به تیم خوش آمدید: 16 مثال پیام + راهنمای نحوه کار

“به تیم خوش آمدید” – این عبارتی است که برای یک کارمند جدید وزن زیادی دارد. شنیدن این کلمات از منابع انسانی، مدیر و همکاران در اولین روز کار یک کارمند، زمینه را برای بقیه تجربیات آنها در سازمان شما فراهم می کند.

استقبال معنادار از پیام تیم و فرآیند خوشامدگویی کارکنان به خوبی سازماندهی شده می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر احساس کارکنان جدید در مورد تصمیم خود برای پیوستن به سازمان داشته باشد.

در این مقاله، نمونه‌هایی از پیام‌های تیم را به اشتراک می‌گذاریم و نکات عملی و بهترین روش‌ها را در مورد اینکه چگونه منابع انسانی می‌تواند یک استقبال معنی‌دار برای کارمندان ایجاد کند تا فرهنگ محیط کار مثبت و سازنده ایجاد کند، بررسی می‌کنیم.

مطالب
ارزش استقبال گرم از تیم
16 به نمونه پیام تیم خوش آمدید
نحوه استقبال از یک کارمند جدید در تیم
1. برای ورود کارمند جدید آماده شوید
2. یک تجربه عالی برای کارمندان در روز اول ایجاد کنید
3. ساختار هفته اول ورود به هواپیما
4. یک چک این 30 روزه انجام دهید
سوالات متداول

ارزش استقبال گرم از تیم

این مهم است که کاری کنید که استخدام‌های جدید احساس استقبال و قدردانی کنند – قبل، در و بعد از اولین روزشان. در اینجا دلیل آن است:

  • اولین برداشت مثبت: کارمندانی که تجربه حضور مثبت دارند، تقریباً سه برابر بیشتر احتمال دارد که در نقش خود احساس حمایت کنند، که اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد و توانایی آنها را برای اجرای خوب نقش خود بهبود می بخشد. ایجاد احساس خوش آمد گویی به کارکنان جدید منجر به وفاداری و حفظ آنها می شود و در نتیجه شما منعکس می شود.
  • تأثیر بر حفظ: تحقیقات نشان می دهد که 86 درصد از کارکنان جدید تصمیم می گیرند که در چند ماه اول در سازمان جدید خود بمانند یا خیر. این یک دوره حیاتی است و کیفیت و ارزش برنامه نصب شما را روشن می کند.
  • عملکرد بهتر کارمندان و نتایج کسب و کار: بهبود عملکرد کارکنان و نتایج کلی کسب و کار ارتباط نزدیکی با سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها دارد. سازمان‌هایی که برنامه‌های ورود رسمی دارند، 62 درصد نسبت زمان به بهره‌وری بالاتری را تجربه می‌کنند، با این حال تنها 12 درصد از کارمندان به‌شدت موافق هستند که سازمانشان کار بسیار خوبی را با افراد جدید انجام می‌دهد.

16 به نمونه پیام تیم خوش آمدید

استقبال از کارکنان جدید فرآیندی است که لحن روابط آنها با شرکت را تعیین می کند. ارسال خوش آمدگویی به پیام تیم اولین قدم عالی برای ایجاد یک محیط کاری مثبت و حمایتی است. این ارتباط اولیه می تواند به ایجاد حس تعلق و ارزش از همان روز اول کمک کند و ارتباط بین استخدام شده جدید و سازمان را تقویت کند.

بیایید نگاهی به نمونه‌های خوش آمدگویی به پیام‌های تیمی بیندازیم تا ارتباط شما با استخدام‌های جدید را الهام بخشد.

به ایمیل تیم خوش آمدید

ایمیل خوشامدگویی برای استخدام‌های جدید راهی عالی برای خوشامدگویی به آن‌ها در شرکت، اشتراک‌گذاری اطلاعات و معرفی کارمندان جدیدتان با فرهنگ شرکتتان است. به یاد داشته باشید که ایمیل خود را گرم و خوشایند کنید.

باید شامل اطلاعات کلیدی زیر باشد:

  • نقش و تیم یا بخش
  • تاریخ شروع
  • ساعات کار
  • مدارکی که باید در روز اول به همراه داشته باشند، مانند کارت تامین اجتماعی
  • اطلاعات اتاق استراحت
  • اطلاعات پارکینگ
  • دستورالعمل های ورود، مانند ملاقات در پذیرش
  • برنامه روز اول
  • اطلاعات مربوط به برنامه ورود
  • اطلاعات تماس مهم

علاوه بر به اشتراک گذاشتن اطلاعات، ایمیل خوش آمدگویی راهی عالی برای ایجاد احساس راحتی و قدردانی در استخدام جدید شما است. استقبال مدیران از کارکنان جدید نیز به همان اندازه مهم است، بنابراین آنها در روز اول و قبل از آن احساس ارزشمندی کنند. مدیران ممکن است بخواهند از این فرصت برای معرفی کارمند به سایر اعضای تیم و فرهنگ گسترده تر شرکت استفاده کنند.

در زیر نمونه ای از خوش آمدگویی به ایمیل شرکت از طرف منابع انسانی آورده شده است.

به الگوی ایمیل تیم خوش آمدید

موضوع ایمیل: به [نام شرکت] خوش آمدید

[نام کارمند] عزیز،

ما خوشحالیم که شما را به تیم خود در [تاریخ] خوش آمد می‌گوییم. [Name] شما را در میز پذیرش ما در [زمان] ملاقات خواهد کرد. لطفا شناسنامه و کارت تامین اجتماعی خود را به همراه داشته باشید.

دفتر/ایستگاه کاری به شما نشان داده می شود و به همکاران و سایر اعضای تیمتان معرفی می شود.

همکاران شما مشتاق دیدار هستند و ما برای روزهای اول شما یک ناهار در نظر گرفته ایم تا بتوانید مدتی را صرف آشنایی با یکدیگر کنید.

ما برنامه‌ای کامل برای ورود به سیستم برای شما برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا به سرعت با سازمان آشنا شوید و احساس کنید که با فرهنگ شرکت یکپارچه شده‌اید. مهمتر از همه، ما می خواهیم شما احساس کنید که در خانه هستید.

ما دوست داریم که در محیط کار جدید خود احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید، بنابراین لطفاً اگر چیز خاصی که نیاز دارید به ما اطلاع دهید.

ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم!

با احترام

[نام]

نمونه شرکتی از خوش آمدگویی به ایمیل تیم

ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی از ورود به سیستم با خوش آمدگویی شما به ایمیل تیم آغاز می شود. نگاهی به استقبال برد اسمیت از کارمندان جدید Intuit بیندازید.

نکته حرفه ای HR

  • هنگام نوشتن ایمیل های خوش آمدگویی برای کارمندان جدید، جزئیات مهمی را در مورد آنچه می توانند هنگام ورود انتظار داشته باشند، از جمله یادآوری تاریخ شروع، مدارک مورد نیاز، اطلاعات پارکینگ و طرح کلی از اولین روز یا هفته آنها ارائه دهید.
  • برای اینکه آنها در مورد شغل جدیدشان احساس هیجان کنند، لحن شما باید خوشایند و مفید باشد و فرهنگ شرکت شما را منعکس کند.

به پیام های تیم از سوی مدیران خوش آمدید

  • “به تیم خوش آمدید! ما از همراهی شما هیجان زده هستیم و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا کمک‌های بزرگی را که انجام می‌دهید ببینیم.»
  • به عنوان مدیر شما، می خواهم به گرمی از شما خوش آمد بگویم. من مطمئن هستم که شما در نقش خود عالی خواهید بود و ایده های تازه ای را به میز ارائه خواهید کرد.
  • خوش آمدید! ما خوشحالیم که شما به تیم ما ملحق می شوید. سفر شما به اینجا آغاز چیزی واقعاً عالی است.»
  • “من به عنوان مدیر شما، از اینکه می بینم پتانسیل شما در سازمان ما آشکار می شود، هیجان زده هستم. خوش آمدید و در صورت هرگونه سوال یا نگرانی با من تماس بگیرید.”
  • خوش آمدید، [نام کارمند جدید]! من شک ندارم که مهارت ها و فداکاری شما تاثیر بسزایی در موفقیت تیم ما خواهد داشت.”

به پیام های تیم اعضای تیم خوش آمدید

  • ما از آشنایی با شما و همکاری در کنار شما خوشحالیم. تخصص شما برای تیم ما افزوده شده است. خوش آمدید!»
  • “به تیم خوش آمدید! ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا مشارکت‌ها و ایده‌های منحصربه‌فرد شما را ببینیم.”
  • شما فقط یک کارمند جدید نیستید. شما یک دوست و هم تیمی جدید هستید. به خانواده کار فوق العاده ما خوش آمدید!»
  • خوش آمدید، [نام کارمند جدید]! سفر پیش رو با استعدادها و مهارت های شما در کنار ما باورنکردنی خواهد بود.”
  • یک خوش آمدگویی گرم به جدیدترین عضو تیم ما! ما مشتاقانه منتظر دستیابی به عظمت با شما هستیم.»

نکته حرفه ای HR

هم مدیر استخدام شده جدید و هم اعضای تیم آنها (یا حتی کل شرکت!) را تشویق کنید تا به پیام تیم خوش آمد گویی کنند. این را می توان از طریق برنامه پیام رسانی شرکت شما یا حتی از طریق ایمیل انجام داد. در AIHR، هر مدیر یک مقدمه کوتاه با تصویری از کارمند جدید در کانال Slack در سراسر شرکت ارسال می کند که در آن همه می توانند به گرمی استقبال کنند.

به پیام های تیم از همه افراد شرکت خوش آمدید

  • یک خوش آمدگویی گرم و جمعی به جدیدترین عضو تیم ما، [نام کارمند جدید]! ما از حضور شما در اینجا هیجان‌زده هستیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا شما را بهتر بشناسیم.»
  • «به خانواده خوش آمدید، [نام کارمند جدید]! شما به گروهی از افراد پرشور ملحق شده‌اید که برای حمایت و همکاری با شما در این سفر هیجان‌انگیز آمده‌اند.»
  • از طرف کل کارکنان، به شما، [نام کارمند جدید] صمیمانه خوش آمد می گویم. ما بر این باوریم که مهارت ها و شخصیت شما در تیم ما بسیار مناسب خواهد بود.”
  • «به کشتی خوش آمدید، [نام کارمند جدید]! ما با هم کار می کنیم، با هم جشن می گیریم و با هم با چالش ها روبرو می شویم. ما مشتاقانه منتظریم تا همه چیز را با شما تجربه کنیم.»
  • “به عنوان یک تیم بزرگ، ما از استقبال از شما هیجان زده هستیم، [نام کارمند جدید]. ماموریت جمعی ما این است که این محل کار را به مکانی عالی تبدیل کنیم، و شما بخشی اساسی از این چشم انداز هستید.”

نحوه استقبال از یک کارمند جدید در تیم

فراتر از ارسال خوش آمدگویی به پیام تیم، در اینجا مراحل کلیدی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از تجربه ای روان و خوشایند برای کارمندان جدید انجام دهید.

Welcome to the team: HR onboarding steps.Welcome to the team: HR onboarding steps.

برای ورود کارمند جدید آماده شوید

به عنوان یک متخصص منابع انسانی، یکی از مهمترین نقش های شما جذب و استخدام کارمندان جدید است. برای ایجاد یک استخدام جدید برای موفقیت از همان ابتدا، کار را برای آنها آسان و بدون درز فراهم کنید – چه آنها در محل کار باشند، چه از راه دور، یا ترکیبی.

استخدام کارمند جدید را اعلام کنید و به همه، از جمله تیم مدیریت، اطلاع دهید که چه زمانی شروع به کار می کنند و در چه موقعیتی هستند. اطلاعات مختصری در مورد شغل، تحصیلات و علایق قبلی را درج کنید. از دیگران بخواهید که از کارمند جدید شما استقبال کنند و از او حمایت کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند در روز اول به آنها سلام کنند و در لینکدین با آنها ارتباط برقرار کنند.

چک لیست استخدام جدید شما:

  1. تمام مدارک استخدامی جدید را تکمیل کنید
  2. نامه خوش آمدگویی/ایمیل مدیر عامل را ارائه دهید
  3. تمام تجهیزات اداری و فنی را سفارش دهید و مطمئن شوید که در روز اول آماده هستند
  4. ترتیب دسترسی به دفتر/ راه دور
  5. دسترسی به ایمیل و همه نرم افزارها/پلتفرم ها را تنظیم کنید و لاگین ایجاد کنید
  6. جلسات معارفی، جلسات اجتماعی، تک به تک با اعضای تیم ترتیب دهید تا همه بتوانند یکدیگر را بشناسند.
  7. مدیر خط را آماده کنید و به آنها کمک کنید تا برنامه 30-60-90 روزه را برای پذیرش موفقیت آمیز کارکنان جدید ایجاد کنند.
  8. برای کمک به کارمند جدید خود برای یادگیری ماموریت، چشم انداز، اهداف استراتژیک و اولویت های شرکت و درک انتظارات عملکرد، آموزش برنامه ریزی کنید.

هنگام سوار شدن به کارگران هیبریدی یا راه دور، مشخص کنید که کارمند جدید در چه روزهایی در محل کار خواهد بود در مقابل کار از راه دور. آنها ممکن است در انتخاب روزهای حضوری و خارج از محل خود انعطاف پذیری داشته باشند، در این صورت ممکن است بخواهید به آنها توصیه کنید که در همان روزهایی که مدیرشان در دفتر حضور دارند تا به همان اندازه که تماس حضوری داشته باشند. هنگام یادگیری طناب ها امکان پذیر است.

قبل از اولین روز کار با کارمند جدید ارتباط برقرار کنید و یک جلسه مجازی برای ارائه یک نمای کلی از فرهنگ شرکت و به اشتراک گذاشتن هرگونه اطلاعات لازم در مورد ورود برنامه ریزی کنید.

با تیم کارمند جدید و سایر سهامداران کلیدی، معرفی های مجازی را برنامه ریزی کنید. ترتیبی دهید که یک ناهار معمولی به همه افراد درگیر تحویل داده شود. این به استخدام جدید شما کمک می کند تا احساس ارتباط و ادغام بیشتری با فرهنگ شرکت داشته باشد.

نمونه شرکت از نحوه استقبال از کارکنان جدید:

استقبال IBM از کارکنان جدید به این صورت است:

نکته حرفه ای HR

  • استقبال از کارکنان جدید یک فرآیند حیاتی است. تعیین یک مربی برای استخدام جدید شما، پشتیبانی دوستانه ای را فراهم می کند و به آنها در انتقال به یک محیط کاری جدید کمک می کند.
  • مربی آنها می تواند به آنها کمک کند تا درک کنند که چگونه فرآیندها و رویدادها با تصویر بزرگ مطابقت دارند و چگونه وظایف را اولویت بندی کنند.
  • داشتن یک مربی برای صحبت می تواند به کاهش عدم اطمینانی که کارمند جدید ممکن است هنگام پیوستن به یک تیم جدید احساس کند، کمک کند.

یک تجربه عالی برای کارمندان در روز اول ایجاد کنید 

درست همانطور که شما ارزیابی می کنید که آیا آنها می خواهند اندازه گیری کنند یا خیر، کارمندان جدید تصمیم خود را در مورد اینکه آیا شرکت شما مکانی است که می توانند خود را برای مدت طولانی در آن کار کنند یا نه، تصمیم می گیرند. آنها اغلب تصمیم می گیرند که آیا شرکت جدیدشان در اولین روز کارشان ارزش این جابجایی را داشت یا نه.

ایجاد اولین تصور خوب با کارمندان جدید مهم است. این پایه و اساس کل تجربه آنها را با شرکت می گذارد. امی کادی، روانشناس اجتماعی می گوید که ما در ابتدا در مورد افرادی که برای اولین بار ملاقات می کنیم، دو تصمیم می گیریم و این دو معیار را ارزیابی می کنیم: اعتماد و اطمینان.

اینها 80 تا 90 درصد از اولین برداشت کلی را تشکیل می دهند. اگر برای کارمند جدید آماده نیستید، اولین برداشت آنها ممکن است ناشی از بی نظمی و همچنین عدم اعتماد و اعتماد آنها به شما باشد.

در اینجا یک چک لیست جدید جهت گیری کارکنان آمده است:

  • یک برنامه روشن داشته باشید : شامل فعالیت های جهت یابی، معرفی اعضای کلیدی تیم و جلسات آموزشی باشد. این به کارمندان جدید کمک می کند که احساس کنند بخشی از یک فرآیند ساختاریافته هستند و برای وقتشان ارزش قائل است.
  • برای ملاقات با کارمند جدید حضور داشته باشید : به محض ورود به آنها به گرمی سلام کنید و آنها را در برنامه های آن روز بررسی کنید. آنها را به همکاران خود معرفی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که فضای کاری آنها آماده است : کیفیت یک ایستگاه کاری می تواند تأثیر زیادی بر سطح بهره وری داشته باشد. مطمئن شوید که یک ایستگاه کاری راحت و دسترسی به ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای کار دارند.
  • یک بسته خوشامدگویی ارائه دهید : هیچ راهی بهتر از ارائه یک هدیه به اعضای تیم در حین آموزش، وجود ندارد. کالاهای شرکتی مانند لیوان‌های قهوه، بطری‌های آب، کلاه‌ها و خودکارها را شامل شود. کتابچه راهنمای کارمند خود و هر ماده دیگری را که به آنها کمک می کند تا با شرکت آشنا شوند را وارد کنید.
  • به آنها بگویید چه انتظاری می رود : مطمئن شوید که با وظایف شغلی، انتظارات عملکرد و فرهنگ شرکت آشنا هستند. اطلاعاتی را که در مورد KPIها و انتظاراتشان نیاز دارند به صورت واضح و مختصر به آنها بدهید. از استفاده از اصطلاحات یا کلمات اختصاری که ممکن است ناآشنا باشند خودداری کنید.

نمونه شرکت روز اول

اولین روز در گوگل:

نکته حرفه ای HR

  • اشتیاق خود را به شرکت نشان دهید. نشان دادن اینکه نسبت به سازمان، کار و تیم علاقه مند هستید، می تواند مسری باشد و به کارکنان جدید کمک کند تا نسبت به محل کار جدید خود هیجان زده شوند.

ساختار هفته اول ورود به هواپیما

حرکت را در هفته اول حفظ کنید. فرآیند ورود می‌تواند طولانی باشد، اما نتیجه – یک عضو متعهد و سازنده تیم – آن را ارزشمند می‌کند.

در اینجا یک دستورالعمل کلی برای ساختار هفته اول ورود کارکنان وجود دارد:

روز 1:

  • یک نمای کلی از ماموریت، چشم انداز و ارزش های شرکت ارائه دهید و توضیح دهید که استخدام جدید چگونه با ساختار سازمان تناسب دارد. استخدام جدید را به یک تور در دفتر ببرید و به آنها نشان دهید که در آن امکانات ضروری قرار دارند.

روز 2-3:

  • یک نمای کلی از نقش، مسئولیت ها و اهداف استخدام شده جدید برای این موقعیت ارائه دهید.
  • فرهنگ، هنجارها و ارزش های سازمانی را توضیح دهید و مثال هایی از نحوه عملی شدن آنها ارائه دهید.
  • ارائه آموزش در مورد وظایف و ابزارهای خاص مرتبط با شغل که استخدام جدید با آنها کار خواهد کرد.
  • جلساتی را با سایر اعضای تیم یا بخش‌ها ترتیب دهید تا به استخدام‌کنندگان جدید فرصتی دهید تا در مورد نقش خود و نحوه انطباق آنها با تصویر بزرگ‌تر آشنا شوند.

روز 4-5:

  • فرصت هایی را برای استخدام جدید فراهم کنید تا اعضای با تجربه تیم را تحت الشعاع قرار دهد و با مربیان ملاقات کند.

جمع بندی کنید:

  • فعالیت‌های هفته را خلاصه کنید و از استخدام‌کننده جدید بخواهید که در مورد تجربه حضورشان بازخورد بدهد.
  • هرچه سؤالات خود را دقیق تر بپرسید، پاسخ های آنها مستقیم تر و هدفمندتر خواهد بود و به شما کمک می کند تا برنامه هایی را که برای چند روز آینده در نظر دارید توسعه دهید.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم به دنبال ارزش و هدف شخصی در کار هستند. روابط، حس قوی جامعه و کار هدفمند برای پیشرفت ضروری است. این ارزشی است که کارمندان از کارفرمایان انتظار دارند، و شما باید آن را از همان ابتدا انجام دهید.

آنها را از طریق یک برنامه 30-60-90 روزه راهنمایی کنید تا در طی 30، 60 و 90 روز اول کار جدیدشان، یک مسیر عملی واضح را مشخص کنند. با تعیین اهداف مشخص در هر مرحله از برنامه، می توانید انتقال استخدام جدید به سازمان خود را بدون مشکل و توانمند کنید. به یاد داشته باشید که برای اطمینان از راحتی، خوشحالی و درگیر بودن آنها یک هفته چک این داشته باشید.

نمونه شرکتی از هفته اول ورود

نیروی فروش

فلوچارت زیر آنچه را که معمولاً در هفته اول در Salesforce پوشش داده می شود نشان می دهد:

A typical first week onboarding process at SalesforceA typical first week onboarding process at Salesforce
فرآیند حضور در هفته اول Salesforce

نکته حرفه ای HR

  • بیش از 70 درصد از کارمندان می گویند که حس هدفشان با کارشان تعریف می شود. دوست داشته باشید یا نخواهید، شرکت شما نقش مهمی در کمک به آنها برای یافتن هدف خود و زندگی آن ایفا می کند.
  • بزرگترین راه برای جلوگیری از عدم مشارکت، بهبود تجربه کارکنان از همان روز اول است، به آنها این امکان را می دهد که احساس ارزشمندی و قدردانی کنند و کارشان هدفمند باشد.
  • هفته اول همه چیز در مورد این است که مطمئن شوید استخدام جدید شما در فرهنگ سازمان سرمایه گذاری شده است و ارزشی را که در آنها می بینید تقویت کنید.

یک چک این 30 روزه انجام دهید

چک-این 30 روزه پیشرفت، رضایت شغلی و سازگاری کارمند جدید با سازمان را ارزیابی می کند. این معمولاً توسط مدیر کارمند انجام می شود و هدف آن فراهم کردن فرصتی برای کارمند جدید برای پرسیدن سؤالات، به اشتراک گذاشتن بازخورد و دریافت هرگونه حمایت لازم برای اطمینان از انتقال آرام به سازمان است.

استخدام شده جدید و مدیر آنها در مورد مسئولیت های شغلی، انتظارات و اهداف کارمند بحث می کنند، بازخوردی در مورد عملکرد کارمند تا کنون ارائه می دهند و به هر سوال یا نگرانی کارمند پاسخ می دهند. ثبت نام می تواند به شناسایی هر گونه مشکل احتمالی که باید در مراحل اولیه رسیدگی شود، مانند نیازهای آموزشی یا درگیری با همکاران، کمک کند.

به طور کلی، چک-این 30 روزه بخش مهمی از ورود به هواپیما است و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که کارمند جدید برای موفقیت در نقش جدید خود احساس حمایت، مشارکت و تجهیز می کند.

مدیران را تشویق کنید تا فعالانه با کارمندان جدید در 30 روز ارتباط برقرار کنند. همچنین، یک چک-این 30 روزه بین HR و کارمند جدید ترتیب دهید تا درک کنید که آنها در مورد تجربه ورود تا کنون چه احساسی دارند. این یک فرصت عالی برای به دست آوردن بینش در مورد فرآیند خود و ارزیابی جایی است که جایی برای بهبود وجود دارد.

چک لیست بررسی 30 روزه:

  1. آیا شغل همان چیزی است که کارمند انتظار دارد؟
  2. آیا آنها به تمام اطلاعات، ابزارها و منابع مورد نیاز برای دستیابی به اهداف خود دسترسی دارند؟ آیا موانعی وجود داشته است؟
  3. آیا آموزش بیشتری وجود دارد که بخواهند؟
  4. آیا آنها از تیم جدید خود استقبال کرده اند و آیا ارتباط فرآیند ساده ای است؟
  5. آیا آنها تاکنون از فرهنگ شرکت خوششان آمده است؟ چه چیزی را می توان بهبود بخشید؟
  6. نظر آنها در مورد فرآیند ورود چیست و آیا زمینه های بهبود آنها وجود دارد؟
  7. آنها دوست دارند در 30 روز آینده چه کاری انجام دهند؟

نکته حرفه ای HR

  • انتخاب سوالات مناسب برای پرسیدن از کارمندان جدید برای یک بررسی موثر 30 روزه بسیار مهم است. بهترین راه برای نزدیک شدن به بررسی، پرسیدن سوالات یک به یک است. سؤالات خود را به طور خاص انتخاب کنید و از آنها برای هدایت مکالمه استفاده کنید و در عین حال به استخدام کننده جدید فضای صحبت را بدهید.

خوراکی های کلیدی

  • تأثیر ماندگاری داشته باشید: استقبال از کارمندان جدید برای هر سازمانی یک فرآیند حیاتی است، زیرا لحن روابط کارمند با شرکت را تعیین می کند. مطمئن شوید که روی یک برنامه جامع ورود سرمایه گذاری کرده اید.
  • در روز اول: در روز اول، کارمند جدید را با فرهنگ، سیاست‌ها و رویه‌های شرکت آشنا کنید. مسئولیت های شغلی، مزایا، و هر گونه اطلاعات مهم دیگر را شامل شود. دوستی را تعیین کنید که بتواند به کارمند جدید در مورد هر سؤالی که دارد کمک کند.
  • به برقراری ارتباط ادامه دهید: ارتباط مستمر با فرد جدید استخدام شده را حفظ کنید تا مطمئن شوید که آنها به خوبی با نقش جدید و محل کار خود سازگار هستند. شامل بررسی‌های منظم، بررسی عملکرد، و فرصت‌هایی برای بازخورد.
  • برنامه 30-60-90 روزه: یک روز 30-60-90 به خوبی طراحی شده به کارکنان جدید کمک می کند تا اهداف و استراتژی سه ماه اول خود را در شغل جدید تعیین کنند. از آن برای ارائه ساختار و جهت، تعریف فرآیندها و انتظارات، و تعیین یک مسیر روشن از اقدام برای استخدام جدید استفاده کنید.

سوالات متداول

پیام خوشامدگویی خوب چیست؟

یک پیام خوشامدگویی خوب با فرهنگ و ارزش‌های شرکت همخوانی دارد و خوشامدگویی برای استخدام جدید را شخصی‌سازی می‌کند. این تیم را معرفی می کند، انتظارات اولیه را ترسیم می کند و حمایت و اشتیاق را منتقل می کند. این پیام با ارائه جزئیات عملی مانند اطلاعات تماس برای کمک، لحن مثبت و خوشامدگویی ایجاد می کند و از همان ابتدا احساس تعلق را تقویت می کند.

چرا پیام های خوش آمدگویی مهم هستند؟

پیام های خوش آمدگویی به ادغام افراد استخدام شده جدید در تیم کمک می کند و انتقال آنها به موقعیت جدید را آسان می کند. آنها فرهنگ و ارزش های شرکت را به کارمندان جدید معرفی می کنند، انتظارات را تعیین می کنند و پشتیبانی را گسترش می دهند. پیام های خوش آمد گویی به استخدام های جدید از همان ابتدا کمک می کند و در نهایت باعث حفظ طولانی مدت می شود.

Monique Verduyn بیش از 20 سال نویسنده است و موضوعات عمومی تجاری و همچنین بخش های فناوری اطلاعات، خدمات مالی، کارآفرینی، تبلیغات، داروسازی و سرگرمی را پوشش می دهد. او با رهبران و متفکران شرکت های بزرگ برای بسیاری از نشریات تجاری برتر مصاحبه کرده است. او علاقه شدیدی به توسعه و اجرای استراتژی ارتباطی دارد و با چندین سازمان جهانی برای بهبود همکاری، بهره‌وری و عملکرد در دنیایی که کارکنان آن بیش از همیشه تأثیرگذار هستند، کار کرده است.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *