از HR تا HR Analytics در چند ماه

در مواجهه با پیشرفت‌های مداوم فناوری، سرمایه‌گذاری زمان و انرژی در مجموعه مهارت‌های دیجیتال شما برای موفقیت مداوم در زمینه منابع انسانی ضروری است. اما همانطور که Trung Nguyen نشان می‌دهد، تعهد به یادگیری مادام‌العمر و تمرکز بر مهارت‌های مورد تقاضا نیز می‌تواند فرصت‌های جدید هیجان‌انگیزی را ایجاد کند.

غواصی عمیق تر در تجزیه و تحلیل منابع انسانی

ترانگ تقریباً 10 سال در بخش منابع انسانی کار کرده است. در طول دوران حرفه‌ای خود، او سمت‌های مختلفی (از جمله مشاور منابع انسانی و افسر نوآوری منابع انسانی) را برای شرکت‌هایی مانند Korn Ferry Hay Group، McKinsey & Co، و Nike داشته است. زمانی که او به عنوان متخصص تجزیه و تحلیل استعداد در نایک شروع به کار کرد، تصمیم گرفت در AIHR ثبت نام کند.

نقش جدید او مستلزم دانش عمیق تحلیل منابع انسانی بود. ترونگ همیشه متعهد به یادگیری مادام العمر بوده است، بنابراین به جای ثبت نام در یک دوره واحد یا برنامه صدور گواهینامه، مجوز All-You-Can-Learn را انتخاب کرد و به او امکان دسترسی به تمام دوره های AIHR را داد.

تحلیل‌ها و تجسم‌های عمیق

در چند ماه اول، ترانگ دوره های مدیریت تجزیه و تحلیل منابع انسانی، یکپارچگی داده های جهانی و پردازش زبان طبیعی را تکمیل کرد. ترونگ با دانش و مهارت های جدید خود توانست تجزیه و تحلیل های عمیق انجام دهد و تجسم داده های قدرتمندی را برای جمعیت های مختلف استعداد در EMEA ایجاد کند.

و دیری نگذشت که او شغل بعدی خود را پیدا کرد: مدیر تحلیلگر استعداد برای گروه Danone در مقر آنها در پاریس.

دانش عملی و نظری

ترونگ می‌گوید در مدت زمان مناسبی که برای پیگیری این دوره‌ها صرف کردم، هم پایه نظری محکم و هم دانش عملی در مورد تجزیه و تحلیل منابع انسانی به دست آوردم. با وجود اینکه من در این زمینه هیجان انگیز نسبتاً تازه کار بودم، پس از اتمام دوره ها، در مورد تجزیه و تحلیل منابع انسانی و مزایایی که برای سازمان به ارمغان می آورد، اعتماد به نفس بیشتری داشتم – و همچنین در واقع سازمانم را در سفری به سمت ایجاد یک قابلیت تجزیه و تحلیل قوی قرار دادم. ”

پس چه چیزی در AIHR بود که برای Trung به خوبی کار کرد؟ چیزی که من به خصوص در مورد این دوره ها دوست دارم، دانش عملی و روش تدریس مربیان، و خواندن و منابع مفید است، که همه اینها دوره را بسیار قابل تامل می کند.

“من این دوره ها را به هر کسی که می خواهد در تجزیه و تحلیل منابع انسانی پیشرفت کند توصیه می کنم.”

در ادامه مسیر یادگیری خود

ترونگ هرگز با یادگیری تمام نمی شود. با توجه به ماهیت استراتژیک افزایش یافته نقش جدید خود در Danone، جایی که او به صورت تحلیلی گروه را در مدیریت استعدادهای برتر در سطح جهانی توانمند می کند، او قصد دارد به سفر یادگیری خود در AIHR ادامه دهد. بعدی در لیست دوره های او، معیارهای استراتژیک منابع انسانی و ایجاد استراتژی تجزیه و تحلیل افراد است.

از زمان صحبت با AIHR، ترانگ به سمت مدیر تحول منابع انسانی در شرکت VNG نقل مکان کرد. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم انگیزه و تعهد او به توسعه شخصی به او کمک می کند تا به چه دستاوردهایی دست یابد.


من
در بحث تجزیه و تحلیل منابع انسانی و مزایایی که برای سازمان به ارمغان می‌آورد، و همچنین در سفر واقعی سازمانم به سمت ایجاد قابلیت تجزیه و تحلیل قوی، اعتماد به نفس بیشتری داشتم.

من این دوره ها را به هر کسی که می خواهد در تجزیه و تحلیل منابع انسانی پیشرفت کند توصیه می کنم. چیزی که من به ویژه در مورد این دوره ها دوست دارم، دانش عملی و روش تدریس مربیان، و خواندنی ها و منابع مفید است – همه اینها دوره را بسیار قابل تامل می کند.

profile picture trungprofile picture trung
– ترنگ

مدیر تحول منابع انسانی در شرکت VNG

برای ارتباط با Trung در لینکدین اینجا را کلیک کنید.

مجموعه مهارت های دیجیتال خود را تقویت کنید

آیا برای تغییر شغل خود آماده هستید؟ کاتالوگ دوره های گسترده ما را در اینجا مرور کنید و مجموعه مهارت های منابع انسانی خود را برای آینده ثابت کنید!

برای مرور داستان های موفقیت مشتری بیشتر اینجا را کلیک کنید
برنامه گواهینامه محبوب

تجزیه و تحلیل افراد

متوسط | 33.5 ساعت | (437 بررسی) شروع به استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر و مبتنی بر واقعیت‌های مردمی کنید که در نهایت به نفع سازمان و کارمندان آن است.… بیشتر بدانید

مقالات جدید

Talent Acquisition Specialist Interview Questions Featured ImageTalent Acquisition Specialist Interview Questions Featured Image راهنماها

37 سوال مصاحبه متخصص کسب استعداد [و پاسخ]

ادامه مطلب

12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact.12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact. راهنماها

12 معیار DEI که سازمان شما باید ردیابی کند

ادامه مطلب

Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types.Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types. راهنماها

الگوی مصاحبه رایگان و راهنمای استفاده جامع برای مصاحبه موثر

ادامه مطلب

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *