صحبت کردن با مردم – اول منابع انسانی با تریسی اسپوننبرگ

به یکی دیگر از قسمت های هیجان انگیز همه چیز درباره منابع انسانی خوش آمدید! این مجموعه برای حرفه ای های منابع انسانی و رهبران تجاری است که می خواهند سازمان خود را در آینده اثبات کنند و در مورد آخرین روندها و بینش های کارشناسان صنعت، CHRO ها و رهبران فکری بیاموزند.

آیا منابع انسانی اول کاغذی هنوز راه خوبی است؟ در این قسمت از فصل 2 همه چیز درباره منابع انسانی، با تریسی اسپوننبرگ – CPO @ The Granite Group – می نشینیم تا در مورد چگونگی حرکت از منابع انسانی اول کاغذی به انسان اول صحبت کنیم.

رسالت تریسی به عنوان رهبر منابع انسانی، سخنران و عضو موسس HackingHR، DisruptHR و HRRebooted، کمک به سازمان‌ها برای همسو کردن استراتژی‌های تجاری با استراتژی‌های افراد است.

در این قسمت به بحث می پردازیم:

  • از کاغذ اول به مردم اول: چه چیزی می تواند جرقه تغییر را ایجاد کند
  • مشکلات رایج منابع انسانی هنگام «دیجیتال شدن»
  • تیم‌های افراد با کارهای کاغذی کمتری روی چه چیزی تمرکز می‌کنند

قسمت کامل را تماشا کنید تا دریابید که چگونه می‌توانید به تیم منابع انسانی و سازمان خود کمک کنید تا رویکرد اول مردم به منابع انسانی را اتخاذ کنند!

رونوشت:

تریسی اسپونبرگ: ما هنوز افراد زیادی داریم که از سیستم HRIS به عنوان صفحه گسترده اکسل استفاده می کنند. و این ممکن است برای آنها مفید باشد. و ممکن است نباشد. بنابراین فکر می‌کنم شما با نگاهی به جایی که هستید، و سپس به کجا و چرا می‌خواهید بروید و نه صرفاً یک سری فناوری را شروع کنید. و از آنجایی که زیبا و براق به نظر می رسد، واقعاً باید به یک هدف و فناوری عمل کند. و من فکر می کنم ترفند این است که یک مورد مناسب را پیدا کنید که برای شما کار کند.

Neelie Verlinden: سلام به همه و به قسمت کاملاً جدید All About HR خوش آمدید. اسم من نیلی است. من میزبان شما هستم و در قسمت امروز با تریسی اسپونبرگ صحبت می کنم. تریسی مدیر ارشد مردمی گروه گرانیت است. اما او همچنین یکی از اعضای موسس Hacking HR، یکی از بنیانگذاران Disrupt HR، و یکی از بنیانگذاران HR Rebooted است، و من می توانم برای مدتی بیشتر به همین منوال ادامه دهم. من معتقدم که من و تریسی قرار است در مورد حرکت از منابع انسانی مبتنی بر کاغذ یا کاغذ اول به منابع انسانی اول صحبت کنیم. من بسیار هیجان زده هستم که چیزهای بیشتری در مورد آن می شنوم. اما قبل از شروع، مثل همیشه فراموش نکنید که در کانال ما عضو شوید، زنگ اطلاع رسانی را بزنید و این قسمت را به اشتراک بگذارید.

Neelie Verlinden: به قسمت دیگری از همه چیز درباره HR خوش آمدید.

نیلی ورلیندن: حالا اجازه بدهید به تریسی در نمایش خوشامد بگویم. سلام، تریسی، چطوری؟

تریسی اسپونبرگ: من واقعا خوبم. چطوری؟ از اینکه من را دارید متشکرم

نیلی ورلیندن: من خیلی خوبم. خیلی ممنون. و همچنین بسیار خوشحالم که شما را در قسمتی از All About HR اینجا داریم. حتی بیشتر از این که می‌دانم شما به تازگی از یک تعطیلات بسیار سزاوار به ایسلند بازگشته‌اید، و همچنین معتقدم که مدت‌ها در انتظار تعطیلات به ایسلند بودید، چطور بود؟

تریسی اسپونبرگ: باورنکردنی بود. تمام سفر خانوادگی ما بود. ما یک آخر هفته سریع در سال گذشته با تمام خانواده انجام دادیم. ما با تمام خانواده سه فرزند و سنین مختلف داریم. و فکر می‌کنم احتمالاً پنج سال از آن زمان می‌گذرد، زیرا پسرمان در کالج بود و همه اینها. بنابراین مکانی فوق العاده که تمام خانواده کاملاً آن را دوست داشتند. و ما نمی توانیم برای بازگشت صبر کنیم.

نیلی ورلیندن: خیلی خوشحالم که تریسی را می‌شنوم. و می دانید، من همیشه به نمایه های لینکدین مهمانانی که در اینجا در برنامه با آنها صحبت می کنم نگاه می کنم. و وقتی به عکس شما نگاه می کنم، چیزی که قطعاً برجسته می شود، عکس های قهوه از سراسر جهان است که احتمالاً می توانم ببینم. پس شاید چه خبر از قهوه؟

تریسی اسپونبرگ: پس فقط یک داستان کوتاه. من و شوهرم الکل نمی خوریم. بنابراین، جایی که من در شمال شرقی ایالات متحده زندگی می کنم، افراد زیادی در اطراف، به ویژه، می دانید، ورمونت، نیوهمپشایر، مین، رانندگی می کنند و از کارخانه های آبجوسازی بازدید می کنند. و به جای آن ما با ماشین در اطراف می چرخیم و کافی شاپ های مستقل محلی را پیدا می کنیم. و بنابراین ممکن است برای یک روز از زمین بلند شویم و به سه مکان مختلف که هرگز نرفته ایم برخورد کنیم. و واقعا سرگرم کننده است. و فکر می‌کنم احساس می‌کنم اولین باری که پستی گذاشتم مربوط به نوعی مراقبت از خود بود، نوعی مراقبت از خودم برای انجام کاری سرگرم‌کننده برای خودم و انجام کاری با شوهرم. و من بازخوردهای زیادی دریافت کردم که عالی است، بیشتر از این کار کنید. آخر هفته‌ها، صرف نظر از اینکه کجا هستم، این کار را انجام می‌دهم، چه در حال بررسی یک مکان جدید هستم یا در خانه هستم، سعی می‌کنم این کار را انجام دهم و همچنین مکان‌های جدید را با مردم به اشتراک بگذارم و دریافت می‌کنم. بسیاری از توصیه های عالی نیز

نیلی ورلیندن: خوبه. بله، من گاهی اوقات این کار را در آخر هفته نیز انجام می دهم. و من فقط میرم یه جایی یه قهوه بخورم. و الان مخصوصاً از آنجایی که اینجا بهار است، وقتی خورشید بیرون می‌آید خیلی خوب است که فقط آن لحظه را داشته باشید، از یک فنجان قهوه خوب لذت ببرید و فقط کمی لذت ببرید و استراحت کنید. یکی خوبه من آن را دوست دارم. آره تریسی، قبل از اینکه واقعاً در مورد موضوع امروز صحبت کنیم، شاید بخواهید کمی بیشتر درباره کارهایی که در گروه گرانیت انجام می‌دهید و شاید یکی از انجمن‌های دیگری که در آن هستید به ما بگویید.

تریسی اسپونبرگ: بله، من مدیر ارشد مردمی گروه گرانیت هستم. پس این کار روزانه من است. و من خوش شانس هستم که کارهای جانبی انجام می دهم. اما ما یک توزیع کننده لوله کشی، گرمایش، سرمایش، آب و انرژی هستیم که در شمال شرقی مستقر است، ما بیش از 700 نفر در بیش از 50 مکان داریم. و بنابراین من مسئول چیزی هستم که ما اکنون در شرکت خود تیم مردمی خود می نامیم و در چند سال گذشته از یک تیم منابع انسانی تغییر شکل داده ایم. و چندین سال پیش، احتمالاً شش سال پیش، تقریباً اکنون پنج سال پیش، من این فرصت را داشتم که در یک رویداد در مورد موضوعی صحبت کنم که در مورد کاری که من در محل کار انجام می دادم و من یک درون گرا هستم، صحبت کنم، بنابراین دشوار است. این حتی کمی سخت است و این به نوعی سکوی پرشی برای درگیر شدن من در همه جور چیزها بود. یاد گرفتم که چیزی برای به اشتراک گذاشتن دارم، یاد گرفتم که چیزی برای گفتن دارم. و با افراد شگفت انگیز زیادی آشنا شدم. بنابراین شروع کردم به بله گفتن به فرصت هایی که برایم پیش آمد. من به دنبال فرصت هایی بودم، اشتیاق بزرگ من پیشرفت این حرفه است. بنابراین من یک متخصص منابع انسانی قدیمی بودم، که یک شغل داشتم و نه یک شغل و واقعاً در حال انتقال بودم و من بسیار مشتاقم که خودم را با افرادی که همین کار را انجام می‌دهند هماهنگ کنم. و واقعاً این حرفه شگفت انگیز را به جلو می برد. مانند کاری که AIHR انجام می دهد واقعاً فوق العاده است.

نیلی ورلیندن: زیبا، زیبا. تریسی، صادقانه بگویم، نمی‌دانم کجا می‌توانی وقت پیدا کنی، چون آره، مثل یک کار تمام وقت در یک شرکت بزرگ داری. در عین حال، حدس می‌زنم زمانی که چیزی علاقه شما باشد، انرژی زیادی به شما می‌دهد، اینطور نیست؟

تریسی اسپونبرگ: اینطور است. و شما زمان را پیدا می کنید و هیچ چیز زمان زیادی نمی برد، ممکن است اینجا یک ساعت در ماه باشد، ممکن است، می دانید، چند دقیقه اینجا باشد. و نحوه توصیف من این است که این چیزها در گوشه و کنار روز جا می گیرند. و ممکن است چند دقیقه وقت داشته باشید در حالی که منتظر هستید و چیزی را بررسی می کنید و همانطور که گفتید، اگر به چیزی علاقه دارید، راهی برای انجام آن پیدا می کنید.

نیلی ورلیندن: بله، و همچنین فکر می کنم که این پل بسیار خوبی برای موضوع امروز ما است. از آنجایی که شما به تازگی اشاره کردید که به آن علاقه دارید، می دانید که به پیشرفت حرفه HR و کمک به پیشرفت کمی کمک می کند. اکنون، وقتی در مورد انتقال از کاغذ ابتدا به افراد صحبت می کنیم، بدیهی است که به پیشرفت این حرفه نیز کمک می کند. بنابراین بله، می دانم که شما اخیراً یک وبینار در مورد این موضوع برگزار کرده اید. فکر کنم برای شرم بود. شاید بتوانیم با ارائه کمی ایده درباره نحوه توصیف مقاله ابتدا در مقابل افراد شروع کنیم.

تریسی اسپونبرگ: بنابراین این یک وبینار بود که من با گوکو انجام دادم، که در واقع بخشی از یک مجموعه سه قسمتی است. و من کاری با آف بورد انجام داده بودم. و من فکر می کنم شاید شرم آن را اجرا کرد اما من قبلاً کاری برای آنها انجام داده بودم. و ما با هم چیزی ایجاد کردیم که واقعاً به پیشرفت یا تغییر تفکر و پیشرفت کمی این حرفه کمک می کند. بنابراین، نگاه من به آن ابتدا کاغذ در مقابل مردم است، به نوعی روشی متفاوت برای گفتن عملیات سنتی منابع انسانی در مقابل افراد مدرن است، درست است. بنابراین وقتی به منابع انسانی سنتی فکر می‌کنید، به مجریان سیاست‌ها فکر می‌کنید، افرادی که واکنش‌پذیر هستند، فقط مجری هستند، و پشت صحنه بسیار کار می‌کنند، و من به شدت از شرکت‌ها انتقاد می‌کنم، من تا حدودی منتقد هستم. از افرادی که هنوز این روش را تمرین می کنند. در خیلی از موارد چاره ای نیست، اما من از روی عشق انتقاد می کنم. و من انتقادی هستم زیرا برای مدت طولانی، طولانی، طولانی، طولانی، بسیار طولانی تر از آنچه باید زندگی می کردم. و سپس وارد عملیات های مردمی می شویم، جایی که هدف واقعی بهبود تجربه کارمندان است. شما برای مردم آنجا هستید، نه برای شرکت، شما برای شرکت کار می کنید، اما برای مردم آنجا هستید، شما فعال هستید، شما یک مربی یا راهنما هستید، شما واقعاً در حالت ایده آل در مورد مسائل موضع عمومی می گیرید. و یا حداقل نوعی شخصیت عمومی داشته باشید و از افراد خود در شرکت خود حمایت کنید. و استراتژی افراد خود را با استراتژی کسب و کار خود هماهنگ می کنید،

نیلی ورلیندن: پس تریسی، به عنوان یک نقطه زمانی خاص برای شما وجود دارد که، اجازه دهید بگوییم که، می دانید که چیزی کلیک کرده است؟ یا مثل اینکه، خوب، نه، وقت آن رسیده که کارها را متفاوت انجام دهید؟ یا اینکه در مدت زمان طولانی‌تری متوجه شدید که خوب است، ما واقعاً به شما نیاز داریم که کار منابع انسانی را به روشی متفاوت شروع کنید.

تریسی اسپونبرگ: بله، فکر می‌کنم حدود 10 سال پیش چند اتفاق مختلف برای من در زندگی‌ام افتاد تا سالم باشم. و به اطرافم نگاه کردم و به نوعی ناراضی و افسرده بودم و دوست نداشتم کی هستم و چگونه به هر چیزی از جمله کار نزدیک می شوم. بنابراین من یک تلاش آگاهانه واقعی برای بهبود نگرش خود به زندگی انجام دادم. من خیلی کسی بودم که به دیگران نگاه می‌کردم و می‌گفتم، چرا او این کار را می‌کند؟ چرا آنها موفق به انجام این کار شدند؟ و به جای اینکه چرا من نه و اقدامی انجام دهم، فقط به نوعی عقب نشستم و اجازه دادم زندگی اتفاق بیفتد. بنابراین من یک تلاش آگاهانه واقعی انجام دادم تا طرز فکرم را تغییر دهم و واقعاً از یک ذهنیت ثابت به یک ذهنیت رشد حرکت کنم، حتی اگر در آن زمان واقعاً آن را در آن کلمات بیان نکردم. و شاید تقریباً در همان زمان، کسی را در تیمم داشتم که واقعاً با اشتیاق به کارش نزدیک نمی شد. و متوجه شدم اما حدس می‌زدم که چیزی شخصی است. و سپس یک روز، او نزد من آمد و گفت، می‌دانی، می‌توانم در این مورد با تو صحبت کنم؟ البته. و او گفت: من یک مشکل دارم. و این شما هستید. و من بیرون رفتم. من فقط آن را تجربه نکرده بودم. و من به او بازخوردی نمی دادم. من هیچ بازخوردی به او نمی‌دادم، واقعاً، او را طوری هدایت نمی‌کردم که نیاز به هدایت داشته باشد. و به همان اندازه که در مورد مسائل صحبت می‌کردم، می‌دانید، آنچه را که به مدیرانم مربیگری می‌کردم، تمرین نمی‌کردم و این تغییر بزرگی در زندگی کاری و زندگی من به طور کلی بود. و او به من یک هدیه غول‌پیکر داد، به همان اندازه که گفتنش سخت بود، و این واقعاً به من کمک کرد تا به درون خود فکر کنم.

نیلی ورلیندن: منظورم این است که در آن زمان نمی توانم چنین چیزی را تصور کنم. البته سخت بود، اما من هنوز هم فکر می کنم که داستان زیبایی است، صادقانه بگویم. پس متشکرم. ممنون که آن را با ما به اشتراک گذاشتید. حالا وقتی به آن یک ثانیه هم می رویم. بله. بنابراین، این وبیناری که شما ارائه می کردید، این وبینار سه قسمتی، در واقع، می توانید کمی در مورد زمینه به ما بگویید؟ بنابراین در واقع دلایل اصلی انتخاب این موضوع چه بود؟ در مورد آن چه می توانید به ما بگویید؟

تریسی اسپونبرگ: بنابراین من فکر می‌کنم که به نوعی باز بود و ما می‌توانستیم به هر نحوی آن را بسازیم. اما چند چیز وجود دارد که من بیشتر در مورد آنها صحبت می کنم. فناوری یکی است و یکی دیگر این تکامل حرفه ای HR است. و در تمام زمان‌هایی که صحبت می‌کنم، من صحبت کرده‌ام یا وبینارهایی ارائه داده‌ام، بیشترین بازخوردی که دریافت می‌کنم، و چیزی که بیشتر در بین مردم طنین‌انداز می‌شود این است که تغییر از کاغذ اول به اول مردم یا آن سفر، و این بسیار یک شخصی برای من، و به اشتراک گذاشتن آن بسیار بسیار چالش برانگیز است. اما به اشتراک گذاری آن نیز واقعا عالی است. و من فکر می‌کنم که هر دوی ما واقعاً چنین احساسی داشتیم، من و گوکو واقعاً احساس می‌کردیم که واقعاً می‌تواند به مردم کمک کند تا در مورد کاری که انجام می‌دهند متفاوت فکر کنند.

نیلی ورلیندن: من فقط متعجبم، تریسی، پس چون وقتی داستانت را هم به اشتراک گذاشتی، در مورد تغییر درون خودت نیز بود. آیا فکر می‌کنید که این نوع جابه‌جایی‌ها، حتی اگر چیزی در درون افراد درگیر تغییر نکند، ممکن است؟

تریسی اسپونبرگ: معمولاً اینطور نیست، شاید در موردی که یک شرکت به تنهایی مسئول بازدارندگی شخصی از انجام این تغییر است. و قطعا این اتفاق می افتد. ممکن است چنین باشد، اما تغییر دادن خود بسیار دشوار است. اما تغییر دادن خود آسانتر از تغییر یک مدیر عامل است.

نیلی ورلیندن: نکته خوبی است. بله. از آنجایی که شما در این مورد بسیار صحبت می کنید. برخی از مسائل اصلی که می بینید دپارتمان های منابع انسانی زمانی که تصمیم می گیرند روی آن تغییر از کاغذ اول به مردم اول کار کنند، با آن مواجه می شوند، چیست؟ شاید بتوانید چند نمونه برای ما بیاورید.

تریسی اسپونبرگ: بله، من فکر می کنم چیزهای مختلفی وجود دارد. اما دو حوزه اصلی وجود دارد که من می بینم، فکر می کنم اغلب شماره یک مدیر عامل یا موانع شرکت است. بخش‌های منابع انسانی از لحاظ تاریخی دارای کمبود بودجه هستند. از آنها کم استفاده می شود. آنها برای افراد باورنکردنی در منابع تجاری که هستند مورد استفاده قرار نمی گیرند. بنابراین این تغییر در مجموعه C، آن تغییر در داخل شرکت اغلب مسئول عدم تغییر است. و بعد فکر می کنم که این خود دپارتمان های منابع انسانی هستند. و من با افراد زیادی صحبت کرده‌ام که نمی‌خواهند تغییر کنند، آن‌هایی که فقط همین‌طور که هستند خوشحال هستند، و اگر آن‌طور که هستند خوشحال هستند، و این روشی است که شرکت در حال تمرین منابع انسانی است، پس هیچ چیز وجود ندارد. رفتن به آنجا پس مطمئناً اینطور نیست. و مطمئناً افراد فوق‌العاده زیادی وجود دارند که کارهای باورنکردنی انجام می‌دهند. و بسیاری از افراد هستند که توسط شرکت خود مسدود می شوند، اما گاهی اوقات ما مانع هستیم. و می دانم که برای مدت طولانی مانع بودم.

نیلی ورلیندن: خب، پس چالش های زیادی وجود دارد. اکنون ما به نوعی به دو مورد بزرگ دست زده ایم. و سپس من فکر می کنم آنچه جالب است این است که ببینیم چگونه می توانیم واقعاً آن حرکت را انجام دهیم. تصور می کنم مراحل مختلفی وجود دارد، تصور می کنم ممکن است از یک سازمان به سازمان دیگر کمی متفاوت باشد. اما در مورد آن چه می توانید به ما بگویید؟ آیا می توانید کمی ما را راهنمایی کنید که در عمل چگونه می تواند به نظر برسد – تغییر از اول کاغذ به اول مردم؟

تریسی اسپونبرگ:من فکر می‌کنم که اولاً شامل بازتاب زیادی از خود است، و فکر می‌کنم چیزهای زیادی در آن وجود دارد. چیزهای زیادی به آن بازتاب خود می‌پردازد، قطعاً همین‌طور است، و همچنین بستگی دارد که خود و طرز فکرتان را تغییر دهید یا شرکت را تغییر دهید. بنابراین، برای مقاصد توضیحی، بیایید بگوییم که شرکت را تغییر می‌دهید، و شما یک شرکت بسیار کاغذی هستید، و می‌خواهید به یک شرکت متمرکز بر مردم بروید، درست است. و بنابراین شامل استفاده از هر مهارتی است که تا به حال به عنوان یک حرفه ای منابع انسانی آموخته اید، از دانش و کسب و کارتان، از فناوری زیرکی منابع انسانی، کمی از همه چیز – نفوذ شما، جامعه شما – و به ارمغان آوردن آن ها. مهارت ها با هم و سپس با شناسایی مشکل شروع کنید. بنابراین برای ما، زمانی که به عنوان یک کسب‌وکار این انتقال را انجام دادیم، به مدیران نگاه می‌کردیم، زیرا در آن زمان، 30 مکان نداشتیم، که مدیران ساعت‌ها و ساعت‌ها و ساعت‌ها را صرف کاغذبازی‌های دستی می‌کردند، و تیم ما وارد این اسناد می‌شد. به 16 مکان مختلف، به معنای واقعی کلمه. و بنابراین ما می‌توانیم بازگشت سرمایه (ROI) هزینه و صرفه‌جویی در زمان را ثابت کنیم، که چگونه به نظر می‌رسد. بنابراین ما با مشکل شروع می‌کردیم، می‌دانید، ما باید این انتقال را انجام می‌دادیم، بدیهی است که یک سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری پولی وجود داشت که باید اتفاق می‌افتاد. پس از همین جا شروع کردیم. ما به مشکلی که در صدد حل آن بودیم نگاه کردیم. و سپس راه حل های بالقوه را بررسی کردیم. و این یک فرآیند چند ساله شامل بخش‌های مختلف فناوری بود. و خیلی چیزهای دیگر هم مطرح شد، اما توضیح این فناوری ساده‌تر است، اما نمی‌توانم به اندازه کافی تاکید کنم که مشارکت دادن مردم و افراد در سازمان شما چقدر مهم است. برای مثال، زمانی که برای اولین بار شروع کردم، یک تور شنیداری انجام دادم. من شنیدم که چه چیزی درست پیش می‌رفت و شنیدم که چه چیزی درست پیش نمی‌رفت و ما بر اساس بازخورد افراد خود عمل کردیم و آنها را درگیر انتخاب و فرآیند تست کردیم و دوباره همان کار را انجام دادیم. ما اخیراً یک سیستم عملکرد جدید آورده ایم، می دانید، آزمایش و تأیید و سپس در نهایت فناوری را انتخاب می کنیم. بنابراین این بر فناوری متمرکز است زیرا این فناوری برای حرکت از اول کاغذ به اول مردم واقعاً حیاتی است زیرا باید مواردی را که می‌توانید خودکار کنید، خودکار کنید. بنابراین می توانید روی چیزهایی که واقعا مهم هستند تمرکز کنید.

نیلی ورلیندن: بله، قطعا. من فکر می کنم این دو چیز هستند که دست به دست هم می دهند، درست است؟ اگر ابتدا از کاغذ به سمت افراد حرکت کنید، با معرفی برخی فناوری EHR همراه است، درست است؟ آره دقیقا اکنون که ما در مورد آن صحبت می کنیم، شاید بتوانید کمی بیشتر در مورد معرفی فناوری منابع انسانی به اشتراک بگذارید، شاید چند مورد از مهم ترین چیزهایی که باید در این زمینه فکر کنید؟

تریسی اسپونبرگ: بله. و من فکر می کنم همانطور که در مورد آن صحبت کردیم، شروع می شود، می دانید، مشکل چیست. و من فکر می کنم قبل از آن، شما می خواهید یک قدم به عقب بردارید و واقعا ارزیابی کنید که در کجا هستید و چه چیزی دارید. و من با مردم صحبت کرده‌ام، می‌دانید، اگر به یک کنفرانس بروم، مانند تبدیل منابع انسانی، و در یک پانل در آنجا بنشینم، همه چیز در مورد فناوری بود، و تقریباً همه کسانی که در آن کنفرانس شرکت کردند با دانش فنی خود بسیار پیشرفته بودند. . و شرکت‌های آن‌ها روی فناوری و بسیاری از استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری می‌کردند. اما اگر به بخش محلی SHRM بروم، داستان بسیار بسیار بسیار متفاوتی است. بنابراین ما هنوز افراد زیادی داریم که از سیستم HRIS به عنوان صفحه گسترده اکسل استفاده می کنند. و این ممکن است برای آنها کارساز باشد. و ممکن است نباشد. بنابراین فکر می‌کنم شما با نگاهی به جایی که هستید، و سپس به کجا و چرا می‌خواهید بروید، شروع کنید و فقط یک سری فناوری را پرتاب نکنید. و از آنجایی که زیبا و براق به نظر می رسد، واقعاً باید به یک هدف و فناوری عمل کند. و من فکر می کنم که ترفند این است که یک مورد مناسب را پیدا کنید که برای شما، افراد و شرکت شما کار کند.

نیلی ورلیندن: بله، قطعا. حالا، تریسی، می‌توانم تصور کنم که، می‌دانی، برخی از مردم ممکن است به این موضوع گوش دهند، و ممکن است فکر کنند، خوب، بله، فکر می‌کنم در سازمان ما، قطعاً چیزهای بیشتری وجود دارد که می‌توانیم به جلو برویم و مکان‌هایی که می‌توانیم از اولین کاغذ بودن فاصله بگیرید. اما در عین حال، می توانم تصور کنم که ممکن است برای آنها نیز کمی ترسناک به نظر برسد، مانند، خوب، خوب، آیا من حتی برای این کار مجهز هستم؟ آیا دانش درستی دارم؟ یا مهارت های مناسبی دارم؟ به نظر شما چه مهارت هایی برای متخصصان منابع انسانی در این زمینه مهم است؟

تریسی اسپونبرگ:بنابراین فکر می‌کنم وقتی، مثلاً، کاملاً کاغذی هستید، و نگاه کنید، می‌دانید، می‌خواهم از اینجا به اینجا بروم، بسیار دلهره‌آور است. بنابراین من فکر می‌کنم آن را به‌صورت تکه‌های کوچکی در نظر بگیریم و به آنچه ممکن است ابتدا نیاز داشته باشید، و مهم‌ترین چیز برای افرادتان چیست، و چیزی که بیشترین صرفه‌جویی در زمان را می‌دهد، و چه چیزی یک برد آسان است، نگاه کنید. آن مهارت‌ها، و من قبلاً چند مورد از آنها را لمس کردم که واقعاً به این فرآیند کمک کردند، مهارت‌های شما برای تأثیرگذاری تدبیر. من در این مورد زیاد صحبت کردم که لازم نیست همه چیز را بدانید که باید در این حرفه زیاد بدانید. اما باید بدانید کجا آن را پیدا کنید یا کجا بروید و به انجمن خود ضربه بزنید. بسیاری از متخصصان منابع انسانی وجود دارند که واقعاً می توانند از داشتن یک جامعه گسترده فراتر از جغرافیای خود، فراتر از جنسیت خود، فراتر از آن سود ببرند. بنابراین واقعاً، واقعاً، واقعاً، واقعاً مفید است که جامعه خود را گسترش دهید و در ازای آن چیزی را که به دنبال آن هستید به دست آورید. و سپس لارس اشمیت، که من از طرفداران پر و پا قرص او هستم و خوش شانس بوده ام که در موارد مختلف با او چت کنم، در مورد مهارت های جدید CPO مدرن صحبت می کند، ما اخیراً در مورد این صحبت کردیم، و این رئیس است. افسران مردم، اما من فکر می کنم این برای هر کسی در منابع انسانی صدق می کند. و این لیستی است که به نظر من واقعاً بسیار مهم است. او در مورد مهارت های شفقت صحبت می کند. و این به نوعی شبیه همدلی در عمل است. ما به خصوص در چند سال گذشته در مورد همدلی زیاد صحبت کرده ایم. و این در واقع انجام کاری با آن همدلی است، تأثیرگذاری. و می دانید، بدیهی است که داشتن منابع انسانی و زیرکی کسب و کار مورد نیاز شما، و بسیاری از ما حداقل مقداری، امیدوارم، انعطاف پذیری و ظرافت را داریم، که اگر قبلاً آن را نداشتیم، احتمالاً در چند سال گذشته به دست آورده ایم. سالها و سازگاری و چابکی یادگیری. و آن قطعه آخر، بسیار مهم است. هر ساعت از روز چیزی یاد گرفتم. و من فکر می کنم اگر در حرفه خود یاد نگیرید، حرفه شما در حال مرگ است.

نیلی ورلیندن: بله. واقعاً خنده دار است که می شنوم به لارس اشاره می کنید. آره لارس بنابراین ما نیز به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که برای پادکست با لارس صحبت کرده ایم. در فصل یک بود. و او همچنین در مورد برخی از این مهارت‌های مهم برای CPOها برای نسل بعدی صحبت کرد، همانطور که او آن را باور دارم. بنابراین شنیدن اینکه شما به این موارد اشاره کردید بسیار خوب بود و ما در اینجا کاملاً موافق هستیم، اتفاقاً، در آکادمی نوآوری منابع انسانی، زیرا ما چیزهای مشابهی را می بینیم. پس این همیشه خوب است. تریسی، من هنوز کنجکاو هستم، و شاید برای آن دسته از افرادی که اکنون گوش می دهند و فکر می کنند، خوب، بله، همه چیز خوب است. و خوب، قطعاً، می دانید، از منظر سازمانی، اکنون شنیده ایم که شما در مورد اینکه چگونه می توانیم این تغییر را ایجاد کنیم صحبت می کنید. اما چه برای آن دسته از افرادی که ممکن است کارها را یک گام فراتر ببرند و همچنین شاید کمی روی خودشان کار کنند. برای ایجاد برخی تغییرات، می توانید به آنها توصیه ای نیز بکنید؟

تریسی اسپونبرگ: می دانید، برای من، همانطور که در مورد آن صحبت کردیم، این یک تغییر تدریجی بود، چند اتفاق افتاد. و اتفاق دیگری که افتاد این است که ارزیابی کردم، از یک شاخص پیش بینی استفاده کردیم. بنابراین من آن را پذیرفتم و در مورد خودم یاد گرفتم و در مورد معنای درونگرایی ام یاد گرفتم و به خودآگاهی بسیار بیشتری دست یافتم، فکر نمی کنم قبلاً واقعاً خودآگاه بودم. بنابراین فکر می‌کنم من داروی خودت را مصرف می‌کردم، بنابراین چیزهایی را که به دیگران کمک می‌کنی مصرف می‌کنی و آن‌ها را برای خودت به کار می‌بریم، مثلاً ممکن است یک مربی بگیر و از کسی بخواهی به تو کمک کند که خودت را همان‌طور که دیگران می‌بینند ببینی، به تو کمک کند مناطقی که باید روی آنها تمرکز کنید، به شما کمک می کند تا به نقاط قوت خود متمایل شوید. من فکر می کنم که واقعاً، واقعاً، واقعاً، واقعاً مفید است. و من این کار را از طریق مربیگری نیز انجام داده ام، بلکه از طریق جامعه نیز. و سپس خود را با افرادی احاطه کنید که جای خالی شما را پر می کنند. بنابراین این فقط مربوط به تیم شما نیست، اگر تیم دارید، مطمئناً می توانید این کار را انجام دهید. اگر شما یک تمرین‌کننده انفرادی هستید، تقریباً نیمی از حرفه‌ام بوده است، و می‌دانید، در شبکه‌تان افرادی دارید که هیئت مدیره شخصی شما را تشکیل می‌دهند یا هر چیزی که می‌خواهید آن را بنامید، که در زمینه‌هایی که نیاز دارید به شما کمک کردند. مقداری قدرت

نیلی ورلیندن: از این بابت متشکرم. حالا، اگر راه خود را به سمت یک HR-اول بیشتر ادامه دهیم، پس فکر می کنم آخرین مرحله ای که در گفتگوی امروز به آن خواهیم پرداخت، این است که می توانم تصور کنم مردم به این تفکر جالب گوش می دهند، می دانید، اکنون داریم بخش‌های خاصی از کاری را که انجام می‌دادیم دیجیتالی کرد. فوق العاده. اکنون، این بدان معناست که ما زمان بیشتری برای تمرکز بیشتر بر روی افراد سازمان خود داریم. زمانی که تیم‌ها زمانی را که صرف کارهای کاغذی می‌کنند کاهش می‌دهند، روی کجا دیده‌اید؟ فکر می کنم این اولین سوال من باشد. و سپس به عنوان یک پیگیری، چگونه این کار را انجام دادند؟

تریسی اسپونبرگ:من فکر می‌کنم این سؤال واقعاً خوبی است، زیرا می‌توانید این خطر را داشته باشید که اوه، عالی است. ما این کار را کردیم، حالا چه، درست است؟ و من فکر می کنم، اول از همه، رسیدن به آنجا بسیار دشوار است، زیرا من بارها و بارها می بینم که شما می خواهید چیزهایی را که می توانید خودکار کنید، خودکار کنید. بنابراین می توانید به این موارد که واقعاً مهم هستند برسید. اما این نیاز به زمان و تلاش و آموزش و یادگیری دارد. و می دانید، گاهی اوقات شما آن 30 دقیقه را ندارید تا در مورد آن چیزی که باید به شما کمک کند یاد بگیرید. بنابراین این یک چرخه معیوب بی پایان است که فکر می کنم افراد زیادی، بسیاری، افراد زیادی را به خود مشغول می کند، اما شما این کار را چه می کنید؟ پس وقتی آن را خودکار کردید و وقت دارید چه می کنید؟ من فکر می کنم که این یک لوکس است که تعداد کمی از آنها می توانند بپردازند. اما هر زمان که دارید – تجربه کارمند را زندگی کنید و نفس بکشید، که برای افراد مختلف چیزهای متفاوتی به نظر می رسد. برای ما در گروه گرانیت، به نظر می رسد که برای هر یک از اعضای تیم خود، یک تجربه فردی و شخصی برای افراد ایجاد کنیم. و این شامل مدیریت عملکرد است، که شامل یادگیری و توسعه است، که شامل مربیگری می‌شود، شامل سلامتی می‌شود، شامل چیزهای مختلفی می‌شود که دیگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و تجربه خود را با برنامه‌هایی که در کنار او ایجاد می‌کنیم ایجاد کنند. و این جنبه طراحی مشترک واقعاً، واقعاً، واقعاً مهم است. بنابراین برای من، فکر می‌کنم بهترین زمان در آنجا صرف می‌شود. یکی از کارهایی که من انجام می دهم این است که در همه مکان هایمان وقت می گذرانم. من با همه مدیران منطقه‌ای و همه تیم رهبریمان وقت می‌گذرانم و واقعاً سعی می‌کنم بفهمم که در حال انجام مصاحبه‌های ماندن با مردممان هستیم، ما دو سؤال می‌پرسیم، می‌دانید، آنها چه چیزی را بیشتر دوست دارند. درباره گروه گرانیت؟ و چه چیزی را تغییر خواهند داد؟ من همین کار را با مدیران و تیم رهبریمان انجام می دهم. و می دانید، تیم ما واقعاً چه کاری را خوب انجام می دهد؟ و چه کاری می توانیم متفاوت انجام دهیم؟ و چگونه می توانیم بهتر از شما حمایت کنیم و سپس بر اساس آن بازخورد عمل کنیم؟ وقتی برای صحبت کردن با مردم و گوش دادن به آنها وقت بگذارید، اطلاعات واقعاً بسیار مهمی به دست می آورید. و، می دانید، به همین دلیل است که ما کاری را که انجام می دهیم انجام می دهیم. ما این کار را برای وارد کردن داده ها در صفحه گسترده انجام نمی دهیم، می دانید، ما این کار را برای بهبود زندگی انجام می دهیم.

نیلی ورلیندن: آره، زیباست. من همچنین واقعاً دوست دارم که چگونه در مصاحبه ها ماندگار می شوید، این بدیهی است که کاملاً موضوع دیگری است. اما من فکر می‌کنم اگر شرکت‌های زیادی این کار را انجام دهند، مزایای بسیار بیشتری وجود دارد. بنابراین شنیدن اینکه شما این کار را انجام می دهید خوشحال است. و این جایی است که وقت شما به معنای واقعی کلمه به مردم می رسد، که به نظر من باید اینگونه باشد. پس این فوق العاده است. تریسی، شاید این سرگرم کننده ترین نباشد. اما این قطعاً به نظر من، یک بخش سرگرم کننده از پادکست است که اکنون به آن می رسیم. و این قسمتی است که در ابتدا از مهمانم پرسیدم که آنها معتقدند بزرگترین کلیشه در مورد منابع انسانی وجود دارد. بنابراین من می خواهم آن یکی را در ابتدا.

تریسی اسپونبرگ: بنابراین فکر می‌کنم این لزوماً کلیشه‌ای نیست که ما در منابع انسانی داریم، اما فکر می‌کنم این تصور دیگران است. می‌دانید، اگر به تیم‌های منابع انسانی نگاه کنید، می‌توانید مانند یک گربه‌پرنده دوبرمن باشید. من از آن در ارائه ها بسیار استفاده می کنم، اما اینکه همه ما مانند دویدن در اطراف آفتاب و رنگین کمان و پخش شادی و شادی و جشن گرفتن و پخش بستنی و چیزهایی از این قبیل هستیم، HR به نوعی محل مهمانی است. و من واقعاً فکر نمی‌کنم و نمی‌دانم که درک منابع انسانی در بسیاری از جاها این است. و ممکن است بخشی از آن باشد. اما امیدواریم که در کاری که انجام می‌دهیم کمی شادی وجود داشته باشد. اما چیزهای بسیار بیشتری در مورد کاری که ما انجام می دهیم وجود دارد.

نیلی ورلیندن: کاملاً. هر چند این یکی خوب است. و مورد دوم در مورد به اشتراک گذاشتن یک پیروزی حماسی و سپس شکست حماسی با ما است. حالا، اینها می توانند هر چیزی باشند. بنابراین ما موارد شخصی داشتیم، حرفه ای نیز داشتیم، و ترکیبی از پیروزی و شکست حماسی داشتیم. بنابراین واقعاً، هر آنچه که دوست دارید به اشتراک بگذارید.

تریسی اسپونبرگ: Yبله، پس من به شما چند برد حماسی می دهم. به معنای واقعی کلمه در چند سال گذشته با کووید زنده ماندیم. و پاسخ دادن به تیم من، ما شخصاً در کار بودیم، و هرگز تعطیل نشدیم و فقط زنده ماندن از آن و زنده ماندن از فرسودگی شغلی و پشت سر گذاشتن آن و بیرون آمدن از طرف مقابل یک پیروزی حماسی است. به شخصه سال گذشته یک کوهپیمایی انجام دادم که برای خیلی ها سخت نیست. برای من سخت است. من 25 سال پیش کوه پیمایی کردم و در بالای آن با شوهرم ملاقات کردم که در حال اتمام یک پیاده روی انفرادی سه روزه است. و در آن سوی کوه در طوفان گیر کرد. بنابراین، می‌دانید، مجبور شدم دو ساعت به بالای خودم بروم و دو ساعت به عقب برگردم، زمانی که از ابتدا نمی‌خواستم این کار را انجام دهم. و من چنین حس عظیم و عظیمی از موفقیت را احساس کردم. و این فقط حماسی بود وقتی می دانید. حماسه شکست. چیزهای زیادی وجود دارد، مطمئناً اگر شکست نخورید، یاد نمی گیرید. و فکر می کنم آن چیزی که به ذهنم می رسد، و من اغلب در مورد این موضوع صحبت نکرده ام، اما سال ها یک دوره گواهینامه را به صورت حضوری تدریس کردم، دوره گواهینامه HR. و سپس به این نتیجه رسیدم که خوب، می توانم آن را آموزش دهم. من می توانم دوره کارشناسی ارشد توسعه سازمانی را تدریس کنم. و یک دوره آنلاین بود. و من به نوعی از طریق آموزش نسیم. و سپس برای چند ماه دوره آموزشی در دسترس نبود. بنابراین من دوره را شروع کردم و نتوانستم آن را انجام دهم. من نمی توانستم این کار را انجام دهم. من خیلی تلاش کردم و فقط برای آن مناسب نبودم. من فقط از آن متنفر بودم. و من کاملاً غرق شدم. و دانش آموزان، می دانید، آنچه را که نیاز داشتند از من دریافت نمی کردند. بنابراین من مجبور شدم دوره را توسط یک مربی دیگر نجات دهم. و من از این بابت خیلی وحشتناک بودم. اما من بیش از حد تحمل می کردم. و این واقعا برای من نبود. و این بود که من به طور حماسی شکست خوردم. و من به طور عمومی شکست خوردم، اما این اتفاق می افتد و برای همه ما اتفاق می افتد.

نیلی ورلیندن: اوه، قطعا. و من فکر می کنم برای همه ما زیاد اتفاق می افتد. و در واقع، زیبایی آن این است که می توانیم از آن درس بگیریم. و فکر می‌کنم چیزی که در داستان شما بسیار زیبا می‌بینم، این است که از شخص دیگری می‌خواهید به شما کمک کند. زیرا من فکر می کنم که قطعاً به شجاعت نیز نیاز دارد، زیرا هر کسی درخواست کمک نمی کند. پس این قطعاً یادداشت های زیبایی برای آن داستان است. و واقعا تریسی من نمی دانم زمان ما کجا رفت. اما این ما را به پایان مکالمه خود می رساند. بنابراین من می خواهم از شما برای حضور امروز در اینجا بسیار تشکر کنم. و من واقعا از گفتگوی ما لذت بردم.

تریسی اسپونبرگ: من هم همینطور. از اینکه من را دارید متشکرم

نیلی ورلیندن: و از همه برای هماهنگ کردن قسمت امروز تشکر می کنم. امیدوارم شما هم مثل من از آن لذت برده باشید. و فراموش نکنید، اگر هنوز این کار را نکرده اید، عضو کانال شوید. زنگ اعلان را بزنید و این قسمت را به اشتراک بگذارید. خیلی ممنون و به زودی دوباره شما را برای قسمت جدید All About HR می بینم. خداحافظ

Neelie Verlinden یک خالق محتوای دیجیتال در AIHR است. او متخصص همه چیزهای دیجیتالی در منابع انسانی است و صدها مقاله در مورد شیوه های نوآورانه منابع انسانی نوشته است. نیلی علاوه بر نویسندگی، سخنران و مدرس چندین برنامه محبوب گواهینامه منابع انسانی است.
برنامه صدور گواهینامه به روز شد

دیجیتال HR 2.0

سطح ورودی | 26.5 ساعت | (325 بررسی) در طول این برنامه، شما روی پروژه های دنیای واقعی کار خواهید کرد تا مهارت ها، تخصص پیشرو در صنعت، و عملی را توسعه دهید… بیشتر بدانید

مقالات جدید

Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps.Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps. راهنماها

آموزش مصاحبه برای مدیران استخدام: راهنمای 17 مرحله ای شما

ادامه مطلب

راهنماها

25 معیار مدیریت نیروی کار که باید ردیابی کنید

ادامه مطلب

راهنماها

نحوه ایجاد یک تجربه برند معتبر کارفرما: درس هایی از ESPN

ادامه مطلب

منبع


برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *