9 نکته برای استراتژیک تر کردن منابع انسانی در رویکرد آن

یکی از راه هایی که عملکرد منابع انسانی می تواند در رویکرد خود استراتژیک تر شود چیست؟

برای کمک به صاحبان کسب‌وکار در اجرای تاکتیک‌های استراتژیک‌تر منابع انسانی، از دیگر استراتژیست‌های منابع انسانی و رهبران کسب‌وکار این سوال را پرسیدیم تا بهترین راهنمایی‌هایشان را داشته باشند. از تمرکز بر داده‌ها تا سرمایه‌گذاری در اتوماسیون، چندین استراتژی وجود دارد که ممکن است به شما در پیاده‌سازی رویکردهای استراتژیک‌تر برای منابع انسانی در سال‌های آینده کمک کند.

مطالب
اهداف شرکت را به شیوه های منابع انسانی مرتبط کنید
در اتوماسیون سرمایه گذاری کنید
بر روی داده ها بیش از تبلیغات تبلیغاتی تمرکز کنید
فرصت های رشد را گسترش دهید
بررسی نیازهای شرکت
راه حل را در خط مقدم نگه دارید
عملیات تجاری را درک کنید
آموزش امنیت سایبری را در نظر بگیرید
حمایت از نیازهای کارکنان

More Strategic HRMore Strategic HR

اهداف شرکت را به شیوه های منابع انسانی مرتبط کنید

برای اکثر متخصصان منابع انسانی، نشستن بر سر میز ضرب المثل راهی عالی برای تأثیر استراتژیک بر چشم انداز شرکت و دستیابی به اهداف است. اما، فراتر از این گفتگوها، راه دیگری برای وارد کردن استراتژی بیشتر به روز به روز، درک هر بخش و هر نقش درون آن است.

از نقطه نظر منابع انسانی، پیوند دادن مهم ترین اهداف شرکت، اهداف احتمالی درآمد، به رشد استعدادهای جدید و موجود، حفظ و توسعه کارکنان، آن صندلی را به یک شریک ارزشمند در تجارت تبدیل می کند.

Jenn ChristieJenn Christie

جن کریستی، مارکیترز

در اتوماسیون سرمایه گذاری کنید

منابع انسانی می تواند با خودکار کردن وظایف خاصی که به کار دستی نیاز ندارند، استراتژیک باشد. می‌توانید روی نرم‌افزار و/یا برنامه‌هایی سرمایه‌گذاری کنید که خدماتی را برای اتوماسیون منابع انسانی ارائه می‌دهند، مانند استخدام و عمدتاً مدیریت کارمندان. اتوماسیون به پرسنل منابع انسانی حجم کار کمتری می دهد و در عین حال کارایی را با احتمال خطای کمتری افزایش می دهد.

Joe FlanaganJoe Flanagan

جو فلانگان، VelvetJobs

بر روی داده ها بیش از تبلیغات تبلیغاتی تمرکز کنید

نسبت به عناوین پرطرفدار بیش از حد واکنش نشان ندهید. به عنوان مثال، فقط به این دلیل که یک مطالعه کلی می گوید که زنان 70 درصد از همتایان مرد خود را تشکیل می دهند، در شرکت شما در مشاغل مشابه صادق نیست.

استراتژی از یک مورد تجاری متفکرانه ناشی می شود. تحقیق خود را انجام دهید، حقایق را به بینش تبدیل کنید و طرحی ارائه دهید که دارای بازگشت سرمایه روشن باشد. چنین تفکر استراتژیک نه تنها مسیر شما را روشن می کند، بلکه در وهله اول شما را از رفتن به مسیر اشتباه باز می دارد.

Tim ToterhiTim Toterhi

تیم توترهی، رهبری Plotline

فرصت های رشد را گسترش دهید

استراتژی های استخدام را توسعه دهید تا نه تنها استعدادها را جذب کنید، بلکه آنها را برای سال های آینده نیز حفظ کنید که به کاهش هزینه ها و افزایش ارزش برای سازمان شما کمک می کند.

نقش فعالی در جذب کارمندان داشته باشید. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که آنها به اندازه کافی در شرکت شما می مانند تا مهارت های خود را رشد دهند و ارزش بیشتری نسبت به آنچه روی کاغذ است ایجاد کنند. برنامه های آموزشی دوره ای و فرصت های ارتقاء را ارائه دهید تا کارمندان دلایل بیشتری برای ماندن در شرکت داشته باشند.

Altay GurselAltay Gursel

آلتای گورسل، متریکولوم

نیازهای شرکت را بررسی کنید

عملکرد منابع انسانی می تواند با توسعه استراتژی هایی برای پشتیبانی از عملکرد تجاری، در رویکرد خود استراتژیک تر باشد. اغلب اوقات، شخصی یک موقعیت را ترک می کند و HR وظیفه پر کردن آن را بر عهده می گیرد. با این حال، به خصوص با توجه به وضعیت بازار کار در حال حاضر، ممکن است این زمان بهتری برای HR باشد تا مکث کند و به طور استراتژیک برنامه نیروی کار خود را ترسیم کند.

شاید آن نقش نیازی به پر شدن نداشته باشد، یا باید شرح شغل قبل از رفتن به بازار به روز شود. آیا می توان مسئولیت های آن نقش را به نقش جدیدی اختصاص داد که اهداف تجاری را بهتر برآورده کند؟ همچنین، آیا فرآیند مصاحبه برای یافتن بهترین فرد برای نقش کار می کند؟ منابع انسانی باید یک استراتژی جدید و به روز برای پاسخگویی به تقاضاهای بازار کار و ماهیت در حال تغییر کسب و کار ایجاد کند.

Eric MochnaczEric Mochnacz

اریک موکنکز، شبدر قرمز

راه حل را در خط مقدم نگه دارید

منتظر نباشید که از شما خواسته شود. متخصصان منابع انسانی در موقعیت منحصر به فردی برای دیدن کل تصویر هستند. با راه‌حل‌هایی که با چشم‌انداز استراتژی آن‌ها هماهنگ است، به مدیریت بیایید – و سپس رهبری باشید که مسئولیت را بر عهده می‌گیرد و ابتکار جدید را اجرا می‌کند. توجه خود را به آنچه که کسب و کار شما را به جلو سوق می دهد، نگه دارید و سپس هر برنامه منابع انسانی را با آن هدف هماهنگ کنید.

Lori KleimanLori Kleiman

لوری کلیمن، موضوعات منابع انسانی

عملیات تجاری را درک کنید

برنامه های استراتژیک شامل ریسک است. تا زمانی که نحوه عملکرد کسب و کار را درک نکنید، نمی توانید اعتماد رهبری عملیاتی و تیم ها را به دست آورید، و همچنین نمی توانید یک برنامه استراتژیک منابع انسانی موثر ایجاد کنید که از برنامه استراتژیک کلی پشتیبانی کند.

به عنوان یک متخصص منابع انسانی، هدف شما این است که یک مشاور قابل اعتماد باشید. شما باید درد “مشتری” خود را درک کنید، به آنها کمک کنید راهی برای عبور از درد بیابند (که مطابق است اما آنچه را که باید انجام دهند نیز انجام می دهد) و به سازمان کمک کنید تا موفق شود. در رویکرد خود جسورانه عمل کنید – راهی را از طریق خطر پیدا کنید که برای همه کارآمد باشد. وقتی توانایی خود را در انجام این کار نشان دهید، برای سازمان خود قیمتی خواهید داشت!

Karen YoungKaren Young

کارن یانگ، HR Resolutions

آموزش امنیت سایبری را در نظر بگیرید

برخی از بخش ها بیشتر از سایر بخش ها مستعد حملات سایبری هستند. بخش‌های منابع انسانی و متخصصان باید مراقب این باشند که چگونه داده‌ها و فعالیت‌های کارکنانشان امن و محافظت می‌شوند. با رایج‌تر شدن کار از راه دور، منابع انسانی به حفاظت‌های بیشتری نسبت به سایر موارد نیاز دارد.

آموزش قدرتمندترین ابزار در مورد حفاظت است و منابع انسانی باید اولویت بندی آموزش آگاهی از امنیت اطلاعات را برای افزایش بهداشت امنیت سایبری در نظر بگیرد.

Nick SantoraNick Santora

نیک سانتورا، برنامه های درسی

حمایت از نیازهای کارکنان

منابع انسانی می تواند در رویکرد خود با حمایت از نیازهای کارکنان استراتژیک تر باشد. اگر فقدان پشتیبانی یا دسترسی به منابع دغدغه اصلی کارکنان است، با گوش دادن به نگرانی‌های آنها و رسیدگی به آنها، منبع باشید. در مورد ما، ما با معلمان کار می کنیم. خواه جمع آوری کمک مالی باشد یا ملاقات با مقامات محلی، حمایت از نیازهای آنها مهم است، زیرا هدف اصلی آنها ارائه آموزش با کیفیت به دانش آموزان است – که باید هدفی باشد که برای همه طنین انداز باشد!

Jeanne KolpekJeanne Kolpek

جین کولپک، آموزش آهنگ

این بینش های تخصصی توسط ترکل گردآوری شده است. Terkel محتوای جامعه محور با بینش های متخصص ایجاد می کند.

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را به یک متخصص در ترجمه اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *