12 بهترین گواهینامه DEI در سال 2024

گواهینامه های DEI روشی محبوب برای متخصصان منابع انسانی است تا واجد شرایط و اعتبار در DEI شوند و حرفه خود را در زمینه تنوع و گنجاندن پیش ببرند. مطالعات بارها نشان داده اند که سازمان های متنوع تر در نوآوری و عملکرد مالی رتبه بالاتری دارند، به همین دلیل است که تنوع و فضای گنجاندن به سرعت در حال افزایش است.

برای کمک به شما در انتخاب برنامه صدور گواهینامه مناسب برای خود، ما بهترین برنامه های گواهینامه DEI را در این مقاله بررسی می کنیم – از جمله مروری کوتاه، برای چه کسانی هستند، مدت زمان تکمیل آنها و هزینه آنها.

مطالب
گواهینامه DEI چیست؟
چرا باید گواهی DEI دریافت کنید؟
گواهینامه های محبوب DEI
1. AIHR – برنامه گواهی تنوع، برابری، شمول و تعلق
2. eCornell – برنامه گواهی تنوع و شمول
3. مدرسه بازرگانی ESSEC – تنوع و گنجاندن در محل کار
4. کاتالیزور – گواهی حرفه ای رهبری فراگیر
5. انجمن مدیریت آمریکا – برنامه گواهی تنوع، برابری و شمول
6. دانشگاه پردو – درک تنوع و گنجاندن
7. برنامه صدور گواهینامه NDC
8. HRCI – گواهی در تنوع و گنجاندن در مدیریت منابع انسانی
9. SHRM – مدرک تخصصی فرهنگ محیط کار فراگیر
10. آکادمی سارا جین – تنوع، برابری و گنجاندن برای پزشکان
11. جنبش تنوع – مجموعه ای از برنامه های گواهی
12. موسسه صدور گواهینامه تنوع – برنامه های حرفه ای تنوع گواهی شده (CDP) و برنامه های اجرایی گواهی شده تنوع (CDE)
سوالات متداول

گواهینامه DEI چیست؟

گواهینامه DEI شکلی از اعتبار است که به هر کسی که یک دوره یا یک برنامه گواهی را در پرورش و بهبود تنوع، برابری، گنجاندن و تعلق در محیط کار با موفقیت به پایان برساند داده می شود.

این گواهینامه ها به متخصصان منابع انسانی و سایر افراد حرفه ای در مورد اصول DEIB آموزش می دهند و آنها را با دانش تجهیز می کنند تا این ارزش ها را در فرهنگ سازمانی ادغام کنند. این متخصصان منابع انسانی می‌توانند استراتژی‌هایی ایجاد کنند تا به همه کارکنان کمک کنند تا احساس ارزشمندی، مشارکت و امنیت کنند.

چرا باید گواهی DEI دریافت کنید؟

در حالی که برای اینکه بتوانید در این نوع نقش به خوبی عمل کنید، برای شما کاملاً ضروری نیست که به طور رسمی در D&I تحصیل کرده باشید، دریافت گواهینامه DEI می تواند مزیت بزرگی به شما بدهد. در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا باید به دریافت گواهینامه DEI فکر کنید:

  • ایجاد دانش و مهارت: برنامه های صدور گواهینامه DEI آموزش و آموزش جامعی را در مورد تنوع، برابری و شمول ارائه می دهد که به شما امکان می دهد این شایستگی ها را به سازمان خود بازگردانید تا شیوه های فراگیر را در محل کار ترویج دهید.
  • افزایش قابلیت استخدام و درآمد: دریافت گواهینامه تخصصی اغلب می تواند منجر به ارتقاء یا شغل جدید و همچنین افزایش حقوق تا 20 درصد شود.
  • ایجاد تأثیر سازمانی: سازمان‌ها برای ایجاد مزیت رقابتی در صنعت خود و جذب استعدادهای برتر، به‌ویژه کارگران جوان‌تر که اهمیت بیشتری به تنوع، برابری و مشارکت در محیط کار می‌دهند، به متخصصان D&I واجد شرایط نیاز دارند.
  • شبکه سازی: از ارتباط و تعامل با شبکه ای از دیگر رهبران و متخصصان فکری D&I سود خواهید برد.
  • رشد شخصی: پیگیری صدور گواهینامه DEI به شما امکان می دهد درگیر خوداندیشی باشید، دیدگاه های خود را گسترش دهید و درک عمیق تری از مسائل عدالت اجتماعی ایجاد کنید که منجر به رشد شخصی و افزایش صلاحیت فرهنگی می شود.
  • به روز ماندن در مورد بهترین شیوه ها: برنامه های صدور گواهینامه DEI اغلب شامل اطلاعات به روز در مورد روندهای نوظهور، یافته های تحقیقاتی، و بهترین شیوه ها در زمینه DEI است، که به متخصصان تایید شده امکان می دهد تا مطلع بمانند و استراتژی های نوآورانه را در محل کار خود اجرا کنند.
Levels of Diversity & Inclusion leadership.Levels of Diversity & Inclusion leadership.

همانطور که گفته شد، با تعداد زیادی از برنامه های صدور گواهینامه DEI که وجود دارد، انتخاب مناسب برای شما می تواند بسیار دشوار باشد. برای آسان‌تر کردن جستجو، فهرستی از بهترین برنامه‌های گواهی DEI را گردآوری کرده‌ایم.

در اینجا برخی از محبوب‌ترین و با کیفیت‌ترین برنامه‌های گواهینامه DEI وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند دانش و آگاهی DEI خود را تقویت کنید و شما را در موقعیتی قوی قرار دهید تا سیاست‌ها و شیوه‌های متنوع و دربرگیری را در هر شرکتی که برای آن کار می‌کنید، امروز و در آن کشور ایجاد کنید. آینده

همه آنها برنامه های آنلاین هستند، به این معنی که شما می توانید بدون توجه به جایی که قرار دارید در آنها ثبت نام کنید. بسیاری از آنها خود گام هستند و می توانند با توجه به تعهدات فعلی شما تکمیل شوند.

بیایید شروع کنیم!

لطفاً توجه داشته باشید که این لیست بر اساس اطلاعات در دسترس عموم جمع آوری شده است. ما خودمان دوره ها را امتحان نکرده ایم، به استثنای برنامه گواهینامه AIHR.

1. AIHR – برنامه گواهی تنوع، برابری، شمول و تعلق

مروری بر برنامه: در این برنامه گواهی آنلاین معتبر جهانی، دانش‌آموزان درک کاملی از جنبه‌های کلیدی تنوع و شمول ایجاد می‌کنند، با تسلط بر مهارت‌ها و استراتژی‌های گفتگوی فراگیر، تعارض‌ها را تشخیص داده و بر آن غلبه می‌کنند، تضادهای فرهنگی و معضلات ناشی از تفاوت‌های بین فرهنگی را حل می‌کنند، و یاد می‌گیرند. برای پیاده سازی و مدیریت موفقیت آمیز تغییرات فرهنگی در یک سازمان.

در اینجا ساختار ماژول برنامه آمده است:

  • تنوع، برابری، گنجاندن و تعلق (ماژول های مبتدی و متوسط)
  • مهارت های ارتباطی فراگیر
  • فرهنگ سازمانی
  • تفاوت های بین فرهنگی
  • پروژه Capstone

هر یک از ماژول ها مبتنی بر ویدئو هستند، با تعداد زیادی تکالیف، آزمون ها، و مطالب قابل دانلود برای ایجاد یک تجربه یادگیری جذاب.

دانش آموزان همچنین به یک کتابخانه جامع منابع منابع انسانی، یک جامعه جهانی، رویدادهای زنده و یک مربی یادگیری (شامل عضویت با دسترسی کامل) دسترسی خواهند داشت.

پس از اتمام برنامه گواهینامه، گواهینامه خود را دریافت خواهید کرد که به عنوان اعتباری از تخصص شما عمل می کند:

AIHR DEIB Certification.AIHR DEIB Certification.

برای چه کسانی مناسب است: حرفه ای ها، مدیران و رهبران D&I یا منابع انسانی که می خواهند مطمئن شوند که مجموعه دانش و مهارت آنها جامع و جاری است.

مدت زمان: دانش آموزان برای تکمیل این برنامه باید حدود سه ساعت در هفته به مدت 11 هفته وقت بگذارند. همه چیز کاملاً آنلاین است و به صورت خودکار انجام می شود، بنابراین می توانید با سرعتی که دوست دارید پیشرفت کنید.

هزینه: هزینه برنامه گواهی 1125 دلار برای دسترسی 12 ماهه است. از طرف دیگر، دانش آموزان همچنین می توانند با 1850 دلار در آکادمی ثبت نام کنند تا به مدت 12 ماه به تمام برنامه های صدور گواهینامه دسترسی داشته باشند.

جزئیات مربوط به برنامه گواهینامه AIHR DEIB را بیابید و در اینجا ثبت نام کنید.

2. eCornell – برنامه گواهی تنوع و شمول

نمای کلی برنامه: به عنوان بخشی از دوره های آنلاین دانشگاه کرنل، این برنامه گواهی به دانش آموزان درک درستی از فرآیندهای نهادی و روانی را ارائه می دهد که بر نحوه تعامل افراد با یکدیگر در زمینه تنوع و شمول تأثیر می گذارد. دانش آموزان مهارت ها و دانش ارزشمندی را در موارد زیر به دست خواهند آورد:

  • بهبود مشارکت کارکنان
  • مقابله با تعصب ناخودآگاه
  • تنوع، برابری، و شمول در کار
  • پرورش آب و هوای فراگیر
  • تنوع، برابری و شمول (سمپوزیوم)

پس از اتمام دوره، دانشجویان قادر خواهند بود:

  • سطوح مشارکت کارکنان را ارزیابی و تقویت کنید
  • فرهنگ سازمانی مثبت را پرورش دهید
  • سوگیری ناخودآگاه در محل کار را بشناسید و به آن رسیدگی کنید
  • کلیشه ها و پیش داوری هایی را که ممکن است بر پویایی تیم تأثیر بگذارد، شناسایی و کاهش دهید
  • ارتقای ایمنی روانی کارکنان

برای چه کسی است: مدیران یا سرپرستان تیم، یا مدیرانی که مسئول تلاش ها و تصمیم گیری های فرهنگ استراتژیک هستند، یا هرکسی که علاقه مند به ایجاد یک محل کار فراگیر است.

مدت زمان: برای تکمیل این برنامه، دانش آموزان باید سه تا پنج ساعت در هفته به مدت دو ماه وقت بگذارند.

هزینه: قیمت معمولاً 3699 دلار است. گاهی اوقات تخفیف هایی وجود دارد و گزینه پرداخت ماهانه نیز در دسترس است.

جزئیات برنامه eCornell را بیابید و در اینجا ثبت نام کنید.

3. مدرسه بازرگانی ESSEC – تنوع و گنجاندن در محل کار

مروری بر برنامه: پویایی قدرت در محیط کار به شدت بر تنوع و فراگیر بودن آن محیط تأثیر می گذارد. این تمرکز اصلی این برنامه D&I است که توسط مدرسه بازرگانی ESSEC ایجاد شده است، که همچنین بهترین شیوه ها را برای حمایت از کارمندان دیگر به دانش آموزان ارائه می دهد. دانش آموزان درک درستی از پارادوکس و پویایی تبعیض در محیط کار و همچنین نحوه غلبه بر آن و دستیابی به نتایج بهتر به دست خواهند آورد.

این دوره از چهار ماژول تشکیل شده است:

  • بنیاد تنوع و شمول
  • طبقه بندی و ادراکات تنوع
  • مختل کردن با تنوع
  • تنوع و شمول در سراسر جهان

برای چه کسانی مناسب است: متخصصان جوانی که به تازگی شغل HR خود را شروع کرده اند یا کسانی که می خواهند آگاهی D&I خود را افزایش دهند.

مدت زمان: این دوره تقریباً 10 ساعت طول می کشد و توصیه می شود 3 ساعت در هفته به مدت 3 هفته وقت بگذارید.

هزینه: از آنجایی که این برنامه در Coursera است، هزینه بر اساس طرح های اشتراک متفاوت خواهد بود. آزمایشی رایگان در دسترس است.

جزئیات برنامه مدرسه کسب و کار ESSEC را بیابید و در اینجا ثبت نام کنید.

4. کاتالیزور – گواهی حرفه ای رهبری فراگیر

نمای کلی برنامه: دانش آموزانی که در این برنامه ثبت نام می کنند، می توانند مهارت های رهبری فراگیر را برای موفقیت در اقتصاد جهانی فعلی توسعه دهند.

این برنامه آموزشی آنلاین شامل سه دوره است:

  • به یک رهبر موفق تبدیل شوید
  • فراتر از تعادل کار و زندگی
  • رهبری با ارتباطات موثر

در این برنامه دانش آموزان:

  • مهارت های رهبری فراگیر را توسعه دهید و یاد بگیرید که رفتارهای رهبری فراگیر کلیدی توانمندسازی، مسئولیت پذیری، شجاعت و فروتنی (EACH) را به طور موثر در زمینه های مختلف به کار ببرید.
  • به مطالعات موردی، ارزیابی ها و بحث با فراگیران در سراسر جهان دسترسی داشته باشید
  • تسلط بر استراتژی ها و تکنیک های ارتباطی فراگیر در زمینه رهبری

برای چه کسی است: مبتدیانی که می خواهند مهارت های خود را تقویت کنند و رهبران یا مدیرانی فراگیر شوند، یا کسانی که می خواهند نقش های مدیریتی را بر عهده بگیرند.

مدت زمان: دانش آموزان باید یک تا دو ساعت در هفته به مدت سه ماه وقت بگذارند. شما سرعت خود را تعیین می کنید.

هزینه: هزینه این برنامه 207 دلار است. مراقب تخفیف ها باشید

جزئیات برنامه Catalyst را بیابید و در اینجا ثبت نام کنید.

5. انجمن مدیریت آمریکا – برنامه گواهی تنوع، برابری و شمول

نمای کلی برنامه: این برنامه صدور گواهینامه تنوع و شمول بر تجهیز دانش آموزان به مهارت های مورد نیاز برای تبدیل شدن به قهرمانان تنوع در سازمان های خود و هدایت تیم های فراگیر متمرکز است. پس از اتمام این برنامه، دانش آموزان قادر خواهند بود جنبه های منحصر به فرد و چند بعدی هویت فردی را بشناسند، تعصبات و کلیشه های ناخودآگاه را در سطحی عمیق تر درک کنند و یک فرهنگ پر رونق را پرورش دهند.

در اینجا ماژول های اصلی این دوره آمده است:

  • مقدمه ای بر تنوع و شمول
  • پل زدن تفاوت های ارتباطی
  • هوش هیجانی و تنوع و شمول
  • رهبری یک تیم چندفرهنگی موفق
  • انجام مکالمات دشوار با موفقیت
  • چشم انداز و برنامه شما برای یک محل کار فراگیر
  • Capstone: تمرین و کاربرد
  • اجرای طرح خود

در اینجا مروری بر نکات کلیدی این برنامه است:

  • درک انواع مختلف سوگیری ها و توسعه استراتژی هایی برای کاهش تأثیر آنها
  • توسعه راهبردهای ارتباطی با هوش هیجانی و یادگیری در مورد تکنیک های تمرکز حواس برای هدایت چالش های رهبری
  • بهبود مهارت‌های تسهیل جلسه برای تقویت فراگیری و مشارکت
  • ترویج احترام، ادب و اعتماد در محل کار.

برای چه کسی است: رهبران در همه سطوح، متخصصان منابع انسانی، یا دیگرانی که مسئولیت تنوع و گنجاندن در سازمان خود را بر عهده دارند یا می خواهند مسئولیت آن را بر عهده بگیرند.

مدت زمان: این یک برنامه آموزشی زنده است که می تواند به صورت آنلاین (چهار روزه) یا حضوری (سه روز) شرکت کند.

هزینه: برای اعضای غیر AMA، سرمایه گذاری 3295 دلار است، در حالی که برای اعضا 2995 دلار است.

جزئیات برنامه AMA را بیابید و در اینجا ثبت نام کنید.

6. دانشگاه پردو – درک تنوع و گنجاندن

نمای کلی برنامه: این یک مدیریت تجاری با تمرکز ویژه بر کاوش و پذیرش تنوع، و ایجاد محیط های فراگیرتر و بازتر است که برای همه خوش آمد می باشد.

موضوعاتی که باید در این برنامه پوشش داده شود عبارتند از:

  • مراحل مهارت تنوع
  • نگرش ها، مهارت ها و دانش حمایت کننده از تنوع
  • تعصبات ناخودآگاه
  • ذهنیت های قوم گرایانه و قومی نسبی
  • عناصر تنوع و شمول

این دوره برای کسانی است که به دنبال بهبود نگرش، مهارت ها و دانش خود برای کار موثر با افراد مختلف (از جمله کارمندان منابع انسانی، مربیان شرکت ها، متخصصان بازاریابی) هستند.

مدت زمان: دانش آموزان باید سه ساعت در هفته به مدت سه هفته وقت بگذارند.

هزینه: این برنامه برای مدت زمان خود رایگان است، اما دانش آموزان می توانند یک ارتقاء دوره را برای دسترسی مادام العمر به دوره و همچنین دسترسی به آزمون های دوره (در صورت وجود) خریداری کنند و گواهی موفقیت چاپی و دیجیتالی دریافت کنند. بیانیه مشارکت در صورت واجد شرایط بودن

جزئیات برنامه دانشگاه پردو را بیابید و در اینجا ثبت نام کنید.

7. برنامه صدور گواهینامه NDC

نمای کلی برنامه: دانش آموزانی که در برنامه صدور گواهینامه شورای تنوع ملی ثبت نام کرده اند، دانش دست اولی در مورد ایجاد و اجرای استراتژی های بسیار موفق D&I برای افزایش عملکرد کسب خواهند کرد. پس از تکمیل، شرکت کنندگان باید بتوانند:

  • شناسایی تنوع و شمول به عنوان محرک های موفقیت سازمانی و مشارکت کارکنان در محیط کسب و کار معاصر
  • به عنوان متخصصان D&I در سطح بالایی عمل کنید

این برنامه پنج حوزه تنوع را پوشش می دهد:

  • پرونده تجاری برای D&I
  • اندازه گیری و پاسخگویی
  • صلاحیت فرهنگی
  • رهبری فراگیر
  • بهترین شیوه ها در تنوع و شمول

این برای چه کسانی است: حرفه ای هایی که در زمینه D&I کار می کنند و هر حرفه ای دیگر علاقه مند به این زمینه.

مدت زمان: این یک برنامه آموزشی مجازی پنج روزه است.

هزینه: برای ثبت نام، دانش آموزان باید 5550 دلار برای یک کلاس درس مجازی پنج روزه، دسترسی به جعبه ابزار NDC و شبکه فارغ التحصیل، و هزینه امتحان CDP (Certified Diversity Professional) بپردازند.

جزئیات مربوط به برنامه صدور گواهینامه NDC را بیابید و در اینجا ثبت نام کنید.

8. HRCI – گواهی تنوع و گنجاندن در مدیریت منابع انسانی (ارزیابی، گنجاندن و حفظ)

نمای کلی برنامه: این گواهینامه در D&I در مدیریت منابع انسانی، پایه ای را برای ایجاد یک محل کار فراهم می کند که در آن همه کارکنان به عنوان اعضای ارزشمند سازمان مورد احترام و قدردانی قرار می گیرند، قادر به شرکت در فرصت های مرتبط با کار هستند، می توانند مسیرهای شغلی را دنبال کنند که از مهارت ها و مهارت های خود استفاده می کنند. دانش کامل داشته باشید و غرامت عادلانه دریافت کنید.

برنامه HRCI شامل دوره های زیر است:

  • پرورش فرهنگ فراگیر
  • ارزیابی تنوع و شمول
  • استخدام و حفظ استعدادهای متنوع

این گواهی مطابق با دستورالعمل سازمان بین المللی استاندارد در مورد تنوع و گنجاندن برای سازمان ها (ISO 30415:2021) ایجاد شده است. علاوه بر این، دانش‌آموزانی که مسیر یادگیری را به پایان می‌رسانند، 12 اعتبار مجدد HRCI کسب خواهند کرد.

این برای چه کسی است: متخصصان D&I و/یا HR که می خواهند راهنمایی عملی برای ایجاد یک فرهنگ فراگیر در سازمان خود دریافت کنند.

مدت زمان: تکمیل برنامه حدود 12 ساعت طول می کشد.

هزینه: 239 دلار که شامل 180 روز دسترسی به دوره است.

جزئیات مربوط به را پیدا کنید گواهی در تنوع و گنجاندن در برنامه مدیریت منابع انسانی و ثبت نام در اینجا.

9. SHRM – مدرک تخصصی فرهنگ محیط کار فراگیر

نمای کلی برنامه: گواهینامه تخصصی فرهنگ محیط کار فراگیر به متخصصان منابع انسانی استراتژی ها و ابزارهای مورد نیاز برای تغییر موفقیت آمیز فرهنگ سازمانی را می دهد. در این برنامه، شرکت کنندگان می آموزند که چگونه از طریق ایجاد یک محیط کاری مثبت که ریشه در فراگیری و تعلق دارد، حداکثر پتانسیل را به حداکثر برسانند و در نهایت دستاوردهای سازمانی نیروی کار متنوع و متعهد را باز کنند.

برنامه شامل:

  • ثبت نام در فرهنگ محیط کار فراگیر: رهبری و تداوم برنامه آموزشی تحول فرهنگ
  • سه دوره آموزشی جامع SHRM با تمرکز بر مهارت های مورد نیاز برای فرهنگ محیط کار فراگیر
  • ارزیابی دانش فرهنگ محیط کار فراگیر آنلاین.

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که علاقه مند به کسب مدرک تخصصی هستند که نشان دهنده تلاش مداوم برای تقویت تغییرات مثبت و پیشبرد تفکر در محیط کار است.

مدت زمان: مدت زمان این برنامه بستگی به این دارد که آیا یک نسخه تحت رهبری مربی یا خودگام را انتخاب کنید.

هزینه: برای نسخه زنده آنلاین یا حضوری سمینار این برنامه، اعضا 1830 دلار پرداخت می کنند، در حالی که غیرعضو می توانند با 2105 دلار ثبت نام کنند. گزینه خودگام برای اعضا 1755 دلار هزینه دارد و برای غیرعضوها 2030 دلار هزینه دارد.

برای تمام جزئیات در مورد اعتبار SHRM و ثبت نام، اینجا را کلیک کنید.

10. آکادمی سارا جین – تنوع، برابری و گنجاندن برای پزشکان

نمای کلی برنامه: در برنامه تنوع، برابری و گنجاندن برای پزشکان، شما تکامل صنعت DEI را کشف خواهید کرد، نقش یک متخصص DEI را درک خواهید کرد، از تهدیدات رایج برای DEI (و همچنین ابزارهایی برای کمک) آگاه خواهید شد و یاد خواهید گرفت. چگونه در برابر سوگیری ناخودآگاه و ریز تهاجمات محافظت کنیم.

برنامه درسی این برنامه به چهار قسمت تقسیم می شود که هر قسمت یک هفته به طول می انجامد.

  • هفته 1: تکامل DEI و چالش های برتر
  • هفته 2: نقش شما به عنوان یک پزشک DEI
  • هفته سوم: شروع به کار
  • هفته 4: DEI در عمل

این برای چه کسی است: حامیان و متخصصان تنوع حقوقی و حقوقی که می خواهند تاکتیک های عملی برای DEI را بیاموزند و گواهینامه DEI دریافت کنند.

مدت زمان: این برنامه هر ماه اجرا می شود و به مدت چهار هفته ادامه دارد. هر هفته جلسات مجازی زنده 90 دقیقه ای اختیاری وجود دارد (با موارد ضبط شده ارسال می شود).

هزینه: هزینه ثبت نام در این برنامه صدور گواهینامه DEI آنلاین 300 دلار است.

جزئیات دوره آکادمی سارا جین را بیابید و در اینجا ثبت نام کنید.

11. جنبش تنوع – مجموعه ای از برنامه های گواهی

بررسی اجمالی برنامه: جنبش تنوع طیفی از برنامه های مختلف را در DEI ارائه می دهد تا با نیازهای مختلف و آرزوهای شغلی مطابقت داشته باشد. همه برنامه ها توسط مدیران دارای گواهی تنوع آموزش داده می شوند و به طور گسترده توسط همتایان بررسی می شوند.

برنامه‌های فشرده، CDE و CDP به‌طور مجازی در Zoom هدایت می‌شوند و از یک مدل همگروهی پیروی می‌کنند، در حالی که برنامه‌های ERG و رهبری فراگیر جلسات خصوصی هستند که می‌توانند در صورت درخواست به صورت مجازی یا حضوری برگزار شوند.

این برای چه کسی است: پزشکان DEI، گروه های منابع کارمند، و تیم های رهبری.

مدت زمان: برنامه گواهینامه ERG یک دوره آموزشی چهار ساعته است، برنامه های رهبری فراگیر شش ساعته و برنامه های فشرده، CDE و CDP 24-28 ساعت در چهار روز است.

هزینه: بسته به برنامه ای که انتخاب می کنید، قیمت ها از 2500 دلار شروع می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد تمام دوره ها و گواهینامه هایی که The Diversity Movement ارائه می دهد دریافت کنید و در اینجا ثبت نام کنید.

12. موسسه صدور گواهینامه تنوع – برنامه های حرفه ای تنوع گواهی شده (CDP) و برنامه های اجرایی گواهی شده تنوع (CDE)

نمای کلی برنامه: تحقیقات DEI، مطالعات موردی و روندها را از سراسر جهان کاوش کنید، از کارشناسان واقعی با تجربه گسترده کار با شرکت های چندملیتی یاد بگیرید و یاد بگیرید که DEI را با استراتژی های موثر (کمی و کیفی) برای نتایج تاثیرگذارتر مدیریت کنید.

برای چه کسی است: متخصصان منابع انسانی و تنوع و شمول که خواهان مدارک رسمی هستند تا نشان دهند که دانش و مهارت لازم برای ایجاد و پیاده سازی تنوع و شمول در محیط کار را دارند.

مدت زمان: دوره های تنوع و گنجاندن شامل یک دوره آنلاین 8 هفته ای یا یک کلاس مجازی 4 روزه در زوم است. هر دو محتوای یکسانی را پوشش می دهند.

هزینه: هزینه CDP 3,305 دلار (آنلاین و مجازی) و CDE برای هر نفر 4,139 دلار (آنلاین و مجازی) است.

برای مرور برنامه های گواهی D&I IDC و ثبت نام امروز، اینجا را کلیک کنید.

به تو

بهترین گواهینامه DEI بستگی به این دارد که شما چه کسی هستید، چه چیزی می خواهید یاد بگیرید و کجا می خواهید در حرفه خود رشد کنید. در مورد اهداف شغلی شخصی خود و هر زمینه ای که می خواهید در آن تخصص داشته باشید فکر کنید و تأثیر بگذارید.

سوالات متداول

گواهی تنوع و شمول چیست؟

گواهینامه D&I یا DEI دانش و مهارت های مربوط به تنوع در محل کار، شیوه های استخدام و ارتقاء و ایجاد یک تیم فراگیر را در اختیار کارکنان قرار می دهد. با دریافت گواهینامه D&I، می‌توانید تخصص خود را در این زمینه به کارفرمایان بالقوه نشان دهید، ارزش خود را در بازار کار افزایش دهید و به هر سازمانی که با آن کار می‌کنید ارزش بیشتری داشته باشید.

بهترین گواهینامه تنوع و شمول چیست؟

این به نیازهای توسعه فردی و حرفه ای، اهداف شغلی و بودجه شما بستگی دارد. برای تصمیم گیری اینکه کدام برنامه برای شما مناسب تر است، در اینجا چند فاکتور را در نظر بگیرید.

مدت زمان برنامه و انعطاف پذیری:
برنامه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با برنامه و تعهدات فعلی شما مطابقت دارد و برنامه ای را انتخاب کنید که مطمئن هستید می توانید در آینده نزدیک آن را تکمیل کنید.

هزینه برنامه و آنچه شما (یا کارفرمایتان) مایل به پرداخت هستید:
دریافت گواهینامه D&I یک سرمایه گذاری در حرفه شما و کارفرمایی است که برای آن کار می کنید. بسیاری از شرکت ها بودجه یادگیری و توسعه دارند و همچنین ممکن است حمایت مالی بیشتری را برای دریافت گواهینامه به شما ارائه دهند.

روی کدام جنبه از D&I می خواهید تمرکز کنید:
برخی از برنامه‌ها بیشتر بر توسعه مهارت‌های رهبری فراگیر تمرکز می‌کنند، در حالی که برخی دیگر دانش بنیادی مورد نیاز برای انجام مداخلات D&I و نوآوری به شیوه‌ای ساختاریافته را در اختیار شما قرار می‌دهند. یک یا چند موضوع را انتخاب کنید که برای شما مرتبط و جالب باشد.

سابقه، تجربه و سطح فعلی تخصص HR شما:
برخی از ابتکارات D&I، مانند مدیریت تحول فرهنگ سازمانی یا تقویت جو تنوع، ممکن است نیاز به سطح خاصی از ارشدیت داشته باشند. یا ممکن است یک برنامه به شما نیاز داشته باشد که چند سال تجربه منابع انسانی داشته باشید. این را هنگام انتخاب برنامه ای برای ثبت نام در نظر داشته باشید.

چگونه گواهی D&I دریافت می کنید؟

برای دریافت گواهینامه D&I، می توانید یکی از برنامه های ذکر شده در بالا را برای ثبت نام و تکمیل انتخاب کنید، یا اینکه خودتان تحقیق کنید و برنامه دیگری را بیابید. اطمینان حاصل کنید که گواهینامه ای که دریافت می کنید توسط موسساتی مانند HRCI و SHRM به رسمیت شناخته شده است. این کار اعتبار و شناخت بیشتری را به پروفایل و اعتبار شما می بخشد.

چگونه می توانید یک متخصص DEI شوید؟

هیچ مسیر واحدی برای حرفه ای شدن در DEI وجود ندارد. با این حال، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای رسیدن به آن به شما کمک کنید. اینها شامل کسب مدرک در یک موضوع مرتبط، تجربه کاری مرتبط، تکمیل گواهینامه DEI و اطمینان از اینکه رزومه شما برای درخواست نقش DEI مناسب است. صحبت با یک متخصص DEI موجود با سالها تجربه همچنین می تواند به شما کمک کند تا بفهمید برای موفقیت در این زمینه چه چیزی لازم است و نکات بیشتری برای برجسته شدن در اختیار شما قرار می دهد.

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را به یک متخصص در ترجمه اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *