یافتن شغل تجزیه و تحلیل منابع انسانی فقط با دو دوره

در بازار کار رقابتی امروزی، پیشرفت شخصی ثابت برای پیشرفت شغلی شما – حتی برای فارغ التحصیلان اخیر – بسیار مهم است. مدرک تحصیلی برای متمایز شدن از دیگر افراد کافی نیست. سانگ پنگ اونگ با کمک دوره های تحلیل افراد AIHR توانست به سرعت از یک همکار مدیریت به یک مشاور منابع انسانی و متخصص تغییر تبدیل شود.

مبارزه برای برجسته شدن

سونگ پنگ اونگ پس از فارغ التحصیلی در رشته روانشناسی از دانشگاه ملی مالزی، کار خود را در زمینه منابع انسانی به عنوان معاون مدیریت در Great Eastern Life آغاز کرد. با این حال، مانند بسیاری از هزاره ها، او به زودی متوجه شد که مدرک تحصیلی اش به تنهایی برای رسیدن به اهدافش کافی نیست.

سونگ پنگ توضیح می‌دهد: «امروزه، انجام یک حرکت در حرفه خود بدون داشتن گواهینامه در موضوع مورد نظر دشوار است. ما هزاره‌ها اغلب این دوراهی را داریم که کارفرمایان می‌خواهند زمانی که تازه وارد نیروی کار شده‌ایم، صلاحیت‌ها و تجربه‌های اثبات‌شده زیادی داشته باشیم.»

استفاده از شکاف مهارت های منابع انسانی

سونگ متوجه شد که شرکت‌های بیشتری شروع به کشف تجزیه و تحلیل منابع انسانی کرده‌اند و به زودی به تحقیقات مبتنی بر داده در HR علاقه نشان داد. با این حال، او تخصص کافی در زمینه موضوع را نداشت تا به طور حرفه ای علاقه خود را دنبال کند.

او تصمیم گرفت در تعدادی از دوره های AIHR People Analytics ثبت نام کند تا حرفه خود را به سمت انتخاب خود هدایت کند.

سانگ پنگ در حالی که هنوز به عنوان معاون مدیریت کار می کرد، دوره رهبری منابع انسانی را دنبال کرد و آن را با تحلیلگر داده های منابع انسانی دنبال کرد.

من بسیار شگفت زده شدم که دوره ها بسیار کاربردی بودند. من قبلاً دوره‌هایی را در این زمینه گذرانده‌ام و بسیاری از مطالب را خیلی کلی می‌دانم.»

سانگ می‌گوید: «از اینکه دوره‌ها بسیار کاربردی بودند، بسیار متعجب شدم. من قبلاً دوره‌هایی را در این زمینه گذرانده‌ام و بسیاری از مطالب را خیلی کلی می‌دانم.» ماهیت عملی دوره های AIHR به این معنی بود که او بلافاصله توانست از تخصص جدید خود – و شکاف مهارت های منابع انسانی – استفاده کند. او به زودی شغلی به عنوان مشاور منابع انسانی و متخصص تغییر در KPMG پیدا کرد.

درک تصویر بزرگتر

دو دوره و اختصاص به توسعه شخصی: این تمام چیزی بود که سونگ پنگ برای حرکت به سمت تجزیه و تحلیل منابع انسانی لازم بود.

دوره آموزشی HR Analytics Leader به من کمک کرد تا ارتباط بین HR و توسعه استراتژیک کسب و کار را درک کنم. حتی با وجود اینکه من یک تیم یا مدیر بخش نیستم (هنوز)، یادگیری بیشتر در مورد چیزهایی که مدیران باید با آنها سر و کار داشته باشند، چشم باز بود. این دوره به من کمک کرد تا تصویر بزرگتری از کل عملکرد منابع انسانی و بقیه تجارت را درک کنم. فکر می کنم این باعث شده کارمند بهتری باشم.»

واجد شرایط و آماده

سونگ پنگ می‌گوید: «من می‌خواستم در خط مقدم این جنبش تحلیل منابع انسانی باشم، و AIHR بستر مناسبی را برای انجام این کار برای من فراهم کرد. و این فقط تجهیز او به دانش مناسب نیست.

«این تجربه جاه‌طلبی‌های من را تأیید کرد، و همچنین شواهد ملموسی به من داد که می‌توانم تجزیه و تحلیل داده‌ها را انجام دهم و از ابزارهای تجسم داده‌ها استفاده کنم. من موانع راه اندازی یک پروژه تجزیه و تحلیل افراد را می دانم. من می توانم مرتبط ترین معیارها را شناسایی کنم. و اکنون می‌دانم که می‌توانم در زمینه یادگیری و توسعه فعلی خود کار کنم و بسیاری از درس‌هایی را که از دو دوره AIHR آموخته‌ام، پیاده‌سازی کنم.»

سونگ پنگ با تخصص جدید خود با اطمینان به آینده نگاه می کند.

“من معتقدم که تجزیه و تحلیل منابع انسانی آینده HR است و من می خواهم زمانی که فرصت مناسب در این زمینه ایجاد شود، واجد شرایط و آماده باشم.”
Song Peng Ong profile photoSong Peng Ong profile photo
– آهنگ
افراد و تغییر در مدیر مشاور در KPMG مالزی

برای انجام حرکت خود آماده اید؟

شکاف مهارتی در منابع انسانی به این زودی ها از بین نمی رود. اگر می‌خواهید با توسعه مهارت‌های منابع انسانی دیجیتال خود، از این کار مانند سونگ پنگ استفاده کنید، AIHR مجموعه گسترده‌ای از دوره‌های آموزشی دارد که در همه چیز از استراتژی منابع انسانی دیجیتال تا تجزیه و تحلیل داده‌های منابع انسانی می‌پردازند. ثبت نام کنید و از همین امروز کار خود را برای اثبات آینده شروع کنید!

برای ارتباط با سانگ پنگ در لینکدین اینجا را کلیک کنید.

اشتیاق سیمونا به یادگیری، او را به یک متخصص در ترجمه اطلاعات پیچیده به محتوای آموزشی قابل هضم تبدیل کرده است. سیمونا به همراه تیم بازاریاب با استعداد خود در آکادمی نوآوری منابع انسانی (AIHR)، به هزاران متخصص منابع انسانی کمک می کند تا گواهینامه های آنلاین مورد نیاز خود را برای مرتبط ماندن و یادگیری مهارت های منابع انسانی مدرن و مورد تقاضا پیدا کنند.
برنامه گواهینامه محبوب

تجزیه و تحلیل افراد

متوسط | 33.5 ساعت | (437 بررسی) شروع به استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر و مبتنی بر واقعیت‌های مردمی کنید که در نهایت به نفع سازمان و کارمندان آن است.… بیشتر بدانید

مقالات جدید

Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps.Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps. راهنماها

آموزش مصاحبه برای مدیران استخدام: راهنمای 17 مرحله ای شما

ادامه مطلب

راهنماها

25 معیار مدیریت نیروی کار که باید ردیابی کنید

ادامه مطلب

راهنماها

نحوه ایجاد یک تجربه برند معتبر کارفرما: درس هایی از ESPN

ادامه مطلب

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *