقش های خاص چیست؟

برای کمک به شما در تعیین محدوده دستمزد برای نقش‌های مختلف در شرکتتان، از کارشناسان منابع انسانی و استخدام و رهبران کسب‌وکار این سوال را پرسیدیم تا بهترین مشاوره را داشته باشند. از انجام تجزیه و تحلیل شغل گرفته تا بررسی رقابت، چندین ایده وجود دارد که ممکن است به شما در تعیین محدوده حقوق برای موقعیت شغلی بعدی خود کمک کند. بیایید شیرجه بزنیم!

مطالب
نیازهای سازمانی را بشناسید
یک سیستم سطح بر اساس تجربه ایجاد کنید
تجزیه و تحلیل شغل انجام دهید
روبریک های حقوق و دستمزد را توسعه دهید و شفاف باشید
بودجه و بازگشت سرمایه خود را ارزیابی کنید
از نامزدهای خود بپرسید
به مسابقه نگاه کن
تفاوت های منطقه ای را در نظر بگیرید

نیازهای سازمانی را بشناسید

هنگامی که ما در Strelcheck Healthcare Search مشتری جدیدی می‌پذیریم، من یک بازدید در محل انجام می‌دهم تا دید کلی جامعی از نیازهای آن‌ها داشته باشم، که شامل محدوده دستمزد برای این نقش است.

زمانی که استراتژی استخدام را ایجاد می کنیم، ضروری است که فلسفه جبران خسارت مشتری خود را درک کنیم. ما این اطلاعات را می گیریم و تحقیقات بازار را انجام می دهیم تا بسته ای ایجاد کنیم که استخدام جدید مناسب را جذب کند.

Paul BreenPaul Breen
پل برین، جستجوی مراقبت های بهداشتی Strelcheck

یک سیستم سطح بر اساس تجربه ایجاد کنید

یکی از راه‌های ایجاد محدوده حقوق از طریق یک «سیستم سطح» به خوبی تعریف شده است. زمانی که ما برای اولین بار سیستم داخلی سطح شغلی خود را ایجاد کردیم، با تحقیقات زیادی شروع شد. اما زمانی که تحقیق انجام شد، از داده‌ها برای ایجاد یک سیستم سطح بر اساس سال‌ها تجربه در این زمینه یا درون شرکت استفاده کردیم.

هر نقش یک مسیر منحصر به فرد دارد، بنابراین ما می توانیم به راحتی نامزد را با یکی از پنج سطح در هنگام استخدام مقایسه کنیم. این ابهام یک محدوده را از بین می برد و آن را به عنوان پیشرفت شغلی و دستمزد به نمایش می گذارد.

Jenn ChristieJenn Christie
جن کریستی، مارکیترز

تجزیه و تحلیل شغل انجام دهید

شما می توانید مهارت ها و مسئولیت های ضروری مورد نیاز برای یک موقعیت را با تجزیه و تحلیل شغل تعیین کنید. تجزیه و تحلیل شغل می تواند به تعیین تحصیلات و تجربه مورد نیاز و اینکه آیا شغل کارکنان را مدیریت می کند یا خیر کمک کند. درک این مؤلفه‌ها می‌تواند به تعیین معیار شغل در برابر نقش‌های مشابه در یک صنعت و خانواده شغلی خاص کمک کند.

Annette HarrisAnnette Harris
آنت هریس، مربی مالی هریس

روبریک های حقوق و دستمزد را توسعه دهید و شفاف باشید

ما روبریک های خاصی داریم – اساساً، راهنمای امتیاز دهی – که برای ایجاد مبالغ حقوق خود به آنها مراجعه می کنیم. ما هنگام بحث در مورد غرامت با کسانی که علاقه مند به همکاری با ما هستند، در مورد این روبریک ها شفاف هستیم.

داشتن یک سیستم قابل اعتماد و مبتنی بر ارزش که بتوانیم برای رسیدن به میزان حقوق و محدوده حقوق خود به آن تکیه کنیم، بسیار مفید است زیرا به ما امکان می دهد دقیق باشیم، نه اینکه فقط حدس بزنیم که حقوق مناسب چقدر است. ما می‌خواهیم کارمندانمان خط فکری ما را بدانند تا ببینند ما واقعی و متفکر هستیم.

Joaquin RocaJoaquin Roca
خواکین روکا، مینروا
How to Create Salary RangesHow to Create Salary Ranges

بودجه و بازگشت سرمایه خود را ارزیابی کنید

ببینید چه چیزی می توانید بپردازید. این تعیین می کند که چقدر می توانید برای استخدام کارمندان جدید برای نقش های خاص هزینه کنید.

همچنین به ROI این موقعیت و اینکه چقدر در ازای این کارمند دریافت خواهید کرد، نگاه کنید. به عنوان مثال، اگر فروشنده ای را استخدام می کنید و پیش بینی می شود که این شخص هر سال 150000 دلار درآمد داشته باشد، می توانید حدود 75000 دلار برای این کارمند هزینه کنید.

بازار را قضاوت کنید و ببینید در هنگام ایجاد محدوده حقوقی برای این موقعیت، چه چیزی می توانید برای این نقش خاص خرج کنید.

Jeremy GardnerJeremy Gardner
جرمی گاردنر، MadeMan

از نامزدهای خود بپرسید

یکی از راه‌های ایجاد محدوده دستمزد برای یک نقش خاص این است که از نامزدهای خود بپرسید که انتظارات حقوق شخصی آنها برای این نقش چیست. انجام این کار طیف وسیعی از انتظارات نامزدهای شما از یک پیشنهاد را در اختیار شما قرار می دهد و به شما این امکان را می دهد که محدوده حقوق دقیقی را برای این موقعیت ایجاد کنید.

بدیهی است که شما فقط باید آنچه را که می توانید ارائه دهید. با این حال، اگر اکثر کاندیداهای شما محدوده خاصی را درخواست می کنند و برای کسب و کار شما مقرون به صرفه است، شما محدوده حقوق خود را برای این موقعیت دارید.

به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که محدوده حقوق شما رقابتی و قابل قبول برای نامزدهای با کیفیت است.

John WuJohn Wu
جان وو، گریفون کانکت

به مسابقه نگاه کن

وقتی نوبت به ایجاد محدوده دستمزد برای نقش‌های خاص می‌رسد، ببینید رقبا چه می‌پردازند. اطمینان حاصل کنید که آنچه ارائه می دهید، نامزدهای کسب و کار شما را جذب می کند. محدوده حقوق برای بسیاری از موقعیت ها بسیار متفاوت است. انتخاب میانه و مذاکره از آنجا می تواند مفید باشد.

Evan ZhaoEvan Zhao
ایوان ژائو، Revela Health

تفاوت های منطقه ای را در نظر بگیرید

ارزیابی و ترکیب تفاوت هزینه های زندگی بر اساس مکان های نامزد. میانگین حقوق 30000 دلار برای یک موقعیت در آریزونا ممکن است به حقوق پایه 70000 دلاری نیاز داشته باشد تا در نیویورک رقابتی باشد.

با این حال، شرکت‌های بیشتری که برای نقش‌های از راه دور استخدام می‌کنند، از این استراتژی فاصله می‌گیرند و مدل‌های پرداختی مبتنی بر موقعیت مکانی را پیاده‌سازی می‌کنند. به همین دلیل مهم است که تفاوت های منطقه ای را در زمینه صنعت خود و مشاغلی که برای آنها استخدام می کنید در نظر بگیرید.

Neely Tubati AlexanderNeely Tubati Alexander
Neely Tubati-Alexander, Culture Connective

در نتیجه

ایجاد محدوده حقوق یک فرآیند پیچیده است که در آن شما باید عوامل متعددی را در نظر بگیرید تا بتوانید غرامت منصفانه و عادلانه ارائه دهید. اگر روشمند باشید، می توانید مطمئن باشید که سازمان شما حقوق رقابتی ارائه می دهد.

این بینش های کارشناسی توسط ترکل گردآوری شده است. Terkel محتوای جامعه محور با بینش های متخصص ایجاد می کند.

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را به یک متخصص در ترجمه اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *