حرکت از امور مالی به تجزیه و تحلیل

مهم نیست که چقدر در مسیر شغلی خود بوده اید، همیشه می توانید تغییری ایجاد کنید – به خصوص اگر این تغییر ناشی از اشتیاق باشد و توسط آموزش های متخصص پشتیبانی شود. در ادامه بخوانید تا بدانید فلورنت مایر چگونه و چرا پس از 10 سال فعالیت در صنعت مالی، به منابع انسانی روی آورد.

اشتیاق به توسعه افراد

فلورنت در طول مدتی که در بخش مالی فعالیت می کرد، سمت های مدیریت ارشد مختلفی را در JP Morgan، BNP Paribas و Credit Agricole داشت. و همین تجربه بود که علاقه او را به منابع انسانی بیدار کرد.

فلورنت توضیح می‌دهد: «من از طریق قرار گرفتن در معرض شغلم به عنوان یک مدیر، اشتیاق به توسعه افراد پیدا کردم: استعدادیابی، مشارکت، حفظ و غیره. اما او نقش کلی منابع انسانی را نمی خواست.

او می خواست به عنوان یک تحلیلگر منابع انسانی شغلی را شروع کند.

فلورنت می‌گوید: «من به تجزیه و تحلیل و آمار علاقه داشتم و مقداری دانش داشتم.

“من همیشه شیفته به حداکثر رساندن کارایی تجاری با بهینه سازی عنصر سرمایه انسانی بوده ام. من معتقدم که این همان چیزی است که HR Analytics در مورد آن است.”

روش شناسی دقیق و عملی

فلورنت برای حمایت از اشتیاق خود با پایه ای محکم از تخصص و دانش، در آکادمی AIHR ثبت نام کرد.

فلورنت می‌گوید: «تصمیم گرفتم در دوره‌های Strategic HR Metrics و HR Analytics Leader ثبت نام کنم. معلوم شد که آنها برای جاه طلبی های او مناسب هستند.

«سنجش منابع انسانی استراتژیک مرا با مفاهیم کلیدی، موقعیت استراتژیک و زنجیره ارزش منابع انسانی آشنا کرد. دوره HR Analytics Leader یک روش دقیق و عملی برای راه اندازی عملکرد تجزیه و تحلیل منابع انسانی در شرکت شما ارائه می دهد.

اما این فقط خود دوره ها نبود که به فلورنت کمک کرد. من همچنین از ویدیوهای جایزه موجود در دوره HR Analytics Leader از تأثیرگذاران و متخصصان کلیدی در زمینه People Analytics لذت بردم.

یک حرفه موفق در تجزیه و تحلیل منابع انسانی

پس از ثبت نام فلورنت، همه چیز به سرعت شروع به حرکت کرد، و مدت زیادی نگذشت که او به عنوان متخصص تجزیه و تحلیل منابع انسانی در Societe Generale مشغول به کار شد، قبل از اینکه مدیر پروژه و فرآیند منابع انسانی در همان سازمان شود.

داستان فلورنت طرحی برای هر کسی است که به دنبال تغییر شغل است. او نشان می‌دهد که شما می‌توانید با عزم کافی – و البته آموزش صحیح – در زمینه هیجان‌انگیز تجزیه و تحلیل منابع انسانی، یک حرفه موفق راه‌اندازی کنید. به قول خود فلورنت:

چه از منابع انسانی باشید و چه بخواهید بخشی از سفر تجزیه و تحلیل منابع انسانی باشید، چه از پیشینه منابع انسانی نباشید و مشتاق توسعه شخصی و/یا حرفه ای در این زمینه استراتژیک منابع انسانی باشید، معتقدم دوره آموزشی تحلیل منابع انسانی Lead به شما ارائه خواهد کرد. انعطاف‌پذیری و ابزارهای دستیابی به اهدافتان.»
profile picture florentprofile picture florent
– فلورنت
مدیر پروژه و فرآیند منابع انسانی در Societe Generale

برای ارتباط با فلورنت در لینکدین اینجا را کلیک کنید.

یک رهبر تجزیه و تحلیل منابع انسانی شوید

آیا می خواهید بخشی از حوزه هیجان انگیز تحلیل منابع انسانی باشید؟ بهتر از این، آیا می خواهید در سفر سازمان خود به سمت تصمیم گیری مبتنی بر داده رهبری کنید؟ ثبت‌نام برای مجوز دسترسی کامل آکادمی ما به شما امکان دسترسی فوری به برنامه صدور گواهی‌نامه Analytics Analytics ما را می‌دهد، حتی در خارج از دوره‌های ثبت‌نام منظم.

برای مرور داستان های موفقیت مشتری بیشتر اینجا را کلیک کنید
برنامه صدور گواهینامه محبوب

تجزیه و تحلیل افراد

متوسط | 33.5 ساعت | (437 بررسی) شروع به استفاده از داده‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر و مبتنی بر واقعیت‌های مردمی کنید که در نهایت به نفع سازمان و کارمندان آن است.… بیشتر بدانید

مقالات جدید

12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact.12 DEI metrics examples include demographics across organizational levels and adverse impact. راهنماها

12 معیار DEI که سازمان شما باید ردیابی کند

ادامه مطلب

Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types.Overview of 5 key elements for effective interviews, including clear objectives and question types. راهنماها

الگوی مصاحبه رایگان و راهنمای استفاده جامع برای مصاحبه موثر

ادامه مطلب

Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps.Interview training for hiring managers: 17 Steps, showcasing the initial 7 steps. راهنماها

آموزش مصاحبه برای مدیران استخدام: راهنمای 17 مرحله ای شما

ادامه مطلب

منبع


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *