11 بهترین گواهینامه مدیریت منابع انسانی برای سال 2024

گواهینامه های مدیریت منابع انسانی می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند برای متخصصان منابع انسانی باشد که به دنبال حفظ ارتباط و تأثیر استراتژیک خود در دنیای کار به سرعت در حال تحول هستند. با کاهش شدید طول عمر مهارت ها به طور متوسط به 5 سال و تنها 2.5 سال برای مهارت های فنی، بسیار مهم است که به طور مداوم مدارک خود را با برنامه گواهینامه مدیریت منابع انسانی مناسب افزایش دهید.

کسب دانش در زمینه مدیریت منابع انسانی به شما کمک می کند تا در کار خود استراتژیک تر شوید. بنابراین بهترین گواهینامه های مدیریت منابع انسانی که می توانید برای ارتقاء مهارت روی آنها سرمایه گذاری کنید کدامند؟ بیایید دریابیم!

مطالب
5 ملاحظات کلیدی هنگام انتخاب یک برنامه گواهینامه HRM
گواهینامه های برتر مدیریت منابع انسانی
– برنامه گواهی مدیر منابع انسانی – AIHR
– حرفه ای دارای گواهی SHRM (SHRM-CP) و SHRM Senior Certified Professional (SHRM-SCP)
– حرفه ای در منابع انسانی (PHR) – HRCI
– برنامه گواهی مدیریت منابع انسانی – دانشگاه کرنل
– گواهی مدیریت منابع انسانی – دانشگاه یورک
– گواهی مدیریت منابع انسانی – UCLA
– گواهینامه حرفه ای در مدیریت منابع انسانی – دانشگاه ایالتی سن دیگو
– دیپلم کاردانی در مدیریت افراد – CIPD
– دیپلم پیشرفته در مدیریت استراتژیک افراد – CIPD
– برنامه گواهی مدیریت منابع انسانی – دانشگاه تگزاس در آستین
– MBA در مدیریت منابع انسانی
نحوه تامین مالی گواهی مدیریت منابع انسانی
سوالات متداول

5 ملاحظات کلیدی هنگام انتخاب یک برنامه صدور گواهینامه مدیریت منابع انسانی

برنامه صدور گواهینامه مدیریت منابع انسانی (HRM) یک سرمایه گذاری است، به این معنی که، مانند هر سرمایه گذاری دیگری، قبل از اینکه بتوانید به هر برنامه ای متعهد شوید، نیاز به بررسی و تحقیق دقیق دارد.

برنامه های صدور گواهینامه به طور کلی برای گروه خاصی از مخاطبان طراحی شده است. قرار نیست آنها آموزش های یکسانی با دانش و راه حل هایی باشند که می تواند برای هر نوع سازمانی یا مناسب برای هر شخصی اعمال شود.

در اینجا چند عامل وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

1. تناسب موضوع

شیوه های مدیریت منابع انسانی می تواند بین سازمان های مختلف بسیار متفاوت باشد، به این معنی که موضوعات و دانش تحت پوشش در دوره ای که انتخاب می کنید باید برای اندازه، نوع یا صنعت سازمان فعلی یا آینده شما قابل اجرا باشد.

برای مثال، اگر در محیطی سریع کار می‌کنید که متدولوژی‌های Agile را در اولویت قرار می‌دهد، باید بیشتر بر برنامه‌هایی تمرکز کنید که روی مدیریت ناب و شیوه‌های Agile HR تاثیر می‌گذارند.

2. دسترسی و انعطاف پذیری یادگیری

بسیاری از متخصصان منابع انسانی اغلب با مسئولیت ها و تعهدات مختلف در محل کار و خارج از دفتر تحت فشار قرار می گیرند. این بدان معناست که داشتن انعطاف‌پذیری برای یادگیری زمان، مکان و چگونگی می‌تواند زمانی که تصمیم به اجرای یک برنامه صدور گواهینامه می‌گیرید مفید باشد.

همچنین باید به در دسترس بودن مطالب دوره و اینکه آیا می توانید از طریق دستگاه های مختلف به آنها دسترسی داشته باشید توجه کنید.

آخرین موردی که باید در نظر گرفت این است که آیا برنامه خودگام است یا خیر. دنبال کردن دوره ها با یک برنامه سخت می تواند در درازمدت آن را دشوار و گاهی اوقات بی انگیزه کند.

3. قالب یادگیری

این یک عامل مهم است که می تواند به طور قابل توجهی بر نحوه یادگیری و حفظ دانش شما تأثیر بگذارد. برای برخی افراد، یک محیط کلاسی سنتی که در آن می توانند در درس شرکت کنند و با معلمان و سایر دانش آموزان حضوری تعامل داشته باشند، بهترین گزینه است. برای دیگران، آنها ممکن است ترجیح دهند به صورت آنلاین از طریق درس های ویدیویی و آزمون ها در زمان خود و در راحتی در خانه خود یاد بگیرند.

هیچ راه درست یا غلطی برای یادگیری وجود ندارد، و مطمئنا بهترین فرمت یادگیری وجود ندارد. همه اینها به آنچه برای شما مناسب تر است خلاصه می شود و برای یادگیری شما مفیدتر است.

HR Management Certification ConsiderationsHR Management Certification Considerations

4. در دسترس بودن جامعه

افزودن یک عنصر اجتماعی به سفر یادگیری شما می تواند تجربه ای لذت بخش و ارزشمند را ایجاد کند. به عنوان یک مدیر منابع انسانی، مواقعی با مسائلی روبرو می شوید که فقط یک مدیر منابع انسانی همکار می تواند آنها را درک کند و به آنها کمک کند.

بسیاری از برنامه های گواهی مدیریت منابع انسانی این فرصت را به زبان آموزان می دهد تا بخشی از جامعه جهانی متخصصان منابع انسانی باشند. شرکت کنندگان می توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، سوال بپرسند و مشکلات را با هم حل کنند. اگر ترجیح می دهید علاوه بر برنامه درسی رسمی، از همسالان خود بیاموزید، یک جامعه یادگیری بسیار مفید است.

برای مثال، انجمن AIHR مکان مناسبی برای متخصصان منابع انسانی است تا در مورد آخرین موضوعات منابع انسانی بحث کنند، افکار و ایده‌ها را به اشتراک بگذارند، و به رویدادهای زنده عادی بپیوندند.

5. تمرکز بر مهارت های مدیریت منابع انسانی

آنچه یک برنامه صدور گواهینامه مدیریت منابع انسانی را از یک برنامه گواهینامه عمومی HR متفاوت می کند، بخش مدیریت است. به عبارت دیگر، برنامه ای که در نهایت انتخاب می کنید باید تمرکز زیادی بر مهارت هایی مانند رهبری، تفکر استراتژیک و مدیریت افراد داشته باشد.

یک برنامه گواهینامه مدیر منابع انسانی خوب باید مهارت های رهبری را به طور گسترده پوشش دهد. همچنین باید به موضوع ساختن چشم انداز و استراتژی بپردازد.

بهترین گواهینامه های مدیریت منابع انسانی

لطفاً توجه داشته باشید که این لیست بر اساس اطلاعات در دسترس عموم جمع آوری شده است. ما خودمان دوره ها را امتحان نکرده ایم، به استثنای برنامه گواهی مدیر منابع انسانی AIHR.

1. برنامه گواهی مدیر منابع انسانی – AIHR

بررسی اجمالی برنامه: این برنامه گواهی، متخصصان با تجربه منابع انسانی را برای تبدیل شدن به رهبران منابع انسانی استراتژیک و تاثیرگذار آماده می کند. هنگامی که در این برنامه ثبت نام می کنید، مجموعه گسترده ای از مهارت ها را با تمرکز بر طراحی سازمانی، مدیریت ناب، مدیریت کسب و کار و مدل های عملیاتی HR توسعه خواهید داد.

از طریق ترکیبی از درس‌های ویدیویی، مطالعات موردی تعاملی و منابع عملی، دانش و قابلیت‌هایی را برای ایجاد استراتژی‌های منابع انسانی مبتنی بر کسب‌وکار و بهینه‌سازی کارایی تیم منابع انسانی با استفاده از روش‌های Agile به دست خواهید آورد.

برای چه کسی است: این برنامه برای متخصصان با تجربه منابع انسانی طراحی شده است که آرزو دارند یا در حال انتقال به سمت رهبری منابع انسانی هستند. همچنین برای هر مدیر منابع انسانی که در موقعیتی است که بر استراتژی منابع انسانی تأثیر بگذارد، مناسب است.

فرمت: برنامه گواهی مدیر منابع انسانی AIHR آنلاین و خود گام است. پس از ثبت نام، 12 ماه فرصت خواهید داشت تا به محتوای دوره دسترسی پیدا کنید.

هزینه برنامه ها: یک گواهینامه AIHR 1125 دلار هزینه دارد. همچنین می توانید مجوز دسترسی کامل را با قیمت 1850 دلار دریافت کنید، که به شما به مدت 12 ماه به تمام برنامه ها و دوره های گواهینامه AIHR دسترسی نامحدود می دهد. اگر از برنامه راضی نیستید، 60 روز ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

جزئیات مربوط به برنامه گواهی مدیر منابع انسانی AIHR را در اینجا بیابید .

2. SHRM Certified Professional (SHRM-CP) و SHRM Senior Certified Professional (SHRM-SCP)

SHRM logoSHRM logo

نمای کلی برنامه: این گواهینامه، همانطور که توسط انجمن مدیریت منابع انسانی ارائه شده است، مبتنی بر دانش اصلی بدنه شایستگی و دانش SHRM (SHRM BoCK) است، که هدف آن کمک به متخصصان منابع انسانی برای دستیابی به پتانسیل کامل خود در HR است.

تمرکز اصلی دوره و امتحانات موفقیت رهبری و استراتژی سازمانی است. آزمون های SHRM-CP برای تعیین سطح شایستگی متخصصان منابع انسانی در سطح عملیاتی طراحی شده اند. این شامل اجرای سیاست های منابع انسانی، پشتیبانی از عملکردهای روزانه منابع انسانی، یا قرار گرفتن در نقطه تماس منابع انسانی برای کارکنان و ذینفعان است.

در همین حال، آزمون‌های SHRM-SCP بر سطح استراتژیک کار منابع انسانی – توسعه سیاست‌های منابع انسانی، اجرای عملیات منابع انسانی، یا استراتژی منابع انسانی و همسویی استراتژی سازمانی تمرکز می‌کنند.

برای چه کسی است: گواهینامه SHRM-CP برای کسانی است که کارشان شامل وظایف عمومی منابع انسانی است یا کسانی که مایل به کار در مدیریت منابع انسانی هستند. گواهینامه SHRM-SCP برای متخصصان منابع انسانی با حداقل سه سال تجربه در HR استراتژیک یا کسانی است که حداقل سه سال گواهینامه SHRM-CP را دریافت کرده اند.

فرمت: آزمون های گواهینامه SHRM به صورت حضوری در یکی از مراکز تست پرومتریک برگزار می شود. همچنین می توانید آزمایش آنلاین را از طریق کنترل از راه دور انتخاب کنید.

هزینه برنامه ها: هزینه های SHRM-CP و SHRM-SCP بر اساس عضویت، وضعیت نامزد و نوع گواهینامه متفاوت است.

جزئیات مربوط به SHRM-CP را در اینجا و در مورد SHRM-SCP را در اینجا بیابید.

3. حرفه ای در منابع انسانی (PHR) – HRCI

hrci-logo

نمای کلی برنامه: با داشتن گواهینامه PHR، می‌توانید تسلط خود را بر جنبه‌های فنی و عملیاتی مدیریت منابع انسانی، از جمله درک عمیق قوانین و مقررات ایالات متحده نشان دهید. سرفصل های تحت پوشش در آزمون PHR عبارتند از:

  • کارمندی و روابط کار
  • مدیریت کسب و کار
  • برنامه ریزی و کسب استعداد
  • مجموع جوایز
  • یادگیری و توسعه

کسانی که گواهینامه PHR را دریافت کرده اند، می توانند به گواهینامه حرفه ای ارشد در منابع انسانی (SPHR) ارتقا پیدا کنند. این برنامه موضوعاتی مانند:

  • رهبری کسب و کار
  • توسعه و مدیریت استعداد
  • ارائه خدمات HR

برای چه کسی است: گواهینامه PHR برای متخصصانی است که:

  • حداقل یک سال تجربه منابع انسانی و مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر داشته باشند.
  • یا حداقل دو سال تجربه منابع انسانی و مدرک لیسانس داشته باشند.
  • یا حداقل چهار سال تجربه منابع انسانی داشته باشند

فرمت: می توانید به صورت حضوری در مرکز تست Pearson VUE یا به صورت آنلاین با کنترل از راه دور برای امتحان شرکت کنید.

هزینه برنامه ها: هزینه آزمون 395 دلار است، با 100 دلار اضافی برای هزینه درخواست.

جزئیات مربوط به PHR را در اینجا بیابید.

4. برنامه گواهی مدیریت منابع انسانی – دانشگاه کرنل

نمای کلی برنامه: این برنامه گواهی ارائه شده توسط دانشگاه کرنل با تجهیز شما به دانش برای همسو کردن استراتژی منابع انسانی با استراتژی کلی سازمان، شما را برای یک حرفه موفق در مدیریت منابع انسانی آماده می کند. موضوعات مطرح شده در این برنامه عبارتند از:

  • غرامت
  • روابط کار
  • درگیری رانندگی
  • آموزش و توسعه
  • عملکرد کارکنان

علاوه بر این، شما به سمپوزیوم‌های تنوع، برابری، و گنجاندن دسترسی خواهید داشت – مجموعه‌ای از رویدادهای منحصر به فرد با حضور اساتید و کارشناسان کرنل. شما این فرصت را خواهید داشت که فوری ترین موضوعات امروز DEIB را در جلسات متعددی که می خواهید بررسی کنید.

برای چه کسی است: این برنامه گواهی برای متخصصان منابع انسانی سطح خطی با تجربه صفر تا پنج سال یا کسانی که مایل به کار در HR هستند مناسب است.

فرمت: این برنامه شامل 9 دوره آموزشی است که 100٪ آنلاین هستند.

هزینه برنامه: برای ثبت نام، باید 5499 دلار یا 661 دلار در ماه بپردازید.

جزئیات مربوط به کورنل را بیابید برنامه گواهی مدیریت منابع انسانی در اینجا.

5. گواهی مدیریت منابع انسانی – دانشگاه یورک

نمای کلی برنامه: دانش آموزانی که در این برنامه ثبت نام می کنند، مهارت های مدیریت منابع انسانی را که توسط کارفرمایان بسیار ارزشمند است، از جمله ارتباطات، تفکر انتقادی، سواد داده و اخلاق را توسعه می دهند. هدف این برنامه کمک به فراگیران برای دستیابی به درک عمیق تری از مفاهیم و شایستگی های اصلی مدیریت منابع انسانی است.

شما در کنار جامعه ای از افراد همفکر یاد خواهید گرفت و به شما این امکان را می دهد که کارهای بعدی خود را گسترش دهید و به یک جامعه حامی دیگر متخصصان مدیریت منابع انسانی بپیوندید. همچنین هنگام ثبت نام برای عضویت در انجمن حرفه ای منابع انسانی (HRPA) تخفیف دانشجویی دریافت خواهید کرد.

برای چه کسانی مناسب است: این برنامه برای کسانی که در فرآیند دریافت یک مقام حرفه ای منابع انسانی خبره یا رهبر منابع انسانی خبره هستند ایده آل است. همچنین اگر حرفه ای هستید که علاقه مند به گسترش مجموعه مهارت های خود و دنبال کردن حرفه ای در HRM هستید، ثبت نام کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط واجد شرایط بودن، به این وب سایت مراجعه کنید.

فرمت: این برنامه گواهینامه 100٪ آنلاین و خودسرانه است، با امکان شرکت در جلسات زنده برای مربیگری و پشتیبانی اضافی.

هزینه برنامه: شهریه 6921 دلار است.

جزئیات مربوط به گواهی دانشگاه یورک را در اینجا بیابید مدیریت منابع انسانی اینجا

6. گواهی مدیریت منابع انسانی – UCLA

نمای کلی برنامه: با این برنامه گواهینامه از UCLA، حرفه خود را در HR ایجاد و پیشرفت دهید، که برای درک اساسی از مسئولیت های فعلی و عملی یک متخصص منابع انسانی طراحی شده است. پس از تکمیل این برنامه، شما قادر خواهید بود:

  • اصول مدیریت منابع انسانی را درک کنید
  • طراحی و ساختار بخش منابع انسانی و جذب استعداد
  • طراحی و اجرای استراتژی های جامع جبران خسارت و مزایا
  • استاد روابط کارکنان و جنبه های حقوقی منابع انسانی

برای چه کسانی مناسب است: این برنامه برای افرادی که به دنبال انتقال به حرفه مدیریت منابع انسانی یا متخصصان منابع انسانی هستند که علاقه مند به افزایش فرصت های شغلی خود هستند عالی است.

فرمت: زبان آموزان این گزینه را دارند که این برنامه گواهینامه را 100٪ به صورت آنلاین یا حضوری تکمیل کنند.

هزینه برنامه: هزینه دوره های این برنامه به صورت جداگانه پرداخت می شود. همچنین هزینه های اضافی برای هزینه درخواست، کتاب های درسی و سایر مواد وجود دارد. هزینه کل تقریبی 9300 دلار است.

جزئیات مربوط به UCLA را بیابید گواهی مدیریت منابع انسانی در اینجا.

7. گواهینامه حرفه ای در مدیریت منابع انسانی – دانشگاه ایالتی سن دیگو

بررسی اجمالی برنامه: این برنامه گواهینامه با هدف تجهیز دانش آموزان به پایه و اساس مورد نیاز برای طراحی، مدیریت و ارزیابی برنامه های سازمانی است. شما مهارت های حیاتی برای کسب استعداد، جبران و مزایا، یادگیری و توسعه، و مدیریت عملکرد، و همچنین مهارت های رهبری را توسعه خواهید داد که به شما امکان می دهد بخش خود را با اهداف سازمان خود هماهنگ کنید.

شما می توانید با گذراندن دوره های مورد نیاز و انتخاب از بین چندین درس انتخابی، این برنامه گواهینامه را برای اهداف شغلی خود سفارشی کنید:

  • هوش عاطفی
  • اخلاق در محیط کار
  • نوشتن کسب و کار برای محل کار
  • تنوع و شمول

برای چه کسی است: این برنامه برای کسانی است که می خواهند به عنوان حرفه ای مدیریت منابع انسانی شوند یا قبلاً کار می کنند.

فرمت: همه دوره ها به استثنای برخی از دروس انتخابی که فقط به صورت حضوری امکان پذیر است، آنلاین هستند.

هزینه برنامه: هزینه تخمینی برای این برنامه گواهینامه 4575 دلار است، بدون احتساب کتاب های درسی و سایر مواد درسی.

جزئیات مربوط به گواهینامه حرفه ای دانشگاه ایالتی سن دیگو در مدیریت منابع انسانی را در اینجا بیابید.

8. دیپلم کاردانی در مدیریت افراد – CIPD

CIPD logoCIPD logo

نمای کلی برنامه: درک خود را از مدیریت منابع انسانی و افراد گسترش دهید تا به ایجاد تغییر در سازمان شما کمک کند. این برنامه یادگیرندگان را با درک عمیق تری از رفتارهای سازمانی که سازمان ها را به سمت موفقیت سوق می دهد، مجهز می کند.

برای دریافت این گواهینامه باید سه واحد اصلی، سه واحد تخصصی و یک واحد اختیاری را مطالعه کنید.

برای چه کسی است: این برنامه برای متخصصان منابع انسانی که علاقه مند به گسترش مجموعه مهارت های خود هستند و آماده ایجاد تغییر در سازمان خود هستند عالی است.

فرمت: زبان آموزان می توانند از بین حالت های مطالعه آنلاین، حضوری یا ترکیبی، با گزینه مطالعه پاره وقت (به میزان دو تا 20 ساعت در هفته) انتخاب کنند. مطالعه حضوری در مراکز مطالعاتی مورد تایید CIPD انجام می شود.

هزینه برنامه: این برنامه معمولا بین 1600 تا 3600 پوند هزینه دارد.

جزئیات مربوط به CIPD را بیابید مدرک کاردانی در مدیریت افراد در اینجا.

9. دیپلم پیشرفته در مدیریت استراتژیک افراد – CIPD

CIPD logoCIPD logo

نمای کلی برنامه: دانش آموزانی که در این برنامه ثبت نام می کنند یاد می گیرند که چگونه استراتژی های منابع انسانی خود را طراحی و مدیریت کنند، مهارت های مدیریت افراد خود را افزایش دهند و مهارت های رهبری خود را به سطح بعدی ببرند.

پس از تکمیل این برنامه، شما قادر خواهید بود روابط کارکنان را با موفقیت مدیریت کنید، استعدادها را جذب و پرورش دهید تا موفقیت را حفظ کنید و استراتژی حقوق و مزایای مناسب را برای سازمان خود توسعه دهید.

برای کسب این گواهینامه، باید چهار واحد اصلی، سه واحد تخصصی و یک واحد اختیاری را مطالعه کنید.

برای چه کسانی مناسب است: این برنامه برای متخصصان منابع انسانی جاه طلبی که می خواهند قدم بعدی در حرفه خود بردارند و رهبران استراتژیک منابع انسانی شوند عالی است.

فرمت: زبان آموزان می توانند از بین حالت های مطالعه آنلاین، حضوری یا ترکیبی، با گزینه مطالعه پاره وقت (به میزان دو تا 20 ساعت در هفته) انتخاب کنند. مطالعه حضوری در مراکز مطالعاتی مورد تایید CIPD انجام می شود.

هزینه برنامه: برای ثبت نام، باید 5995 پوند بپردازید.

جزئیات مربوط به دیپلم پیشرفته CIPD در مدیریت استراتژیک افراد را در اینجا بیابید.

10. برنامه گواهی مدیریت منابع انسانی – دانشگاه تگزاس در آستین

University of Texas at Austin logoUniversity of Texas at Austin logo

نمای کلی برنامه: این برنامه دانش لازم برای قبولی در آزمون گواهینامه SHRM Certified Professional (SHRM-CP®) یا Senior Certified Professional (SHRM-SCP®) را در اختیار شما قرار می دهد. برنامه درسی کل بدنه مهارت‌ها و دانش کاربردی SHRM (SHRM BASK™) را پوشش می‌دهد. همچنین مهارت‌هایی را برای مدیریت نیروی کار، استفاده از معیارهای عملکرد برای اندازه‌گیری ROI و همسو کردن فرآیندهای منابع انسانی با اهداف سازمانی به دست خواهید آورد.

این برنامه برای چه کسی است: این برنامه برای متخصصان منابع انسانی که به دنبال ارتقاء مهارت هستند، مدیران اداری که وظایف منابع انسانی شرکت خود را انجام می دهند یا مدیران تجاری که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع انسانی هستند طراحی شده است.

قالب: این یک برنامه آنلاین و تحت هدایت مربی است.

هزینه برنامه: هزینه این برنامه 1595 دلار است.

جزئیات مربوط به برنامه گواهی مدیریت منابع انسانی دانشگاه تگزاس را در اینجا بیابید.

11. MBA در مدیریت منابع انسانی

MBA مخفف عبارت Master of Business Administration است – مدرک تحصیلات تکمیلی اصلی ارائه شده توسط مدارس بازرگانی در سراسر جهان. این برنامه ای است که برای ایجاد دانش تجاری یادگیرندگان طراحی شده است، اما فقط به دنیای تجارت محدود نمی شود. داشتن مدرک MBA برای کسانی که می خواهند در بخش دولتی، دولتی، صنایع خصوصی و سایر زمینه ها کار کنند نیز مفید است.

اکثر برنامه های MBA دارای برنامه درسی اصلی هستند که از موضوعاتی مانند حسابداری، اقتصاد، بازاریابی و عملیات تجاری به همراه دروس انتخابی تشکیل شده است.

متخصصان منابع انسانی (آمریکایی) می توانند مدرک MBA را در مدیریت منابع انسانی بگذرانند، که به طور کلی یک برنامه دو ساله است که بر مدیریت نیروی کار سازمان تمرکز دارد. در اینجا مروری بر چندین برنامه است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید:

نام برنامه نمای کلی برنامه قالب هزینه برنامه
MBA با مدیریت منابع انسانی – مدرسه تجارت و تحقیقات لندن این برنامه 12 ماهه فارغ التحصیل دانش آموزان را با دانش نظری و مهارت های عملی برای مدیریت موثر نیروی کار در سازمان خود مجهز می کند. شما دو مرحله مطالعه را پشت سر خواهید گذاشت که مرحله دوم به طور خاص بر HRM متمرکز است.

پس از گذراندن این مرحله، دیپلم سطح 7 مدیریت منابع انسانی را دریافت خواهید کرد.

آنلاین 7999 پوند
مدیریت منابع انسانی MBA – مدرسه بازرگانی راشفورد این یک برنامه 16 ماهه برای هر متخصص منابع انسانی ( مشتاق) است که می خواهد دانش عمیق و عملی HRM را به دست آورد. برنامه درسی مربوط به بخش های مختلف از جمله موسسات دولتی و غیر دولتی است.

این برنامه شامل 27 دوره است که هر دوره به مدت سه هفته به طول می انجامد.

آنلاین 9000 یورو یا معادل آن به ارز دیگر با امکان پرداخت اقساط ماهانه
MBA در مدیریت منابع انسانی – دانشگاه داونپورت این برنامه برای آماده سازی شما برای رهبری موفقیت آمیز تیم منابع انسانی سازمان طراحی شده است. شما دانش عمیقی در حل اختلاف، جبران خسارت، رفتار سازمانی و استراتژی های رهبری به دست خواهید آورد.

با ثبت نام در این برنامه، شما همچنین واجد شرایط شرکت در آزمون SHRM-CP خواهید بود.

آنلاین یا حضوری در دیترویت، گرند رپیدز یا لنسینگ 1106 دلار/ساعت اعتبار برای آموزش آنلاین

نحوه تامین مالی گواهی مدیریت منابع انسانی

گواهینامه مدیریت منابع انسانی سرمایه گذاری کمی نیست. اگر می خواهید گواهینامه دریافت کنید، می توانید از کارفرمای خود حمایت مالی دریافت کنید. بسیاری از شرکت ها بودجه آموزشی رسمی را برای توسعه کارکنان اختصاص می دهند، بنابراین با مدیر یا بخش منابع انسانی خود در مورد بهره برداری از این منابع صحبت کنید.

اطمینان حاصل کنید که چگونه گواهی HRM می تواند شما را با مهارت هایی برای مقابله با چالش های خاصی که کسب و کار شما در حال حاضر با آن مواجه است مجهز کند و چگونه می تواند کارایی و بهره وری شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. به این ترتیب، می توانید به کارفرمای خود نشان دهید که حمایت مالی از شما یک حرکت استراتژیک است که می تواند به سازمان شما در دستیابی به اهدافش کمک کند.

در این صورت که بودجه آموزشی رسمی وجود ندارد، جای نگرانی نیست! مراحل ذکر شده در این صفحه را برای دریافت بودجه برای گواهی مدیریت منابع انسانی خود دنبال کنید.

سوالات متداول

مدیران منابع انسانی به چه گواهینامه هایی نیاز دارند؟

به طور معمول، داشتن گواهینامه به طور گسترده شناخته شده از AIHR، SHRM، یا HRCI می تواند به مدیران منابع انسانی در هنگام درخواست شغل کمک کند و در موقعیت های خود مؤثرتر شوند.

یک برنامه گواهینامه HRM برای تجهیز فراگیران به درک عمیق از حوزه های مختلف منابع انسانی، و همچنین توسعه و ارتقای رهبری و مهارت های استراتژیک فراگیران طراحی شده است. این باعث می‌شود که برنامه‌های گواهینامه مدیریت منابع انسانی برای مدیران منابع انسانی یا کسانی که می‌خواهند به سمت رهبری منابع انسانی بروند مناسب باشند.

بهترین گواهینامه برای مدیریت منابع انسانی چیست؟

بهترین گواهینامه مدیریت منابع انسانی وجود ندارد، زیرا هیچ برنامه ای وجود ندارد که بتواند نیازهای هر یادگیرنده را برطرف کند. آنچه بهترین گواهینامه را تشکیل می دهد به تعدادی از عوامل فردی مانند بودجه، مکان، در دسترس بودن یا نوع شرکت شما بستگی دارد. برنامه ای که ممکن است برای یک متخصص منابع انسانی عالی به نظر برسد، برای دیگری کاملاً اشتباه است.

بنابراین، فهرست بالا به منظور کمک به شما برای شروع کاوش گزینه‌هایی است که دارید.

آیا مدرک مدیریت منابع انسانی ارزشش را دارد؟

گواهینامه HRM می تواند به شما کمک کند تا حرفه خود را در HR شروع کنید یا پیشرفت دهید. به عنوان مثال، سه نفر از پنج نفر از کسانی که برنامه را از UCLA تکمیل کرده اند، گزارش می دهند که پس از فارغ التحصیلی، ترفیع یا موقعیت بهتری پیدا کرده اند.

علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که بسیاری از متخصصان منابع انسانی می توانند پتانسیل درآمد خود را در طول حرفه خود تا 28 درصد پس از دریافت گواهی بهبود بخشند.

برخی از گواهینامه های HR که در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده اند چیست؟

داشتن گواهینامه HR شناخته شده در سطح جهانی می تواند اعتبار و چشم انداز شغلی HR شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به عنوان مثال، می توانید گواهینامه های حرفه ای در منابع انسانی (PHR) و حرفه ای ارشد در منابع انسانی (SPHR) توسط موسسه صدور گواهینامه HR (HRCI) را در نظر بگیرید.

گزینه دیگر انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) با گواهینامه های SHRM-CP و SHRM-SCP است.

اگر می‌خواهید از بین طیف گسترده‌ای از گواهینامه‌ها انتخاب کنید، AIHR 11 برنامه گواهی از مدیریت منابع انسانی گرفته تا تجزیه و تحلیل افراد و یادگیری و توسعه را ارائه می‌دهد.

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را به یک متخصص در ترجمه اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *